KAMP: vs. Carlisle 15/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 12, 2008, 23:11:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Førde

HEIA LEEDS! Howsen :):):)

MARCHING ON TOGETHER!""""" LEEEDS
Marching On Together

Tore

Tore
Marching on together...

4ever arcticwhite

En rask telling/kalkulering, sier meg at det er nærmere 450 besøkende på forumet nå!!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ferre

Hva håper dere på? Donny eller Southend?

B_Ød

Ups & Ups!!

boegval

Quote from: Tore on May 15, 2008, 22:54:30
Det fins en gud!!!!!!

Men for en glede han må ha av å mobbe oss Leeds fans  ;D ;D ;D

Hallgeir *

Quote from: 4ever on May 15, 2008, 22:39:28
Så fortjent, så fortjent. Hvorfor kunne vi ikke spille slik i første kamp også? Takk Howson for to mål, Takk Freedman for to målgivende, Takk Gary, for at du ikke gjorde alle de byttene vi stakkars kunnskapsløse fans ville du skulle gjøre.

Takk, Takk, Takk.
Hear! Hear! Den 2.omgangen må vel være noe av det beste Leeds har prestert på lenge!
Super Leeds since 1968

Tore

Tore
Marching on together...

readysteady

Quote from: 4ever on May 15, 2008, 22:55:18
En rask telling/kalkulering, sier meg at det er nærmere 450 besøkende på forumet nå!!
504 for å være helt nøyaktig.

TK20

Quote from: Ferre on May 15, 2008, 22:51:22
Skal prøve meg på en objektiv liten spillerbørs :)

Ankergren 7
Frazer 7,5
Huntington 7
Michalik 7
Johnson 6
Kilkenny 7.5
Douglas 6,5
Howson 8
Prutton 7
Beckford 6
Freedman 6,5

Douglas 6,5?? Han var jo nesten BB. Utrolig god stabilisator på midtbanen.

Men, føler vi tar alt dette i morgen. Ah, som jeg digger denne klubben.

isak

Har endeleg roa meg LITT ned, så eg kan få til å skrive eit innlegg! :D  Dette var fantastisk folkens! Og utruleg bra at det er Howson som vert dagens helt, etter den forferdelege kampen på måndag. 8)

Sop

Dette er det beste jeg har sett siden desember med 4-0 seier mot Huddels.Grattis alle fans. :D :D
Love Leeds

brenaldo

Gratulerer alle sammen, dette var stort!
Wembley, neste stopp ;D

Medlem nr. 850

Joe Jordan

Etter at ting har roet seg litt er det merkelig å tenke over at jeg stod helt alene i stua over en laptop og hoppet og brølte etter andrescoringen. Bra at ungene ikke våknet ihvertfall. We're off to Wembley!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sølvreven

Ankergren 7
Frazer 7,5
Huntington 7
Michalik 7
Johnson 6
Kilkenny 7.5
Douglas 6,5
Howson 8
Prutton 7
Beckford 6
Freedman 6,5
Tok en liten edit

Ankergren 10
Frazer 10
Huntington 10
Michalik 10
Johnson 10
Kilkenny 10
Douglas 10
Howson 10
Prutton 10
Beckford 10
Freedman 10

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Læshy

Reprise av 2-0 scoringen:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Peter7

Viser igjen evne til å orke 90 minutter bedre enn motstanderne - Poyet og han lille med de stikkende øynene sin fortjeneste. For en forbedring fra Butler & Co sin tid.

Morsomt med Howson og Richardson etter så mye kritikk.

Men - en kamp igjen ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sølvreven

Glad nå. Hadde ikke trodd det da kampen startet. Må si jeg var sterkt skeptisk........ ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kjelvi

Nettopp hjemme fra Sportspuben.
En herlig aften!
Grattis til alle i bygd og by, hjemme og ute!
Ser fram til finalen. Kan vi bygge videre på denne andre kampen, kan ingen - ingen - stoppe oss.

Ove

Jeg vil ha Southend i finalen. Er redd for lokaloppgjør med Doncaster. Nå er jeg i en merkelig stemning. Hadde vel nesten resignert og begynt å finne argumenter for en ny sesong i League one, og så, er vi med igjen. Fantastisk.

AllWhiteTøyen

Takk Johnny. Gromguten min! Eneste skåret i gleden var at jeg ikke fikk vært på Sportsbaren i kveld. Kommer garantert til å være der under finalen. Gratulerer alle sammen!

Milou

Ankergren 7
Frazer 7,5
Huntington 7
Michalik 7
Johnson 6
Kilkenny 7.5
Douglas 6,5
Howson 8
Prutton 7
Beckford 6
Freedman 6,5

Ganske eini i denne men gjer minst eit poeng meir til Douglas og Freedman. Freedman har to målgjevande og Douglas gjer manns jobb på midtbana sjøl om han ikkje er så spektakulær.

R - R

Quote from: boegval on May 15, 2008, 22:48:04
Dette var digg  :D :D En øl,cognac og en finere Cuba sigar for en feiring  ;D   Grattis alle fans ;D

Slenger meg med den ;) Etter at vi har vunne på Wembley blir det fram med sigar kjøpt på Cuba i desember! Og ein aldri så liten pint ;D
- Rune

Wannabe

Saa typisk! Dette er fotballens sjarm. Pint og plaget ved aa ligge under med to, og saa skjer dette. Typisk er et begrep vi ofte bruker om overraskelser av den negative sorten. Naa er det godt for en gangs skyld aa bruke det om dette. Det var til og med fortjent, som dere som har greie paa dette sier. Troesten ved ikke aa befinne seg paa Oslo Sportsbar eller der det skjer, veies opp av at sesongen fortsetter i 10 dager eller for saa vidt 90 minutter til...

MOT to WEMBLEY!!!

Boos

Dette var helt rått!! :)

Grattis alle Leeds-supportere der ute! :)

Nå gleder jeg meg som en unge til Finalen ;D

Wembley! Wembley!
We`re the famous Leeds United and we`re of to Wembley! ;D ;D ;D

Tom S

Det var tydelig at gutta hadde bestemt seg for å vise at mandagens forestilling ikkje er det Leeds United står for!

Vi var meir aggressive i press og vi hadde ei midtbane som dominerte, og ikkje minst vi har Johnny Howson!

Gleder meg til 25.mai (skal tru om det er mulig å skaffe billetter?).

God natt alle Leedsvenner!!!!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

baste

Kilkenny og Fraz var veldig gode...Og Johnson spilte seg stort opp....Hele laget spilte suverent i 2. omg.....Det beste laget vant...over 2 kamper..McAllister har understreket at det er om å være best over 2 kamper..sier at "stayer evnen" har han fra sin tidl manager i LFC.....

Og Leeds avgjør seint..klart en god egenskap..aldri mist trua..kampen er aldri over...før dommeren blåser....

Marching on together...

CCC next.....

Einar

Har nettopp landet etter en liten flytur, og slår på for å se hvordan kamp 2 gikk - og trodde knapt det jeg så....

DETTE VAR LANGT I OVERKANT !!!  ;D

Må si at jeg var skeptisk til denne returmatchen, men nå skal det i alle fall spilles en opprykksfinale...

Riktignok er det bare fredag i morgen, men nå skal jeg sannelig smile meg litt ned i en cognac  ;D

Gratz til alle!!

isak

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-