Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 356182 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

langva

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #270 på: Februar 11, 2008, 15:14:32 »
Hei jeg heter Henrik Høiberg Langva er fra ålesund og er Stolt Leeds supporter er 16 år blir 17 i mars. Drømmen min er selvfølgelig og spille for Leeds. Vis det er nokken som greie og ordne sann at e kan trene me leeds hadde det vært fint. Posisjon jeg spiller på banen er keeper jeg synes at jeg er god nok til og overbevise dem i Leeds. Jeg har vært en gang på elland road det va i år mot Doncaster. du kan kontakte meg på 93652006 eller legg til hlangva@msn.com

Forever Leeds Forever Proud
« Siste redigering: Februar 11, 2008, 15:19:43 av langva »
Henrik Høiberg Langva

Dan-il

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #271 på: Februar 12, 2008, 13:42:33 »
Hallais!
Daniel Kolby her. Vært Leeds fan siden 1990 ca. Har sett de fire ganger live i Sverige, Stavanger, London og senest 2.feb mot Tranmere på Elland Road! Det var konge med sistnevnte tross tap, så til de som ikke har vært der: Ta turen!
Forøvrig starter jeg som trafikklærer til sommeren på Gjøvik.
Super leeds:)

corky80

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #272 på: Februar 18, 2008, 21:35:32 »
Hei hei... Øistein fra Horten her...Har alltid vært (og er fortsatt) stor Leeds entusiast, men føler meg som en lilleputt i forhold til de fleste her. Har vært fan siden ca 1992, men aldri fått sett guttane live. Håper å få sett dem iløpet av neste sesong, forhåpentlig i The Championship  ;D.
« Siste redigering: Februar 18, 2008, 21:37:04 av corky80 »

nebel

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #273 på: Februar 26, 2008, 18:05:15 »
Hei alle Leeds fans. Jeg heter Ole Christoffer Seierstad, 49år, fra Larvik. Har vært Leedsfan siden 68. Har snart 40års jub, skal feires. ;D ;D
Har sett guttane live 7 ganger, 5 seire, 1 uavgj og 1 tap.
Skal over i april, håper på en 3 poenger.

Håper vi får en god avsluttning på sesongen, slik at vi kan nærme oss der vi hører hjemme.
PREMIER LEAGUE.   




berlin

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #274 på: Februar 26, 2008, 18:35:55 »
Hei alle Leeds fans. Jeg heter Ole Christoffer Seierstad, 49år, fra Larvik. Har vært Leedsfan siden 68. Har snart 40års jub, skal feires. ;D ;D
Har sett guttane live 7 ganger, 5 seire, 1 uavgj og 1 tap.
Skal over i april, håper på en 3 poenger.

Håper vi får en god avsluttning på sesongen, slik at vi kan nærme oss der vi hører hjemme.
PREMIER LEAGUE.   





Velkommen!

Bra statistikk du har, så ta deg gjerne noen flere turer våren utover du!  :D

Per Arne

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #275 på: Mars 04, 2008, 22:37:15 »
Heisan. Per Arne Isaksen heter jeg. 41 år, bor i Larvik. 3 barn, gifter meg til sommeren. Har vært tro mot klubben siden -74, da min bror kom hjem med en skinnende hvit drakt og verdens flotteste bag. Har kun vært på Elland Road 2 ganger i mitt liv. Blir 3. gang når jeg drar over for å se matchen mot Carlisle 12. april.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #276 på: Mars 07, 2008, 23:13:38 »
Hei Ole. Ja, det er mine søsken. helt klart at vi må ta en pint den helgen. Jobber litt for å få med meg Dag Rusti også. Blir moro!

Hobben

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #277 på: Mars 10, 2008, 18:50:40 »
Mitt navn er Ole Morten.. Min far lærte meg og holde med Leeds, det er jeg glad for. Leeds har allti vært mitt lag, å kommer alltid ti å være det. Jeg elsker Leeds United !! Har aldrig vært på kamp før (Utenom de i Norge).
Rogaland Whites

Lord-Meta

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #278 på: Mars 23, 2008, 16:04:30 »
God dag, Eirik fra Bergen her ;D Er 18 år, og hvert leeds supporter siden jeg ble født...Er nok fordi min far og en del ellers i familien er leeds supportere. Jeg er blitt mer involvert i leeds etter som det har gått dårligere med laget, og har vært en del innpå engelske forum i et par år. Vært på Elland Road en gang i 2002 tror jeg det var, da vi møtte ManU, ble desverre tap 0-1 men en fantastisk opplevelse...

Stallis

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #279 på: Mars 27, 2008, 11:40:58 »
Martin Stallemo, Kristiansand 43 år. Har vært Leeds supporter siden 72 - 73. Det er jo et jo-jo liv og holde med Leeds & Start men kjærligheten ruster aldri. Har vært på ER en gang ca 2001 Leeds VS Liverpool tap 0-4 >:(Dette var jo sef. med en haug Lpool fans fra byen ( les Uptown Sportsbar).  Skal over mot Carlisle med sønnen.
 

Snow

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #280 på: Mars 30, 2008, 19:34:16 »
Jeg ble Leeds fan av en kompis som heter Martin Reitan.
På forumet heter han MartinR

Barba

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #281 på: April 03, 2008, 23:15:33 »
Hei, jeg heter Rune og bor på Grünerløkka i Oslo, men er opprinnelig fra Hamar og har Ham-Kam som hobby etter Leeds. Leedssupporter har jeg vært siden 73. Har nesten sett Leeds live en gang. 2 uker før vi skulle se Arsenal-Leeds ble den flyttet til søndag pga TV, og vi fikk erstatningskamp av reiseoperatøren. Crystal Palace-Aston Villa 0-0 i surt vinterregn og nesten ingen målsjanser. Ca 7 000 tilskuere på Selhurst Park og ikke noe liv. Dagen etter vant Leeds 2-1 på Highbury mens jeg satt på flyet hjem. Min nestenLeedsopplevelse.
Barba - MOT

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #282 på: April 10, 2008, 13:08:16 »
Jeg er 23 år gammel og fra Trondheim. Er utdannet og jobber som tømrer. Min far har vært Leeds-supporter siden 70-tallet og det ble også mitt lag da jeg fikk et Leeds-skjerf i julegave det året vi sist ble seriemestre.

Jeg har vært på Elland Road tre ganger (mot Luton i fjor høst og mot Borunemouth og Cheltenham i mars i år) og må nok nesten ta en tur til i løpet av dette kalenderåret.

Ellers så er jeg vel også kjent for mange gjennom Ole's Leeds United side som jeg også pusler med til daglig.

trondt

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #283 på: April 18, 2008, 11:45:22 »
Hei !
Jeg heter Trond Teigen, født i -63, gift, en sønn. Bor i Lier utenfor Drammen.
Leeds-fan siden cupfinalen i -72. Husker jeg synes nummerlappene på strømpene var særdeles flotte. Debuterte på Elland Road i oktober -06 (samtidig med Dennis Wise som manager) mot Southend, seier 2-0.
Foruten Leeds er det Godset som gjelder.

Stensland

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #284 på: April 22, 2008, 20:28:15 »
Jørgen fra Asker. Vært Leedsfan siden jeg var 5 i 1971. Storebroren til en av gutta i gata holdt med Leeds. Vi så veldig opp til ham og da var det gjort. Høydepunkt var hver gang Leeds spilte tippekamp. Da var det på med drakta og ut i hagen og spille fotball før og etter dersom ikke snøen lå. Satser på at når sønnen min er 5 (om tre år) så er Leeds i toppen igjen.....

LEDS

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #285 på: April 26, 2008, 11:35:36 »
Hallo.
Jeg heter Trond, og har vært Leeds fan siden 1976. Fikk Leedsbag av min gamle onkel, var 5 år og skjønte ikke mye om fotball. Visste bare det samme som jeg vet i dag: LEEDS ER BEST.

LEEDS FOREVER

R.S.

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #286 på: April 29, 2008, 23:46:31 »
Tjobing!
Ronny Storhaug,34 år fra "Værdarn" ;D. Jeg begynte å følge Leeds ca -88-89 og ble Luscos-medlem etter liga-seieren i -92. Har sett gutta i aksjon 6 ganger,3 på Elland R...
Så Yeboah mose ballen i mål fra 20(eller var d 30?)meter mot Liverpool -95 :o .Får frysninger den dag i dag når jeg ser d målet.
Håper seff på opprykk til the championship i løpet av Mai for deretter å etablere et godt lag som kan hamle opp med "The big boys" i Premier League om noen år ;D
 

Stuff the rest,Leeds the best
...We're gonna see U win...

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #287 på: Mai 06, 2008, 12:59:12 »
]Therese her!
19 år, holdt med Leeds siden jeg var rundt 10.
Flaks at det ble Leeda da jeg egentlig bare holdt med laget som spilte mot pappas lag :)
Men jeg er ivrig fan, følger med og syntes det er utrolig spennende.

Enda ikke fått sett Leeds spille, men satser på en tur over neste år  ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

SEJ

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #288 på: Mai 15, 2008, 19:43:40 »
Stian Emil, Kopervik.
Leeds-fan på 16 år. Ble født Leeds supporter. (Med tanke på at pappa er det også ;D)
Har sett Leeds United én gang, der Leeds slo Fulham 3-2 på Elland Road!
Har en drømm om å få reise dit der igjen snart  ::)  :D

Lykke til med Play Off-kampen i dag! Go Super Leeds!  ;D

Torpe-do

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #289 på: Mai 16, 2008, 13:58:00 »
hei!

Heite Hølje og kjem frå Øystese i Hardanger. Vore Leeds fan så lenge fotballinteresso har vore der; med andre ord så lenge minnet går tilbake.

Jabbadabbadu!
« Siste redigering: Mai 08, 2012, 19:51:25 av Torpedo »

tomla

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #290 på: Mai 18, 2008, 22:26:57 »
Hei!

Jeg heter Lasse, er 47 år og kommer fra Kampen/Lambertseter i Oslo. Bor på Oppegård med sambo og 3 unger. 25-åringen og 14-åringen er tapt til noen triste klubber i toppen av engelsk fotball (MUUU & Ass....), så det er bare minstejenta på 13 som jeg kan få inn i riktig gate. Fikk'a til å lese innlegget fra lærer'n på forumet, for å få'a til å skjønne at det er smart å holde med Leeds.
Jeg har vært Leeds-supporter siden -70/71, men har bare vært på Elland Road en gang, sept-06. Mot Sunderland, 0-3. Trist kamp, men for en stemning på tribunen og pubene!! Deilig opplevelse. Det triste er at alle bildene fra turen gikk til h...... da kameraet gikk i sjøen på en fisketur. Dyr torsk!!!


  Framtida er så lys at vi må bruke solbriller
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 00:37:10 av tomla »

TrulsVikane

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #291 på: Mai 18, 2008, 23:45:13 »
Heisann!

Jeg heter Truls, og er 16 år. Jeg er svoren Brann- og Leedsfan. Har ikke vert over dammen for å se Leeds enda, men holder på å spare opp til en weekend neste sesong.
Husker jeg begynte å holde med Leeds etter at meg og en venn, pluss faren og noen andre, var på Champions i ett år rundt 2000 og så Leeds vinne over "The Scum" på ER... Ble helt facinert av alle stjernene, og har siden det hatt sansen for Kewell og Viduka... (Viss ikke jeg husker feil, var det Kewell som scorte vinnermålet ;) ) I senere tid har det vert litt av og på med Leeds, men de siste 3-4 årene har følelsene for Leeds bare blitt sterkere å sterkere!
Mye "mobbing" hører jo også til jobben som Leeds fan, men fy f**n hvor deiligt det var å gå med hodet hevet etter 2-0 mot Carlisle denne uken! Alle Scums, chelski-fan og Tottenham-fans har ikke sakt et ord siden! Deiligt!!!

Andreas-H

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #292 på: Juni 23, 2008, 01:47:32 »
Hei :DD

Mitt navn er Andreas, 15 år gammel og er Leeds suporter mest siden pappa også er det tror jeg :D Har vært i Leeds en gang, og det planlegges en tur til høsten igjen :D

Voldingen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #293 på: Juli 28, 2008, 21:41:41 »
Skjalg 27 fra Volda
Jeg har vært leeds supporter siden starten på 90-tallet. Den store drømmen er å komme meg til ellan road, og jeg håper å få det til i løpet av 2008/2009 sesongen. Så lenge jeg har nettilgang så er jeg daglig innom og oppdaterer meg på hendelser i klubben, både i engelske aviser, supportersidene til LUSCOS og på hjemmesiden til klubben. Merkelig nok mer nå enn da Leeds kjempet i toppen av premier league?!? 

For alltid Leeds fan!!

Måns

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #294 på: Juli 29, 2008, 15:43:33 »
Hej från Sverige!

Nybliven medlem, Malmö FF supporter sedan vaggan, och LUFC supporter sedan det glada 90-talet.

palher

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #295 på: August 05, 2008, 10:47:33 »
Hei jeg heter Pål og har fulgt Leeds United siden 1968. Var over og så endel kamper og fikk noen opplevelser i 1975. Etter det har det bare blitt et 17 mai oppgjør på Ã…råsen. Jeg følger med og lever like godt av oppturer som nedturer.
Hører at det er noe Leeds støtte på gang ved Odin kro på Gressvik i Fredrikstad. Noen som vet noe? :D

Allanclarke

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #296 på: August 05, 2008, 13:21:38 »
Hei, mitt navn er Robin Lund og er 24 år. Er fra Kristiansand og har vært Leedsfan siden midten av 90-tallet.  Min far er også Leedssupporter så ligger nok i genene.
      Har vært på Elland Road to ganger, begge gangene mot Scum. Våren 99 når det ble 1-1, og høsten 03 når det desverre ble 1-0 til Scum

Jeg fulger med på alt som skjer rundt klubben. Er daglig oppdatert.

Kan denne sesongen endelig føre til noe positivt. Har ikke ord for hvor mye smerte det har vært de siste årene, men en Leedssupporter gir aldri opp,ALDRI!!

Det finnes bare ett United, LEEDS UNITED

LEEDS FOREVER, UNTIL I DIE!!!!

festivaljunkie

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #297 på: August 16, 2008, 14:46:35 »
hoyy eg hette Olaf er 24 år, er frå Karmøy. Har vært Leeds supporter siå 84 når eg blei født, fekk leeds trøya av onkelen min på sjukehuset.

Eg er o fk haugesunds fan så dåkke fårstår eg har slete litt dei siste årå, har vert i Leeds på kam 10 gonger:) fantastisk opplevelse kver gong

BeachBoy

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #298 på: August 17, 2008, 01:50:20 »
Hei!
Geir Atle Ellingsen er navnet. Kommer fra Sørlandet, ved Kristiansand, og har vært Leeds-fan siden 89/90-opprykket. Da var det Lee Chapman som dro mer oppmerksomhet enn Gary Lineker, så siden den gang har man vært stolt supporter!

Utover det er det musikk som står meg nærest, og da særlig min alltime-favourite Beach Boys!

I år rykker vi opp :)

Xern

Meg Xern...
« Svar #299 på: August 30, 2008, 13:15:05 »
Min profil :D

Navn: Martin Andreas

Alder: 11 :o

Og jeg elsker: Leeds Leeds Leeds!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly