Kewell = Asshole!!!

Started by Sydhagen, July 03, 2008, 22:03:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Med den karen er visst alt mulig.
Det blir sånn når penger betyr alt.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Jeg både håper og tror at denne judasen har angret sin overgang i etterkant. Skader har i alle fall helt rettmessig ødelagt for den pengegriske taperen av en fotballspiller.

Nå viser han jo også sitt sanne ansikt overfor Leeds-fansen. En klubb som altså gav han stjernestatus og ble robbet som takk. Takk, din FORP***E idiot! Håper du brekker hvert ben i beina!
Marching on together!

Per-Stian

Akkurat det som mangla for å gjere fyren til ein komplett idiot! ÆSJ!

Andreas-H

virker som han vil at hele Leeds skal hate han ! :(

75 SOLLI

Samma faen hvilken klubb han spiller for vel!!!!

trondt

Nei, det er ikke "samma faan" hvilken klubb han spiller for. Enhver som kan sin Leeds-historie burde ta sterk avstand fra enhver spiller med en Leeds-fortid som melder overgang til en klubb med tilhengere som har tatt livet av våre egne.

h.b

Nå liker heller ikke jeg overgangen til kewell. Men tar jeg ikke feil i min husk så ble en Arsenal supporter på 70 tallet stukket ned og drept på en pub i Leeds etter kampen mot Leeds på Elland Road.
Skal da spillere som har spilt i Arsenal nekte å gå til Leeds på dette grunnlaget. Uansett så synes jeg det er rart at Kewell velger å gå til denne klubben nettopp fordi han spile på Leeds laget hvor nettopp dette skjedde mens han var leeds spiller.
Men skal vi se på dette med positive øyne. Så er nok den tyrkiske ligaen med sine etterslenginger den verst tenkelige ligaen Kewell kunne komme til.

75 SOLLI

Quote from: trondt on July 04, 2008, 07:26:22
Nei, det er ikke "samma faan" hvilken klubb han spiller for. Enhver som kan sin Leeds-historie burde ta sterk avstand fra enhver spiller med en Leeds-fortid som melder overgang til en klubb med tilhengere som har tatt livet av våre egne.

Grow up.......

Dennis

Marching on together!

newsome

Ynkelig av Kewell!!!!!!!!!!!

auren

Brobygger Harry. Skal si karen har blitt voksen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Så lenge han har valgt drakt nr. 19 som i Leeds, burde vi automatisk se hans store velvilje for Leeds, samt sympati for de to som ble knivstukket og drept.  ??? For et tåpelig dustehode! Og han var altså en gang min favoritt.  ::)
Super Leeds since 1968

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

p0ndus

Enig ,sånt gjør man bare ikke. Han burde slettes fra Leedshistorien og lønna hans  burde automatisk overføres til familiene til de to som ble drept. Penger er IKKE alt her i verden.

Asbjørn

Gambi har blitt kontaktet og jeg tror ikke han vil bidra i denne debatten videre.

...siden en del innlegg har blitt fjernet, fjernet jeg også svarene - ellers ser de vel rimelig dumme ut når 'hovedinnlegget' manglet...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Er det slik at alle kommende Leedsspillere som på et senere tidspunkt velger å gå til Galatasaray, er noen rasshøl og judaser?

auren

Rudi G.

Quote from: auren on June 14, 2010, 22:11:18
Er det slik at alle kommende Leedsspillere som på et senere tidspunkt velger å gå til Galatasaray, er noen rasshøl og judaser?

auren

Tenk før du spør!

Tom S

auren

Viss ein i tillegg har lurt Leeds United trill rundt ifbm å forlate klubben, så skal du ikkje sjå bort fra det.
;)
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Tom S on June 14, 2010, 22:22:56

auren

Viss ein i tillegg har lurt Leeds United trill rundt ifbm å forlate klubben, så skal du ikkje sjå bort fra det.
;)

Jeg synes nå det var en verre opplevelse da Kewell gikk til Liverpool, enn da han gikk til Galatasaray. Sier som deg Tom:

Kewell who?

auren

Tom S

Quote from: auren on June 14, 2010, 22:28:28

auren

;)

Jeg synes nå det var en verre opplevelse da Kewell gikk til Liverpool, enn da han gikk til Galatasaray. Sier som deg Tom:

Kewell who?

auren

Det var poenget mitt også; forferdelig av kewell når han gjekk til l'pool, men det hjelper heller ikkje på statusen å gå til galatasaray.

Forøvrig er han ein nobodyeg ikkje gidder å bruke energi på: kewell who?
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Tom S on June 14, 2010, 22:31:19

auren

;)

Kewell who?

auren

Det var poenget mitt også; forferdelig av kewell når han gjekk til l'pool, men det hjelper heller ikkje på statusen å gå til galatasaray.

100 % enig  :)

auren

Rudi G.

En gang for alle; sviket og skandaleovergangen til liverpool blir jo bare bagateller i forhold til tyrkia overgangen!

lojosang

auren

;)

Kewell who?

auren

En nobody du ikke gidder skrive mer enn fire innlegg på første side i tråden om...  ;D
- Leif Olav

Hallgeir *

Hva som er verst av overgangen til Liverpool eller Galatasaray, overlater jeg til andre å avgjøre, men den patetiske kommentaren han kommer med om at valget av draktnr. 19 viser at han øsker å glatte over udåden begått av tyrkerne for 10 år siden, tilsier at han ikke har veldig mye greie på hvordan folk i Leeds og andre supportere av klubben reagerte. Jeg klarer ikke med min største velvilje å fatte hvordan han kan innbille seg at noen tror på sånt vås.
Super Leeds since 1968

Tom S

Quote from: lojosang on June 14, 2010, 23:34:27

auren

;)

Kewell who?

auren

En nobody du ikke gidder skrive mer enn fire innlegg på første side i tråden om...  ;D

ooops, svar skyldig...  :)
oida, no er det fem  :o

Men, Rudi G, auren og lojosang er ikkje å regne som nobodyer og fortener difor svar  ;)

uansett: kewell who?
COME ON LEEDS !!

TommyOslo

Skjønner ikke hvorfor folk syter og klager så jævlig på Kewell.

Dette er jo noe som skjer hele tiden.

Kewell er en av de beste spillerne som noengang har vært i Leeds, og en av de som har underholdt mest. Det er synd han må lide fordi økonomien til Leeds gikk til helvete, og vi måtte begynne å selge spillere.

Alan Smith gikk til United! Men han er elsket... Beckford stikker av for å sitte på benken i PL når vi endelig har kommet oss opp en divisjon.

Mange andre tilfeller jeg stusser like mye over...

TJ

peacock

Quote from: TommyOslo on June 15, 2010, 08:57:10

Det er synd han må lide fordi økonomien til Leeds gikk til helvete, og vi måtte begynne å selge spillere.

TJ

Du har tydeligvis ikke satt deg inn i omstendighetene rundt overgangen til Liverpool.