Hvis Southampton går konkurs og Leeds blir nummer tre...?

Started by Promotion 2010, April 04, 2009, 23:07:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Og NÃ...R de ikke klarer å tilfredsstille skattefuten og dermed ikke får noen SVA vanker det minst 15 minuw ekstra. Som gammel Le Tiss og Østenstad-fan kan jeg ikke annet enn å synes synd på Sotonfansen.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

McMidjo

Quote from: Asbjørn on April 23, 2009, 21:00:51

...at jeg ikke henger med på FLs gjøren & laden har du hélt rett i :) (og jeg er evig takknemlig at vi har folk på forumet som holder oss andre oppdatert, så herved: THANKS MATE), men denne snuskete 'vi straffer dem men ikke dem'-holdningen lukter inkonsekvens (hadde lyst å skrive litt feil her, inkontinens, hehe) av lang vei! Muulig jeg her også er bister pga av FAs mange hopp &  sprett opp igjennom, men tross Berlinerens motsegner; I'm still bitter & desillusionated. Og i likhet med elefanten, jeg glemmer aldri :)

Følger deg på den der Asbjørn.

Mulig jeg har blitt litt skadd i fotballhjernen av det forretningsmessige og sportslige kaos Leeds United har levd under de siste åra, men jeg synes dette faktisk er litt spennende å følge med på!

Det som rulles opp her er jo et bakstreversk fotballforbund, som desperat prøver å mestre en helt ny situasjon  - med fotballklubber som styres av smarte forretningsmenn etter kreative forretningsmodeller, samtidig som hele systemet trues av en global finanskrise.

Engelsk fotball går noen spennende år i møte.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Quote from: McMidjo on April 24, 2009, 15:16:06
Quote from: Asbjørn on April 23, 2009, 21:00:51

...at jeg ikke henger med på FLs gjøren & laden har du hélt rett i :) (og jeg er evig takknemlig at vi har folk på forumet som holder oss andre oppdatert, så herved: THANKS MATE), men denne snuskete 'vi straffer dem men ikke dem'-holdningen lukter inkonsekvens (hadde lyst å skrive litt feil her, inkontinens, hehe) av lang vei! Muulig jeg her også er bister pga av FAs mange hopp &  sprett opp igjennom, men tross Berlinerens motsegner; I'm still bitter & desillusionated. Og i likhet med elefanten, jeg glemmer aldri :)

Følger deg på den der Asbjørn.

Mulig jeg har blitt litt skadd i fotballhjernen av det forretningsmessige og sportslige kaos Leeds United har levd under de siste åra, men jeg synes dette faktisk er litt spennende å følge med på!

Det som rulles opp her er jo et bakstreversk fotballforbund, som desperat prøver å mestre en helt ny situasjon  - med fotballklubber som styres av smarte forretningsmenn etter kreative forretningsmodeller, samtidig som hele systemet trues av en global finanskrise.

Engelsk fotball går noen spennende år i møte.....

Dessverre er jeg "oppegående" nok til å følge deg på det du sier, McMidjo. Det bli litt av en utfordring for styrende organer. Antagelig har man bedre oversikt idag fordi en del av klubbene som sliter har mindre intrikate forretningsmodeller enn de kanskje får i fremtiden, men man skal vel ikke se bort fra at fotballklubber trekker til seg og har trekt til seg sterk finans- og lovkompetanse, eller for den saks skyld, uten bedre vitende blir styrt av andre. Du (eller noen) har allerede nevnt Man U som eksempel. Det er vel omtrent slik du tenker også.

Det er litt trist at det uungåelig er blitt slik, man skulle så gjerne kun fokusert på det sportslige, og det er vel det jeg, Asbjørn m.fl tviholder på.  ::)

SirOlsen

Quote from: berlin on April 06, 2009, 16:51:21
og Leeds skrives med 2 e'er og ikke i. Horer du det, du deeerre kvartfyrn fra Krsitansund, Tåmas eler hva det nu var du hete!!! Tenk å kale seg Lids da, haha, du må jo bare verre en taper, Lids, jei ler mehg i hel. Hva fikk du på skoleni tysk da? Lg. Tenker nok det.
..............

Ã... dæven tute om de e mæ du påængtere te her!.. Førr da ska de førr farsken mæ bli månelyst å væl så de! Ska førr fanken ikkje ha førr mæ at du kaillje mæ førr værken Tåmas eilljer kvartfyr i fra Kristiansuinnj! Menn om de e sånn å førrstå at hainnj derre Lids-fyr`n å e fra Kristiansuinnj, så e de førr tute mæ kansche like greit at æ fløtta pekkpakke mitt ne te Hailljdn!  ;D ;D ;D
-SirOlsen-

fjellhaugen

da starter soton L1 med -10 neste sesong.
uten sjangs å komme over streken etter dagens uavgjort
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

johnny gangster

Ein an gammal storheit Charlton har og rykka ned. spennande utvikling!

Hallgeir *

Quote from: fjellhaugen on April 25, 2009, 18:08:17
Den tabellen som ligger på norsk text-tv, viser et Southampton som allerede har mistet 10 poeng.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Quote from: hallghel on April 25, 2009, 19:23:17
Den tabellen som ligger på norsk text-tv, viser et Southampton som allerede har mistet 10 poeng.

Starter med -10 neste sesong uansett. :(

Hallgeir *

Quote from: Rudi G. on April 25, 2009, 19:27:03
Quote from: hallghel on April 25, 2009, 19:23:17

Starter med -10 neste sesong uansett. :(
Akkurat, ja. Lenger ned i søla!  :(
Super Leeds since 1968

Tom S

COME ON LEEDS !!

lakris

Da ble Stockport den neste i rekken. I følge bbc gikk de under administrasjon i dag og blir dermed trukket 10 poeng. Faller fra 13. til 18. plass på tabellen.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/s/stockport/8027353.stm