KAMP: vs. Carlisle 15/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 12, 2008, 23:11:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Johnson ser ut til å starte som venstreback i følge leedsunited.com!

Trond90

Quote from: MartinR on May 15, 2008, 16:20:33
Denne kampen må vi vinne! Ellers må vi bli et år til i denne divisjonen, og det vil vi ikke!

Er det noen som vet hvordan det gikk med Doncaster og Southend?
Den skal spilles i morgen kveld :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

MartinR

Quote from: Trond90 on May 15, 2008, 17:38:45
Denne kampen må vi vinne! Ellers må vi bli et år til i denne divisjonen, og det vil vi ikke!

Ok, takk for at du sa det

Trond90

Quote from: MartinR on May 15, 2008, 18:00:48
Quote from: Trond90 on May 15, 2008, 17:38:45

Ok, takk for at du sa det
Hehe, no problemo! :P
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Roy

Herregud. Det begynner å krible nå. Har vel ikke vært så spent siden den gang jeg debuterte  ::) 8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Roy

Fra Sky Sport, 15. mai.

A place at Wembley is at stake as Carlisle welcome Leeds to Brunton Park for their crucial play-off clash.

The semi-final encounter is delicately poised after Dougie Freedman's dramatic late strike handed the Whites a lifeline in a 2-1 defeat at Elland Road on Monday.

However, the Cumbrians will be confident that their home form this season will see them hold on to their advantage.

John Ward's men lost just three times in front of their own supporters during their 2007/08 League One campaign, but two of those defeats have come in their last five Brunton Park fixtures.

They had looked certainties to seal automatic promotion with a top-two finish as the season drew to a close, but a stuttering run-in saw them drop into the play-offs and their first leg victory earlier in the week was their first in six outings.

Leeds, on the other hand, were the division's form side heading into the end of season shake-up and have lost only two of their last 11.

They have also been impressive on their travels of late, winning four of their last five on road, a run which should ensure that belief in the camp remains high heading into their journey to the North West.

Raven returns

Defender David Raven is available for selection for Carlisle once again after completing a three-match ban.

However, it remains to be seen whether Ward will tinker with the side which secured a memorable victory at Elland Road.

He expects midfielder Simon Hackney to recover from an unspecified knock sustained in the first encounter between the sides, although Cleveland Taylor is on hand to deputise if needed.

Captain Paul Thirlwell came off the bench earlier this week and his experience could see him feature at Brunton Park in some capacity.

Jeff Smith (ankle) is expected to remain stranded on the sidelines.

Beckford boost

Jermaine Beckford's troublesome ankle is expected to settle down in time for the game and as a result he should feature in Gary McAllister's plans.

Leeds' leading goalscorer returned to the starting line-up for the first-leg defeat but was replaced just before the hour mark.

Beckford had missed the previous four matches due to a problem first sustained in the win at Leyton Orient early last month.

Tresor Kandol and Anthony Elding are on stand-by if Beckford fails to make it.

McAllister, who has no other new injury problems, has confirmed veteran midfielder Alan Thompson will be included in a 20-man squad.

However, on-loan Leicester defender Alan Sheehan remains sidelined through suspension, so Rui Marques and Darren Kenton will be hoping to play a bigger part.

dtage

Quote from: Roy on May 15, 2008, 18:10:34
Herregud. Det begynner å krible nå. Har vel ikke vært så spent siden den gang jeg debuterte  ::) 8)
Debuterte? ;D
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

MooCow

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT !

Wembley here we come  8)

laddi

Stikker snart til fotballpuben!!!

MOT folkens!!!

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud

Bergen Whites

Ferre

United: Ankergren, Richardson, Michalik, Huntington, Johnson, Kilkenny, Howson, Douglas, Prutton, Freedman, Beckford. Subs: Lucas, Marques, Carole, Kandol, Hughes.

KeyserSoze

Samme lag som sist... Trodde faktisk vi skulle se noen bytter, men vi får håpe vi kan gjøre en bedre innsats likevel.

Come on Leeds!!!!!!!

Arnt

Gru... som å være 7 år og vente på å ta sprøyte :-\

Roy

Quote from: dtage on May 15, 2008, 18:54:38
Quote from: Roy on May 15, 2008, 18:10:34
Debuterte? ;D

8)

TK20

Skuffende lag. Hadde mye heller sett Hughes inne for Howson, med Prutton i midten. Håper hvertfall McAllister tør bytte tidligere enn sist, skulle historien gjenta seg.

På en annen side har Howson vist god form over hele vårparten, så får bare håpe forrige kamp var en glipp...

Ferre

Faen, har en dårlig følelse i kveld...

Roy

Quote from: Ferre on May 15, 2008, 20:26:12

Gi deg. Gutta trenger bare gode vibber i kveld  ;)

Ferre

Quote from: Roy on May 15, 2008, 20:27:13
Quote from: Ferre on May 15, 2008, 20:26:12

Gi deg. Gutta trenger bare gode vibber i kveld  ;)

Sorry! Kanskje det bare er fordi jeg er så nervøs at jeg holder på å drite meg ut...:)

baste

I kveld spiller Leeds årets kamp...dette klarer vi....

"marching on together"

CoachKarlstad

Tenk dere hvilken selvtillit vi kommer med til Wembley etter å ha startet med 15minus og Carlisle med ett mål å gå på. Ikveld tar vi dem gutter og jenter!! MOT!!!

espenm

De siste 4 gangene jeg har sett Leeds live har de tapt.
Derfor har jeg bestemt meg for å sitte hjemme og følge matchen her.
Bare i tilfellet at det svinger resultatet i Leeds' favør.

Jeg er sterk i troen!

DOFFER

Hallgeir *

"This can be heaven or this can be hell". Går det an å være poetisk på en kveld som denne?
Dette blir en prøvelse. Har en følelse av at vinner vi denne, så tar vi finalen også......
Lykke til!
Super Leeds since 1968

Espen J

10 minutt igjen.. Kjenner spenningen nå. Vi skal klare dette :-)
Har trua eg på Macca. Er min favoritt spiller på Leeds gjennom tidene. Skuffet aldri som eg kan huske som spiller og tror ikke han skuffer som manager i kveld. !!!

Roy

Jeg har kuttet ut bildeoverføring på pc1, og satser på radio. I tillegg har jeg rotet fram den gamle grønne/blå Asics drakten.

DETTE MÃ... GÃ... VEGEN GRABBAR  8)

TK20

Nå er de i tunellen.

FÃ... OPP LITT STEMNING HER A!!!

CoachKarlstad

Trangeste spillertunnellen jeg har sett tror jeg...

Tom S

COME ON LEEDS !!

baste

GAME ON...... dette trur jeg går veien...

Ferre

baste

passer godt med en pils nå.....god reklame på Sky