Skrevet av Emne: Bates er bra for Leeds United  (Lest 35681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #150 på: August 06, 2009, 00:30:21 »
The problem is that the large majority of our fans just don't see the bigger picture, they think the idea of a protest is to lay a few flowers down outside the East Stand.

Bates would be out of here like a shot if our fans had any brains. It's very simple...STOP FEEDING THIS BENT CROOK....stop going to the games, stop buying club merchandise etc...refuse to spend a single penny on the club and make it clear that you will continue that stance until he is gone.

Again, it's never going to happen, because the large majority are passionless, brainless and incredibly short-sighted. Too many fans are worried about 'lowering the players morale' because of an empty stadium, or not being able to tell everyone how they 'haven't missed a game for the last 26 years'. It's a f***ing joke. What a laughing stock.


Av og til tror jeg virkelig ikke du skjønner rekkevidden av hva du driver og poster her inne DenHviteYeboah….

Det der er en grei påminnelse om at det største problemet vi har i Leeds ikke er Ken Bates, men at vi har en gruppe supportere som er så fulle av hat og aggresjon mot klubbens ledelse, spillere og medsupportere  - at hele grunnlaget for å kalle seg fotballsupporter blir borte.

Når det blir meningsløst å være fotballsupporter, og 'Marching On Together' blir tomme ord – er det på tide å begynne å samle på frimerker eller glansbilder i stedet.

forstå rekkevidden?neivel?Skal vi ikke gjengi supportere som har en annen mening enn oss selv?Er enig at enkelte på waccoe er helt på viddene og ødeleggende for klubben,men mitt poeng er at det faktisk har vært ganske mange slike innlegg mot Bates på waccoe i det siste.Kan ikke forstå hvorfor man ikke kan publisere innlegg som forteller folks følelser-selv om den ikke er lik ens egen?hadde du skrevet dette hvis et innlegg på waccoe som hadde lovprist Bates ,og skjelt ut alle kritikere hadde blitt publisert her??

Hva er poenget ditt? Hvorfor valgte du akkurat dette innlegget fra Waccoe – blant de utallige Batesinnlegg du kunne ha valgt?

- Fordi du mener det er representativt for dine egne synspunkter?
- Fordi du mener det er representativt for majoriteten av Batesmotstandere?
- Fordi du mener at noen Batesmotstandere er idioter?

Jeg har lest hundrevis av innlegg om Bates på Waccoe, mange av de kommer med velbegrunnet og konstruktiv kritikk mot Bates – men du velger altså å trekke fram dette sørgelige oppgulpet. Innlegget inneholder jo ikke engang noe som helst kritikk av Bates - det er jo bare et hatsk utfall mot 'the large majority of fans'... Så hva er poenget ditt?

Dessverre drukner omtrent alle vettuge Batesdebatter – og alle vettuge argumenter mot Bates – i mengden av slike idiotinnlegg som du presenterer her. Snakk om å være nyttige idioter for Bates…..

At det finnes forskjellige meninger – og sterke følelser - om Bates er det vel ingen som er i tvil om lenger?  Så hva er poenget ditt?

poenget mitt?ikke noe annet enn at jeg synes innlegget haddde et sterkt språk og at det fikk en del reaksjoner på waccoe.Er ingen Bates fan,men ville aldri ha sagt noe slikt. Hvis dette var så ille for deg så beklager jeg på det sterkeste.vi får alle sende innlegg fra waccoe først til deg-så får du avgjøre om det kan publiseres her og om det er noe poeng i innlegget.god natt og god bedring!

Du ville aldri ha sagt ’noe slikt’, allikevel poster du ’noe slikt’ på forumet som om det var ditt eget?

Joda, jeg har skjønt poenget i selve innlegget, jeg er mer interessert i poenget ditt med å legge det ut på forumet: Om vi ser bort fra ’det sterke språket’ – er du enig i innholdet i innlegget, eller tar du avstand fra det?

Jeg antok at du ville ha en diskusjon om innlegget, men om du bare ville fortelle oss at det er sterke følelser i sving når Bates debatteres på Waccoe, og at DenHviteYeboah aldri ville brukt et så sterkt språk – sier også jeg god natt og god bedring.
 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Bjorn

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #151 på: August 06, 2009, 07:38:21 »
Dette og mange andre innlegg på Waccoe er jo dratt rett ut ifra rævva! Synes OEF holder en milevis bedre standard enn mye av det som skjer på waccoe.

MOT
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #152 på: Juni 24, 2011, 02:25:16 »
Jeg benytter meg av denne anledningen å komme med en positiv kommentar til Bates igjen. Uten den mannen så hadde klubben Leeds United ikke eksistert innen profesjonell fotball. Den økonomiske var så alarmerende at klubben ville blitt nedlagt slik vi kjenner den.

Ken Bates kom inn der ingen andre ville prøve seg. Med kløkt og sluhet og en anelse av det laget de siste årene har manglet PÃ… banen så har Bates snudd en økonomisk katastrofe til en veldrevet bedrift med overskudd i hvert av de siste to årene. Han har sikkert sine mål for driften og VET at han må kjøpe tilbake Thorpe Arch i løpet av denne høsten. Han VET også at klubben ikke er salgbar før både treningsanlegg og stadion igjen tilhører Leeds United.

Hva annet har Bates gjort som er bra for klubben?

Har han i det hele tatt gjort noen feil?

 ::)

Støtter du fortsatt din egen beskrivelse av tingenes tilstand Promo?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

torivar

  • Gjest
Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #153 på: Juni 24, 2011, 08:24:34 »
Artig å se hva som foregikk på forumet for to år siden. Fra denne siden leser jeg med amusement:


Bjorn mener vårt forum har bedre standard enn mye på Waccoe
DenHviteYeboah limer inn en engelsk analyse av oss på den andre siden
McMidjo irettesetter DenHviteYeboah på en fortreffelig måte
DenHviteYeboah tar seg tilsynelatende en rotur, men blir sur
Asbjørn melder om sommertemperaturen siste uka

Herlig!


Leedsfan

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #154 på: Desember 01, 2013, 17:24:35 »
Ser meg i speilet og er flau..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #155 på: Desember 01, 2013, 19:06:38 »
Bates er borte. Det er bra for Leeds United.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #156 på: Desember 05, 2013, 17:08:51 »
Jeg benytter meg av denne anledningen å komme med en positiv kommentar til Bates igjen. Uten den mannen så hadde klubben Leeds United ikke eksistert innen profesjonell fotball. Den økonomiske var så alarmerende at klubben ville blitt nedlagt slik vi kjenner den.

Ken Bates kom inn der ingen andre ville prøve seg. Med kløkt og sluhet og en anelse av det laget de siste årene har manglet PÃ… banen så har Bates snudd en økonomisk katastrofe til en veldrevet bedrift med overskudd i hvert av de siste to årene. Han har sikkert sine mål for driften og VET at han må kjøpe tilbake Thorpe Arch i løpet av denne høsten. Han VET også at klubben ikke er salgbar før både treningsanlegg og stadion igjen tilhører Leeds United.

Hva annet har Bates gjort som er bra for klubben?

Har han i det hele tatt gjort noen feil?

 ::)

Støtter du fortsatt din egen beskrivelse av tingenes tilstand Promo?


 ;D

Jeg mener fortsatt han reddet klubben i første omgang - og tjente avsindig mye penger på å avskrive gjelden!

Deretter førte han klubben ut i en ny økomomisk krise - og tjente avsindig mye penger på å avskrive gjelden!

Deretter sviktiet og bedro han fansen gjennom flere år - og tjente avsindig mye penger på å vri klubbkassa tom til egen fordel!



Til alle som svikter klubben sier jeg som før: DYPP DEM I TJÆRE, RULL DEM I FJÆR OG BÆR DEM UT AV BYEN PÃ… EN STAUR!


 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #157 på: Desember 05, 2013, 17:15:47 »
Jeg benytter meg av denne anledningen å komme med en positiv kommentar til Bates igjen. Uten den mannen så hadde klubben Leeds United ikke eksistert innen profesjonell fotball. Den økonomiske var så alarmerende at klubben ville blitt nedlagt slik vi kjenner den.

Ken Bates kom inn der ingen andre ville prøve seg. Med kløkt og sluhet og en anelse av det laget de siste årene har manglet PÃ… banen så har Bates snudd en økonomisk katastrofe til en veldrevet bedrift med overskudd i hvert av de siste to årene. Han har sikkert sine mål for driften og VET at han må kjøpe tilbake Thorpe Arch i løpet av denne høsten. Han VET også at klubben ikke er salgbar før både treningsanlegg og stadion igjen tilhører Leeds United.

Hva annet har Bates gjort som er bra for klubben?

Har han i det hele tatt gjort noen feil?

 ::)

Støtter du fortsatt din egen beskrivelse av tingenes tilstand Promo?


 ;D

Jeg mener fortsatt han reddet klubben i første omgang - og tjente avsindig mye penger på å avskrive gjelden!

Deretter førte han klubben ut i en ny økomomisk krise - og tjente avsindig mye penger på å avskrive gjelden!

Deretter sviktiet og bedro han fansen gjennom flere år - og tjente avsindig mye penger på å vri klubbkassa tom til egen fordel!



Til alle som svikter klubben sier jeg som før: DYPP DEM I TJÆRE, RULL DEM I FJÆR OG BÆR DEM UT AV BYEN PÃ… EN STAUR!


 8)

Tjente han virkelig så mye penger på Leeds United?

Eier han TA og ER?

Var kun motivet hans PENGER?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #158 på: Desember 05, 2013, 17:24:05 »
Jeg benytter meg av denne anledningen å komme med en positiv kommentar til Bates igjen. Uten den mannen så hadde klubben Leeds United ikke eksistert innen profesjonell fotball. Den økonomiske var så alarmerende at klubben ville blitt nedlagt slik vi kjenner den.

Ken Bates kom inn der ingen andre ville prøve seg. Med kløkt og sluhet og en anelse av det laget de siste årene har manglet PÃ… banen så har Bates snudd en økonomisk katastrofe til en veldrevet bedrift med overskudd i hvert av de siste to årene. Han har sikkert sine mål for driften og VET at han må kjøpe tilbake Thorpe Arch i løpet av denne høsten. Han VET også at klubben ikke er salgbar før både treningsanlegg og stadion igjen tilhører Leeds United.

Hva annet har Bates gjort som er bra for klubben?

Har han i det hele tatt gjort noen feil?

 ::)
Ja, du mener fortsatt at denne hyllesten er på sin plass?

Promotion 2010

Sv: Bates er bra for Leeds United
« Svar #159 på: Desember 05, 2013, 17:32:33 »

Har han i det hele tatt gjort noen feil?

 ::)
Ja, du mener fortsatt at denne hyllesten er på sin plass?

Det ligger vel et lite ironivarsel i denne setningen, men dessverre tok ikke debatten av i denne tråden.  ;)




Det er for mye alvor her inne altså!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973