Skrevet av Emne: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)  (Lest 35079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

janove

Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #180 på: Mars 23, 2008, 12:58:52 »
Greit nok at Kilkenny er litt veik i duellene, men det er jo tross alt han som finner åpningene. Se bare på begge scoringene!!!

Og det var jo Leeds som gjorde Walsall ufarlige i går, bedre innsats enn dette har vi ikke sett siden Gus Poyet var på Elland Road!!!

Dessuten, alle som så Freedman ha ballen de siste 20 minuttene så jo at mannen knapt har spilt fotball for Crystal Palace den siste sesongen!

Vi må selvfølgelig vente med å friskmelde laget ennå, bredden på midten er fraværende, backene er ikke med fremover, og bevegelsene kan ennå bli bedre... Men jeg tror vi er på riktig vei nå!





Du maa lese hva jeg skriver!
Hva han bidrar med offensivt er ikke mitt poeng. Kampen i gaar, er den eneste denne sesongen, der man kan si at Leeds har styrt kampen. Det er vanskelig aa forutse kampbildet i de kommende kampene, men jeg tviler paa at Leeds faar det like lett som i gaar. Basert paa tidligere kamper, blir det mye kriging og her har Kilkenny sin svakhet.
Naar det gjelder Freedman, boer du merke deg foelgende. Jeg skriver IKKE at han ikke var sliten. Kun hvorfor han ble skiftet ut. Er jo ikke saa uvanlig at slitne spillere fullfoerer en fotballkamp. Maaten han blir skiftet ut paa, er helt vanlig i England.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28987
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #181 på: Mars 23, 2008, 13:07:04 »
Jeg så frem til Jan Oves kommentarer fra kampen.

Mens "vi andre" har sett noen få kamper og derfor nok overtolker mye av det vi ser, vil en som ser det meste (om han evner det) se nyansene osv...

Ikke dermed sagt at andres kommentarer ikke interesserer (believe me, det gjør det!) men nå var det Jan Oves "denne kampen vs andre jeg har sett" som interesserte meg.

Det mistenker meg nemlig at Walsall ikke var en "typisk kamp ala 07/08". Ikke la de seg bakpå, og de gav oss også stoore rom fremover. Selvfølgelig kan det være Leeds som "tvang" Walsall til dette, men jeg er skeptisk...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #182 på: Mars 23, 2008, 13:46:22 »
Jeg har selv sett sju kamper denne sesongen, tre live på Elland Road og fire på TV. Og må si at det vi presterte i går var det beste av disse sju kampene.

Vi må være realistiske folkens, husk vi er i League One (nivå tre), dette er verken Premier League eller Champions League selv om størrelsen på klubben skulle tilsi det.

Derimot så tror jeg kanskje at vårt kjære Leeds kunne ha hevdet seg brukbart i Tippeligaen...

Runar

Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #183 på: Mars 23, 2008, 14:07:41 »
Det tror jeg man heller skulle slitt med....Etter å ha sett endel lavere divisjoner i år og i fjor (League one og CCC) så mener jeg at de beste lagene i tippeliagen er langt ebdre enn lag som Stoke, Bristol City og Hull
 

Erik_

Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #184 på: Mars 23, 2008, 16:24:43 »
For dere som av en eller annen grunn har lyst til å se kampen i sin helhet. Her er en torrent av kampen tilgjengelig.

Leeds United - Walsall 2-0
http://www.mininova.org/tor/1264927

Trygve

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #185 på: Mars 24, 2008, 19:52:10 »
Vanskelig og skjønne at Walls. ligger der de ligger etter og ha sett kampen lørdag.
Men om dette er et bilde av divisjonen, så er det ikke overaskende at Leeds hadde en sånn fantastisk høst. Og det skal vel heller ikke være umulig og klatre ytterligere på tabellen.
På lørdag var det klar forskjell på lagene.
 
(Runar)
"Det tror jeg man heller skulle slitt med....Etter å ha sett endel lavere divisjoner i år og i fjor (League one og CCC) så mener jeg at de beste lagene i tippeliagen er langt ebdre enn lag som Stoke, Bristol City og Hull"

Vil det si at de beste tippeligalagene vil gjort det ok i PL ????(Hull,Stoke og Bristol er topplag i divisjonen)
Tror at om vi hadde samme spilleprogrammet som CCC, med 46 kamper + cuper, så ville nok de beste tippeliga lagene slitt . Det er vel kanskje pga. av dette tette programmet at det er så varierende prestasjoner i CCC.



Dennis

Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #186 på: Mars 24, 2008, 20:02:40 »
Det tror jeg man heller skulle slitt med....Etter å ha sett endel lavere divisjoner i år og i fjor (League one og CCC) så mener jeg at de beste lagene i tippeliagen er langt ebdre enn lag som Stoke, Bristol City og Hull

Dønn enig!

Mener fortsatt at den engelske ligaen er noe glorifisert her i Norge. At toppen av PL holder meget høy standard, er uten tvil, men CCC er ingen stor liga. Beviset på det var alle kampene vi så i fjor.

Hadde likt å sett Hull ta imot Fiorentina utenfor sesongen!  ;D
Marching on together!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)
« Svar #187 på: Mars 24, 2008, 20:47:28 »
skiljer nog mindre än man tror, kolla Barnsleys matcher mot liverpool och chelsea, eller oldhams bortaseger mot  everton