Main Menu

The Boss

Started by Tom S, June 21, 2008, 15:43:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Andreas-H

Quote from: Lord-Meta on July 20, 2008, 19:38:14
Quote from: Andreas-H on July 19, 2008, 03:27:52
Quote from: Budda on July 08, 2008, 20:15:36
What's the fuss about? Skjønner meg ikke på Springsteen-hysteriet. Kjedelig artist og sanger

Selvom jeg vet at folk har forskjellig smak, så må jeg nesten si at hvis du syns Bruce er en kjedelig artist har du ikke mye peiling på musikk.

Vell går da virkelig ikke ann å si at selvom en person mener bruce er kjedelig så kan han mindre musikk enn deg. Alt handler om smak, selvom jeg liker techno sjangeren så betyr det ikke at du har mer peiling på musikk enn det jeg har.

Jo, jeg syns det. det er vel en grunn til at han altid får topp karakter hos kritikerne.og jeg vil tro dem har bedre peiling på musikkenn både deg og meg -_-

Budda

På grunn av at jeg synes Springsteen er en kjedelig artist, så har jeg ikke peiling på musikk? En litt arrogant holdning du har der. Jeg foretrekker bare litt mer spennende artister enn kommersielle og kjedelige Springsteen. Hvis du spør kritikkerne, så er det nok få som ville ha nevnt Springsteen som favoritt-artist. 

[â,¬quote author=Andreas-H link=topic=10675.msg136074#msg136074 date=1217236521]
What's the fuss about? Skjønner meg ikke på Springsteen-hysteriet. Kjedelig artist og sanger

Selvom jeg vet at folk har forskjellig smak, så må jeg nesten si at hvis du syns Bruce er en kjedelig artist har du ikke mye peiling på musikk.

Vell går da virkelig ikke ann å si at selvom en person mener bruce er kjedelig så kan han mindre musikk enn deg. Alt handler om smak, selvom jeg liker techno sjangeren så betyr det ikke at du har mer peiling på musikk enn det jeg har.

Jo, jeg syns det. det er vel en grunn til at han altid får topp karakter hos kritikerne.og jeg vil tro dem har bedre peiling på musikkenn både deg og meg -_-
[/quote]
Endre

Andreas-H

Javel, da må jeg nesten si at da har jeg arrogant holding på akkurat det punktet, beklager det, men det er det jeg mener om saken ..

Quote from: Budda on July 28, 2008, 19:16:11
På grunn av at jeg synes Springsteen er en kjedelig artist, så har jeg ikke peiling på musikk? En litt arrogant holdning du har der. Jeg foretrekker bare litt mer spennende artister enn kommersielle og kjedelige Springsteen. Hvis du spør kritikkerne, så er det nok få som ville ha nevnt Springsteen som favoritt-artist. 

[â,¬quote author=Andreas-H link=topic=10675.msg136074#msg136074 date=1217236521]

[/quote]

Tom S

Litt uinteressant kva både Andreas-H og Budda meiner om Bruce.
Springsteen er blant dei største rockeartister og låtskrivere gjennom tidene.
Heilt i toppen med tanke på solgte album og antal publikum han trekker konsert etter konsert og år etter år. Og ilag med The E Street Band anerkjent som kanskje den største liveartisten på kloden.

Fakta kan ein gjere lite med, men det er selvfølgelig ikkje slik at alle liker musikken til The Boss, det skulle vel berre mangle....
Kjedelig vert vel og eit feil ordvalg?

Og så er det vel heller ikkje eit minus at han er rimeleg samfunnsinteressert med tekster og meininger om aids, krig, rasisme, politivold, menneskerettigheter o.s.v.

Alt i alt faktisk ein likandes kar!
COME ON LEEDS !!

Andreas-H

Quote from: Tom S on July 29, 2008, 18:31:05
Heilt i toppen med tanke på solgte album og antal publikum han trekker konsert etter konsert og år etter år. Og ilag med The E Street Band anerkjent som kanskje den største liveartisten på kloden.

Fakta kan ein gjere lite med, men det er selvfølgelig ikkje slik at alle liker musikken til The Boss, det skulle vel berre mangle....

Og så er det vel heller ikkje eit minus at han er rimeleg samfunnsinteressert med tekster og meininger om aids, krig, rasisme, politivold, menneskerettigheter o.s.v.

Du lager et emne om springsteen, men er ikke intresert i at folk skriver hva de syntes om han ? ..

Tom S

Beklager om det vart oppfattet sånn.

Men, sånn diskusjonen utartet syntes eg det var greit å få fram at vi alle liker forskjellig musikk uten å ha mindre greie på musikk enn andre.
Derimot kan ein ikkje ignorere ein stor artist, sjølv om ei ikkje iker musikken.

Quote from: Andreas-H on July 30, 2008, 00:13:15

Du lager et emne om springsteen, men er ikke intresert i at folk skriver hva de syntes om han ? ..
COME ON LEEDS !!

Andreas-H

Da skjønner jeg ;)

Quote from: Tom S on July 30, 2008, 09:36:59
Beklager om det vart oppfattet sånn.

Men, sånn diskusjonen utartet syntes eg det var greit å få fram at vi alle liker forskjellig musikk uten å ha mindre greie på musikk enn andre.
Derimot kan ein ikkje ignorere ein stor artist, sjølv om ei ikkje iker musikken.

Quote from: Andreas-H on July 30, 2008, 00:13:15

Tom S

Super Bowl 2009
Da er det endelig bekreftet.
Den 1. februar 2009 spiller Bruce Springsteen & The E Street band i pausen under finalen i amerikansk fotball.
Stedet er Raymond James Stadium i Tampa og mini-konserten vil vare i ca 30 minutter.
Dette er en av de aller største sportsbegivenheter i USA og man regner med at omlag 150 millioner mennesker vil se dette på tv.

Ved å opptre på Super Bowl-finalen går The Boss og kompani i fotsporene til artister som Prince, Rolling Stones, Paul McCartney og U2, som alle har spilt i pausen tidligere.

http://badlandso.page.tl/
COME ON LEEDS !!

Lids

...og Janet Jackson  :)
Thomas

Tom S

COME ON LEEDS !!

Therese

Moro at gamlingene koser seg! ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Therese

Klar over det da, Tom!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Tom S

Nå er det endelig bekreftet!
;D

Den 27. januar slippes albumet "Working On A Dream" ut. 
Platen vil inneholde 12 nye låter pluss to bonusspor og slippes fem dager før Bruce Springsteen & The E Street Band skal opptre i pausen under Super Bowl finalen.
Dette er forøvrig den fjerde platen med Brendan O'Brien som produsent.

1. Outlaw Pete
2. My Lucky Day
3. Working on a Dream
4. Queen of the Supermarket
5. What Love Can Do
6. This Life
7. Good Eye
8. Tomorrow Never Knows
9. Life Itself
10. Kingdom of Days
11. Surprise, Surprise
12. The Last Carnival

Bonus låter:
The Wrestler
A Night with the Jersey Devil

Les om dette på brucespringsteen.net

"Towards the end of recording 'Magic,' excited by the return to pop production sounds, I continued writing. When my friend producer Brendan O'Brien heard the new songs, he said, 'Let's keep going.' Over the course of the next year, that's just what we did, recording with the E Street Band during the breaks on last year's tour. I hope 'Working on a Dream' has caught the energy of the band fresh off the road from some of the most exciting shows we've ever done. All the songs were written quickly, we usually used one of our first few takes, and we all had a blast making this one from beginning to end"
- Bruce Springsteen

COME ON LEEDS !!

berlin

Siden han heter Boss, kunne ikke Gary Mac kjøpe han, og gjøre han til kaptein på laget vårt.
Jeg bare spør?

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

Det ryktes ein turne i etterkant av albumet som kommer i januar og Oslo er på planen allerede i veke 8.
Da er det vel Spektrum som gjelder og det kan bli vrient å få billetter.

COME ON LEEDS !!

Tom S

Outlaw Pete
http://www.youtube.com/watch?v=MDqrniE3Uy8

Utroleg bra av Bruce (etter mi meining)!
Få dager igjen til albumet er i salg.

La oss håpe at det er hold i ryktene om nytt norgesbesøk iløpet av året, det snakkes om Brann Stadion i juni/juli.
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Hele albumet ligger ute på diverse torrent sider.
Henta det ned idag.

Lids

Quote from: Sheridan on January 17, 2009, 23:14:44
Hele albumet ligger ute på diverse torrent sider.
Henta det ned idag.

Pirat!
Thomas

Trond A

To konserter med Bruce Springsteen and The E Street Band på Koengen i Bergen.
Dato: 9 og 10 juni.
Luscos medl. 338

auren

Salg av billetter starter mandag 26.januar kl. 09. Kunne tenkt meg å sett en av konsertene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Då må vi legge alle kluter til for å sikre oss billett til konsert 1 og 2.

Men, om det går like kjapt som de 80.000 til konsertene på Valle Hovin i fjor sommer kan det bli vanskelig å skaffe seg innpass.
Kor mange tilskuere tar Koengen? 20000?

COME ON LEEDS !!

Trond A

Quote from: Tom S on January 20, 2009, 19:01:08
Kor mange tilskuere tar Koengen? 20000?

Det vil bli lagt ut 22.000 billetter til hver av konsertene.
Luscos medl. 338

kjelvi

sikter meg inn på 9/6 - og har booket flybillett og hotelrom.
nå mangler jeg kun billett....

håper at det ikke blir noe nett- og mobillinje-kluss fra Leeds f.k. mandag.

det blir min 18. Bruce-konsert!

Tom S

Quote from: kjelvi on January 20, 2009, 19:49:13

Imponerende, eg hadde min 9. og 10. i Oslo forrige sommer, og håper nr. 11 og 12 nå til sommeren.
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Quote from: Tom S on January 20, 2009, 19:51:39

Imponerende, eg hadde min 9. og 10. i Oslo forrige sommer, og håper nr. 11 og 12 nå til sommeren.

er en gammel mann....
startet med Ullevi i 1985.
var i Køben og Milano i fjor. var i kroatia når sjæfen var i oslo.
kan bare 9. i Bergen, holder kurs i Kr.Sand 10.
spent på øvrige spilledatoer. kanskje får til en konsert til eller to...

Tom S

Quote from: kjelvi on January 20, 2009, 19:56:11
Quote from: Tom S on January 20, 2009, 19:51:39

er en gammel mann....
startet med Ullevi i 1985.
var i Køben og Milano i fjor. var i kroatia når sjæfen var i oslo.
kan bare 9. i Bergen, holder kurs i Kr.Sand 10.
spent på øvrige spilledatoer. kanskje får til en konsert til eller to...

Min debut var også i 85 Gøteborg, 14 år gammel.
Har ellers prøvd å få med meg alle konserter i Norge, gått glipp av eit par.
Var også i Dortmund på konsert, trur det var i 93.

Om muligheten byr seg vil eg prøve å kombinere ferie og ein konsert seinare på sommaren også.
COME ON LEEDS !!

Ronald

Quote from: auren on January 20, 2009, 14:56:12
Salg av billetter starter mandag 26.januar kl. 09. Kunne tenkt meg å sett en av konsertene.

auren

Kor har du det fra at salget starter 26, og hvor er salget på nett???

Forferdelig lenge siden eg har gidda å bry meg med å få billett til store konserter, men denne i fødebyen min den bare må eg oppleve.

Frykter dog at for oss dødelige som er på jobb 5 dager i uken så e alle billettene vekk før vi får sukk for oss og 4 dager etter kan de kjøpes til 2500 via mob nr i avis annonser. Fu.... svartebørshaier.