KAMP: vs. Carlisle 15/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 12, 2008, 23:11:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sten

Sten

Roy

Roy

isak

SirOlsen

-SirOlsen-

KeyserSoze

Mye MYE bedre i dag enn på mandag. Keep it up!!

Espen J

Nå blir det fryktelig spennede som Pål Tarejei Ã...sheim ville sagt!!!

Tom S

Betydeleg bedre av Leeds idag, men fortsatt føler eg at vi er sårbare og vi skaper for lite reelle sjanser.

Men, det er bedre takter og kan vi vinne andrepmgangen 1-0 også så er det nok for meg.

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

baste

så langt...godkjent....Men Johnson må skjerpe seg.....

1 mål til..så er vi i finalen....

;-)

Ferre

Johnson viser gang på gang at han ikke hører hjemme på backen. Er fint med offensivt, men det han gjør defensivt er helt horribelt. Noen gode inngrep har han gjort, men føler meg ikke trygg på den karen. Frazer har jo faktisk spilt veldig bra! :)

torivar

Har prøvd alle linker i denne tråden og samtlige  hakker noe jævlig. Vet det går an å kjøpe, men har ikke gjort det

Om noen finner "hakkefrie" linker til andre omgang, please post.

Inntil videre hører jeg på Al a Mo og Peter

TK20

Quote from: SirOlsen on May 15, 2008, 21:31:21
Jeg har i allefall "twisting and turning" radioen da... men disse kronene skal faen meg LIvesport få betale tilbake hvert ENESTE øre for!.. fytte helvete så skuffa jeg er!

Ok, gjennomgang.

Du logger inn på livesport247 med brukernavn og passord. Trykker "LIVE STREAM" og velger "Sky Sports 1". Så kommer du til et nytt vindu, hvor du logger inn med samme brukernavn og passord. Så kommer det opp en dialogboks, hvor du velger "open with VLC media player". Da skal det funke.

Ove

Er det bare noe jeg synes, eller er det litt labert utpå der, eller er det kanskje stadionanlegget som ikke får meg til å tenke på play-off. Det står jo rimelig mye på spill!

B-m

jeg tørr ikke se kampen på internett lengre. Jeg logger meg av og følger kampen på teamtalk, hehe, da bruker vi vinne!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

JanPSyse

Vi har jo faktisk spilt bra denne kampen. Carlisle kom seg litt inn i kampen på slutten av første, men heldigvis redda Casper oss.

Vi punkterer lampen med 2 og 3-0 tidlig i andre. De får et trøstemål, og lager spenning, men det endre 3-1 til oss og vi skal til Wembley...

Det er min spådom..
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Joe Jordan

store muligheter for at becks kan lure offside fella eller at dougie finner maskene, men jeg er svært bekymret for hvor utrolig enkelt carlisle kommer seg til innlegg. og foten til casper var gull verdt på slutten der. var sikker på at den gikk inn.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

Quote from: Ferre on May 15, 2008, 21:35:03
Johnson viser gang på gang at han ikke hører hjemme på backen. Er fint med offensivt, men det han gjør defensivt er helt horribelt. Noen gode inngrep har han gjort, men føler meg ikke trygg på den karen. Frazer har jo faktisk spilt veldig bra! :)

Neida, det opplest og vedtatt at Fraze er crap. Sånn er det med den saken!
:-X
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Det er nettopp det jeg gjør, men det er da jeg får feilmeldingen "Unable to open" med brukernavnet og passordet mitt...

Quote from: EspenDale on May 15, 2008, 21:36:28
Jeg har i allefall "twisting and turning" radioen da... men disse kronene skal faen meg LIvesport få betale tilbake hvert ENESTE øre for!.. fytte helvete så skuffa jeg er!

Ok, gjennomgang.

Du logger inn på livesport247 med brukernavn og passord. Trykker "LIVE STREAM" og velger "Sky Sports 1". Så kommer du til et nytt vindu, hvor du logger inn med samme brukernavn og passord. Så kommer det opp en dialogboks, hvor du velger "open with VLC media player". Da skal det funke.
-SirOlsen-

Fripp

johnnykh

SUPER-LEEDS!! Følger dere uansett, hvor som helst, når som helst!
Leeds United AFC
since 1966

Fripp

Tar litt tid før du blir "godkjent" på livesport. Opplevde det samme i cup kampen mot Hereford. Fikk bilder på overtid >:(

TK20

Hmm, vet ikke hva som er feil da. Prøv andre avspillere, prøv å reinstallere VLC, eller hør på radio og saksøk livesport247 senere.

Quote from: SirOlsen on May 15, 2008, 21:39:17
Det er nettopp det jeg gjør, men det er da jeg får feilmeldingen "Unable to open" med brukernavnet og passordet mitt...

Quote from: EspenDale on May 15, 2008, 21:36:28

Ok, gjennomgang.

JonK

Jeg fikk tilgang hos Livesport247 30 sek etter innmelding tirsdag. Fungerer perfekt.

2 omgang blir et lite helvete - hvilepulsen er allerede langt over normal....

UP THE WHITES!!!!!!!

Joe Jordan

Denne har litt dårlig lyd men hakker ikke:

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r6917.swf?channel=yoursports2

Har til og med dradd explorer vinduet over på LCD TVen på veggen så har jeg forumet på skjermen på laptopen...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

raggen

akkurat kommet hjem fra og spilt kamp selv, vi vant 6-4( ja er 6 divisjon ;D) så tror ikke det blir like mye mål i denne. men vil også takke stephen for god link slik at jeg fikk se howson fine scoring
Forever Leeds United!!!!!!!!

ttgeri

Dette ser jævlig bra ut, tror Leeds punkterer kampen i andre omgang. Fy f...så deilig det skal bli å gå inn i helga og vente på Play-off finalen. Vi er noen Leedssupportere her i Lofoten som skal på guttetur i helga og det blir nok en skikkelig feiring.

johnnykh

Leeds United AFC
since 1966

CoachKarlstad

De viktigste 45min denne sesongen? MOT!!!

Tom S

COME ON LEEDS !!