Skrevet av Emne: TPN nr 145: Hva synes du?!  (Lest 8973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

TPN nr 145: Hva synes du?!
« på: April 17, 2008, 17:12:40 »
Så er nytt TPN i postkassa til folk!
Vi snakker om årets andre utgave, og det 145. bladet totalt. Forsiden er med en av våre nye kronjuveler - Johnny Howson.

Frank Strandli, Ollie Hotchkiss, Eddie Gray, BT's sportsredaktør, leser- og reisebrev, faste spalter, kampreferater, nyhetsoppsummering og mye mer er å finne i bladet.

Hva synes du?

Hva likte du? (hvorfor?)
Hva kan vi gjøre bedre? Hvordan?

Er du ikke medlem? Se mer på http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

isak

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #1 på: April 17, 2008, 17:31:29 »
Ingenting i postkassam mi dag... Kjem vel gjerne i mårgo då. Gler meg stort :)

chief

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #2 på: April 17, 2008, 18:27:13 »
Har "skummet" gjennom TPN idag.

Virkelig bra jobba gutter. Setter stor pris på artikklene fra tidligere spillere i klubben (Eddie Gray), og reisebrev fra medlemmene. :)  :)  :)
1 4 all and all 4 1

EspenViduka

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #3 på: April 17, 2008, 18:34:38 »
Har ikke sett i postkassa enda, men reisebrev er alltid gøy..
 

Larsen.

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #4 på: April 17, 2008, 19:01:42 »
Har enda ikke fått det, statser på det ligger i postkassen imorgen. Men en ting Svend, er det mulighet for at bladet får A4 format en gang i fremtida?
Pride of Yorkshire

pale

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #5 på: April 17, 2008, 19:22:28 »
Akkurat ferdig med første gjennomlesning.
Som vanlig et strålende blad!

Mange fine reportasjer og reisebrev.
OK, med litt repetisjon om eierforholdene i klubben også.

Dagbok, kampreferater og en 10-12 dager gammel tabell gir meg lite.
Men for de som bruker bladet som informasjonskanalen sin er det vel greit at det står.

Hvor er presentasjonen av nettbrukerne? Har lest dem med stor interesse, det er moro og se litt mer av dere enn bare nicket her.

Og den avsluttende fotballkortkronikken var aldeles strålende. Velskrevet og morsom.
Jeg har faktisk en 50-60 forskjellige Leeds-kort liggende oppe.
På tide å putte et i lommeboka.

Hallgeir *

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #6 på: April 17, 2008, 19:38:29 »
   Småleste og bladde litt i bladet i lunsjpausen på jobben. Ser suverent bra ut! Nå blir det fiiinlesing... :)
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #7 på: April 17, 2008, 19:43:18 »
Kun regninger i mi postkasse idag....

COME ON LEEDS !!

brenaldo

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #8 på: April 17, 2008, 20:15:34 »
TPN har kommet på Kongsberg i dag :D

Har bare "skummet" gjennom så langt, men som vanlig ser det bra ut.

En stor takk til dere som jobber med dette, dere gjør en kjempejobb :)
Medlem nr. 850

Jon R

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #9 på: April 17, 2008, 20:17:17 »
Fikk blekka idag ogf har skummet igjennom. Innholdmessig veldig bra. Variert stoff. Gode reisebrev. Flott med presentasjon av Howson og Hotchkiss! ( du er flink Læshy!  :D) Fyldig presentasjon av Macca og "readers view" på vår nye manager og ass, som rosinen i pølsa.   :) :) :)

På minussiden: Jeg savner spillerbørsen ( selv om den nesten alltid har vært helt på jordet   ::))  og MOM kåringen i kamprefereratene.  :-\

Lay-out messig er jeg ikke så begeistret. Jeg likte de tidligere bladene med mer variasjon og bruk av farger som bakgrunn for skiften, mye bedre. Det er også noe med den nye skifttypen som er ubehagelig å lese for mine øyne!  Forrige nummer var ekstra ille, og til overmål fullt av skjemmende "støy" og flekker i form av trykksverte på avveie! Jeg har ennå ikke orket å lese det ferdig av samme grunn. (Sikkert et aldringstegn vil noen tenke.)  ::)

Alt i alt et flott produkt, i god TPN tradisjon.  :)
« Siste redigering: April 17, 2008, 20:19:53 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #10 på: April 17, 2008, 20:19:21 »
Kun regninger i mi postkasse idag....


..og kun reklame i mi.

Men fikk LeedsLeedsLeeds i går, og dét er jo lesbart da  :)

Macca tilbakeviser at han forlot Leeds pga pengene (Leeds som ville selge) og at han hadde akseptert Leeds tilbud om halve lønnen av hva Coventry tilbød...

Og først nåå slår det meg at "B" (Bradley Johnson) er på alder med Howson. Både "B" og nye-Killa (Kilkenny) presiserer at de helst vil spille sentralt, selv om de selvfølgelig er komfortabel med bare å spille... Og Kandol er i kjerka rett som det er.

Og La Comida får sin spalteplass og fortsatte Leeds-connection (ja, jeg vet at enkelte her inne ikke syns det er det samma lenger...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #11 på: April 17, 2008, 21:38:41 »
TPN ankommet, og det ser forteffelig ut!
Kan ikke skjønne annet enn at det aspirerer til prisen for beste medlemsblad.
Nå har jeg riktignok ikke anleding til å lese det fra perm til perm i kveld, men kommer med
konstruktive tilbakemeldinger når så er gjort.

Selv om det ikke blir "grunker" for dere som står bak produktet,
så skal dere i hvertfall vite at arbeidet dere legger ned i "blekka" blir satt pris på!  :)

Men jeg kjenner meg igjen fra tilsvarende arbeid, det er jo morsomt å arbeide med noe
som er ens fremste interesse og "hobby".

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #12 på: April 17, 2008, 21:41:37 »
Jeg har ikke fått det ennå, men har allerede lest en del siden jeg for noen uker siden mottok det på mail... ::)

Blir denne utgaven bedre enn det forrige (om det nesten går an), da må jo dette være en av kandidatene til årets medlemsblad!

Gleder meg stort, blir forhåpentligvis helgesnacks dette her :)

Per-Stian

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #13 på: April 17, 2008, 21:48:08 »
Mottok med stor glede den 145. utgåva av TPN i dag. Magasinet har blitt ein fryd for auget og er nok ein gong spekka av interessante saker. Førebels er eg ikkje komen lenger enn til side 36, men so far so good ;D

Masinga

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #14 på: April 17, 2008, 22:38:27 »
Blad ikke mottatt. Men så bor jeg jo i Oslo og vi er vel de siste som får bladet her i landet. Ellers en stor takk til avisbudet, som stapper postkassen full av reklame. Vanlig post er bare i veien.
Masinga, medl.nr. 1250

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #15 på: April 17, 2008, 22:48:43 »
Pleier å få det ganske fort jeg siden at det trykkes her i Trondheim, men regner med at det nå har ligget i postboksen min siden i går, og som jeg ikke har hatt tid til å sjekke...

...nei,for da kunne du jo ha unngått å være førstemann til å kommentere et innlegg  ;D

(opps, der var jeg for kjapp. Trykte "rediger" i stedet for "svar"...  :(
Sorry, Grønn!


« Siste redigering: April 17, 2008, 23:13:27 av Asbjørn »

laddi

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #16 på: April 17, 2008, 22:51:10 »
 :o
tom postkasse!

Sjekker igjen i morgen!
Bergen Whites

Masinga

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #17 på: April 17, 2008, 23:04:45 »
Oooops! Kontramelding. Nå kom jammen kona med bladet! Jeg kom i skade for å skjelle ut postvesenet i sted. Det skal jeg ikke gjøre mer (i dag).

Litt av et bilde på baksiden. Hughes med turban. Minner litt om Forrester i 1993, tror jeg det var. Mot Blackburn. Bare med den forskjell at Forrester var langt mer blodig.
Masinga, medl.nr. 1250

gill

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #18 på: April 17, 2008, 23:13:24 »
TPN kom til Lillehammer idag. Helt topp. Får ALLTID problemer med å legge det fra meg og VIPS så er klokka 0200... så blir man gørrtrøtt på jobb imorgen.
 

Ove

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #19 på: April 17, 2008, 23:53:12 »
TPN kom til Lillestrøm i dag. Jeg ble kjempefornøyd, som vanlig. Mange interessante artikler. Alltid moro å lese innlegg fra tidligere spillere. Jeg synes det er mye variert stoff, krydret med litt utenomsporstlig som nytt fra byen og nyheten om at Lorimer kanskje mister puben!
Har skumlest nå. Detaljene får vente til togturen på vei til jobb i morgen.

Jeg sier bare, godt jobbet igjen  ;D
 

JonK

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #20 på: April 18, 2008, 09:00:26 »
Tror denne utgaven er i nærheten av: Best-ever!!

Meget godt jobbet - takker og bukker

Jon
 

gelderdend

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #21 på: April 18, 2008, 09:33:16 »
Virkelig bra jobba! Likte artiklene, layouten, bildene, det meste var meget bra og profft utført. Denne utgaven var kanskje tidenes beste TPN. Keep up the good work, og til de av dere som er sene med betalingen av kontigenten, få ut fingern!  :)
 

lojosang

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #22 på: April 18, 2008, 10:19:50 »
Det lille jeg har fått tid til å lese så langt har hatt høy kvalitet, men fortsatt lidende av litt mangelfull korrekturlesning.

Betryggende å høye at Ollie Hotchkiss har godt syn, men med dagens kontaktlinseteknologi er vel ikke det noe man trekker fram som sine fremste egenskaper som fotballspiller?  ;D
Blikk, derimot, er noe man ikke kan få hjelp med hos optiker.

At en helt standard font i vanlig størrelse skulle gjøre vondt for øynene til Jon å lese tyder på at han bør gå til anskaffelse av lesebriller, lupe eller bedre leselys. Jeg liker med andre ord layouten som brukes nå.

Så langt et meget godt blad som blir glimrende den dagen man luker ut de siste trykkleifene.
Intervjuet med Frank Strandli er det som har falt mest i smak av det jeg har rukket å lese til nå. Av naturlige årsaker liker jeg fotballspillere som ikke ser ut som Texas Pete og Bollas medsammensvorne.
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #23 på: April 18, 2008, 12:25:58 »
Blad ikke mottatt. Men så bor jeg jo i Oslo og vi er vel de siste som får bladet her i landet. Ellers en stor takk til avisbudet, som stapper postkassen full av reklame. Vanlig post er bare i veien.
Du kan takke deg selv!  :P "NEI TIL REKLAME" på postkassen bruker å funke  ;)

Alta-White

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #24 på: April 18, 2008, 12:28:20 »
I disse tider er etterhvert reisebrevene blitt min favoritt. Selvsagt innlegg fra tidligere spillere også- særlig norkse, men det meste av det andre er jo gammelt!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #25 på: April 18, 2008, 13:01:52 »
Eg sit att med ein umiddelbar og viktig kritikk. Kvifor ikkje sørge for at magasinet først kjem i postkassa fredag, og ikkje torsdag? Eg måtte sjølvsagt kome meg gjennom TPN før eg kunne leggje meg. Det resulterte i ein meget seig morgon på jobb og stigande grettenheit. No er det rett før eg tek fri resten av dagen, slik at eg kan få ta att litt mangelfull søvn.

 ;D

lojosang

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #26 på: April 18, 2008, 13:48:39 »
Gakk deg ein tur til ei kaffistove eller liknande. Det er sers turvande med kaffi på fredagane for ikkje å verte teken av svevnen. Stogg drikkinga når du kjenner dei fyrste armskakningane koma.

(Nå skal ikke emigrerte Måløyværinger eller andre med akutturbanisterte tendenser ta dette som støtte til sitt nynorskhat.)

Per Stians manglende koffeininntak må uansett ikke få forsinke bladet med en hel dag!
- Leif Olav

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #27 på: April 18, 2008, 17:11:11 »
Pleier å få det ganske fort jeg siden at det trykkes her i Trondheim, men regner med at det nå har ligget i postboksen min siden i går, og som jeg ikke har hatt tid til å sjekke...

...nei,for da kunne du jo ha unngått å være førstemann til å kommentere et innlegg  ;D

(opps, der var jeg for kjapp. Trykte "rediger" i stedet for "svar"...  :(
Sorry, Grønn!




;D Jeg fikk det i dag da, håper å få tid til å lese litt i helga :)

Svend Anders

Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #28 på: April 19, 2008, 11:42:39 »
Veldig hyggelig å lese så mange positive kommentarer!

Men vi vil gjerne høre enda mer, fra enda flere, hva dere mener BÃ…DE er positivt og hva som kan gjøres bedre/annerledes.

Jeg er litt usikker på hvor mange som f.eks deler Jon R sitt (dårlige?) syn på at det er vanskelig å lese deler av teksten.

Bladet er 12 sider mindre enn forrige utgave, men vel 8 av de 12 sidene som er kuttet er i dagboken. Jeg har ikke følelsen av at den komprimerte dagboken har ødelagt nattesøvnen for folk?

Gleder meg ellers til å forberede opprykks-TPN nr 146... :-)

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: TPN nr 145: Hva synes du?!
« Svar #29 på: April 19, 2008, 11:46:59 »
En del trykkleifer ja, men ellers så er alt upåklagelig bra :)