Seseongen ER over, altså . . . !

Started by bmoen, March 29, 2008, 18:07:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

Med 5 bortekamper igjen av de 6 siste, og tre av dem mot topplagene, er det bare å dra i snora!  :(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Roy

Quote from: bmoen on March 29, 2008, 18:07:59
Med 5 bortekamper igjen av de 6 siste, og tre av dem mot topplagene, er det bare å dra i snora!  :(

NOT!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

bmoen

Ã.... joda!

Quote from: Roy on March 29, 2008, 18:09:27
Quote from: bmoen on March 29, 2008, 18:07:59

NOT!

auren

Skal ikke se bortifra at Leeds kan prestere bedre på bortebane enn hjemmebane på slutten. Lagene legger seg ihvertfall ikke bakpå. Og playoff kandidater som Walsall og Brighton har vi jo totalt kjørt over. Tviler på at de andre lagene er særlig bedre!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Berre dra i snora du moen, håper du faller opp i sjølv også.
Du er vel blant de som forlater stadion 10 minutter før slutt dersom det ikkje går heilt vegen - kan ikkje seie at eg tek sånne så veldig høgtideleg, men for all del stå på!

Dersom du ikkje har fått det med deg så er siste serierunde 3/5, og med gode sjanser for playoff har eg tenkt å følge med ei stund til framover.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

bmoen

De er i hvertfall  bedre enn Leeds, og DET holder!

Quote from: auren on March 29, 2008, 18:10:32
Skal ikke se bortifra at Leeds kan prestere bedre på bortebane enn hjemmebane på slutten. Lagene legger seg ihvertfall ikke bakpå. Og playoff kandidater som Walsall og Brighton har vi jo totalt kjørt over. Tviler på at de andre lagene er særlig bedre!

auren

bmoen

Ã..., jada, jeg følger med, men er redd for at det ikke er noe å følge med på! Nå må dere bli realister, da. Hvordan i all verden skal Leeds ta nok poeng mot topplagene på bortebane når de ikke greier å vinne hjemme?

Quote from: Tom S on March 29, 2008, 18:11:47
Du er vel blant de som forlater stadion 10 minutter før slutt dersom det ikkje går heilt vegen - kan ikkje seie at eg tek sånne så veldig høgtideleg, men for all del stå på!

Dersom du ikkje har fått det med deg så er siste serierunde 3/5, og med gode sjanser for playoff har eg tenkt å følge med ei stund til framover.

we all love leeds

Tom S

Flott moen, men regner med at nå når du annonserer at sesongen er over så slipper vi desse tulleinnleggene fra deg framover. Det blir bra.

Quote from: bmoen on March 29, 2008, 18:14:53
Ã..., jada, jeg følger med, men er redd for at det ikke er noe å følge med på! Nå må dere bli realister, da. Hvordan i all verden skal Leeds ta nok poeng mot topplagene på bortebane når de ikke greier å vinne hjemme?

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

TK20

we all love leeds

Du må se bak resultatene. Jeg er mye mer positiv etter dagens kamp enn for noen uker siden, selv om vi ikke har vunnet alt. Godt spill er på langt sikt det klart viktigste.

Dersom Freedmans forsøk ikke hatt blitt reddet på streken, eller Kandol hadde fått stokket beina på slutten, hadde du da postet dette innlegget? Dersom svaret er nei, faller emnet gjennom på sitt eget grunnlag. Det er totalinntrykket som bestemmer, ikke enkle spark på ballen i avslutningsfasen.

På topp stiller vi med ligaens nest mestscorende, vi har en gammel ringrev i form, vi har en stor sterk mann som har en form på vei, og vi har en sub som putter jevnt på reservelaget. På toppen av det hele skaper vi masse sjanser mot en av våre argeste playoff-kandidater. At vi ikke vinner er kun uflaks.

Vi er i aller høyeste grad med, og den gode formen kunne ikke kommet mer perfekt!

bmoen

Stakkar, deg, da! Jeg regner faktisk med at mine innlegge er mererealistiske enn mange her. Auren skjønner hvor landet ligger, men prøver å oppmuntre så godt han kan!

Quote from: Tom S on March 29, 2008, 18:20:02
Flott moen, men regner med at nå når du annonserer at sesongen er over så slipper vi desse tulleinnleggene fra deg framover. Det blir bra.

we all love leeds

mari

:D

Fakta først

7 kamper igjen

2 hjemme 5 borte.....

Vi har fremdeles kontroll over egen skjebne. Er vi gode nok rykker vi op.

Men ikke la fakta ødelegge en grå lørdagskveld. Lysterapi kan anbefales.

bmoen

Godt og konstruktivt innlegg! Men det blir bare ikke poeng av de sjansene vi brenner. Og jeg tror ikke det bare er snakk om uflaks, det er nok en god porsjon udyktighet desverre også.

Quote from: EspenDale on March 29, 2008, 18:28:06

we all love leeds

Du må se bak resultatene. Jeg er mye mer positiv etter dagens kamp enn for noen uker siden, selv om vi ikke har vunnet alt. Godt spill er på langt sikt det klart viktigste.

Dersom Freedmans forsøk ikke hatt blitt reddet på streken, eller Kandol hadde fått stokket beina på slutten, hadde du da postet dette innlegget? Dersom svaret er nei, faller emnet gjennom på sitt eget grunnlag. Det er totalinntrykket som bestemmer, ikke enkle spark på ballen i avslutningsfasen.

På topp stiller vi med ligaens nest mestscorende, vi har en gammel ringrev i form, vi har en stor sterk mann som har en form på vei, og vi har en sub som putter jevnt på reservelaget. På toppen av det hele skaper vi masse sjanser mot en av våre argeste playoff-kandidater. At vi ikke vinner er kun uflaks.

Vi er i aller høyeste grad med, og den gode formen kunne ikke kommet mer perfekt!

bmoen

He, he ! Den er grei!

Quote from: mari on March 29, 2008, 18:31:51

Fakta først

7 kamper igjen

2 hjemme 5 borte.....

Vi har fremdeles kontroll over egen skjebne. Er vi gode nok rykker vi op.

Men ikke la fakta ødelegge en grå lørdagskveld. Lysterapi kan anbefales.

Svend Anders

En ny skuffelse idag, sms'ene fra ER idag sier at det mangler vinnervilje og at Brighton ga oss alle muligheter i verden til å vinne kampen - men at vi ikke tok sjansen.

Men at sesongen er over må man være pessmist for å si. Play off er fortsatt innen rekkevidde, og at vi møter topplagene er ikke nødvendigvis noe minus. At det er fem bortekamper er derimot en utfordring.

Så må man ikke glemme at vi får 15 poeng tilbake om to og en halv uke, da, folkens!

;D

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Hallgeir *

Må gi bmoen rett i at det ikke bare skyldes uflaks at vi ikke putter det nødvendige målet. Men at sesongen er over....NEI, NEI OG ATTER NEI !!!!!!!!
Super Leeds since 1968

Dennis

Leeds United er ikke riktig lag å holde med for medgangssupportere. Latterlig tråd.
Marching on together!

Hallgeir *

Quote from: Mr Kaizer on March 29, 2008, 18:43:05
Leeds United er ikke riktig lag å holde med for medgangssupportere. Latterlig tråd.
Som medgangssupporter blir det mange tunge stunder, ja. Spot on!
Super Leeds since 1968

bmoen

Ja, ja . . . . he, he !

Quote from: hallghel on March 29, 2008, 18:41:08
Må gi bmoen rett i at det ikke bare skyldes uflaks at vi ikke putter det nødvendige målet. Men at sesongen er over....NEI, NEI OG ATTER NEI !!!!!!!!

bmoen

Men, Mr. Kaizer, da!  Hadde jeg vært bare medgangssupporter hadde jeg ikke vært supporter siden 1964! Men realisme er for de fleste her på forumet et ukjent begrep, tydeligvis!
God lørdagskveld til alle!

jalu

Det er håpløst å føre noen kamp for de døde og det er vondt å bevise at det er sant.
fritt etter jan erik vold og b. dylan,  synes dette passet godt til dagens leeds lag  me sjåast i CC neste år  for tidene forandres og de siste nå skal senere bli først . kloke bibelord.
leeds4ever ;)

berlin

Dette er DIN tråd dette, bmoen, og standpunktet ditt forsvarer du med nebb og klør.
Men det er ikke riktig at det finnes andre realister/pessimister, det finnes haugevis av slike innlegg, flere atskillig mer "negative" enn dine.

Bortekamper:
Faktiskt har vi bare ett tap på bortebane i 2008 i motsetning til 3 tap hjemme.
Det har blitt 2 seire, 3 uavgjort og ett tap (Southend 0-1).

Synes også vi gjør det bra mot de bedre lagene.

......men nå glemte jeg meg bort, disse setningene skulle være postet i positivitetstråden. ::)

Webredaktøren

Sesongen er ikke over før det blir helt klart at vi ikke har mulighet til å nå playoff eller at vi ikke får igjen noen poeng!

Derfor må vi nå se fremover med ny optimisme til tirsdagens toppkamp i Doncaster. Dette klarer vi!

Dennis

Quote from: bmoen on March 29, 2008, 18:57:57
Men, Mr. Kaizer, da!  Hadde jeg vært bare medgangssupporter hadde jeg ikke vært supporter siden 1964! Men realisme er for de fleste her på forumet et ukjent begrep, tydeligvis!

Greit, du er nok ingen medgangssupporter og godt er det å høre. Og realisme er nok den sunneste formen for sinnets langvarige tilstand, for en Leeds-supporter!  ;)

Men hva om man ikke mener det er realistisk at sesongen nå er over? Det er nemlig ingenting som sier at du faktisk har 110% korrekt i at du faktisk er realist og ikke pessimist i denne isolerte situasjonen, er det vel? Er alle vi som tror på fortsatt mulighet til play-off, blåøyde og naive optimister, vi da? Hva om jeg mener at du ser det velkjente glasset som halvtomt, der jeg ser det som halvfullt? Samme sak har som regel flere sider og i dette tilfellet er det eneste sikre FAKTUM at Leeds fortsatt har TEORETISK mulighet til å rykke opp til - via play-off. Om du mener det er praktisk umulig, så kan du selvsagt stå for det, men det er ikke fakta. Hvis du ser tabellen, så ser du jo at vi fortsatt kan gå opp, ikke sant?  :)

Derfor velger jeg å stå opp, ha troen, og slåss for laget jeg elsker, ikke bare til den feite dama entrer scenen, men til ho har trykket den siste tonen utav gapet og sceneteppet har gått ned.

Om du velger å gi opp årets sesong og allerede nå se mot høsten, så gjerne for meg. Men kom ikke å si at jeg er urealistisk fordi jeg tror vi fortsatt kan rykke opp! Vi har faktisk ikke tapt en eneste bortekamp under Gary McAllister så langt og det er heller ingenting som sier at man på død og liv er nødt til å tape borte om man spiller uavgjort hjemme.

Nei, jeg velger å fortsatt kjempe, bmoen! Håper du ombestemmer deg, for Leeds trenger alle de supporterne de kan til kamp. Donny skal slaktes allerede om noen timer.
Marching on together!

Webredaktøren

Quote from: Svend Anders on March 29, 2008, 18:34:20
En ny skuffelse idag, sms'ene fra ER idag sier at det mangler vinnervilje og at Brighton ga oss alle muligheter i verden til å vinne kampen - men at vi ikke tok sjansen.

Men at sesongen er over må man være pessmist for å si. Play off er fortsatt innen rekkevidde, og at vi møter topplagene er ikke nødvendigvis noe minus. At det er fem bortekamper er derimot en utfordring.

Så må man ikke glemme at vi får 15 poeng tilbake om to og en halv uke, da, folkens!

;D

SA

Interessant sak det der. Jeg savner ærgjerrige vinnertyper i laget!

Slike som vi hadde i Bowyer, Dacourt, Batty og Smith med flere. Dette var spillere som ofret liv og lemmer for at Leeds United skulle vinne fotballkamper. I dagens startoppstilling ser bare Ankergren og Prutton ut som slike, muligens også Freedman...

Sleivind

Er sesongen over? Får vi ikke spille de siste 7 kampene?  ???

:P

Mester

no må vi faen meg slutte å sutre.....sesongen er ikkje over før den siste sjansen til play-off er blåst.
klart vi er skuffa, når kampene ikkje går som vi hadde håpet på
Men skulle vi ikkje greie opprykk i år.....så er det bare å stålsette seg....å gå på neste sesong med krumm nakke....vi er og blir Leeds supportere uansett....

Hallgeir *

Jeg er nok en av dem som synes at det ofte blir litt for mye svart/hvitt her på forumet. Mange er høyt oppe etter en seier og ditto langt nede etter et tap. Selv har jeg klart å distansere meg en smule fra dette. Et langt liv med Leeds Utd. har lært meg det. Du er bare supporter - i tykt og tynt. Skuffet der og da (når det går dårlig), men etter 10 min. er det meste glemt. Derfor synes jeg at utspill som vi har sett i denne tråden, blir litt for lite realistisk. Fotball er faktisk ikke så svart/hvitt som mange vil ha den til. Jeg er realist, men jeg graver meg ikke ned pga. et tap eller to.

Så har jeg et spørsmål til deg, berlin: Var du på omvisning på Elland R. og middag med McAllister/Speed i Banqueting S. i april 1992? Mener å huske ansiktet ditt, men jeg kan jo ta feil...(veldig off topic)  :)
Super Leeds since 1968

Thomas

Quote from: hallghel on March 29, 2008, 22:08:10
 Så har jeg et spørsmål til deg, berlin: Var du på omvisning på Elland R. og middag med McAllister/Speed i Banqueting S. i april 1992? Mener å huske ansiktet ditt, men jeg kan jo ta feil...(veldig off topic)  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=5185.msg110820#msg110820

Kan se slik ut  :) :)

Roy

Det er håp så lenge liket fiser. Dette er ikke kjørt ennå.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

bmoen

Ja, jøss, håpet skal man ha. Og jeg sier ikke at du er urealistisk fordi du håper (og tror?) at det blir opprykk. Etter å ha lest dine innlegg over tid mener jeg at du er en av de mest realistiske (fornuftige) her på forumet. Det jeg mener er at det er mer realistisk at opprykket går fløyten enn at det blir en realitet. Jeg tror faktisk at hvis du er ærlig så tror heller ikke du at Leeds greier å kapre nok poeng i de gjenstående kampene. Det taler vel ikke akkurat til Leeds sin fordel med 5 bortekamper på de 6 resterende. Form, evner og viljen til å blø er ikke nok til stede. Bortekamper mot Doncaster og Orient virker ikke særlig overkommerlig for Leeds, heller ikke Carlisle hjemme. Og for hver kamp som går uten seier blir det verre og verre å oppnå opprykk eller playoff. Vi får håpe det beste, men klarer ikke å se hvordan Leeds skal prestere nok på slutten.

Quote from: Mr Kaizer on March 29, 2008, 19:40:17
Quote from: bmoen on March 29, 2008, 18:57:57

Greit, du er nok ingen medgangssupporter og godt er det å høre. Og realisme er nok den sunneste formen for sinnets langvarige tilstand, for en Leeds-supporter!  ;)

Men hva om man ikke mener det er realistisk at sesongen nå er over? Det er nemlig ingenting som sier at du faktisk har 110% korrekt i at du faktisk er realist og ikke pessimist i denne isolerte situasjonen, er det vel? Er alle vi som tror på fortsatt mulighet til play-off, blåøyde og naive optimister, vi da? Hva om jeg mener at du ser det velkjente glasset som halvtomt, der jeg ser det som halvfullt? Samme sak har som regel flere sider og i dette tilfellet er det eneste sikre FAKTUM at Leeds fortsatt har TEORETISK mulighet til å rykke opp til - via play-off. Om du mener det er praktisk umulig, så kan du selvsagt stå for det, men det er ikke fakta. Hvis du ser tabellen, så ser du jo at vi fortsatt kan gå opp, ikke sant?  :)

Derfor velger jeg å stå opp, ha troen, og slåss for laget jeg elsker, ikke bare til den feite dama entrer scenen, men til ho har trykket den siste tonen utav gapet og sceneteppet har gått ned.

Om du velger å gi opp årets sesong og allerede nå se mot høsten, så gjerne for meg. Men kom ikke å si at jeg er urealistisk fordi jeg tror vi fortsatt kan rykke opp! Vi har faktisk ikke tapt en eneste bortekamp under Gary McAllister så langt og det er heller ingenting som sier at man på død og liv er nødt til å tape borte om man spiller uavgjort hjemme.

Nei, jeg velger å fortsatt kjempe, bmoen! Håper du ombestemmer deg, for Leeds trenger alle de supporterne de kan til kamp. Donny skal slaktes allerede om noen timer.