EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roy

Not for sale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

berlin

Dette er en dustetråd, det er bare h.b som liker å svartmale og provosere litt, han sitter nok og ler i gyngestolen sin.  ;)

Sheridan

berlin

Quote from: BERGH on September 18, 2008, 12:06:34
Det går rykter om at Delph har begynt å bestemme på treninga.   ;D

Delph kommer til å bli hvis leeds rykker opp.  Hvis/når vi ligger på topp ved nyttår så vil Leeds kjøpe et par spillere av CC PL CL kvalitet og kanskje litt bedre.
Da blir det opprykk.  Men vi MÃ... ligge der opp ved juletider og det har jeg goooooooood tro på. ;D

;)

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Quote from: Alta-White on September 30, 2008, 18:25:46
Quote from: Klinstone on September 30, 2008, 17:56:58
Fabian Delph

"Very good youngboy from Bradford in England."

Er Fabian defansiv midtbane eller er han forsvar?
Stor og kraftig midtstpper som uten tvil har sin styrke i hodespillet og er en svært god takler. Mangler dessverre vesentlige kvaliteter med ballen i beina så dette blir nok aldri mer enn CCC kvalitet uansett.

Alta-White

Muhahhahaha
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SirOlsen

Fyyyyyyy f..... for en fyr!... Foren juvel!... For en klassespiller!....

Herregud!... greier vi beholde ham, er alt mulig!
-SirOlsen-

Sheridan

Kickthemdown

Quote from: Leedsfan on October 25, 2008, 20:15:15
Quote from: Alta-White on September 30, 2008, 18:25:46
Quote from: Klinstone on September 30, 2008, 17:56:58
Fabian Delph

"Very good youngboy from Bradford in England."

Er Fabian defansiv midtbane eller er han forsvar?
Stor og kraftig midtstpper som uten tvil har sin styrke i hodespillet og er en svært god takler. Mangler dessverre vesentlige kvaliteter med ballen i beina så dette blir nok aldri mer enn CCC kvalitet uansett.

Alta-White

Muhahhahaha
Nei se... En med en humoristisk side..  :o

;D

Alta-White

Asbjørn

Quote from: Alta-White on October 25, 2008, 22:27:36
Muhahhahaha
Nei se... En med en humoristisk side..  :o

;D

Alta-White

...tror du slet med at mange ikke helt visste 'hvor de hadde deg hen' :)

Tell me  Tell me

Dylan

Masinga

Delph har denne høsten dukket opp som et orakel for Leeds. Måtte vi klare å holde på talentene denne gangen.
Masinga, medl.nr. 1250

Hallgeir *

Vi har utvilsomt en kommende storspiller i Fabian Delph. Allerede nå viser han høy klasse. Målene fra i går viser med all tydelighet hva vi kan vente oss framover. To klasseskåringer - intet mindre.  8)
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Får håpe karen føler en såpass stor tilhørelighet i Leeds at han selv spolerer et eventuelt salg :)

Sheridan

Quote from: Torpedo on October 26, 2008, 17:45:28
Får håpe karen føler en såpass stor tilhørelighet i Leeds at han selv spolerer et eventuelt salg :)

Akkurat det har jeg slutta litt å tro på.
Men la oss håpe at Leeds og ungutta går FREMOVER sammen.
Vi MÃ... opp DENNE sesongen for å ha den minste sjanse til beholde de beste unge....trur eg...

Torpe-do

Quote from: Sheridan on October 26, 2008, 17:53:04

Vi MÃ... opp DENNE sesongen for å ha den minste sjanse til beholde de beste unge....trur eg...

Sant nok at me lyt opp for å behalde ungstjernene. Men eg trur (aller mest håpar) at ungstjernene, med Delph i spissen, ikkje blir solgt i januarvindauget. Og om (når ;)) me rykke opp, og ungstjernene, med Delph i spissen, held fram å vekse / prestere, håpar eg at ungstjernene, med Delph i spissen, føler ein tilhørlighet, (eller lyst til å få Leeds tilbake, om du vil) som vil halde PL klubbane vekke for godt. Eg tenker som så at det er ved det scenarioet presset frå PL blir verst.

Sheridan

McAllister, who saw his team climb into second place after a seventh successive home win, said: "Fab is no secret any more. His goals were fantastic strikes. A left-footer tends to look a wee bit more graceful to the eye, maybe because there are not many of them about. We call him Fab and I don't need to explain why. You all saw it for yourselves."

Sheridan

Quote from: Torpedo on October 26, 2008, 18:01:48
Quote from: Sheridan on October 26, 2008, 17:53:04

Sant nok at me lyt opp for å behalde ungstjernene. Men eg trur (aller mest håpar) at ungstjernene, med Delph i spissen, ikkje blir solgt i januarvindauget. Og om (når ;)) me rykke opp, og ungstjernene, med Delph i spissen, held fram å vekse / prestere, håpar eg at ungstjernene, med Delph i spissen, føler ein tilhørlighet, (eller lyst til å få Leeds tilbake, om du vil) som vil halde PL klubbane vekke for godt. Eg tenker som så at det er ved det scenarioet presset frå PL blir verst.

Absolutt!
Det satser vi på !  8)

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Skal Leeds lykkes i fremtiden, så må vi beholde de gode ungutta. Det er også svært viktig i forhold til fansen. Ingenting er som å se en local lad lykkes på klubblaget. Og vi har flere lovende spillere som kan følge etter snart.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ferre

Quote from: Sølvreven on October 26, 2008, 21:20:35
Skal Leeds lykkes i fremtiden, så må vi beholde de gode ungutta. Det er også svært viktig i forhold til fansen. Ingenting er som å se en local lad lykkes på klubblaget. Og vi har flere lovende spillere som kan følge etter snart.
Enig. Selges Delph i januar blir jeg ekstremt skuffet over ledelsen i Leeds United.

Asbjørn

Quote from: Ferre on October 26, 2008, 22:00:04
Quote from: Sølvreven on October 26, 2008, 21:20:35
Enig. Selges Delph i januar blir jeg ekstremt skuffet over ledelsen i Leeds United.

Frykter ikke at Leeds vil selge. Er mer redd hva Fabian selv tenker...
Hvis han legger seg på ryggen i grinestilling og bestemmer seg for å skulle vekk er det lite klubben kan gjøre, after all...

Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Juvelen vår!!! Spurs- hold dere unna!!! Alle andre- hold dere unna!!! Han er vår!!!
Yeboahs vitne

stian

Tviler på at det er hold i dette. Men kommer Arsenal på banen så tipper jeg Delph begynner å vurdere muligheten

samadhi

Dessverre virker det nå som at det er Arsenal som står først i køen om å ta i fra oss Delph. Det som er synd for oss med dette er at de er kjendt for sin satsing på unge talenter. Delph vet da selv at dersom Wenger vil ha han så har han helst sikkert plan for han og han kommer til å få spilletid. Tipper også at Arsenal har såpass med økonomiske muskler at dersom de virkelig vil ha han så gir de oss til slutt ett tilbud vi ikke kan si nei til.

Dersom Fabian Delph forsetter i det sporet han er i nå så når han kanskje absolutt toppform til januar og åpning av transfervinduet, og da er jeg redd for at denne fuglen flyr ut av det vinduet!

marching on together,
derudaf forever...

Sheridan

Quote from: samadhi on October 27, 2008, 09:47:25
Dessverre virker det nå som at det er Arsenal som står først i køen om å ta i fra oss Delph. Det som er synd for oss med dette er at de er kjendt for sin satsing på unge talenter. Delph vet da selv at dersom Wenger vil ha han så har han helst sikkert plan for han og han kommer til å få spilletid. Tipper også at Arsenal har såpass med økonomiske muskler at dersom de virkelig vil ha han så gir de oss til slutt ett tilbud vi ikke kan si nei til.

Dersom Fabian Delph forsetter i det sporet han er i nå så når han kanskje absolutt toppform til januar og åpning av transfervinduet, og da er jeg redd for at denne fuglen flyr ut av det vinduet!

Stygt redd for det samme, Richard.

McMidjo

Prisen på Delph stiger nok med ca £1 mill for hvert mål han scorer av den typen vi så på lørdag....

Syns ellers at de to 'rakettene' vi så mot Walsall understreker hvorfor mange sammenligner Delph med spilleren Liverpoolsupporterne kaller Stevie G.....

Jeg håper og tror at forholdet Delph har til Gary McAllister er så sterkt at Delph ikke kommer til å forsvinne med det første. Husker blant annet et lite TV-innslag fra oppkjøringen til vårens playoffinale, hvor Macca og Delph utvekslet blikk som fortalte at det her var en særdeles god kjemi mellom 'lærer' og 'elev'.....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ragnar

Håper Delph avventer litt. I Leeds vil han få førstelags-spill, selv om det er L1. Kanskje og i CCC neste år. Han er enda ung og kan med fordel se an situasjonen i Leeds litt først. Men så er det jo dette med penger da og det å kanskje kunne få muligheten til å spille i PL.

Men når det er Arsenal som er på banen, så er jo Wenger kjent for å dyrke frem de unge spillerene han kjøper. Bare håper at Bates klarer å presse maks med penger ut av Arsenal om de kommer med bud.
*In El Loco we trust!*

sveifors

Ja januar blir en prøvelse om vi klarer å beholde våre juveler. Klarer vi gjennom januar,da er det absolutt viktig og klare opprykk.

Tror ikke det bare er positivt for gutten å gå så tidlig i karrieren. Ã... gå til en klubb i PL som sliter, vil han kanskje få noen sjanser, lykkes han ikke med en gang, blir det fort benkesliting, og da stopper utviklingen opp.

Håper han kan utvikle seg hos oss sammen med at Leeds klatrer videre opp i ligasystemet, men vi kan ikke kreve at gutten skal være i klubben uansett.

Dette viser hvor enormt viktig Thorp Arch er for oss og at dette er veien for oss, framfor å satse på å bli en multimilliardærs leketøy.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life