avstemning

Er du fornøyd med sesongen som helhet, sett ut i fra dine forventninger FØR sesongen?

Ja, den er over forventning!
19 (15.2%)
Ja, det er godt nok for et nyopprykket lag!
69 (55.2%)
Tja, jeg hadde ikke forventninger før sesongen!
22 (17.6%)
Nei, dette er under mine forventninger!
13 (10.4%)
Nei, dette er langt under mine forventninger!
2 (1.6%)

Stemmer totalt: 115

Avstemning er avsluttet: Mai 16, 2011, 13:20:05

Skrevet av Emne: Fornøyd med sesongen?  (Lest 10000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #60 på: Mai 12, 2011, 10:05:03 »
 ;D  7. eller 19. plass er ett fett............... ;D ;D ;D!!!! Det dummeste jeg har sett på trykk på leeeenge, men godskriver det postforfatterens sans for humor!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #61 på: Mai 12, 2011, 15:35:43 »
;D  7. eller 19. plass er ett fett............... ;D ;D ;D!!!! Det dummeste jeg har sett på trykk på leeeenge, men godskriver det postforfatterens sans for humor!!!

Hvis du leser ALT han skrev tror jeg også du finner en mening i hans argumenter.  ;)
Jon R.

Jon R

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #62 på: Mai 12, 2011, 15:48:31 »
Vi har ikke skåret så mange mål i en sesong på over 41 år!  8)

Når skal det gå opp for folk hvem som har ansvaret for dette???

Manageren  8)

Vil bare minne på om at vi slapp inn 70 mål!
Jeg synes det virker som alle husker at vi slapp inn 70 mål. Er det da forbudt å sette pris på 81 på riktig side i protokollen ???

Forbudt? Klart ikke det, men spørsmålet er jo hvor mange mål vi hadde puttet hvis vi hadde tenkt litt mer bakover og kanskje sluppet inn 20 mål mindre!

Uansett tror jeg vi var et +10 lag i år!

Hvis man tar for seg baklengsmålene er for et, tror jeg du finner få eksempler på at hodeløs offensiv satsing er årsaken til målene. Mitt klare innrykk er at det er mangel på en god defensiv struktur - balanse i laget- klart definerte roller og ansvarsfordeling som er det store problemet. Dette manifesterer seg som en uforståelig høy andel personlige feil og brudd på elementær fotballens ABC.  :-\

Det jeg lurer på, basert på hovedinntrykket fra denne sesongen: HAR DU FORTSATT TRUA, RUDI?  ;D
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #63 på: Mai 13, 2011, 16:17:22 »
Vi har ikke skåret så mange mål i en sesong på over 41 år!  8)

Når skal det gå opp for folk hvem som har ansvaret for dette???

Manageren  8)

Vil bare minne på om at vi slapp inn 70 mål!
Jeg synes det virker som alle husker at vi slapp inn 70 mål. Er det da forbudt å sette pris på 81 på riktig side i protokollen ???

Forbudt? Klart ikke det, men spørsmålet er jo hvor mange mål vi hadde puttet hvis vi hadde tenkt litt mer bakover og kanskje sluppet inn 20 mål mindre!

Uansett tror jeg vi var et +10 lag i år!

Hvis man tar for seg baklengsmålene er for et, tror jeg du finner få eksempler på at hodeløs offensiv satsing er årsaken til målene. Mitt klare innrykk er at det er mangel på en god defensiv struktur - balanse i laget- klart definerte roller og ansvarsfordeling som er det store problemet. Dette manifesterer seg som en uforståelig høy andel personlige feil og brudd på elementær fotballens ABC.  :-\

Det jeg lurer på, basert på hovedinntrykket fra denne sesongen: HAR DU FORTSATT TRUA, RUDI?  ;D

Joda Jon, troen på opprykk neste sesong er der uansett trener, stall og eier 8)

jarle

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #64 på: Mai 13, 2011, 18:23:13 »
Utrolig skuffet ovet at man ikke tok grep i januar vinduet...

Dette viser total mangel på management...
Se hva Liverpool gjorde... i krise... nå Ligaens beste lag etter at Kenny D tok over.

Se på Milan...(sitat)

"5.   Flere smarte rekrutteringer
Rett før vi nå setter sluttstrek for sesongen kan vi også konstatere at Milan lyktes med sine kjøp også av Robinho og Cassano. Begge har bidratt med avgjørende aksjoner i mer enn en kamp – og i tillegg må vi også nevne Mario Yepes, som ryddet unna i stor stil som vikar for Nesta mot slutten av sesongen. Visepresident Galliani sa allerede et par uker før gullet var i boks at Milan vant sitt gull ved sine rekrutteringer i august og januar, og det hadde han selvfølgelig helt rett i."

Runar

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #65 på: Mai 13, 2011, 18:30:28 »
må ette det i rett kontekst Jarle. Vi hentet AOB (som du hyllet, om jeg husker rett), vi forlenget med McCartney. Inn kom også Lichaj - Dette må kalle forsterkninger på NpC nivået. Ikke alle slo til som vi håpet det er det noen som må ta kritikk for. Med de 28k vi har betalt for AOB er et signal om at det satses til en viss grad.

Livermore og Bannen er andre "forsterkning" - Bare fordi vi ikke lykkes, så betyr det ikke at vi ikke forøkte
 

jarle

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #66 på: Mai 13, 2011, 18:41:43 »
må ette det i rett kontekst Jarle. Vi hentet AOB (som du hyllet, om jeg husker rett), vi forlenget med McCartney. Inn kom også Lichaj - Dette må kalle forsterkninger på NpC nivået. Ikke alle slo til som vi håpet det er det noen som må ta kritikk for. Med de 28k vi har betalt for AOB er et signal om at det satses til en viss grad.

Livermore og Bannen er andre "forsterkning" - Bare fordi vi ikke lykkes, så betyr det ikke at vi ikke forøkte


AOB leverte vel brukbart ....
McCartney??? - han er vel nesten skyld i alene at vi ikke er i Play Off

Livermore og Bannan kom altfor sent inn til at det kan settes på konto for å forsøke!
Dessuten Bannan som var mer enn god nok fikk ikke tillit...


Med andre ord gjorde vi nesten ingen ting!!!


Gufrias

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #67 på: Mai 13, 2011, 19:08:43 »
må ette det i rett kontekst Jarle. Vi hentet AOB (som du hyllet, om jeg husker rett), vi forlenget med McCartney. Inn kom også Lichaj - Dette må kalle forsterkninger på NpC nivået. Ikke alle slo til som vi håpet det er det noen som må ta kritikk for. Med de 28k vi har betalt for AOB er et signal om at det satses til en viss grad.

Livermore og Bannen er andre "forsterkning" - Bare fordi vi ikke lykkes, så betyr det ikke at vi ikke forøkte
Dessuten var det vel et par som nesten var klare på lån, men moderklubbene ombestemte seg og ville ikke slippe dem...
Hekta på Leeds siden 1974

jarle

Sv: Fornøyd med sesongen?
« Svar #68 på: Mai 13, 2011, 19:24:34 »
ja hvis bare...  ;)