Avgjørelsen er tatt: Ingen poeng tilbake

Started by Leeeeeeeeeeeeds, May 01, 2008, 07:04:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wannabe

Quote from: Ole-Petter on May 01, 2008, 17:14:06
Nå kom besøket. Noen som vil sende meg en SMS om det kommer noe sikkert? 90778999. Dette betyr så mye at jeg gir ut nr mitt til gud og hvermann
Da var det vel like før... Tar meg av denne, jeg.

MOT

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Svend Anders

Jeg tror ikke jeg var så nervøs før play-off finalen en gang. Dette er ikke til å holde ut.

Og radioene faller sammen!
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Volda69

MOT

lufc86

@m_sortland på twitter

RuneSve

Tom S

Yorkshire Radio er ikkje til å stole på!
Detter ut heile tida, er det pga mange over heile verden prøver å logge seg på?

Faen for eit mareritt å sitte å vente på dommen!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

berlin

229 personer er innlogget for å følge storkampen mellom FL og Leeds United. Snart avspark.

Læshy

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Dennis

Faen....

Trist at de sterkeste (FL) alltid vinner, tross urettferdige handlinger.
Marching on together!

asLeeds

DALHEIM WHITES

torivar

Det positive er jo at vi (kanskje) får en anledning til å se nye Wembley

Sheridan

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

RuneSve

"The panel were critical of the length of time taken by Leeds United in bringing this action to have the 15-point decision overturned."

Hva faen?

arne armoen

Da er det bare å knalle til med 3 fantastiske play-off kamper, så er vi der FL ikke vil ha oss!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

flynn

Da er det bare å mobilisere inn mot playoff. Skulle ikke være så vanskelig å finne motivasjon i alle fall!

Tilbake til familiebursdagen,
flynn

GeirO

0 poeng som ventet med andre ord. Men det er noe eget med slike kunngjøringer, spennende.....
MOT

CoachKarlstad

Hadde ikke regna med noen poeng i det hele tatt så tar det ikke så tungt... Men 3poeng på lørdag!!!

gill

Ingen bombe dette. Som forventet. Vi får bare håpe at dette gir gutta en ekstra vitamininnsprøytning inn i play- off kampene.

Sleivind

Quote from: RuneSve on May 01, 2008, 18:05:39
"The panel were critical of the length of time taken by Leeds United in bringing this action to have the 15-point decision overturned."

Hva faen?

Sikkert fordi de mener at Leeds har hatt en "fordel" av å alle disse minuspoengene.

Stifler

... >:(

Men nå rykker vi hvertfall opp med -15 poeng !

Historie!
-Nr 2 er den første taperen-

sveifors

Det var som ventet, de høye herrer innrømmer ingen feil, Hva nå.

Playoff........ cupspill og mitt kjære Leeds......... som regel går det lukt åt helvete

Håper jeg tar feil, men vi står han av...

Marching on together
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sheridan

nå gjelder det i play-off....orker ikke tanken på å følge Leeds enda en sesong i denne møkka-divisjonen!

Hallgeir *

Quote from: gill on May 01, 2008, 18:07:39
Ingen bombe dette. Som forventet. Vi får bare håpe at dette gir gutta en ekstra vitamininnsprøytning inn i play- off kampene.
Skuffende! Men dette kan være akkurat det som skal til for å legge inn den ekstra innsatsen som kreves for å komme ut av denne divisjonen.
Super Leeds since 1968

Adis

Blir bare enda mere fantastisk å rykke opp gjennom en legendarisk finale på Wembley

Marching On Together!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

testo

Dette resultatet vil gi gutta extra gass i play off kamper.Tror ikke dette er negativt innvirkene for spillerne,tvertimot
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Le Jardin

AArgh!
Her har en gått rundt i tåka og sulla hele dagen, og bare venta, og så ødelegges kvelden og!

Thanks for nothing!

Terje, som stoler på gutta i playoffen
"Victory is in our sights"