Skrevet av Emne: Spiller : Andy Robinson !  (Lest 34249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sviper

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #120 på: Mai 02, 2010, 11:31:16 »
LIFE IS LEEDS

Dorigo`s left foot

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #121 på: Mai 02, 2010, 11:54:35 »
Sjekk målet her: http://www.youtube.com/watch?v=4_Rp6ra3-Jg

Ikke vet jeg hvorfor du er her på dette forumet, Roger, men takk for i går. Vi har vært jævli heldig frem til nå.

Kickthemdown

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #122 på: Mai 02, 2010, 13:41:51 »
Drømmescoring! Synst og at han ikkje såg so overvektig ut som tidlegare. Kanskje det berre var hårmanken som gjor at det såg sann ut.
Gi meg et bilde der han ser overvektig ut. Han er stor ja, men det ser kun ut som muskler.

En av få midtbanespillere jeg vil beholde neste sesong.

Evig Pint

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #123 på: Mai 02, 2010, 13:48:45 »
Klasseskåring! Takk for den Robbo!
Marching on together

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #124 på: Mai 05, 2010, 10:34:08 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6132717/Rovers-ready-to-lose-Robinson


"He still has a year left on his contract at Leeds and their salaries and our salaries are miles apart.

"The chances of him staying here are next to none."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #125 på: Mai 05, 2010, 16:00:09 »
Jeg håper Andy Robinson blir solgt i sommer. Må si meg helt uenig i Alta-Whites oppfatning av muskler på mannen. Virker dårlig fysisk trent og dermed ekstremt overbetalt; han tjener vel mest av dagens spillere?

Selvsagt er det lov å håpe at han tar seg selv i skinnet (vennligst ingen vitser på dette utsagnet) og legger inn en skikkelig innsats i løpet av våren/sommeren, men jeg tror ikke han har gjort dette så langt, ettersom han har vært så langt unna Graysons tropp.

Full skjerpings eller salg.

PS! Som sagt så mange ganger før, jeg spiser gjerne i meg ordene etter en glimrende Andy Robinson-sesong 2010/11!  :)
Marching on together!

Superfan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #126 på: November 03, 2010, 18:06:58 »
Hva skjer med Andy??? Scorer jo jevnt og trutt i treningskampene, nå sist mot Blackburn, men får ingen tillit i første-11. Bør etter min mening få en sjanse nå.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #127 på: November 03, 2010, 19:11:54 »
Hva skjer med Andy??? Scorer jo jevnt og trutt i treningskampene, nå sist mot Blackburn, men får ingen tillit i første-11. Bør etter min mening få en sjanse nå.

Never change a winning team....?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #128 på: November 03, 2010, 19:27:52 »
Hva skjer med Andy??? Scorer jo jevnt og trutt i treningskampene, nå sist mot Blackburn, men får ingen tillit i første-11. Bør etter min mening få en sjanse nå.

Never change a winning team....?  ;)

Yeah, right.... :D

Sleivind

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #129 på: November 03, 2010, 20:25:34 »
Hva skjer med Andy??? Scorer jo jevnt og trutt i treningskampene, nå sist mot Blackburn, men får ingen tillit i første-11. Bør etter min mening få en sjanse nå.

Robinson scorer jevnt og trutt i treningskampene fordi de blir spilt i gåtempo.

Leedsfan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #130 på: Desember 01, 2010, 14:39:36 »
Endelig adjø....

http://www.leedsunited.com/news/20101201/robinson-departs-leeds-united_2247585_2233451

Sitat
eeds United have terminated Andy Robinson's contract by mutual consent.

The former Swansea winger made 50 appearances for the club, scoring seven goals, following his move from South Wales in the summer of 2008, but hasn't started a league game since the 3-0 win over Northampton in May 2009.

Robbo made eight substitute appearances last season, but his only start came against Grimsby Town in the Johnstone's Paint Trophy.

The 31-year-old, who has been a regular in the reserves, spent the end of last season on loan at Tranmere and his goal against Millwall on the penultimate weekend would have helped us clinch promotion had we beaten Charlton Athletic the same day.

Han kostet nok endel, kanskje ikke like mye som Brolin!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik_

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #131 på: Desember 01, 2010, 16:12:00 »
Good riddance!

Per-Stian

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #132 på: Desember 01, 2010, 16:48:36 »
Godt å bli kvitt den lønnsposten!

Tom S

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #133 på: Desember 01, 2010, 17:25:16 »
Har alltid hatt sansen for Robbo.
Syns det, i tillegg til grandis og burger, er mykje fotball i mannen. Må innrømme at eg vart litt sjokka når eg såg han i reservelagskamp her om dagen, mannen var jo trillande rund, men han viste også i den kampen at han har fotballhjerne.

Men, sånn som det har blitt er dette til beste for både Robbo og Leeds.

Good luck, Andy!!


Andy, Andy, Andy Robinsooooooooooooooon!
COME ON LEEDS !!

Joe Jordan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #134 på: Desember 02, 2010, 13:51:03 »
1 pcs mediocre out, more to go!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fjellhaugen

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #135 på: Desember 02, 2010, 13:59:03 »
Har alltid hatt sansen for Robbo.
Syns det, i tillegg til grandis og burger, er mykje fotball i mannen. Må innrømme at eg vart litt sjokka når eg såg han i reservelagskamp her om dagen, mannen var jo trillande rund, men han viste også i den kampen at han har fotballhjerne.

Men, sånn som det har blitt er dette til beste for både Robbo og Leeds.

Good luck, Andy!!


Andy, Andy, Andy Robinsooooooooooooooon!

godt sagt Tom. hjertens enig
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #136 på: Januar 27, 2011, 17:52:11 »
@skysportsrobp:
Tranmere have secured the signature of former Swansea and Leeds winger Andy Robinson until the end of the season.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #137 på: Januar 27, 2011, 22:48:44 »
@skysportsrobp:
Tranmere have secured the signature of former Swansea and Leeds winger Andy Robinson until the end of the season.
Lykke til, tykke lill.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #138 på: Januar 28, 2011, 09:36:05 »
@skysportsrobp:
Tranmere have secured the signature of former Swansea and Leeds winger Andy Robinson until the end of the season.
Lykke til, tykke lill.

  :D
Super Leeds since 1968

jarle

Sv: Spiller : Andy Robinson !
« Svar #139 på: Januar 28, 2011, 09:46:09 »
Må si jeg er skuffa over Robbo...

Han har svikta Leeds ved å ikke holde vekta...
Det er et minimum man kan vente seg av en som hever lønn som fotballspiller!!!


Sydhagen

Sv: Spiller : Andy Robinson !
« Svar #140 på: Januar 28, 2011, 10:15:34 »
Enig med Jarle!
Uprofesjonell spiller som går inn i historien som en av de svakeste Leeds spillerne.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Spiller : Andy Robinson !
« Svar #141 på: Januar 28, 2011, 11:48:04 »
Må si jeg er skuffa over Robbo...

Han har svikta Leeds ved å ikke holde vekta...
Det er et minimum man kan vente seg av en som hever lønn som fotballspiller!!!



Enig.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Spiller : Andy Robinson !
« Svar #142 på: November 02, 2015, 20:01:14 »
Stille rundt den tidligere arrangere-spilleren:


@awinehouse1: Ever wonder what happened to #LUFC legend Andy Robinson? Here he is getting sent off after 32 seconds for Stockport: https://t.co/xy2hJcGMxp


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973