Gillingham på ER 3/5

Started by Tom S, March 09, 2008, 18:22:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Vi må få til ett eller annet i løpet av helgen mtp samling, ikke bare hos Lorimer før kamp.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

MartinR

Quote from: Bjorn on April 05, 2008, 19:02:18
Skal over Torsdag 1 Mai til Nottingham og til Leeds fredagen.
Skal også dra den 1 Mai til Nottingham og så til Leeds Fredagen ;)

Bjorn

Da sees vi på flyet Martin.  ;D Vet ikke hvor vi skal bo, da jeg fikk turen i 30års gave av kompisene mine, men er i byen et sted ihvertfall.. Men vi kan jo se hva som skjer da. En pint eller to er jo ikke å forakte  8)

Svend: Du må gjerne organisere noe på lørdagen. Vi har ingen planer ennå, men regner med det blir mange folk i byen pga kampen. Kanskje vi har playoff å feire. Tror det blir gøy ihvertfall!
Marching On! 4276

pesi

Har enda ikke hatt omvisning på ER, så i alle fall 5 i vårt reisefølge skal prøve å få booke omvisning på ER på fredagen.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

MartinR

Quote from: Bjorn on April 07, 2008, 19:11:38
Da sees vi på flyet Martin.  ;D Vet ikke hvor vi skal bo, da jeg fikk turen i 30års gave av kompisene mine, men er i byen et sted ihvertfall.. Men vi kan jo se hva som skjer da. En pint eller to er jo ikke å forakte  8)
Hvor er det du bor da?
Oslo ??? Bergen ??? Trondheim ???

RuneR

Glem det Martin, du er mange år for ung for en pint.
Jeg derimot, kan ta en pint eller to med Bjorn (igjen).
Hilsen pappa ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bjorn

Hehe. Det er jo lov å prøve seg Rune.
Siden jeg bor i Spydeberg er vel det for "Oslo" omerådet å regne. Så da bli det vel trolig samme fly? Lander i Notts rundt 13.00?!?

Marching On! 4276

Svend Anders

Hvordan i all verden kom dere med Sterling 1.mai?!?!

Jeg prøvde å booke for flere uker/måneder tilbake, men fikk kun opp tirsdags- og søndagsflyet den uka. Gikk ut fra at Sterling hadde en eller annen policy om ikke å fly på 1. mai.

Er i Leeds rundt 15.00 fredagen, selv, hjem mandag morgen. Flyr fra Rygge.

Er det aktuelt med felles billettbooking for selve kampen? Jeg skal booke for meg/pappa samt to fra Bergen.
Følges på:

75 SOLLI

Quote from: RuneR on April 08, 2008, 09:04:06
Hilsen pappa ;D

LOL
Det er lov å prøve seg!!!

RuneR

Quote from: Svend Anders on April 08, 2008, 11:21:40
Jeg prøvde å booke for flere uker/måneder tilbake, men fikk kun opp tirsdags- og søndagsflyet den uka. Gikk ut fra at Sterling hadde en eller annen policy om ikke å fly på 1. mai.
Er i Leeds rundt 15.00 fredagen, selv, hjem mandag morgen. Flyr fra Rygge.
Er det aktuelt med felles billettbooking for selve kampen? Jeg skal booke for meg/pappa samt to fra Bergen.
Flybillettene ble booket 20. oktober, og det var vel relativt tidlig :-)
Bjørn, vår landing er beregnet til 12:20, så vi flyr nok med samme fly ja.
Vi skal først besøke familie i Nottingham, og reiser deretter til Leeds fredag ettermiddag.
Reiser med kone og sønn (MartinR), og i tillegg reiser en kollega for første gang, med kone og to barn.  Jeg har booket billetter på West Stand for oss syv (C20, rad MM)

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

MartinR

Quote from: RuneR on April 08, 2008, 09:04:06
Hilsen pappa ;D
Jeg skal ikke ta en pint jeg da.
Men jeg lurte på hvor han bor siden han sa: Da sees vi på flyet Martin.

Bjorn

Quote from: Svend Anders on April 08, 2008, 11:21:40

Tror vi booket tidlig i Januar. Vet ikke hvordan det funker med felles kjøp av billetter. Skal uansett prøve å få South nær Gills, eller East nær North.

Må jo gå for litt stemning og kanskje se sola...  8)
Marching On! 4276

Kjell Skjerven

Gå for North East Lower du Bjørn,der holder eg til :)
Side before self,every time.

Trond90

Litt off topic, men ser ut som jeg ikke kan reise på siste kampen pga av konfirmasjon til slekt   :-\, da vurderer jeg en eventuell semi finale i play off på ER. Hvor tiligt ute må man være for og få billetter til den kampen? og noen som vet datoen når semifinalene spilles? MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

poffen

Eg og skal på kampen mot Gillingham ;D.Har bestilt flybillett for lenge siao. Flesland 1.mai til Bradford via halve Europa :o Ser fram til turen då eg ikkje har vore øve på 3 år.....

torb

Vi er 4 stk. som skal over den helgen. Flyr over 1 mai. Blir det noe opplegg på fredag så kommer det vel inn her?

pesi

Da var billettene i boks!
John Charles Upper ;D

Svend Anders

VIKTIG INFO VEDR OMVISNING:

Jeg har snakket med billettkontoret vedr omvisning på Elland Road for helgen v/ Gillingham-kampen.

Omvisning er satt opp fredag 2. mai, klokken 15.00 lokal tid.

De kan ta 40 personer på touren, men tirsdag 15. april er allerede 10 plasser tatt.

Skal du være med, ta kontakt med Maria Dawson på maria.dawson@leedsunited.com - send med navnene på de som skal være med, din adresse (som billettene sendes til) og kredittkortnummer (det på forsiden, ikke kontonumeret ditt).

Jeg får antakelig ikke vært med selv, lander omtrent samtidig i Bradford. Den anbefales uansett om du ikke har vært med på lignende de siste to årene.

Kommer med mer info ang kveldene og felles opplegg.

SA
Følges på:

pesi

Quote from: Svend Anders on April 15, 2008, 12:00:32
VIKTIG INFO VEDR OMVISNING:

Jeg har snakket med billettkontoret vedr omvisning på Elland Road for helgen v/ Gillingham-kampen.

Omvisning er satt opp fredag 2. mai, klokken 15.00 lokal tid.

De kan ta 40 personer på touren, men tirsdag 15. april er allerede 10 plasser tatt.

Skal du være med, ta kontakt med Maria Dawson på maria.dawson@leedsunited.com - send med navnene på de som skal være med, din adresse (som billettene sendes til) og kredittkortnummer (det på forsiden, ikke kontonumeret ditt).

Takk for Infi Svend Anders!
har nå bestillt, har aldri hatt turen før å gleder meg sinnsykt!!! ;D

Jeg får antakelig ikke vært med selv, lander omtrent samtidig i Bradford. Den anbefales uansett om du ikke har vært med på lignende de siste to årene.

Kommer med mer info ang kveldene og felles opplegg.

SA

pesi

Fantastisk, jeg klarte å få d forrige innlegget mitt inni Svend Anders sitt innlegg..

Men det er helt topp! jeg har i alle fall bestillt 5 plasser, gleder meg en hel haug! ;D

Kickthemdown

Da kan herved Alta-White også melde sin ankomst.  ;D Lander i Bradford på fredagskvelden!

Hjem tidlig mandagsmorgen!

Alta-White

MartinR

Det blir veldig mange fra Norge på kampen :)

Bjorn

Da var kampbilletter i boks!!!!  :D :D :D Takk til Hans Kristian! Da er min gruppe ihvertfall 5 stk som skal. FEST!
Kjell.. Det ble "bare" East Stand, men trolig ganske nær North, så det blir vel grei stemning for det. Jiiiihaaaaaaaaaaa
Marching On! 4276

MartinR

Quote from: Bjorn on April 16, 2008, 19:18:48
Da var kampbilletter i boks!!!!  :D :D :D Takk til Hans Kristian! Da er min gruppe ihvertfall 5 stk som skal. FEST!
Kjell.. Det ble "bare" East Stand, men trolig ganske nær North, så det blir vel grei stemning for det. Jiiiihaaaaaaaaaaa
Her blir det 3 ;)

Petter F

Fra Sarpsborg kommer vi 16 personer.  Billetter til West Stand er i boks.
Ses og snakkes på Marriott og Commercial i god tid før kampstart.

Petter

berlin

BREAKING: EAST STAND UPPER åpnes for Gillingham-kampen

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1291281,00.html

Wow, nå blir det saft-suse på ER, både mot Gillingham og i hjemmekampen i evt. play-off.

Vi snakker nå om 35-36.000 tilskuere, vil jeg tro!

pesi

Kjell Skjerven

so vart da ein til på turen vår,og me er oppe i 7.

Hmmm merkeleg dette,eg so alltid pleier å reise aleine... :)
Side before self,every time.

Bjorn

More the merrier sier nå jeg Kjell. Hyggelig at vi blir mange. Da kan vi dele gleden sammen og ta en pint i godt lag!  :)
Marching On! 4276