Skrevet av Emne: KAMP: vs. Port Vale 15/3  (Lest 87740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #510 på: Mars 15, 2008, 17:59:43 »
FAEN så skuffende asså. Får bare se fram til TV kamp til helga..
Tror ikke det er så mye¨å se frem til. Tror jeg går rett på cognacen i steden for.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #511 på: Mars 15, 2008, 17:59:47 »
For et patetisk dritlag....

Er på påskefjellet når det er TV kamp og godt er det!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Trond90

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #512 på: Mars 15, 2008, 18:00:11 »
FAEN så skuffende asså. Får bare se fram til TV kamp til helga..
Gruer meg til og se vi blir knust på ER
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lufc86

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #513 på: Mars 15, 2008, 18:00:20 »
Hmm.. Gratulerer alle Leeds fans, endeleg ein lørdag med poeng:)

Jo eg fikk med meg det fjerde overtidsminuttet, og eg veit Leeds fikk kun 1 poeng i dag, gratuelera:) Alt er bedre enn 0.

Eg er så glad..

GO Freedman.. .






IRoni?
@m_sortland på twitter

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #514 på: Mars 15, 2008, 18:00:35 »
93:42 mins
Goal by Luke Rodgers(Port Vale) right-footed (top-right of goal) from right side of six-yard box (6 yards).Port Vale 3-3 Leeds. Assist (header) by Kyle Perry(Port Vale) from centre of penalty area.

Og no er eg faen meg tom for piller også. Og apoteket er påskestengt! Dette blir ei tøff helg :'(

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #515 på: Mars 15, 2008, 18:00:51 »
Har sett frem til tv-kamp neste helg, men med dette bedritne greiene de driver med nå, tror jeg heller jeg setter på en god film og sjekker text-tv etterpå. Blir jo deprimert av mindre.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #516 på: Mars 15, 2008, 18:00:59 »
Passert av Tranmere, Orient og Brighton.
Og vi ligger trygt på ein 10.plass på tabellen, kun 2p bak sjetteplassen.

Er berre heilt utruleg skuffa og trist, dette går ikkje akkurat vår vei om dagen.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #517 på: Mars 15, 2008, 18:01:52 »
Dette er ikke godt nok - og mange resultater går mot oss i tillegg. Dette var en dårlig start på påsken.. :'(

gelderdend

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #518 på: Mars 15, 2008, 18:02:36 »
det er en skandale at vi kaster bort en 2 måls ledelse mot bunnlaget i L1. Sannsynligvis er vi pr idag ett av de svakeste lagene i L1.
 

Trond90

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #519 på: Mars 15, 2008, 18:04:37 »
det er en skandale at vi kaster bort en 2 måls ledelse mot bunnlaget i L1. Sannsynligvis er vi pr idag ett av de svakeste lagene i L1.
Trist, men sant  :'(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #520 på: Mars 15, 2008, 18:04:48 »
Har sett frem til tv-kamp neste helg, men med dette bedritne greiene de driver med nå, tror jeg heller jeg setter på en god film og sjekker text-tv etterpå. Blir jo deprimert av mindre.
   Det er bare å innse for alle som skal se kampen mot Walsall : Aldri har vel en grøsser begynt så tidlig på kvelden!  :o  ;)
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #521 på: Mars 15, 2008, 18:05:44 »
Ja, ja, verden går vel videre trur eg...
Men, det er jaggu mager trøst!

Vi må kunne forlange og forvente meir av Leeds enn det de presterer om dagen, dette held rett og slett ikkje mål.
Kan ikkje få fram kor utruleg deppa eg er no.
COME ON LEEDS !!

Stifler

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #522 på: Mars 15, 2008, 18:05:51 »
Ikke faen om vi klarer å få opprykk av play off uansett...

Noen som har tro på at vi klarer å slå noen av disse lagene i play off?

Swansea
Doncaster
Carlisle
Nottingham

2 av disse blir å møte i play off
-Nr 2 er den første taperen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #523 på: Mars 15, 2008, 18:06:01 »
Kan ikke noen ringe Macca og be han starte med Carole og Becford på kantene og kjøre med Elding og Freedman på topp? Beckford er jo vaksinert fra å score, så jeg tror at han hadde gjort det bedre som kantspiller ut sesongen. Han er jo god til å drible og kanskje han kunne fått litt mindre press på seg da.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #524 på: Mars 15, 2008, 18:06:55 »
Svarte S****nshelsikke! Lenge sidan eg har vore så sint og skuffa. Må visst kjøpe meg ny skjærefjøl også. Den knakk i frustrasjon.

tori_no

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #525 på: Mars 15, 2008, 18:07:02 »
Vi må slutte å håpe på Playoff plass! Det blir bære å forlenge en vond sesong! Seigpining!
Vi trenger 15 poeng og direkte opprykk. Disse gutta takler ikke press!
(kanskje vi burde gå for å få 25 poeng tilbake heller?).

Klarer vi mot all formodning playoff så ryker vi med stygge sifre i første kamp!

Vi kommer tilbake, men er redd det blir minst 1 år til i league one.

Heldigvis er vi Leeds-supportere vant med å pines.
 

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #526 på: Mars 15, 2008, 18:07:35 »
Kan ikke noen ringe Macca og be han starte med Carole og Becford på kantene og kjøre med Elding og Freedman på topp? Beckford er jo vaksinert fra å score, så jeg tror at han hadde gjort det bedre som kantspiller ut sesongen. Han er jo god til å drible og kanskje han kunne fått litt mindre press på seg da.

Må vel samtidig forklare han hva som menes med "kantene"...

Trond90

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #527 på: Mars 15, 2008, 18:07:40 »
Ja, ja, verden går vel videre trur eg...
Men, det er jaggu mager trøst!

Vi må kunne forlange og forvente meir av Leeds enn det de presterer om dagen, dette held rett og slett ikkje mål.
Kan ikkje få fram kor utruleg deppa eg er no.

Lenge siden jeg også har vært så deppa over ett tap (uavgjort), sist må vell har vært mot Ipswich som også var ett tap på sin måte.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lufc86

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #528 på: Mars 15, 2008, 18:08:20 »
Kenton har vel ikkje spelt sin livs kamp i dag? Linjedommaren har vel ikkje gjort jobben sin etter boka. Men sjå på det positive, Carole fikk spela, og laga mål med Freedman. Lubo? Hmm.. Heile forsvaret vårt er så rævvvvva på dødballar. Kunne like gjerne hatt nokre hobbitar på dødballar, dei trår vertfall til i krig.. Fytti helvette for ein ræva kamp. Nei det er ikkje greit me 3-3 mot Port Vale..

Me skal spela ein sesong minimum til i denna tegneserieligaen. Omskuler Rui til høgre back, kjør på med Huntington og Lubo som stoppara, og bruk Parker som venstreback neste sesong. Kjør inn ein spelestil med to offansive kantar, og to arbeidsjern med pasningsfot og blikk for spelet sentralt. Beckford får fortsette på topp med ein skikkelig goal gettar som me truleg må kjøpa inn til sommaren, om ikkje Elding og Constantine imponerar i oppkjøringa.

Douglas er sjølvskreven på midtbana til neste sesong, helst med Prutton som makker. To dribleglade vingar med bra innleggsfot og sans for mål må nyttast. Eg har sansen for Carole, og kanskje slår Da Costa eller Sorsa til?

Men prioritet ein vil bli dødball imot.
Pri to blir kontringar.
Pri tre blir å passe ball og vera trygge innad i laget når me ledar kun med 1 mål.
Pri fire blir å finne ein fast spelestil som fungerar i denna drittdivisjonen...

F*ck As*
@m_sortland på twitter

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #529 på: Mars 15, 2008, 18:08:48 »
Kan ikke noen ringe Macca og be han starte med Carole og Becford på kantene og kjøre med Elding og Freedman på topp? Beckford er jo vaksinert fra å score, så jeg tror at han hadde gjort det bedre som kantspiller ut sesongen. Han er jo god til å drible og kanskje han kunne fått litt mindre press på seg da.

Har dessverre ikkje nummeret, men støttar forslaget ditt. Her må det gjerast drastiske endringar og satsast offensivt framover. Vi er rævva i forsvaret uansett kven som spelar. Kanskje vi også må slutte med å ha venstreback. Er jo fanden ingen som klarar oppgåva skikkeleg!

Dennis

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #530 på: Mars 15, 2008, 18:09:38 »
Vi må slutte å håpe på Playoff plass! Det blir bære å forlenge en vond sesong! Seigpining!
Vi trenger 15 poeng og direkte opprykk. Disse gutta takler ikke press!
(kanskje vi burde gå for å få 25 poeng tilbake heller?).

Klarer vi mot all formodning playoff så ryker vi med stygge sifre i første kamp!

Vi kommer tilbake, men er redd det blir minst 1 år til i league one.

Heldigvis er vi Leeds-supportere vant med å pines.

No offence, men sånne postering syns jeg er helt håpløse. Skal vi bare cruise inn til en sikker 10-12 plass fordi vi ikke har noe å gjøre i play-off? Selvsagt skal vi kjempe med nebb og klør for å komme til play-off; der kan alt skje!!!
Marching on together!

Wannabe

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #531 på: Mars 15, 2008, 18:10:09 »
Har sett frem til tv-kamp neste helg, men med dette bedritne greiene de driver med nå, tror jeg heller jeg setter på en god film og sjekker text-tv etterpå. Blir jo deprimert av mindre.
   Det er bare å innse for alle som skal se kampen mot Walsall : Aldri har vel en grøsser begynt så tidlig på kvelden!  :o  ;)

Vi får se det på den måten... Begynner nesten å glede meg til litt skrekkblandet fryd...

MOT
 

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #532 på: Mars 15, 2008, 18:10:28 »
Noen ring MACCA og BE HAINNJ FÆRRA TE MEXICO!!!  >:( >:(
-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #533 på: Mars 15, 2008, 18:13:03 »
Vi er så dårlige bakover at vi kan like godt legge om til tre bak. Da slipper vi venstre back problemet også. Da hadde vi kanskje blitt såpass offensive at vi hadde vunnet alle kampene med 3-2/4-3 eller for den slags skyld 5-4.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

mercruiser

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #534 på: Mars 15, 2008, 18:14:08 »
Jeg trenger psykolog i kveld. Det samme gjør Leeds United..

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #535 på: Mars 15, 2008, 18:20:01 »
Jeg trenger psykolog i kveld. Det samme gjør Leeds United..
  Ideen er ikke dårlig, faktisk! Det kunne vært på sin plass, for spillerne tåler ikke det å lede en kamp.
  Selv dropper jeg psykologen. Det er billigere å fordype seg i noe brunt og leskende..... ;)
Super Leeds since 1968

dexter90

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #536 på: Mars 15, 2008, 18:20:31 »
tragikomisk det som skjer i leeds for tiden... men er blitt vant til det, etter 4 år med dritt.
 

mercruiser

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #537 på: Mars 15, 2008, 18:24:03 »
Jeg trenger psykolog i kveld. Det samme gjør Leeds United..
  Ideen er ikke dårlig, faktisk! Det kunne vært på sin plass, for spillerne tåler ikke det å lede en kamp.
  Selv dropper jeg psykologen. Det er billigere å fordype seg i noe brunt og leskende..... ;)
Du har rett. Brunt og leskende her, men..

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #538 på: Mars 15, 2008, 18:24:51 »
Triste greier  :'(

Vi sovner i 10 minutter i 2.omgang og det var nok til å gi vekk 2 mål, i tillegg greier vi nok en gang å drite oss ut på dødball!

MEN, vi scorer 3 mål idag, og det er ikke akkurat hverdagskost!

marve

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #539 på: Mars 15, 2008, 18:26:44 »
tragikomisk det som skjer i leeds for tiden... men er blitt vant til det, etter 4 år med dritt.

Tror at det må skje noe positivt med vårt kjære leeds snart ,hvis ikke er jeg redd svært mange fans vill si de har fått nok .
SIer ikkedet gjelder  alle og heller ikke at det gjelder meg ,jeg gir meg fa... ikke nå etter mange år med nedtur etter nedtur så skall jeg for f.... være med på oppturn også heheheheh
Men jeg synes faktisk at vi både behøver og fortjener en opptur snart .
« Siste redigering: Mars 15, 2008, 18:32:26 av marve »