KAMP: vs. Leyton Orient 5/4

Started by kjelvi, March 28, 2008, 09:40:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Klausen

Sant det...

Jeg håper han ikke klipper seg...Samson-historier fins det nok av :)

Asbjørn

Det blir i høgste grad interessant å se hvordan Macca prioriterer midtbanen denne gang. Luksusproblem or not, vi får se om en (sikkert bra rusten ennå) Douglas foretrekkes foran en "nettopp vært korttidsskadet" Prutton. Det kan jo også tenkes at midtbanens mest utskjelte, Johnson, er den som må vike... Eller om Macca mener at ungsauen Howson har godt av å få hvile (ikke alle unge sauer klarer to kamper i uken vet dere...).

Det skal bli interessant å se hvordan Macca prioriterer hja  :)

Neste punkt: Er vi tilbake på vinnersporet igjen??

Fire på rad uten tap nå, og  nesten tre seire på rad...  :P
Har vi begynt å bli et trygt valg på kupongen igjen?? (Svaret er jo egentlig opplagt: "Nei, ikke ennå" Men Doncaster-seieren var såvidt sterk, og "det sakte oppsvinget" i det siste såpass tydelig, at en seier nå virkelig vil gjøre tendensen tydelig for alle & enhver  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Quote from: Webredaktøren on April 03, 2008, 20:40:54
Quote from: Klausen on April 03, 2008, 20:36:07
Douglas har vært ute halve sesongen, skal vi heller satse på han? Prutton var touch and go i forhold til forrige kamp og spiller ganske sikkert på lørdag..

Vanskelig å si, men det er et helvetes til luksusproblem :)

Liker Prutton jeg, men håper at han klipper seg snart. Det håret må jo hemme spillet hans... ;D ;D ;D

Det hjelper med langt hår, Shaun Derry spilte også best med langt hår. Spark ER-frisøren, og lar håret gro, sier nå jeg.

sportcarl1

jag tycker vi skall spara douglas eller slänga in honom i halvlek om det kör fast, thomson har vi haft bråttom med tidigare  att få in i laget med skador som resultat, Prutton har verkligen varit bra på slutet och och Howson har verkligen inte misskött sig, tycker det är härligt med egna produkter med

berlin

Quote from: Asbjørn on April 03, 2008, 20:57:02

Fire på rad uten tap nå, og  nesten tre seire på rad...  :P
Har vi begynt å bli et trygt valg på kupongen igjen?? (Svaret er jo egentlig opplagt: "Nei, ikke ennå" Men Doncaster-seieren var såvidt sterk, og "det sakte oppsvinget" i det siste såpass tydelig, at en seier nå virkelig vil gjøre tendensen tydelig for alle & enhver  :)

"Den blå setningen er nok" er nok cluet her. Vi har kun tapt en kamp på siste 10, men altfor mange uavgjort. Uavgjort gjør mindre skade på selvtilliten, men fører i beste fall til "å konservere" nåværende tabellposisjon.
Faktiskt kan uavgjort-resultater bli vår bane, men nå er det (kanskje) bare 10 dager til spetakkelet rundt -15 bryter løs, så da får vi vite om diskusjonene rundt om vi klarer/ikke klarere play-off kun har vært en kuriositet her på verdens beste fotballforum.  ::)

Stifler

Noen som gidder å oppdatere meg via SMS imorgen?:)
Blir borte hele dagen.

4807133

thanks!
-Nr 2 er den første taperen-

Webredaktøren

Quote from: Stiffler on April 04, 2008, 18:22:23
Blir borte hele dagen.

4807133

thanks!

Sju-sifra nummer du? ;D

Stifler

Quote from: Webredaktøren on April 04, 2008, 18:41:05
Blir borte hele dagen.

4807133

thanks!

Sju-sifra nummer du? ;D

opps!

48075133  :)

hehe takk for den!:)

Webredaktøren

Quote from: Stiffler on April 04, 2008, 19:27:29
Blir borte hele dagen.

4807133

thanks!

Sju-sifra nummer du? ;D

opps!

Kan sikkert oppdatere deg jeg :)

Stifler

Quote from: Webredaktøren on April 04, 2008, 19:54:12
Blir borte hele dagen.

4807133

thanks!

Sju-sifra nummer du? ;D

opps!

Kan sikkert oppdatere deg jeg :)

thanks! ya tha man!

Roy

Blir borte hele dagen.

4807133

thanks!

Sju-sifra nummer du? ;D

opps!

Nice 8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Leeeeeeeeeeeeds

Gleder meg til kampen idag. Jeg spør igjen pent. Kan jeg få komme med den påstanden at vi vinner?
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

kjelvi

Leeds midfielder looking to keep play-off dream alive at Orient

LEEDS Midfielder Bradley Johnson believes a win at Orient tomorrow can firmly keep the Yorkshire clubs' play-off dreams alive.
A 1-0 win at local rivals Doncaster on Tuesday has put Gary McAllister's men back on track to secure a top six finish and victory at Brisbane Road tomorrow could go along way to achieving that aim.
"We've got to try and win every game and get in a Play-Off position," former Northampton man Johnson told the clubs' official website.
"We have played better away because the home team looks to win the game and that suits us more.
"Everyone wants to beat Leeds. When I was at Northampton I couldn't wait to play against Leeds, and every game is a like a cup final.
"All the teams want to beat us, but we've got to keep doing what we've been doing."
Manager Gary McAllister will have to decide whether he should shuffle his pack for the trip to London tomorrow.
Rui Marques, David Prutton and defender Darren Kenton all look set to return after missing the mid-week clash with Doncaster.
The trio may, however, not return with Paul Huntington, Frazer Richardson and Jonathan Douglas all doing well on Tuesday.
"We had to make three changes, but we have a squad capable of that," said McAllister.
"I was very pleased with the guys who came in, but I trust them. They have worked hard in training."

guardian-series.co.uk

MartinR

Håper vi vinner denne kampen :D :D :D

Stifler

Quote from: Leedsvik on April 05, 2008, 09:57:12
Gleder meg til kampen idag. Jeg spør igjen pent. Kan jeg få komme med den påstanden at vi vinner?

NEI? er du helt gal? Kan aldri komme med den påstanden ::)

MartinR

Da er det ca. 2 timer til avspark på Brisbane Road, der Leeds United skal knuse Leyton Orient 0-2 :D

pedro

I dag har eg ein usedvanlig god følelse, blir nok årets kamp av Leeds og 3 nye poeng. Bara føle det på meg ;) MOT
Leedsomaniac

jaho

samme lag som sist. Prutton på benk. Kenton ikke på benken en gang..

Webredaktøren

Jeg hadde en viss trua på at Mac kom til å stille med samme midtbanen som sist egentlig ja, men litt overraskende at Kenton ikke er med.

TK20

Webredaktøren

Stor publikumstilstrømmning?

TK20

Usikkert hva som er grunnen. Tror det var noe som hadde skjedd i byen.

Webredaktøren

Får håpe at ingen Leeds-supportere har laget bråk da...

Da hadde det vel blitt poengstraff for det å!

pale

Skuffet over laget. Prutton og Kenton burde abslutt spilt...

Webredaktøren

Kenton må jo nesten ha slått opp skaden sin igjen da, siden han visstnok ikke er på benken en gang.

Tom S

The game was subject to a 15-minute delay due to trafficproblems in the area surrounding the ground.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Never change a winning team.

Er også av den oppfatning at Prutts burde startet, men syns det er greit at Macca gir tillit til de som viste seg tilliten verdig sist gang.

Quote from: pale on April 05, 2008, 15:40:47
COME ON LEEDS !!

Webredaktøren

Quote from: Tom S on April 05, 2008, 15:44:41

Er også av den oppfatning at Prutts burde startet, men syns det er greit at Macca gir tillit til de som viste seg tilliten verdig sist gang.

Enig i at midtbanen fungerte bra sist, men regner med at Kenton fortsatt er skadet...

Tom S

Kanskje er Kenton fortsatt skadet, kanskje har Macca valgt Fraze foran Kenton?

Føler vi gir Fraze litt mykje urettferdig "slakt" her på forumet.

Quote from: Webredaktøren on April 05, 2008, 15:47:00

Enig i at midtbanen fungerte bra sist, men regner med at Kenton fortsatt er skadet...
COME ON LEEDS !!

Webredaktøren

Quote from: Tom S on April 05, 2008, 15:48:52
Kanskje er Kenton fortsatt skadet, kanskje har Macca valgt Fraze foran Kenton?

Føler vi gir Fraze litt mykje urettferdig "slakt" her på forumet.

Quote from: Webredaktøren on April 05, 2008, 15:47:00

Helt enig, synes Frazer gjør en bra jobb på høyrebacken jeg. Men uansett rart at Kenton som ble meldt skadefri så sent som i går kveld ikke er på benken en gang.