Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 318845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #540 på: November 30, 2010, 14:35:14 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Ja det blir ikke akkurat flere av at geitebukken står å griner over TV-overførte hjemmekamper...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #541 på: November 30, 2010, 14:54:13 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Ja det blir ikke akkurat flere av at geitebukken står å griner over TV-overførte hjemmekamper...

Han grein ikke over at hjemmekampen ble tv-sendt, men at den ble flyttet fra lørdag til kveldskamp mandag. Tror nok du også hadde blitt litt grinete hvis du hadde bestilt reise og kampbillett til en lørdagskamp, hvorpå Sky Sports bestemmer noen dager etter at kampen heller skal spilles mandagen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #542 på: November 30, 2010, 14:54:39 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Ja det blir ikke akkurat flere av at geitebukken står å griner over TV-overførte hjemmekamper...

Kan ihvertfall vise bortekamper da. ;D

Leedsfan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #543 på: November 30, 2010, 15:10:15 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Jeg vurderer det samme!

Jeg har kun den pakken for å se Leeds spille, men det ser ut til at ikke blir ofte...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kenneth

Sv: Leeds på Tv
« Svar #544 på: November 30, 2010, 16:30:03 »
Bra mulighet til at både Burnley (B) og QPR (H) i dei to neste,blir TV sendt på Viasat fotball.
 

Woody

Sv: Leeds på Tv
« Svar #545 på: November 30, 2010, 17:12:36 »
Bra mulighet til at både Burnley (B) og QPR (H) i dei to neste,blir TV sendt på Viasat fotball.

trur,tippar eller har du info på det?
LIFE IS LEEDS

Steinarg

Sv: Leeds på Tv
« Svar #546 på: November 30, 2010, 17:22:12 »

Atter en helg med en fantastisk interessant kamp på viasat.. >:(
Doncaster- barnsley fyller nok stuene rundt om i landet..

Sleivind

Sv: Leeds på Tv
« Svar #547 på: November 30, 2010, 17:42:01 »
Eneste som rettferdiggjør dette valget må vel være at det er et lite "hatoppgjør".

Trond90

Sv: Leeds på Tv
« Svar #548 på: November 30, 2010, 18:05:24 »
Det er vel BBC som velger hvem som skal være " Match of the day " kl 16.00 på lørdagane, ikkje viasat fotball..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Jon R

Sv: Leeds på Tv
« Svar #549 på: November 30, 2010, 18:22:17 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Ja det blir ikke akkurat flere av at geitebukken står å griner over TV-overførte hjemmekamper...

Han grein ikke over at hjemmekampen ble tv-sendt, men at den ble flyttet fra lørdag til kveldskamp mandag. Tror nok du også hadde blitt litt grinete hvis du hadde bestilt reise og kampbillett til en lørdagskamp, hvorpå Sky Sports bestemmer noen dager etter at kampen heller skal spilles mandagen.

auren

Stusser litt over at du hevder dette, auren, ettersom du jo var med og diskuterte dette i "Marketing" tråden for få dager siden. Det du skriver er faktisk ikke riktig.

Igjen: Bates uttalte seg ikke bare om Cardiff kampen men om Sky Sports sendte Championship kamper generelt.

“We have had five [televised] out of 13. We think we have had more than our fair share. The majority of the money is shared out to all 72 clubs and so the small clubs gain at the big clubs’ expense and we are getting a bit tired of it."

TV sendte kamper på Sky innebærer at de blir flyttet (som hovedregel i lang tid før kampene spilles, Cardiff var et meget spesielt unntak) og dette innebærer en rekke ulemper for klubben (økonomisk), fans ("inconvenience" )  og spillere ( brudd i rutiner). Bates derfor ønsker færre TV sendte kamper totalt sett, og klubben har allerede hatt diskusjoner med Sky om dette. :

“We have had discussions already about other matches at Elland Road, of which I am not going to go into detail, but we have made it quite clear that there is a limit for us to sacrifice."

Link til hele artikkelen: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/8089893/Leeds-chairman-Ken-Bates-on-collision-course-with-Sky.html


« Siste redigering: November 30, 2010, 18:26:37 av Jon R »
Jon R.

auren

Sv: Leeds på Tv
« Svar #550 på: November 30, 2010, 19:07:49 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Ja det blir ikke akkurat flere av at geitebukken står å griner over TV-overførte hjemmekamper...

Han grein ikke over at hjemmekampen ble tv-sendt, men at den ble flyttet fra lørdag til kveldskamp mandag. Tror nok du også hadde blitt litt grinete hvis du hadde bestilt reise og kampbillett til en lørdagskamp, hvorpå Sky Sports bestemmer noen dager etter at kampen heller skal spilles mandagen.

auren

Stusser litt over at du hevder dette, auren, ettersom du jo var med og diskuterte dette i "Marketing" tråden for få dager siden. Det du skriver er faktisk ikke riktig.

Igjen: Bates uttalte seg ikke bare om Cardiff kampen men om Sky Sports sendte Championship kamper generelt.

“We have had five [televised] out of 13. We think we have had more than our fair share. The majority of the money is shared out to all 72 clubs and so the small clubs gain at the big clubs’ expense and we are getting a bit tired of it."

TV sendte kamper på Sky innebærer at de blir flyttet (som hovedregel i lang tid før kampene spilles, Cardiff var et meget spesielt unntak) og dette innebærer en rekke ulemper for klubben (økonomisk), fans ("inconvenience" )  og spillere ( brudd i rutiner). Bates derfor ønsker færre TV sendte kamper totalt sett, og klubben har allerede hatt diskusjoner med Sky om dette. :

“We have had discussions already about other matches at Elland Road, of which I am not going to go into detail, but we have made it quite clear that there is a limit for us to sacrifice."

Link til hele artikkelen: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/8089893/Leeds-chairman-Ken-Bates-on-collision-course-with-Sky.html




Jeg er fortsatt enig med Bates her. Det virker som om Leeds har hatt mer kostnader enn inntekter forbundet med tv-sendte kamper og slik skal det selvagt ikke være. Når det gjelder denne setningen:

"We have had discussions already about other matches at Elland Road, of which I am not going to go into detail, but we have made it quite clear that there is a limit for us to sacrifice."

Jeg tolker dette som Bates og Leeds ikke vil la seg diktere overfor Sky Sports mht flytting av kamper og andre "inconveniences" som skjer når Sky skal sende kamper.

Bates er absolutt intet "englebarn" men det tror jeg heller ikke Sky-folka er. Money talks!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Steinarg

Sv: Leeds på Tv
« Svar #551 på: Desember 01, 2010, 08:12:43 »

Er klar over at det ikke er Viasat som styrer dette, men det irriterer meg uansett at jeg ikke får sett Leeds på tv  ;)

Jon R

Sv: Leeds på Tv
« Svar #552 på: Desember 01, 2010, 11:23:13 »
Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...

Ja det blir ikke akkurat flere av at geitebukken står å griner over TV-overførte hjemmekamper...

Han grein ikke over at hjemmekampen ble tv-sendt, men at den ble flyttet fra lørdag til kveldskamp mandag. Tror nok du også hadde blitt litt grinete hvis du hadde bestilt reise og kampbillett til en lørdagskamp, hvorpå Sky Sports bestemmer noen dager etter at kampen heller skal spilles mandagen.

auren

Stusser litt over at du hevder dette, auren, ettersom du jo var med og diskuterte dette i "Marketing" tråden for få dager siden. Det du skriver er faktisk ikke riktig.

Igjen: Bates uttalte seg ikke bare om Cardiff kampen men om Sky Sports sendte Championship kamper generelt.

“We have had five [televised] out of 13. We think we have had more than our fair share. The majority of the money is shared out to all 72 clubs and so the small clubs gain at the big clubs’ expense and we are getting a bit tired of it."

TV sendte kamper på Sky innebærer at de blir flyttet (som hovedregel i lang tid før kampene spilles, Cardiff var et meget spesielt unntak) og dette innebærer en rekke ulemper for klubben (økonomisk), fans ("inconvenience" )  og spillere ( brudd i rutiner). Bates derfor ønsker færre TV sendte kamper totalt sett, og klubben har allerede hatt diskusjoner med Sky om dette. :

“We have had discussions already about other matches at Elland Road, of which I am not going to go into detail, but we have made it quite clear that there is a limit for us to sacrifice."

Link til hele artikkelen: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/8089893/Leeds-chairman-Ken-Bates-on-collision-course-with-Sky.html




Jeg er fortsatt enig med Bates her. Det virker som om Leeds har hatt mer kostnader enn inntekter forbundet med tv-sendte kamper og slik skal det selvagt ikke være. Når det gjelder denne setningen:

"We have had discussions already about other matches at Elland Road, of which I am not going to go into detail, but we have made it quite clear that there is a limit for us to sacrifice."

Jeg tolker dette som Bates og Leeds ikke vil la seg diktere overfor Sky Sports mht flytting av kamper og andre "inconveniences" som skjer når Sky skal sende kamper.

Bates er absolutt intet "englebarn" men det tror jeg heller ikke Sky-folka er. Money talks!

auren

TV selskapene betaler astronomiske summer for rettighetene til å vise engelske kamper. Mye av disse pengene gereneres tilbake til klubbene i tillegg til verdien av selve TV eksponeringen. I tillegg kommer produksjonkostnadene som må være høye med tanke på den svært høye standarden som Sky leverer på sine kamper. Naturligvis vil de ha mest mulig kontroll og råderett over eget sendeskjema for å være i stand til å levere et mest mulig bredt og godt produkt til sine abbonenter. Enkeltklubbers snevre og kortsiktige økonomiske interesser har nok heller liten plass i et system som i det lengre løp gavner alle klubbene. Bates må gjerne mene at fordelingsnøkkelen mellom de små og større klubbene er "urettferdig", på dette nivået men å melde oss ut ved å nekte Sky å sende kamper fra Elland Road, vil kun være ris til egen og supporternes bak.
Jon R.

Baltus

Sv: Leeds på Tv
« Svar #553 på: Desember 02, 2010, 14:55:27 »

Atter en helg med en fantastisk interessant kamp på viasat.. >:(
Doncaster- barnsley fyller nok stuene rundt om i landet..

Doncaster - Barnsley er utsatt pga baneforholdene. Leeds - Palace blir ikke utsatt, såfremt det ikke kommer mer snø. Med stort håp om at det blir Tv-bilder fra Elland Road.

Sheridan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #554 på: Desember 02, 2010, 15:46:55 »

Atter en helg med en fantastisk interessant kamp på viasat.. >:(
Doncaster- barnsley fyller nok stuene rundt om i landet..

Doncaster - Barnsley er utsatt pga baneforholdene. Leeds - Palace blir ikke utsatt, såfremt det ikke kommer mer snø. Med stort håp om at det blir Tv-bilder fra Elland Road.

La oss håpe!
Hadde vært supert med en TV kamp igjen.

peder

Sv: Leeds på Tv
« Svar #555 på: Desember 02, 2010, 15:49:39 »

Atter en helg med en fantastisk interessant kamp på viasat.. >:(
Doncaster- barnsley fyller nok stuene rundt om i landet..

Doncaster - Barnsley er utsatt pga baneforholdene. Leeds - Palace blir ikke utsatt, såfremt det ikke kommer mer snø. Med stort håp om at det blir Tv-bilder fra Elland Road.
hvor finner man sende skjema for fotball kampene ???

Sydhagen

Sv: Leeds på Tv
« Svar #556 på: Desember 02, 2010, 15:54:51 »
det blir Norwich kampen
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Baltus

Sv: Leeds på Tv
« Svar #557 på: Desember 02, 2010, 15:57:39 »

Atter en helg med en fantastisk interessant kamp på viasat.. >:(
Doncaster- barnsley fyller nok stuene rundt om i landet..

Doncaster - Barnsley er utsatt pga baneforholdene. Leeds - Palace blir ikke utsatt, såfremt det ikke kommer mer snø. Med stort håp om at det blir Tv-bilder fra Elland Road.
hvor finner man sende skjema for fotball kampene ???


Har prøvd å søke på sidene til BBC og Sky, men kan ikke finne noe ang kampen. Vet ikke hvilken kanal som sender den i England?

Sleivind

Sv: Leeds på Tv
« Svar #558 på: Desember 02, 2010, 16:49:01 »

Atter en helg med en fantastisk interessant kamp på viasat.. >:(
Doncaster- barnsley fyller nok stuene rundt om i landet..

Doncaster - Barnsley er utsatt pga baneforholdene. Leeds - Palace blir ikke utsatt, såfremt det ikke kommer mer snø. Med stort håp om at det blir Tv-bilder fra Elland Road.
hvor finner man sende skjema for fotball kampene ???


Har prøvd å søke på sidene til BBC og Sky, men kan ikke finne noe ang kampen. Vet ikke hvilken kanal som sender den i England?

Tror ikke det er noen kanaler i England som viser kampene som går på lørdagene klokka fire. Finnes heller ikke noen sendeskjema. Hvilken kamp som blir vist da blir bestemt på tirsdagen samme uke. Bare til å sjekke Viasats tv-guide.

Jon R

Sv: Leeds på Tv
« Svar #559 på: Desember 02, 2010, 16:58:23 »
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Leeds på Tv
« Svar #560 på: Desember 02, 2010, 17:02:33 »
det blir Norwich kampen

Link?

Hverken viasat eller TV4.se har forandret sitt sendeskjema...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Leeds på Tv
« Svar #561 på: Desember 02, 2010, 19:01:49 »
det blir Norwich kampen

Link?

Viasat har skrevet det på sin facebook side
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Sv: Leeds på Tv
« Svar #562 på: Desember 02, 2010, 20:24:55 »
Norwich?

Det må da være noe Viasat har noe i mot Leeds, har jo ikke sendt de på aldri så lang tid.... og jeg bestillte den dritten for og se på Leeds-kamper, de sender jo ingen!
Rogaland Whites

sportcarl1

Sv: Leeds på Tv
« Svar #563 på: Desember 02, 2010, 20:53:38 »
är väl rättare sagt skysport som styr vilka matcher som viasat kan sända, champonshipmatcherna som tv-sänds till och med januari är utlagda på skysports hemsida och det är inga leedsmatcher inlagda
 

Promotion 2010

Sv: Leeds på Tv
« Svar #564 på: Desember 02, 2010, 21:02:55 »
är väl rättare sagt skysport som styr vilka matcher som viasat kan sända, champonshipmatcherna som tv-sänds till och med januari är utlagda på skysports hemsida och det är inga leedsmatcher inlagda

Kan du legge ut en lenke til dette?

Det er lørdagskamper vi snakker om og det som blir lagt ut på Sky-sports er sannsynligvis fredags, søndags og midtukekamper. Evt en slenger på formiddagen som denne lørdagens Ipswich-kamp.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sheridan


Chris Lunde

Sv: Leeds på Tv
« Svar #566 på: Desember 03, 2010, 03:06:56 »
http://www.facebook.com/pages/Viasat-Fotball-NERD/178047782212531?ref=ts


Her er den nye facebook siden til Viasat, der kommer det oppdateringer osv. hver gang det blir bestemt hvilken kamp de skal vise fra Championsship :)
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

Superfan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #567 på: Desember 04, 2010, 00:00:49 »
Da var mitt abonnement på Viasat kansellert. Møkkakanal!! >:(

Chris Lunde

Sv: Leeds på Tv
« Svar #568 på: Desember 04, 2010, 01:34:25 »
Da var mitt abonnement på Viasat kansellert. Møkkakanal!! >:(

Det er nok sikkert like greit, tror ikkje du går glipp av så mye!

De få Leeds kampene som blir vist går vel an å se på en pub :)
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

ollan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #569 på: Desember 04, 2010, 10:28:04 »
Da var mitt abonnement på Viasat kansellert. Møkkakanal!! >:(

Det er nok sikkert like greit, tror ikkje du går glipp av så mye!

De få Leeds kampene som blir vist går vel an å se på en pub :)

en ting bør vi alle være enig om og det er at det IKKE er viasat som bestemmer hvilken kamp som skal vises.
Ollan