Et godt tegn

Started by veteranen, June 20, 2008, 20:43:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

veteranen

Jonny Howson har bestemt seg for å bli i Leeds.
Noen vil kanskje si at dette ikke er en stor sak. Jeg er i så fall ikke enig. Klubbens kanskje største unge talent har valgt å signere en langtidskontrakt. Når skjedde dette sist?

Ser ikke bort fra at så mange som fem spillere blir hentet inn før sesongstart. Høyreback, venstreback, høyrekant og to spisser. Regner med at disse kjøpene blir delvis finansiert ved hjelp av et salg av Beckford.

Tror faktisk at det kan vise seg å være en aldri så liten velsignelse at vi ikke rykket opp i år.
The Championship er en knalltøff og uforutsigbar liga. Dette ble godt illustrert sist sesong da tre av forhåndsfavorittene, Charlton, Sheffield U og Wolves, ikke engang klarte å karre seg til en play-off plass. Det blir ikke en mindre tøff liga neste sesong, når klubber som Reading, Birmingham og pengesterke Derby joiner dette selskapet.

Hadde vi rykket opp i år, så er jeg redd for at det lett kunne utviklet seg til en kamp med ryggen mot veggen for vår del.

Dette blir den sesongen når McAllister virkelig skal sette sitt preg på laget. En viss endring i spillestil fikk vi se ganske kort tid etter at han overtok, og jeg regner med at dette vil bli ytterligere bekreftet kommende sesong. Men uansett hvilken spillestil eller hvilke formasjoner en velger, så bør vi ikke glemme at det viktigste er at vi har de rette spillerne. På dette området (hente spillere) har McAllister hittil hatt  få muligheter til å vise handlekraft, men jeg synes at lånet av Freedman og signeringen av Andy Robinson indikerer at vi bør ha tillit til hans vurderingsevne på dette viktige området.

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi rykker opp etter kommende sesong.
Og når vi den påfølgende sesongen går til angrep på The Championship, så kommer vi til å gjøre det med et mannskap som vil være fullt kapabelt til matche de beste i den divisjonen.

Her er det ingen grunn til å henge med hodet. Fremtiden er hvit!  :)

Leedsfan

Jeg støtter dine tanker 100%!

Tror dette kan bli en knallsesong, med Beckford på laget!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Allanclarke

Vi må beholde Beckford. Det er veldig viktig!!!!!

LEO

Hent Frank Gray som venstre back, da er det problemet løst.

Håper Fredman tar et år til eller så må vi gå for Kevin Philips og D. Ricordon fra Celtic.

Hva med å få tilbake Hulse, hvis ingen av de to nevnte spissene kommer inn ?
Tyson fra N.Forest var en notorisk målscorer med snitt på ca. annen hver kamp med scoringer. Men han var mye skadet !!

Skulle gjerne sett brasilianske vingen fra Stabekk gå til Leeds for 1,0mill. pound !!!

Svend Anders, du får tipse The BOSS

Klausen

Quote from: LEO on June 21, 2008, 12:45:43
Hent Frank Gray som venstre back, da er det problemet løst.

Håper Fredman tar et år til eller så må vi gå for Kevin Philips og D. Ricordon fra Celtic.

Hva med å få tilbake Hulse, hvis ingen av de to nevnte spissene kommer inn ?
Tyson fra N.Forest var en notorisk målscorer med snitt på ca. annen hver kamp med scoringer. Men han var mye skadet !!

Skulle gjerne sett brasilianske vingen fra Stabekk gå til Leeds for 1,0mill. pound !!!

Svend Anders, du får tipse The BOSS

Denne støttes!

Frank Gray med rullator på venstrebacken blir garantert en suksess! Han da være bedre enn det vi allerede har..

Personlig skulle jeg sett Alanzinho sykle til Leeds for en tier, men det skjer vel ikke?

Erik_

Flott innlegg, Asbjørn. Keep em coming. :)

Har et ørlite håp om at Beckford blir jeg da.

Andreas-H

Håper Beckford blir jeg også, men det forventes jo og få en del penger for han, og det kan jo da hende vi vil få fylt opp flere plasser og styrket hele laget i sin helhet.

Masinga

På de offiesielle sidene virker det som Beckford blir.

Veldig positivt at Howson har signert ny kontrakt. Han har is i magen! Samtidig kan han bli en levende legende på Elland Road fremfor en glemt B-spiller på Tottenham.
Masinga, medl.nr. 1250

ollan

Quote from: Masinga on June 23, 2008, 09:21:54
På de offiesielle sidene virker det som Beckford blir.
Veldig positivt at Howson har signert ny kontrakt. Han har is i magen! Samtidig kan han bli en levende legende på Elland Road fremfor en glemt B-spiller på Tottenham.

det var vel å ta litt hardt i  ;D
Ollan

baste

Det er helt klart ett godt tegn at Howson skrev en ny og forbedret kontrakt. Signal effektet er at LEEDS beholder kommende stjerner (klubben må ikke lenger selge) og satser på direkte opprykk. Vi trenger helt klart min 3 spillere, en i hvert ledd. Ønsker meg en som kan levere varene ilag med Becks.

Gleder meg som en unge til ny sesong...Opprykks-sesong nr 1....Må rykke opp...noe annet er en stor stor skuffelse.....

Noen som vet hvordan det står til med klubbens økonomi...vært svært så stille der...med 26000 tilskuere i snitt..så må jo klubben tjene penger igjen?

MOT

Dennis

Quote from: baste on June 23, 2008, 10:37:49
Noen som vet hvordan det står til med klubbens økonomi...vært svært så stille der...med 26000 tilskuere i snitt..så må jo klubben tjene penger igjen?

Så vidt jeg forstår går klubben i et lite driftsoverskudd om dagen, men som kjent eier vi ikke Elland Road eller Thorpe Arch. I følge Svend Anders' artikkel i forrige TPN, kan klubben kjøpe disse tilbake for rundt £16-17mill så vidt jeg kan huske, noe som burde øke verdien på klubben betraktelig.

Alt i alt tror jeg økonomien er ganske god, i forhold til Manchester United og Chelsea, som er luuuut fattige, men vi har ingen stor egenkapital til bruk på spillere. Men med et lite overskudd, burde fremtiden så lys ut!
Marching on together!

baste

Så vidt jeg forstår går klubben i et lite driftsoverskudd om dagen, men som kjent eier vi ikke Elland Road eller Thorpe Arch. I følge Svend Anders' artikkel i forrige TPN, kan klubben kjøpe disse tilbake for rundt £16-17mill så vidt jeg kan huske, noe som burde øke verdien på klubben betraktelig.

Alt i alt tror jeg økonomien er ganske god, i forhold til Manchester United og Chelsea, som er luuuut fattige, men vi har ingen stor egenkapital til bruk på spillere. Men med et lite overskudd, burde fremtiden så lys ut!
[/quote]

Da er vi jo tross alt på rett vei...Man må skynde seg sakte..og la Macca få tid til å bygge ett sterkt Leeds lag. Får bare håpe publikum stiller opp for klubben i L1 en sesong til...Så kommer overskuddet bare til å øke....

Verdens beste fans....MOT

berlin

Quote from: baste on June 24, 2008, 23:09:50
Får bare håpe publikum stiller opp for klubben i L1 en sesong til...Så kommer overskuddet bare til å øke....

Verdens beste fans....MOT

Ja, det blir spennende. Vi så jo at motgang brakte tilskuertallet ned mot 20.000. Ligger vi og cruiser på 1/2-plass sesongen igjennom, kan nok ER bli bra besøkt en sesong til i L1.