KAMP: vs. Huddersfield Town 15/4

Started by kjelvi, April 06, 2008, 00:38:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

skuffende nå som vi var sååååååå nære og virkelig blande oss inn i toppen :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Ferre

Slutt.

Vi tapte fortjent i dag. Må opp mange hakk hvis dette skal ende med opprykk,

God natt...

viking

Er jo god trøst i Wallsall-tapet

pedro

Leedsomaniac

auren

Kamp slutt. 1-0. En av årets svakeste kamper når man betrakter motstanderen. Skuffende, men når Walsall nå har tapt har vi all verdens mulighet til å klare play off.
Dessverre ser det ut til at Douglas betyr ALT for mye for oss...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Får håpe Beckford er klar til lørdag da, så vi kan starte med 11 spillere igjen.

Snow

Dennis

En utlanding i et derby-oppgjør, folkens!

Vi slår hardt tilbake til helga!

Ingenting ble forandret i dag!
Marching on together!

Sleivind

6 cornere, og INGEN av de kom lenger enn til første stolpe.

Peters

Jeg er litt bekymret nå. Vi klarer ikke å matche disse drittlagene fra midten av tabellen og nedover  >:( Synd vi ikke skal møte flere topplag, vi kommer til å få store problemer mot Millwall og Gillingham   :-\ :o

Webredaktøren

Vi får satse på å ta "en Bodø/Glimt" da. De avsluttet jo forrige sesong svakt, men tok Odd i kvaliken...

testo

Super Ræva Leeds idag desverre
God natt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TK20

Quote from: Mr Kaizer on April 15, 2008, 22:42:44
En utlanding i et derby-oppgjør, folkens!

Vi slår hardt tilbake til helga!

Ingenting ble forandret i dag!

Jo, én kamp mindre til 46. Vi klarer play-off!!

Trond90

Skuffet i dag med 0 poeng, men Walsall tapte jo så det er jo plaster på såret.. føler meg sikker på play off, så får vi se hva som skjer med poengene våre. God natt!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

palle

Er det bare meg, eller kom den Leedsmyra nederst på luscos-sidene et par millimeter nærmere?

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

stefan

Man skal ikke glemme effekten av lokal oppgjør...ballen virker ekstra rund da for å si det litt flåsete.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

viking

Godnatt,folkens!
Treffes igjen ved neste korsvei.
M O T

fotballfantomet

jævlig merkeligt at ikkje Elding får prøva seg når kandol e så ræva...dårlig taktikk av macca i dag :P
Leeds United since -69/70 and 4 ever

testo

Quote from: fotballfantomet on April 15, 2008, 22:44:55
jævlig merkeligt at ikkje Elding får prøva seg når kandol e så ræva...dårlig taktikk av macca i dag :P

Husk at det ikke var noe særlig baneforhold...regner som bare f
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Klingen

Kan ikkje sei at da gjekk vegen i kveld, men me fekk ny rekord på forumet 273 stykker innlogga :o
Klingen
Medlemnr. 456

Hallgeir *

Quote from: The boy Eddie Gray on April 15, 2008, 22:42:18
Får håpe Beckford er klar til lørdag da, så vi kan starte med 11 spillere igjen.
Forhåpentligvis starter vi med 11, men jeg går ut fra at du mener at Kandol ikke teller? ;)
Super Leeds since 1968

berlin

joda, er skuffet over kveldens forestilling, men det er vel hipp som spretthopp om vi ender på 4 eller 6.plass, bare vi ikke ender på 7.

soumoh

Jeg sa at denne kampen ville ende 1-0 til Huddersfield og jeg fikk rett. Neste gang jeg spår et resultat, frykt meg.
We'll be back.

testo

Quote from: soumoh on April 15, 2008, 22:53:33
Jeg sa at denne kampen ville ende 1-0 til Huddersfield og jeg fikk rett. Neste gang jeg spår et resultat, frykt meg.

Spill på oddsen da
Terje

testo

Quote from: testo on April 15, 2008, 22:54:54

Spill på oddsen da

Kan bli kr av det
Terje

auren

Da får jeg bare håpe at du skrev det samme tipset i tippekonken... ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

pøh, du kan jo komme til å spå Leeds-seier. Du skriver jo ikke at du alltid skal så nederlag. Frykter ikke Leeds-seier jeg  ;)

Webredaktøren

Faen altså, blir vanskelig å få sove i kveld etter dette. Bra jeg ikke skal på jobb i morgen!

baste

Dette hadde jeg faen ikke regnet med...tap igjen....

Ã...h..det er så inn i h*lvete kjedelig...å komme hjem til en slik nyhet...Nå bør vi vinne resten av kampene + 15poeng...så går det bra