EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cherry

Noen som vet NÃ...R vi får igjen spissen vår??...må vel være en av de mest varige lyskestrekkene som har skjedd,,,

Dennis

Quote from: cherry on August 23, 2011, 21:56:20
Noen som vet NÃ...R vi får igjen spissen vår??...må vel være en av de mest varige lyskestrekkene som har skjedd,,,

Han ble vel operert, som kan forklare varigheten?

Uansett merkelig at det medisinske teamet å ikke operere han etter sesongen, da det var planlagt. Dog er jeg ikke verken fysioterapeut, lege, kvakksalver eller annet som kunne forutsett dette med sikkerhet. ;)
Marching on together!

4ever arcticwhite

Tror vi må ha et av de dårligste medisinske teamene i engelsk fotball. >:(
Lyskestrekk => ute et halvt år.
Inngrodd tånegl => 8 måneder før opptrening kan starte.
Rusk i øyet => 2 måneder.
Brukket lillefinger => fotballinvalid.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on August 23, 2011, 22:44:03

Uansett merkelig at det medisinske teamet å ikke operere han etter sesongen, da det var planlagt. Dog er jeg ikke verken fysioterapeut, lege, kvakksalver eller annet som kunne forutsett dette med sikkerhet. ;)

Haigh twiterer: Grayson: No Gradel bids, confident of keeping him, Nunez making it difficult not to pick him, Paynter training, Brown doubt, Becchio next wk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Han trenger vi!!  All ære til Kålmark`n , men Becchio er en ekte target man..

Joe Jordan

Quote from: cherry on August 25, 2011, 10:25:07
Han trenger vi!!  All ære til Kålmark`n , men Becchio er en ekte target man..

Amen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

FB

QuoteLuciano Becchio made a goalscoring return to playing in a behind closed doors friendly against Hull City today.
Last seasons leading goalscorer made his first appearance in a Leeds shirt since suffering a hamstring injury in the game with Watford in April.
Becchio scored In the game with Hull but as yet no further details are available.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

Quote from: Leedsfan on September 06, 2011, 16:12:31
FB

QuoteLuciano Becchio made a goalscoring return to playing in a behind closed doors friendly against Hull City today.
Last seasons leading goalscorer made his first appearance in a Leeds shirt since suffering a hamstring injury in the game with Watford in April.
Becchio scored In the game with Hull but as yet no further details are available.

Godt!!!
Yeboahs vitne

Andersen

Viser bare hvor viktig Luciano Beccio blir for oss fremover! Brukte kun 12. min på å score mot CP i dag. Håper bare ikke SG gamblet med å sette ham innpå for tidlig etter skade . LEEDS4EVER

eros

Quote from: cherry on August 23, 2011, 21:56:20Noen som vet NÃ...R vi får igjen spissen vår??...må vel være en av de mest varige lyskestrekkene som har skjedd,,,

Mulig helsekøene er like lange i England som her på fjellapeberget? ;-)

---

berlin

Quote from: eros on September 10, 2011, 20:35:45

Mulig helsekøene er like lange i England som her på fjellapeberget? ;-)

---

Becchio vare tydeligvis selv fornøyd med jobben til medical staff i klubben (ref. hans feiring etter målet mot Palace). Uansett, nå er han tilbake, så få vi håpe at han virkelig er fullt ut restituert og ikke pådrar seg en "setback".

Tom S

Oooooooooooooooooooooooooooops !!

Luciano Becchio is considering his future at Leeds because he has lost his first-team place

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Leeds-striker-Luciano-Becchio-pondering-January-move-after-losing-first-team-spot-article831929.html
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Quote from: Tom S on November 18, 2011, 20:36:50
Oooooooooooooooooooooooooooops !!

Luciano Becchio is considering his future at Leeds because he has lost his first-team place

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Leeds-striker-Luciano-Becchio-pondering-January-move-after-losing-first-team-spot-article831929.html

Dette tror jeg ikke noe særlig på, han kommer til å starte kamper snart. Man leier ikke spillere for å gjøre "stjernespillere" unhappy.. Dette har Grayson kontroll på..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Da får Beccio vise seg verdig en plass i første 11da. Han har vært ute lenge med skade , tar vel tid å spille seg i toppform da. Det er vel nå han skal bevise , og brette opp ermene og vise SG at han fortjener en plass. Synes det blir litt fjortis snakk, har vel også mye med spillestil, og andre spillere å gjøre også.

Woody

Tykkjer Becchio har ein god del att før han kan gjere krav på ein plass i start 11aren.Han var vel ikkje akkurat outstanding den halvtimen han spelte i går heller,men trur og håpar at hen vert ein god bidragsytar utover sesongen.
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Håper Becchio starter neste kamp, Keogh har vært for dårlig for lenge nå...

GeirO

Quote from: Leedsfan on November 20, 2011, 19:30:36

Burnleykampen er vel den første hvor Keogh har vært svak, mens Becchio har ennå ikke vist noe særlig. Men det kan godt være at Becchio slår til hvis han får starte.
MOT

Leedsfan

Quote from: GeirO on November 20, 2011, 22:00:18

Burnleykampen er vel den første hvor Keogh har vært svak, mens Becchio har ennå ikke vist noe særlig. Men det kan godt være at Becchio slår til hvis han får starte.

Keogh har vært svak i mange kamper på rad nå..

enur

Ja, eller kanskje McCormack snart trenger en pause? Vet riktignok ikke hvordan har har prestert i det siste, men det begynner i hvert fall å bli en stund siden forrige scoring.

Marching on together

fmtj

Quote from: enur on November 20, 2011, 23:06:44

Ja, eller kanskje McCormack snart trenger en pause? Vet riktignok ikke hvordan har har prestert i det siste, men det begynner i hvert fall å bli en stund siden forrige scoring.
[/color]

....og der ga du mye av svaret synes jeg, scoringer er jobben hans!!!
Yeboahs vitne

johnny gangster

På tide at Luciano får starte nå synes eg. Kanskje ikkje på grunn av at Keogh har vert dårlig men å holde han 100% klar og vite at han ennå er viktig for Leeds United er viktigt. Blir feil om det blir klyppekortkultur i Leeds. Det er det værste som kan skje!

B_Ød

Hva er det som får dere til å mene at det LB har vist de siste innhoppene, kvalifiserer til en plass i start_11?
Ups & Ups!!

johnny gangster

Quote from: CardiganArms on November 21, 2011, 12:50:35
Hva er det som får dere til å mene at det LB har vist de siste innhoppene, kvalifiserer til en plass i start_11?
Fordi han i fjor var ein av Leeds sine absolutt beste spelarar. Han skåra 20 mål i serien og visste seg å vere ein klassespiss i Championship. Blir feil å sei at sjøl om han har hatt dårlige innhopp så fortjene han ikkje ein sjanse frå start. Poenget mitt er at det er viktig å holde folk sultne at dei ikkje føler at uansett kva dei gjer så får dei ikkje starte. Så gi han ein sjanse er min meining. Berre vær uenig med det men eg føler at å late Becchio sitte på benken kamp etter kamp blir heilt feil. Kva gjer me når Keogh er ferdig i Leeds? Vi har han tross alt berre på lån til Januar.

B_Ød

Ser poengene dine, men lurer på om det faktum at han starter bra benk har mye med skaden (omfanget) pluss det teamet evt ser av ham på trening??
Vi ser jo hva som kan bli resultatet av å matche en unfit spiller for hardt for tidlig??
ref:  http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7481.0.html
Jeg skulle også gjerne ha hatt en LB i fjorårsform på laget fra start...absolutt!
Ups & Ups!!

Håkon

Becchio linket til Middlesbrough i januar vinduet >:( i dagens YEP

blir sur kjenner jeg, selv om han har hatt en dårlig periode. Vi trenger en hodespiller
som Becchio med videre. Og det hadde vært kjekt å ha noen spillere som en blir kjent med
og som en liker!

YEP linken http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_becchio_linked_with_january_switch_to_middlesbrough_1_4057983

Er dette realistisk eller bare et rykte? virker som et rykte ; although any successful move appears unlikely.

Leeds for alltid

Gufrias

Definitivt et rykte. Og et usannsynlig et, attpåtil, ettersom det eneste offisielle inni der er Mowbrays besjed til fansen om at Boro må redusere lønningene.
Hekta på Leeds siden 1974

SindreWikre

Ken Bates har sagt ifra at Becchio ikke er til salgs!

Boro har jo ikke penger heller så...
Pontus ❤

Håkon

Jeg blir forbannet viss Becchio blir solgt i januar vinduet >:(
Viss bates med dagens kommentar i YEP http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_becchio_to_blame_for_long_absence_bates_1_4081848
er begynt å forberede fansen på at Becchio blir solgt i januar så er det fristende å koble meg på hylekoret mot KB.

Hva skjer i LUFC?
Leeds for alltid

Leedsfan

Quote from: Håkon on December 22, 2011, 11:04:59

Jeg blir forbannet viss Becchio blir solgt i januar vinduet >:(
Viss bates med dagens kommentar i YEP http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_becchio_to_blame_for_long_absence_bates_1_4081848
er begynt å forberede fansen på at Becchio blir solgt i januar så er det fristende å koble meg på hylekoret mot KB.

Hva skjer i LUFC?

Hvis det Bates sier her stemmer så har han jo rett, men spørsmålet er om han trenger å dele det med media...?!?! I think not...