Skrevet av Emne: Seseongen ER over, altså . . . !  (Lest 24498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #120 på: Mai 27, 2008, 08:04:44 »
Mine bange anelser slo til som vanlig; Leeds og cup betyr trøbbel. Jeg visste vel, det . . . . !
BMo - Leeds-fan siden 1964

Erik M

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #121 på: Mai 27, 2008, 11:45:37 »
Sesongen er over.  Det var den ikke den 29. mars.
 

Erik_

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #122 på: Mai 27, 2008, 11:51:46 »
Mine bange anelser slo til som vanlig; Leeds og cup betyr trøbbel. Jeg visste vel, det . . . . !
Gratulerer :)

TK20

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #123 på: Mai 27, 2008, 14:12:12 »
Jeg digger bmoen.

På dette forumet skal det være lov å komme med fremtidsrettede spådommer, både av den negative og den positive typen. Iblant slår ikke disse til, og da må man belage seg på å få høre det av de andre som ikke sa seg enig i spådommen.

For mange gir det grobunn for mye mishagsytringer, men bmoen har vært stor nok til bare å overse det når andre -- deriblant meg -- har gnidd det inn.

For det meste som blir sagt her er -- ja nettopp -- ikke personangrep. Kanskje noe man bør huske på før man langer ut mot andre.

Og bare så det er sagt; vi hadde et vanskelig utgangspunkt, vi hadde vært i dårlig form, og mange av oss var mer enn redde for at sesongen var over.

Og bmoen, du fikk rett til slutt ;)

isak

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #124 på: Mai 27, 2008, 17:35:21 »

Og bmoen, du fikk rett til slutt ;)
Ja, sesongen måtte jo slutte ein gong, pleie det. ;)

Dennis

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #125 på: Mai 27, 2008, 18:00:30 »
En gang i slutten av august eller starten av september oppretter bmoen en tråd som heter 'Vi har rykket opp!'  :)
Marching on together!

Snow

  • Gjest
Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #126 på: Mai 27, 2008, 18:44:04 »
En gang i slutten av august eller starten av september oppretter bmoen en tråd som heter 'Vi har rykket opp!'  :)
Den tråden skal jeg skrive på!

B-m

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #127 på: Mai 27, 2008, 18:59:22 »
Mine bange anelser slo til som vanlig; Leeds og cup betyr trøbbel. Jeg visste vel, det . . . . !

Synd at du bare viser deg på forumet når det går dårlig
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

bmoen

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #128 på: Mai 27, 2008, 20:22:06 »
Ja, jeg fikk desverre rett, men det betyr selvfølgelig ikke at jeg håpet at det skulle gå slik! Jeg hadde selvfølgelig ikke giddet å bruke tid på dette forumet hvis jeg var i mot Leeds. Man må ikke bli uglesett fordi man mener noe annet enn andre eller er uenig med andre. Og på den annen side hadde det blitt veldig kjedelig på forumet hvis alle var enige i alt. Nå blir det ny sesong i leag one, men denne gangen har vi i hvertfall samme utgangspunkt som de andre, og da burde det gå i boks!  ;)

Jeg digger bmoen.

På dette forumet skal det være lov å komme med fremtidsrettede spådommer, både av den negative og den positive typen. Iblant slår ikke disse til, og da må man belage seg på å få høre det av de andre som ikke sa seg enig i spådommen.

For mange gir det grobunn for mye mishagsytringer, men bmoen har vært stor nok til bare å overse det når andre -- deriblant meg -- har gnidd det inn.

For det meste som blir sagt her er -- ja nettopp -- ikke personangrep. Kanskje noe man bør huske på før man langer ut mot andre.

Og bare så det er sagt; vi hadde et vanskelig utgangspunkt, vi hadde vært i dårlig form, og mange av oss var mer enn redde for at sesongen var over.

Og bmoen, du fikk rett til slutt ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #129 på: Mai 27, 2008, 20:26:53 »
Ã…, jeg følger med Leeds det meste av tida, men jeg har ikke behov for å markere meg ved alle anledninger, og det er jo når det virkerlig er noe å kommentere og diskutere at meningsytringene kommer. Det er som med fotballdommerne, når dommeren er usynelig gjør han den beste jobben! Var dette provoserende?  ;)

Mine bange anelser slo til som vanlig; Leeds og cup betyr trøbbel. Jeg visste vel, det . . . . !

Synd at du bare viser deg på forumet når det går dårlig
BMo - Leeds-fan siden 1964

lojosang

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #130 på: Mai 27, 2008, 20:30:54 »
I så fall er det jo du selv som må bli provosert.  :)

Du indikerer jo at du gjør den beste jobben på dette diskusjonsforumet når du holder kjeft!  ;D  ;D

Innlegg som skaper debatt trenger vi, ellers dør forumet.

- Leif Olav

Snow

  • Gjest
Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #131 på: Mai 27, 2008, 20:32:04 »
I så fall er det jo du selv som må bli provosert.  :)

Du indikerer jo at du gjør den beste jobben på dette diskusjonsforumet når du holder kjeft!  ;D  ;D

Innlegg som skaper debatt trenger vi, ellers dør forumet.


Bra sagt :D

bmoen

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #132 på: Mai 27, 2008, 20:37:41 »
He, he . .  !  Dere biter stadig på . . . . !  :D  Glemte en ting. Husk at debatt er ikke det samme som å drite ut  folk, for å bruke en mye anvendt frase her på forumet!  ;) Det er mange her som har holdningen: Du måkke komme her og kommer her!  ;)

I så fall er det jo du selv som må bli provosert.  :)

Du indikerer jo at du gjør den beste jobben på dette diskusjonsforumet når du holder kjeft!  ;D  ;D

Innlegg som skaper debatt trenger vi, ellers dør forumet.


« Siste redigering: Mai 27, 2008, 20:41:51 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Erik M

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #133 på: Mai 27, 2008, 20:45:19 »
Ja, jeg fikk desverre rett,

Nei, du hadde ikke rett.  Det var kamp om opprykk til siste spilleminutt på Wembley.  Da er det ikke korrekt å si at sesongen var over i mars - hverken dengang eller nå.  Det at opprykket ikke ble avgjort før den 25. mai betyr at du tok feil.
 

bmoen

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #134 på: Mai 27, 2008, 20:47:54 »
Ho, Ho, Ho !!  Jo, jeg fikk rett i at Leeds og Cup er en katastrofe. Gidder ikke mer nå!

Ja, jeg fikk desverre rett,

Nei, du hadde ikke rett.  Det var kamp om opprykk til siste spilleminutt på Wembley.  Da er det ikke korrekt å si at sesongen var over i mars - hverken dengang eller nå.  Det at opprykket ikke ble avgjort før den 25. mai betyr at du tok feil.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Erik M

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #135 på: Mai 27, 2008, 21:10:39 »
Med 5 bortekamper igjen av de 6 siste, og tre av dem mot topplagene, er det bare å dra i snora!  :(

Hmm...
 

jalu

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #136 på: Mai 27, 2008, 22:21:29 »
nå er ihvertfall sesongen over, møkka lag . men om noen få uker er vi på plass og ser verdens beste league one lag . god sommer 
leeds 4ever ;)

lojosang

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #137 på: Mai 28, 2008, 10:03:59 »
Husk at debatt er ikke det samme som å drite ut  folk, for å bruke en mye anvendt frase her på forumet!  ;) Det er mange her som har holdningen: Du måkke komme her og kommer her!  ;)

I så fall er det jo du selv som må bli provosert.  :)

Du indikerer jo at du gjør den beste jobben på dette diskusjonsforumet når du holder kjeft!  ;D  ;D

Innlegg som skaper debatt trenger vi, ellers dør forumet.



Det var skryt, det her altså, bare for at det skal være klinkende klart!
- Leif Olav

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #138 på: Mai 28, 2008, 10:44:14 »
Synes dette er av de mest underholdende OEF-trådene vi har hatt mot slutten av denne sesongen, og jeg er litt overrasket over engasjement den har skapt. Engasjementet har vel noe med at vi Leedssupportere – for å sette det på spissen - deler oss i to grunnleggende leire når motgangen melder seg – de som tar tapene på forskudd og vi som alltid ser et lys i tunnelen.  :)

Jeg gleder meg til en ny fotballsesong,  men ser ikke bort fra at vi havner bak både Peterboro og MK Dons på tabellen et stykke ut på høsten, og er spent på hvor tidlig den første ’Sesongen er over’-tråden dukker opp!  ;)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

TK20

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #139 på: Mai 28, 2008, 11:00:28 »
...er spent på hvor tidlig den første ’Sesongen er over’-tråden dukker opp!  ;)

Det staves Seseongen!! :P

auren

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #140 på: Mai 28, 2008, 12:05:10 »
...er spent på hvor tidlig den første ’Sesongen er over’-tråden dukker opp!  ;)

Det staves Seseongen!! :P

HEHE! :D

Det er først når seseongen er ferdig vi virkelig må ta det på alvor ja ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Roy

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #141 på: Mai 28, 2008, 12:49:55 »
Nå begynner snart den nye ses(e)ongen  :P :P :P
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sten

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #142 på: Mai 28, 2008, 12:57:42 »
...er spent på hvor tidlig den første ’Sesongen er over’-tråden dukker opp!  ;)

Det staves Seseongen!! :P

Taket være denne tråden har jeg fått begrepet "nå er sjeselongen over" på hjernen...
Sten

Wannabe

Sv: Seseongen ER over, altså . . . !
« Svar #143 på: Mai 28, 2008, 19:15:50 »
Ja, ja... Endelig tid for en liten kommentar på forumet igjen... Det ble jo som det ble til slutt. De som sier: "Det skulle da spilles først," er det vel bare å karakterisere som meget urealistiske superoptimister...

MOT i 2008/2009 (selv om det virker meget tungt, nå...)