Avgjørelsen er tatt: Ingen poeng tilbake

Started by Leeeeeeeeeeeeds, May 01, 2008, 07:04:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Synd, men det viktigaste var å få saka vurdert av nøytrale parter, så no er det berre å godta straffa på -15.

Vi er i playoff og har alle muligheter til å nå Wembley og opprykk til CCC.

15 points who gives a fukc, we're Super Leeds and we're goin' up!
COME ON LEEDS !!

Robert

Ikke spesielt uventet, men litt synd egentlig. Både for Leeds, og for andre klubber som kommer til å komme i samme situasjon.

Men, like greit, mye morsommere å rykke opp via play-off :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Svend Anders

Forbanna dritt dette.

Men det blir fest på lørdag likevel tror jeg. En maktdemonstrasjon mot Gillingham og en enorm stemning med 37.000 på tribunen.

Ser dere på Wembley.
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

berlin

Endelig er farsen over. Noe skit at jeg har brukt så mye tid og energi på slikt tull.

En positiv ting er at evt. hets vil avta.

Gleder meg til play-off.

Det er å håpe at høringen, utover resultatet, fører til at FL nedfeller "et loverk" slik at andre klubber ikke kommer opp i samme uvisse situasjon, ved at det er helt klart hvordan man skal gå ut av administrasjon, og hvilke sanksjoner(straffetiltak) som tenkes iverksatt. For jeg tror ikke at -15 vil være det eneste virkemiddelet som blir brukt i fremtiden, jeg håper i hvertfall ikke det.

Robert

Det har forresten aldri vært så mange pålogget her på forumet før :)

h.b

Ser dette som ytterst positivt.Leeds har vært det nest beste laget i League one. derfor vil de 3 beste lagene i denne divisjonen rykke opp. Leeds vinner finalen på Wembley og lag nr 2 på tabellen slipper denne bingoturneringa som denne playoffen er.

fmtj

SYND!!! Men endelig er saken avgjort. Nå handler det kun om det som skjer på banen! Play-off og alle muligheter til åklare dette, men cuplag er det nå lenge siden vi har vært....skjelv!!!
Yeboahs vitne

Robert

Noe jeg synes er veldig merkelig er at dette har tatt så utrolig lang tid? Dette må jo ha vært bestemt lenge? Høring var jo for flere uker siden. Hvorfor vente til 1. mai med resultatet?

Sølvreven

Faen. Da er det nok en nervepirrende stund før vi vet hva som skjer til neste år. Det ville jo ikke vært likt Leeds at noe skulle gå vår vei uansett, så dette er vel som ventet. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sheridan

Flest pålogget idag: 302. Flest pålogget noen sinne: 302 (I dag kl. 18:17:52)

knut_eknes

Som forventet! Men, HEY, vi rykker allikevell opp! Dette må jo være fantastisk inspirasjon for mac og gutta! MOT

Cherry

ja, som ventet ett arrogant svar fra de høye herrer. Må de råtne på rot hele gjengen.......

MOT

Roy

Det var det. Hadde virkelig troen på poeng tilbake  >:( Dette var kjedelig  :'(

Men nå får gutta kjøre på og vinne Play off  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Roy

Quote from: Sheridan on May 01, 2008, 18:19:11

Flest pålogget idag: 316. Flest pålogget noen sinne: 316 (I dag kl. 18:22:47)  ;D

Leedsulf

Quote from: Roy on May 01, 2008, 18:23:58

Flest pålogget idag: 316. Flest pålogget noen sinne: 316 (I dag kl. 18:22:47)  ;D

Og det fortsetter... :D
Flest pålogget idag: 321. Flest pålogget noen sinne: 321 (I dag kl. 18:26:02)

Tom S

Flest pålogget idag: 322. Flest pålogget noen sinne: 322 (I dag kl. 18:26:29) 

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Jeg sliter litt med å forstå dette her jeg. For meg så ser det ut som om panelet har kritisert FL for det meste som er blitt gjort i denne saken. Alikevel blir FL frikjent? Og er grunnen til at vi ikke fikk noen poeng tilbake, at det drøyde for lenge før Leeds gjorde noe med saken?

Per-Stian

F**ck the Football League! Dette er frustrerande og tragisk, men la oss håpe dette fungerer som bensin på bålet foran playoff-sluttspelet.

Roy

Quote from: Tom S on May 01, 2008, 18:27:07

Flest pålogget idag: 331. Flest pålogget noen sinne: 331 (I dag kl. 18:30:08)

gill

Fint at mange følger. Vi får holde sammen. Vi skal opp. Play off.. TVI TVI. Lets make history

berlin

Le Jardin

"Victory is in our sights"

h.b

Gang det med 2 så får du the fooball league
Quote from: berlin on May 01, 2008, 18:32:30
333 innloggede nå!

marve

Har det kommet fram noen grunn til  at vi tapte saken ????.

Sheridan

Flest pålogget idag: 336. Flest pålogget noen sinne: 336 (I dag kl. 18:33:17)

soumoh

1. Faen ta The Football League. Hater denne institusjonen. En gjeng med ugler alle sammen.
2. Hater the FA
3. Hater det korrupte panelet -- forbanna fascister hele gjengen

Og please, la oss ikke kaste bort C02 på å skrive hvor mange som var/er pålogget på forumet.

Ja, jeg er forbannet, hvis noen lurte.
We'll be back.

Wannabe

Quote from: Sleivind on May 01, 2008, 18:27:54
Jeg sliter litt med å forstå dette her jeg. For meg så ser det ut som om panelet har kritisert FL for det meste som er blitt gjort i denne saken. Alikevel blir FL frikjent? Og er grunnen til at vi ikke fikk noen poeng tilbake, at det drøyde for lenge før Leeds gjorde noe med saken?
Det jeg er mest overrasket over og har litt problemer med å forstå, er at det var grunnlag for å bygge forventninger om noen poeng tilbake, for det var det tydeligvis. Vi har tydeligvis også hatt mulighet til å få noen poeng tilbake. Kanskje skulle vi slått til, en semi i dobbeltkamp mot Forest kan bli tøff.

Det er også slik at de som mente det måtte bli "alle poengene eller ingen" har fått rett. Hvis valget sto mellom disse to, har tross alt prinsippet om idrettens selvdømme stått sterkt og fått avgjørende betydning. Selv Bates vet (har som et minimum rådgivere som evner å få ham til å skjønne det) at løpet vedrørende de minus 15 er kjørt. Vi får nullstille, og håpe på play-off, som jo er noe å se frem til, men ikke hvis vi mislykkes!!

MOT

clarke

Ikke mye HALLELUJA dette, nei. Og slett ikke uventet  >:(
Men nå er ihvertfall ikke sesongen over... med 2 eller 3 playoffkamper som kan gå bra  ;D
Dette bør jo tenne gutta på banen, men vi får se...

Fryktelig irriterende at radioen (YR) skal hakke så fælt. (Reprisen med KB nå er noe bedre)
Nei vi får ta en kamp om gangen, og glede oss te lørdan  :)
SuperLeeds

Oppdrettslaksen

surt, men ble helt klart ikek overrasket,
kunne vi ikke bare fått 25 minus i fjor da?!
trengte ikke å ødelegge denne sesongen på forhånd,
men er imponert over det gutta har gjort.

MOT!

Le Jardin

Bates: If this is justice, I'm a banana....!!

Godt sagt
"Victory is in our sights"