Skrevet av Emne: KAMP: vs. Port Vale 15/3  (Lest 87938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

StordPer

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #540 på: Mars 15, 2008, 18:30:33 »
Leeds er pr. idag eit av dei svakeste laga i 3 øverste div i England. Skjerpings-ta eit år til i samme div. orker ije eit nytt nedrykk til neste vår

Wannabe

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #541 på: Mars 15, 2008, 18:35:11 »
Leeds er pr. idag eit av dei svakeste laga i 3 øverste div i England. Skjerpings-ta eit år til i samme div. orker ije eit nytt nedrykk til neste vår

Helt enig. Kanskje en idé å prøve å trette ut Bates. Tror kanskje vi trenger noen skikkelige rikinger på eiersiden etter hvert, vi også!

MOT
 

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #542 på: Mars 15, 2008, 18:40:24 »
Forsvaret vårt ser ursterke ut på papiret men holder et latterlig lavt nivå. Er ikke bare Fraz som er crap der bak gitt. Så på høydepunktene fra Cheltenham kampen på LUTV nettopp og det man kunne se var intet annen enn katastrofalt spill. Inget press på ballfører, ingen følger løpene som kommer og ingen vinner dueller. Rui ble lurt ved flere anledninger. PL klasse? Hahaha nei du laaangt ifra..  :(

Ã… hva i helsike har skjedd med Lubo? Fra å være god for Bolton i PL i januar så er han gjennomsnittlig i league one??!! Kan bare skje i Leeds.

Tenk å slippe inn 5 mål mot Cheltenham og Port Vale. Latterlig og flaut!

Dette var en kongedag helt til 3-3.. Nå vil jeg bare legge meg under dyna og sove bort sorgen.

Alta-White

ragnar

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #543 på: Mars 15, 2008, 18:58:59 »
Det positive er at Leeds scorte 3 mål. Det negative er selvfølgelig det defensive arbeidet.

Akkurat nå ser det ut som om formen til Leeds holder til å komme midt på tabellen i L1. Og det er for dårlig når det er en klubb som Leeds man snakker om.

Freedman kan bli en hit. Beckford må finne igjen scoringsformen ellers er det bare til å få Elding inn for han.

Carole er nok vår farligste mann offensivt med unntak av spissene...

Opp med humøret gutter. Fremtiden er hvit.
*In El Loco we trust!*

Roy

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #544 på: Mars 15, 2008, 19:11:48 »
tragikomisk det som skjer i leeds for tiden... men er blitt vant til det, etter 4 år med dritt.

Tror at det må skje noe positivt med vårt kjære leeds snart ,hvis ikke er jeg redd svært mange fans vill si de har fått nok .
SIer ikkedet gjelder  alle og heller ikke at det gjelder meg ,jeg gir meg fa... ikke nå etter mange år med nedtur etter nedtur så skall jeg for f.... være med på oppturn også heheheheh
Men jeg synes faktisk at vi både behøver og fortjener en opptur snart .

Fans som har fått nok og forlater skuten er ikke fans, de er wannabees. Vi har hatt en gedigen og lang nedtur i Leeds, men vi kommer tilbake - grusomt tilbake.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

mercruiser

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #545 på: Mars 15, 2008, 19:27:54 »
Jeg føler bare elendighet, jeg er Leeds-fan. Hvor mye skal vi svelge, egentlig?

nord

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #546 på: Mars 15, 2008, 20:41:59 »
Uafgjort er ikke godt nok for LEEDS idag, når vi kunne have vundet, men fodbold har intet med retfærdighed at gøre!

Men tænk over at Doncaster taper idag mod Brighton, Swansea taper mod Northampton, Luton vinder over Oldham o.s.v. Forest og Walsall spiller uafghort dette er en fordel for os o.s.v. Det var trods alt bedre at spille uafgjort end at tape, og vi har stadigvæk kun 2 poeng fra play off!. Jeg tror stadigvæk på at det vil lykkes os at rykke op i år!
Vi er begyndt at score mål med en ny målscorer - lad os ikke male fanden på væggen endnu!! ;)
 
 

Sander

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #547 på: Mars 15, 2008, 22:32:34 »
Noen som vet om vi kan hente tilbake Parker? Sikkert noen som har svart i en annen tråd. Vi trenger Parker bak der. Og også kanskje gi Huntington sjansen..

Selvfølgelig ser jeg fram til å se gutta neste helg. Ingenting er bedre enn en Leedskamp på tv!!!
Får virkelig håpe på en seier!!

 

arneg

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #548 på: Mars 15, 2008, 23:08:22 »
Nei, og det som sårer meg mest er den medfølelsen jeg får når andre diskuterer hvem sm vinner PL.  Da sier jeg alltid at det ikke bryr meg.  Da sier jeg stolt at min klubb er Leeds og responesen er :  vi savner Leeds, stakkars, eventuelt: er du dinosaur.  Helvete nå trenger jeg noen gode resultater......

Ikkr medgangs men litt positivitet hadde vært ok
 

berlin

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #549 på: Mars 16, 2008, 03:21:13 »
Walsall is there for the taking

I can't wait!

Einar

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #550 på: Mars 16, 2008, 11:41:07 »
Det positive er at Leeds scorte 3 mål. Det negative er selvfølgelig det defensive arbeidet.

Opp med humøret gutter. Fremtiden er hvit.

Sagtens ikke mye positivt å finne i det faktum at man klarer å putte 3 baller i nettet til noobships elendigste lag, og at man klarer å slippe dette møkkalaget inn i matchen igjen borger ikke akkurat for kamp om play-off.

Regner med en ny sesong i denne fotballmessige bakgården, og f... skal vite at det ikke er lystige utsikter. Den hvite framtiden virker i øyeblikket særdeles fjern  :'(
 

baste

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #551 på: Mars 16, 2008, 15:21:55 »
playoff er jo en mulighet..og Leeds spiller jo dårligst mot bunnlagene...Dvs at vi i playoff har en fair sjanse..med Freedman på banen....

Flaut å "tape" 3-3......

Snx...går i hi noen mnd...

Tom S

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #552 på: Mars 16, 2008, 15:33:09 »
Korleis er det med låneavtalen med Freedaman då?
Den går vel ut etter siste seriekamp, sånn at vi ikkje får nytte han i evt playoff...
COME ON LEEDS !!

Roy

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #553 på: Mars 16, 2008, 16:29:39 »
Korleis er det med låneavtalen med Freedaman då?
Den går vel ut etter siste seriekamp, sånn at vi ikkje får nytte han i evt playoff...

Mulig det,men den kan vel forlenges. Pallace spiller vel ikke kamper i det tidsrommet  ???
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Peters

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #554 på: Mars 16, 2008, 17:43:18 »
Nedturen startet i bortekampen mot Walsall før jul (hvor jeg satt ringside).
La oss håpe at ny kamp mot Walsall er starten på en OPPTUR som ender med opprykk  8) 8) ;D

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #555 på: Mars 16, 2008, 19:49:31 »
Det er ikke noe som er starten på noe som helst. Kanskje kan vi vinne mot Walsall men gode perioder kan vi nok se langt etter.

Faktisk glad jeg er på hytta lørdag. Husker siste TV kamp (var vel mot Crewe), jeg fikk helt sjokk over hvilket lavt nivå Leeds ligger på. Det var da det gikk opp for meg for en latterlig liga vi nå ikke greier å komme oss ut av!

Man blir forferdelig lei av å holde meg Leeds noen ganger, men de har fulgt meg siden 1977, så det skal noe til å snu ryggen til også....  ;)

 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarlef

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #556 på: Mars 16, 2008, 20:04:32 »
Det er ikke noe som er starten på noe som helst. Kanskje kan vi vinne mot Walsall men gode perioder kan vi nok se langt etter.

Faktisk glad jeg er på hytta lørdag. Husker siste TV kamp (var vel mot Crewe), jeg fikk helt sjokk over hvilket lavt nivå Leeds ligger på. Det var da det gikk opp for meg for en latterlig liga vi nå ikke greier å komme oss ut av!

Man blir forferdelig lei av å holde meg Leeds noen ganger, men de har fulgt meg siden 1977, så det skal noe til å snu ryggen til også....  ;)

 

Erik_

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #557 på: Mars 21, 2008, 11:20:30 »
Hvorfor fikk ikke Rodgers gult kort for å kaste av seg den ekle Port Vale drakta, da han scoret på overtid?

Og når ble det hands å heade en ball, slik Hughes gjorde i eget straffefelt...

???
« Siste redigering: Mars 21, 2008, 11:25:42 av Enrique »

Roy

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #558 på: Mars 21, 2008, 11:34:05 »
Hvorfor fikk ikke Rodgers gult kort for å kaste av seg den ekle Port Vale drakta, da han scoret på overtid?

Og når ble det hands å heade en ball, slik Hughes gjorde i eget straffefelt...

???

Hmmm, vanskelige spørsmål du reiser her  ::) :o
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #559 på: Mars 21, 2008, 11:58:27 »
Det er sikkert tilfeldigheter og flaks som jevner seg ut, i tillegg til at dommerne i denne ligaen rett og slett er dårlige, men man kommer ikke utenom at vi skulle hatt mange straffer vi ikke har fått i det siste. To-tre mot Nottingham, en klar mot Bournemouth og nå en heading i eget felt som blir straffe i mot.

Det er rett og slett irriterende!!

EDIT: HVORFOR FÃ…R VI IKKE STRAFFE PÃ… DEN FØRSTE SITUASJON?! Rui scorer på påfølgende corner og det kan ikke være annet enn en rettferdighetsseier. HVORFOR FÃ…R VI STRAFFE I MOT PÃ… EN HEADING? Ok, Hughes hopper unaturlig med armene og dommeren er nok ikke i posisjon, men linjefaen har fri sikt og bør klart seg heading, ikke hands.

I tillegg er det småprovoserende å se hvor arrogant dommeren oppfører seg i de to straffesituasjonene.

Må legge til hvor latterlig elendig Leeds-forsvaret oppfører seg ved de to baklengsmålene som er vår skyld. Den andre scoringen er enormt svakt forsvarsspill, både der to man står og ser på en som får legge inn upresset og de som ikke følger løpet til Vale-spilleren som setter ballen inn på stanga.

Leeds-målene er mer preget av bedre angrepsspill enn dårlig forsvarsspill. Er derimot ekstremt dårlig av Beckford, hans avslutning midt på keeper, da han uansett burde skrudd den i lengste, både fordi det er der han kan score med størst sjanse og Howson(?) kommer helt aleine på bakre stolpe. Da hadde kampen vært over!
« Siste redigering: Mars 21, 2008, 12:16:49 av Mr Kaizer »
Marching on together!