EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håvard

Quote from: Blank_File on January 28, 2013, 12:23:08
Det er ufattelig hvor enkle vi fotballfans er skrudd sammen. Jeg var helt på randen når jeg fikk høre om Lucianos avgang. Etter gårsdagen så håper jeg nærmest han blir solgt og ser ikke så mørkt på tilværelsen lenger. Det snur nok til helga igjen.  ;D

Ja... ;D

Markus

Ser Becchio er på 5 plass på TV2's Most Wanted !

Jon R

Quote from: pesi on January 28, 2013, 08:21:28
selg, selg, selg! enkelt å greit...

lite begavet fotballspiller! å grunnen til at vi spiller den fotballen vi spiller! vi har langt bedre spisser enn han.
Ja han har vært i klubben lenge og er god på hodet.. men det er vel det!

Javel? Skal like å se en god begrunnelse for dette utsagnet. Kjør på!
Jon R.

Dennis

Kan ikke se dette er nevnt, men klubben skrev i går at de følte det var på sin plass å nevne at Galatasaray ikke har gitt lyd fra seg. Det sier litt om forholdet mellom disse to. Jeg håper ikke Becchio eventuelt velger denne møkkaklubben.

http://www.leedsunited.com/news/20130126/no-galatasaray-contact-for-luciano_2247585_3054561
Marching on together!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on January 28, 2013, 11:48:59
Quote from: Leedsfan on January 27, 2013, 23:38:28
Quote from: fjellhaugen on January 27, 2013, 23:24:55
Quote from: McVallister on January 27, 2013, 22:54:12
Møtte en fyr utenfor Elland Rd i dag som kjenner en som kjenner Becchio. Han hevdet at Becchio IKKE vil forlate Leeds, men blir presset ut av klubben av managementet? Dette for å få penger til nye kjøp. Vet ikke hva jeg skal tro.

howson all over again  :o :o :o :o :'(

Du biter lett på bullshit...:)

tja et rykte er vel like godt fra en som en annen .

uten å bli personlig er det morsomt å se at det kommer fra en følger ryktene om at vi kommer styrket ut av vinduet med CMS og max inn og ender med PL spill neste høst.  :-X

nuff said

Tenkte mest på at en spiller som blir presset ut av klubben leverer inn en transfersøknad..:) Den er vel ganske enestående..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

jag tycker han är värd att gå för alla år han troget spelat för leeds och alltid levererat, men nu så gäller det för GFH att hitta en ersättare, hans statistik i ccc är 46 mål på 108 matcher, det blir inte billigt att hitta en ersättare som levererar lika mycket

fmtj

Ser ut som vi kan si lykke til i Tyrkia til Becks!
Yeboahs vitne

J-R

bwirum

Nå går Drogba til Galatasaray, så da er det vel utelukket for Becchio. Forhåpentligvis.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kickthemdown

Han går altså til Norwich for £4mill.

Ikke noe spesielt imot Norwich merker jeg, har alltid vært en klubb jeg overhodet ikke har brydd meg om. Men jeg kommer til å åpne en flaske med noe godt den dagen de ekle kanariene rykker ned.

God nok for Premier League ?

Bedre enn Holt ? No way.

B_Ød

Quote from: Alta-White on January 29, 2013, 15:11:57

Ikke noe spesielt imot Norwich merker jeg, har alltid vært en klubb jeg overhodet ikke har brydd meg om. Men jeg kommer til å åpne en flaske med noe godt den dagen de ekle kanariene rykker ned.

Bedre enn Holt ? No way.

blir jo moro å se hvordan han tar steget, og hva han kan få til med riktig service..
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Er det virkelig N**wich han skal gå til for the big pay day  ???

tragiKOMISK
KEEP FIGHTING!!

Cherry

Money talks....tenke seg selv da.....29 år, kone & 3 barn.
Kan få til en stooor kontrakt - dvs triple lønn...i 3 år....etter han har hatt
karrierens beste sesong så langt.

Skjønner han godt jeg, smi mens jernet er varmt - og HVIS kanarifugl ...PL fotball...i hvertfall ut sesongen!

Ikke minst skjønner jeg Leeds styret, cash inn HVIS pengene går til nye spillere.

Torpe-do

Ã...åååååååå som jeg håper vi får en PL-plass på bekostning av Norwich.. at vi møter dem i døra.... Ã...Ã...Ã...Ã...ååååååååååååå... jeg sitrer bare ved tanken!!

Dennis

Hele denne saken har forandret seg litt for meg de siste dagene. Opprinnelig var jeg veldig imot å selge Becchio, men ettersom han har takket nei til rundt 20k i uka og levert transferønske, er det neppe noen vei tilbake. Det virker også som store deler av fansen er lei av hele saken og håper han snart blir solgt. Jeg er der selv nå.

Synes likevel det er et trist endelikt for en stor favoritt i drakta og jeg er helt uenig i de som mener han har overprestert. I så fall har han gjort det over flere år og i år i et lag som i store deler av sesongen ikke har hjulpet han i angrepet.

Om vi virkelig får 3 millioner pund, som det spekuleres i, er jeg enormt og positivt overrasket.
Marching on together!

Jon R

Quote from: Cherry on January 29, 2013, 15:37:55

Skjønner han godt jeg, smi mens jernet er varmt - og HVIS kanarifugl ...PL fotball...i hvertfall ut sesongen!

Tenke seg selv da. Kone og tre barn og kun tjene skarve 200 000 laken i uka for å spille fotball hos oss i noen år til, slik ha etter sigende kunne gjort hvis han  hadde takket ja til ny kontrakt. Ikke rart han bare MÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... gå.  ::)

Istedet "velger" han svikerstempelet stemplet i panna fremfor være lojal til Leeds og en HELT der og ATPÃ...TIL ha mer penger resten av livet enn noe menneske burde trenge.

Good riddance til Becchio hvis det er slik å forstå. Håper han brekker beinet på første trening.   :P

Jon R, drit lei av å forstå meg på overprivilgerte fotballspillere og de grådige agentene deres.
Jon R.

Rudi G.

Quote from: Jon R on January 29, 2013, 17:31:38

Tenke seg selv da. Kone og tre barn og kun tjene skarve 200 000 laken i uka for å spille fotball hos oss i noen år til, slik ha etter sigende kunne gjort hvis han  hadde takket ja til ny kontrakt. Ikke rart han bare MÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... gå.  ::)

Istedet "velger" han svikerstempelet stemplet i panna fremfor være lojal til Leeds og en HELT der og ATPÃ...TIL ha mer penger resten av livet enn noe menneske burde trenge.

Good riddance til Becchio hvis det er slik å forstå. Håper han brekker beinet på første trening.   :P

Jon R, drit lei av å forstå meg på overprivilgerte fotballspillere og de grådige agentene deres.

Jeg kommenterer denne jeg Jon   :)

Hvis jeg, altså hvis, jeg var proff og tjente 5 mill i Norwich og fikk tilbud om 7,5 i Wigan hadde jeg gått på direkten, griskt?

For Leeds United hadde jeg selvsakt spillt for nada ;D

Gufrias

Quote from: Alta-White on January 29, 2013, 15:11:57

Bedre enn Holt ? No way.
Kilde?
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

3 spilleren som går kanarifuglene nå vel ? 3 x- Leeds spillere på Norwich  vi er en populær klubb å kjøpe spillere fra for de gul / grønne ! LEEDS4EVER.

Milou

Deja vu. Denne diskusjonen har vi her kvar gang ein (god) spelar forlet klubben. Og innleggene er nesten identiske med dei vi hadde då Snodgrass gjekk til Norwich i fjor sommar:
Han klarar ikkje å takle steget opp til nesten nivå.
Han tenker kun på pengar.
Norwich kjem til å rykke ned.

Eg håpar og trur at Becchio lukkast i Norwich (om det no blir bekrefta). Han har gjort ein god jobb den tida han har vore i Leeds, og eg synest at vi skal vise han storsinn nok til å ønskje han lukke til vidare i karrieren. Dette er først og framst ein jobb for Becchio og det må vere lov å skifte til ein betre jobb. Det er ikkje berrre løna som blir høgare, men ein fotballspelar med ambisjonar vil også ønskje å spele i divisjon med dei beste.

Dessverre ser det lite sannsynleg ut at vi kjem dit til neste år, men med 3 eller 4 mill for Becchio bør Leeds vere bra stillt til å finne ein dugeleg erstatning.

sportcarl1

Quote from: Andersen on January 29, 2013, 18:27:31
3 spilleren som går kanarifuglene nå vel ? 3 x- Leeds spillere på Norwich  vi er en populær klubb å kjøpe spillere fra for de gul / grønne ! LEEDS4EVER.
4:e spelare >:(, howson johnson snodgrass och nu ev becchio

Sydhagen

Viss Becchio blir solgt så er det revnende likegyldig hvilken klubb han går til, så lenge vi får mest mulig penger for han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Quote from: Rudi G. on January 29, 2013, 17:46:00

Tenke seg selv da. Kone og tre barn og kun tjene skarve 200 000 laken i uka for å spille fotball hos oss i noen år til, slik ha etter sigende kunne gjort hvis han  hadde takket ja til ny kontrakt. Ikke rart han bare MÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... gå.  ::)

Good riddance til Becchio hvis det er slik å forstå. Håper han brekker beinet på første trening.  :P

Jeg kommenterer denne jeg Jon   :)

Hvis jeg, altså hvis, jeg var proff og tjente 5 mill i Norwich og fikk tilbud om 7,5 i Wigan hadde jeg gått på direkten, griskt?

Ja hvem hadde ikke det, Rudi.  ;D

Becchio kan gå hvor han vil for meg men spar meg for leksa ( via sin agent) om at klubben ikke har strukket seg langt for å beholde han. Vi snakker faktisk om et tilbud på nærmerer 10 mill i årslønn her. For å spille Championship fotball.

( Og ja. Jeg har selv både gått frivillig ned i årslønn tilsvarende 2-3 mnd lønner ved bytte av arbeidsted, så det er fullt mulig å prioritere annet enn lønn når man velger ny arbeidsgiver. Jeg har også takket nei til areidsforhold hvor jeg kunnet doblet årslønna og vel så det. Tenk, det går faktisk ann...)
Jon R.

Flottdet

Slik er fotballen. Noen kommer og noen går, men når det er slike som Becchio så er det litt trist. Vi får bare ønske han lykke til videre og håpe vi kan bruke pengene vi får til en verdig erstatter.

Enig med Torpedo angående Norwich. "Håper vi møter dem i PL døra"  :)

HåvardK

Quote from: Milou on January 29, 2013, 18:27:55
Deja vu. Denne diskusjonen har vi her kvar gang ein (god) spelar forlet klubben. Og innleggene er nesten identiske med dei vi hadde då Snodgrass gjekk til Norwich i fjor sommar:
Han klarar ikkje å takle steget opp til nesten nivå.
Han tenker kun på pengar.
Norwich kjem til å rykke ned.

Eg håpar og trur at Becchio lukkast i Norwich (om det no blir bekrefta). Han har gjort ein god jobb den tida han har vore i Leeds, og eg synest at vi skal vise han storsinn nok til å ønskje han lukke til vidare i karrieren. Dette er først og framst ein jobb for Becchio og det må vere lov å skifte til ein betre jobb. Det er ikkje berrre løna som blir høgare, men ein fotballspelar med ambisjonar vil også ønskje å spele i divisjon med dei beste.

Dessverre ser det lite sannsynleg ut at vi kjem dit til neste år, men med 3 eller 4 mill for Becchio bør Leeds vere bra stillt til å finne ein dugeleg erstatning.
+1

kongsmo

Quote from: Jon R on January 29, 2013, 19:30:49
Quote from: Rudi G. on January 29, 2013, 17:46:00

Tenke seg selv da. Kone og tre barn og kun tjene skarve 200 000 laken i uka for å spille fotball hos oss i noen år til, slik ha etter sigende kunne gjort hvis han  hadde takket ja til ny kontrakt. Ikke rart han bare MÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... gå.  ::)

Good riddance til Becchio hvis det er slik å forstå. Håper han brekker beinet på første trening.  :P

Jeg kommenterer denne jeg Jon   :)

Ja hvem hadde ikke det, Rudi.  ;D

Becchio kan gå hvor han vil for meg men spar meg for leksa ( via sin agent) om at klubben ikke har strukket seg langt for å beholde han. Vi snakker faktisk om et tilbud på nærmerer 10 mill i årslønn her. For å spille Championship fotball.

( Og ja. Jeg har selv både gått frivillig ned i årslønn tilsvarende 2-3 mnd lønner ved bytte av arbeidsted, så det er fullt mulig å prioritere annet enn lønn når man velger ny arbeidsgiver. Jeg har også takket nei til areidsforhold hvor jeg kunnet doblet årslønna og vel så det. Tenk, det går faktisk ann...)

tror muligens kanskje at det ikke bare står på lønna her? tror ikke becchio er serlig fornøyd med NW og måten leeds spiller på og hans rolle i laget? kan det være noe i det også?

ellers så skjønner jeg jo at PL spill frister!!! det er jo et stort steg selv om norwich skulle rkke ned. får han vist at han duger er jo sjangsene store (større) for at han kan forbli i PL selv om norwich skulle rykke ned.
"SNIFFER"

lojosang

Får vi 4 millioner for Becchio skal vi ikke le hele veien til banken, men vi kan koste på oss et lite flir idet vi trekker kølapp. Hvis bare noen ville kjøpe Colin for en lignende sum!
- Leif Olav

Kato

Jon R

Jon R.

Asbjørn

...et stort hint fra The Sun:

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Thanks for the memories, Luciano. #lufchttp://twitpic.com/bzcac5
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow