Skrevet av Emne: EX-Spiller: Fabian Delph  (Lest 160000 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #90 på: Oktober 13, 2008, 11:13:33 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/10/13/delph-makes-savage-look-like-a-bum-115875-20799147/

Tabloiden The Mirror skriver om hvordan Fabian Delph eide Robbie Savage og resten av Brighton-midtbanen.
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #91 på: Oktober 13, 2008, 12:14:04 »
For en uhyrlig problemstilling!  >:(  :)

Om vi skal spekulere i pris, tror jeg det blir mest riktig å sammenligne med Aaron Ramsay som gikk fra Cardiff til Arsenal i sommer.

Ramsay er midtbanespiller – som typemessig er ganske lik Delph. Født i 1990, har flere U-landskamper for Wales, og etablerte seg på førstelaget til Cardiff i i siste halvdel av forrige sesong.

Prislapp på Ramsay: 5 mill pund – upfront.
- og Cardiff var og er i en så vanskelig økonomisk situasjon at de er avhengig av å selge spillere for å overleve…. (Ridsdale, you know...)

Ramsay bio fra Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Ramsey
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

peacock

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #92 på: Oktober 13, 2008, 12:28:03 »
Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.

Sterland

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #93 på: Oktober 13, 2008, 12:37:36 »
Kan et salg av Delph finansiere kjøpet av Thorp Arch (dvs rundt 6 mill), så er det bare å selge unna..

auren

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #94 på: Oktober 13, 2008, 12:43:01 »
Selg brødrene Fabian og Brad for 10 millioner pund!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #95 på: Oktober 13, 2008, 12:54:19 »
Selg brødrene Fabian og Brad for 10 millioner pund!

auren

Har han en bror? Det viste jeg ikke. Hvorfor er du så gira på å selge, Auren? Vi må ha større ambisjoner enn å bli et farmerlag
Endre

Dennis

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #96 på: Oktober 13, 2008, 13:01:54 »
Selg brødrene Fabian og Brad for 10 millioner pund!

auren

Har han en bror? Det viste jeg ikke. Hvorfor er du så gira på å selge, Auren? Vi må ha større ambisjoner enn å bli et farmerlag

Jeg tror auren spøkte litt her, med tanke på at det ble nevnt feil fornavn på Delph i en annen tråd.  ;)

Farmerlag? Neste år er vi over for eksempel Tottenham, som jo tross alt da har gitt oss gode penger for "reservene" våre.  ::)  ::)
Marching on together!

auren

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #97 på: Oktober 13, 2008, 13:14:44 »
Selg brødrene Fabian og Brad for 10 millioner pund!

auren

Har han en bror? Det viste jeg ikke. Hvorfor er du så gira på å selge, Auren? Vi må ha større ambisjoner enn å bli et farmerlag

Jeg tror auren spøkte litt her, med tanke på at det ble nevnt feil fornavn på Delph i en annen tråd.  ;)

Farmerlag? Neste år er vi over for eksempel Tottenham, som jo tross alt da har gitt oss gode penger for "reservene" våre.  ::)  ::)

Du begynner å kjenne meg Mr. Kaizer ;)

Jeg refererte til denne tråden og sportscarls kommentar:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11106.15

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #98 på: Oktober 13, 2008, 14:26:22 »

Jeg tror auren spøkte litt her, med tanke på at det ble nevnt feil fornavn på Delph i en annen tråd.  ;)

Farmerlag? Neste år er vi over for eksempel Tottenham, som jo tross alt da har gitt oss gode penger for "reservene" våre.  ::)  ::)

Ok, har ikke fått med meg den  :)

Hehe, du har et poeng der, Kaizer. Trur faktisk Rose skulle slitt med å spille seg på laget nå. Får bare satse på at vi greier å beholde White og Delph
Endre

berlin

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #99 på: Oktober 13, 2008, 14:28:47 »
Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.

Jeg er enig at opprykk kan være avgjørende for enkelte av våre bedre (og yngre) spillere, f.eks Beckford Delph og muligens Howson.

Utover det mener jeg at det ikke er naivt å mene at Delph ikke blir solgt.
h.b drar frem historikk som grunnlag for at han forventer at Delph blir snappet opp av storklubber.
Hvilken historikk, spør jeg da? Leeds var heldig som fikk solgt Ferdinand før alt gikk til h......
At Leeds har solgt unna til nå, har sin forklaring, og årene fra kollapsen til nå kan ikke legges til grunn for hva Leeds gjør fremover. Da får man heller se på historikken de siste 20 årene.

Antagelig kan det komme argumenter slik som tilbakekjøp av TA, men det holder ikke. Jeg vil ikke si at det siste året har vist at Leeds absolutt kommer til å beholde sine spillere gjennom januarvinduet eller gjennom sommeren før seriestart i CCC 2009/2010 (ja, jeg skrev at opprykk er en forutsetning), men det er en tendens til sportslig fokus å spore. Delph kan bli solgt hvis noe tilbyr en horribel sum, f.eks £ 10 mill,
men jeg tror vi vil få se noen ringvirkninger av finanskrisen også i fotballen og at klubber er mindre villige til å gjøre noe så stupid som Liverpool gjorde i sommer ved å betale Spurs over £ 20 mill for Keane.

Det er å undervurdere den sovende giganten vi er,  til fordel for skepsis til Bates. Bates er selvfølgelig en slu rev, men han er defintivt ikke dum, alle vet at Leeds vil være verdt mye mer ved opprykk til CCC, og enda mer om CCC-sesongen tegner bra. For å rykke opp trenger klubben å beholde sine toneangivende spillere ut sesongen, så nei, mulig jeg er naiv, men jeg vil bli meget overrasket om Delph og/eller Beckford blir solgt i januar. En ekstra grunn til det er at man neppe får tak i habile erstattere for disse spillerne midt i en sesong. Miljøet i klubben har også mye å si, dersom det er slik man får inntrykk av, at de fleste spillerne trives, vil de fristes mindre av de store, og tenke seg om før de leverer en transfer request.

Synes det var voldsom til svartmaling over prestasjonen til Leeds i JPT-kampen, uansett hav Macca sier,
det er ingen klubb, hverken i L1 eller PL, som klarer å holde proff fokus gjennom alle kampene, det være seg liga eller cup.

Vi er der vi skal være poengmessig, dette snittet holder til 92 poeng. Vi er ikke overlegne, men jeg har god tro på direkte opprykk.

Dennis

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #100 på: Oktober 13, 2008, 14:39:47 »

Jeg tror auren spøkte litt her, med tanke på at det ble nevnt feil fornavn på Delph i en annen tråd.  ;)

Farmerlag? Neste år er vi over for eksempel Tottenham, som jo tross alt da har gitt oss gode penger for "reservene" våre.  ::)  ::)

Ok, har ikke fått med meg den  :)

Hehe, du har et poeng der, Kaizer. Trur faktisk Rose skulle slitt med å spille seg på laget nå. Får bare satse på at vi greier å beholde White og Delph

 :)

Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg egentlig ikke Spurs rykker ned i år, men det er jo litt moro å se laget som har hentet så mange billige kvalitetsspillere fra Leeds slite litt. Spesielt når flere kamerater som er blod-fan av laget, har kost seg på min bekostning.

At Danny Rose hadde hatt selvskreven plass i Leeds-laget per i dag, tror heller ikke jeg. Pompey - Spurs er kanskje den dårligste TV-sendte fotballkampen jeg har sett i midt liv og i det dårligste av de to lagene, er han milevis unna elleveren. (Ja, jeg er klar over at vi er i tredje divisjon!) Woody og Lennon er det en annen sak med.  :(

Var det ikke også Hotchkiss som hadde sagt på Lorimers bar at Danny Rose ikke likte seg i London? Leste det enten her eller på Waccoe, men jeg vet jo ikke hvor sant det var.
Marching on together!

Erik_

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #101 på: Oktober 13, 2008, 15:09:25 »
Kan et salg av Delph finansiere kjøpet av Thorp Arch (dvs rundt 6 mill), så er det bare å selge unna..
Dette må etter min mening være aller siste utvei. Først bør man se på mulighetene for å kjøpe tilbake TA på annen måte. Hvis Delph ønsker seg bort burde man cashe inn, men føler ikke at Fabian besitter dette ønsket. Tror Leeds vil angre bittert ved å kvitte seg med denne spilleren så tidlig.

Leeds sitter her på en juvel utenom det vanlige. Han har såpass gode basisferdigheter at det vil være dumt å selge en spiller som kan være en så stor brikke i å spille klubben tilbake til PL, såfremt det ikke er ytterst økonomisk nødvendig å selge. En slik spennende unggutt har vi ikke sett i Leeds siden Kewell herjet, selv om vi nå snakker om L1.

At det spekuleres i fremtiden til våre unge fremadstormende ser jeg bare på som positivt, særlig nå som vi ikke MÃ… selge. Alt har sin pris, men Delph bør beholdes så lenge som mulig.

Hvor langt kunne Southampton i dag ha kommet ved å beholde Bale og Walcott litt til... penger er ikke alt.

LEO

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #102 på: Oktober 13, 2008, 17:36:04 »
Selvfølgelig skal vi beholde Delph.  Andre klubber vet nå at leeds vil forlange store summer nå som de ikke trenger å selge.

Jeg fikk gåsehud da Delph la i vei mellom 3-4 spillere og kjippet ballen over forsvaret i trengt posisjon mot Brighton.
Det viser at gutten har høyt basistempo, blikk og ikke minst spilleforståelse langt utover de fleste.

Han MÃ… beholdes hvis vi skal rykke opp direkte !!!!

La Leeds supporterne kjøpe treningsfelte slik at det ikke går på bekostning av spillerne vi har.
Jeg forventer en solid forsterkning i januar isteden.

LEEDS4ever
 

sportcarl1

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #103 på: Oktober 14, 2008, 00:30:26 »
Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.
vad är det som är naivt?
 

GeirO

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #104 på: Oktober 14, 2008, 06:51:39 »
Selvfølgelig blir Delph solgt fra Leeds. Spørsmålet er om det er 3 måneder, 3 år eller 7 år til det skjer. Se det - det vet ingen!

Kan i nyere tid bare huske Kelly, som ikke har blitt solgt...... ;)
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #105 på: Oktober 14, 2008, 09:15:35 »
Hva med Radebe  :) men personlig så tror jeg Delph blir solgt
Selvfølgelig blir Delph solgt fra Leeds. Spørsmålet er om det er 3 måneder, 3 år eller 7 år til det skjer. Se det - det vet ingen!

Kan i nyere tid bare huske Kelly, som ikke har blitt solgt...... ;)

peacock

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #106 på: Oktober 14, 2008, 09:22:01 »
Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.
vad är det som är naivt?
Det at du tror han ikke vil forlate Leeds. Har han ambisjoner, er League One ikke stedet å utvikle seg.

h.b

  • Gjest
Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #107 på: Oktober 14, 2008, 09:33:24 »
Hvis vi skal være helt nøytrale i denne saken, så er heller ikke CCC noe sted å utvikle seg. Ved at han går til en toppklubb, så øker sjansene for at han kan komme på seniorlandslaget. Personlig så håper jeg han velger Arsenal hvis han skal forlate Leeds. En glimrende klubb for unge spillere å gå til

Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.
vad är det som är naivt?
Det at du tror han ikke vil forlate Leeds. Har han ambisjoner, er League One ikke stedet å utvikle seg.

Erik_

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #108 på: Oktober 14, 2008, 11:10:14 »
Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla
Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.
vad är det som är naivt?
Det at du tror han ikke vil forlate Leeds. Har han ambisjoner, er League One ikke stedet å utvikle seg.
Er ikke du like "naiv" som Carl her da, peacock?

Han skriver jo om CCC-spill neste år. Du skriver at det er eneste måten å beholde han. Hva er naivt? Hva er forskjellen?

Du er jo enig med han, kort og godt. Alikevel er du uenig. ::)
« Siste redigering: Oktober 14, 2008, 11:13:01 av Enrique »

pedro

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #109 på: Oktober 14, 2008, 11:18:13 »
Forrige sesong fryktet vi at Howson skulle bli solgt fordi han spillte glimrende, spesiellt etter nyttår. I dag er han knapt nok på benken :( Er han en småskadet, ute av form eller rett og slett en døgnflue. Vi var uansett alle her på forumet veldig imponert av Howson, men han er ikke lenger tema her inne og ingen nettsider nevner spilleren et ord.

Hva da med denne fantastiske Fabian Delph, en noe annerledes spiller enn Howson, ja, men vil dette ''vidunderbarn'' kunne holde nivået oppe gjennom en lang sesong? Håper det, men er redd han kan gå i samme felle som Howson og da vil markedsverdien falle tilsvarende. Dette skulle tilsi at vi må selge fort som f..., jeg håper allikevel at vi følger utviklingen denne sesong og benytter oss av Delph's suksess i kampen om opprykk. Alt annet vil være som å pisse i buksa for å oppnå kortvarig varme. Det er opprykk og deretter nytt opprykk som teller uansett i dette gamet og det må vi ha hjelp av Delph for å klare.

Leedsomaniac

Erik_

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #110 på: Oktober 14, 2008, 11:23:06 »
Hvis vi skal være helt nøytrale i denne saken, så er heller ikke CCC noe sted å utvikle seg. Ved at han går til en toppklubb, så øker sjansene for at han kan komme på seniorlandslaget. Personlig så håper jeg han velger Arsenal hvis han skal forlate Leeds. En glimrende klubb for unge spillere å gå til
Først må han da spille seg inn på laget i denne toppklubben. Velger han å ta sjansen på en PL-klubb nå, slite benken i et par sesonger for så å kanskje få muligheten. Eller velger han å utvikle seg her i Leeds så lenge det er sportslig suksess... han er ennå bare 18 år. Landslaget venter nok noen år til.

Så lenge Leeds fortsetter med sin spillende stil under McAllister, så ser jeg ikke at dette skal hemme utviklingen hans frem til han føler han er klar for større oppgaver. At CCC ikke er et sted å utvikle seg for stå for din regning, Håkon. Det er en haug av unge spillere i dag som spiller i PL, som har utviklet seg i den ligaen. Greier ikke å være nøytral her, så jeg håper bare vi har greid opprykk til PL innen da.

samadhi

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #111 på: Oktober 14, 2008, 11:42:46 »
Forrige sesong fryktet vi at Howson skulle bli solgt fordi han spillte glimrende, spesiellt etter nyttår. I dag er han knapt nok på benken :( Er han en småskadet, ute av form eller rett og slett en døgnflue. Vi var uansett alle her på forumet veldig imponert av Howson, men han er ikke lenger tema her inne og ingen nettsider nevner spilleren et ord.

Hva da med denne fantastiske Fabian Delph, en noe annerledes spiller enn Howson, ja, men vil dette ''vidunderbarn'' kunne holde nivået oppe gjennom en lang sesong? Håper det, men er redd han kan gå i samme felle som Howson og da vil markedsverdien falle tilsvarende. Dette skulle tilsi at vi må selge fort som f..., jeg håper allikevel at vi følger utviklingen denne sesong og benytter oss av Delph's suksess i kampen om opprykk. Alt annet vil være som å pisse i buksa for å oppnå kortvarig varme. Det er opprykk og deretter nytt opprykk som teller uansett i dette gamet og det må vi ha hjelp av Delph for å klare.



Vil si det er stor forskjell på Howson og Delph.

Howson var regnet som ett talent lenge, og slo ikke til før i fjorårsesongen og da var han passert 20 år. Fikk mye skryt i fjor, men fikk nok litt ekstra "go" fra fansen da han var den første spilleren fra egne rekker som etablerte seg i laget på en god stund. Er en spennende spiller som kan bli en god spiller for oss i fremtiden, men ennå synes jeg han er noe veik og uferdig i spillestilen. I tillegg har i år White og Delph slått til og de stjeler nok litt av den oppmerksomheten som Howson fløt på i fjor.

Synes Delph fremstrå som en mye mer komplett spiller. Det er ikke uten grunn at han slo igjennom i år som 17-18 åring - egentlig det første året han kunne hatt realistiske sjanse til å få noe særlig spilletid. Det lille jeg har sett av han så minner han litt om Steven Gerrard i spillestilen, altså en spiller som har det meste. Tror han har potensial til å bli en spiller på aller øverste hylle, og sammenlignet med Howson er han nok foran både i nåværende kvalitet og ikke minst potensialet.

Men inntil videre er det så absolutt plass til begge spillerne i troppen, og på sikt hadde det vært en drøm om Delph/Howson kunne etablert seg som vår sentrale midtbane. Er så absolutt enig med deg at vi ikke må avskrive Howson!.
« Siste redigering: Oktober 14, 2008, 11:44:56 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

peacock

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #112 på: Oktober 14, 2008, 12:18:22 »
Hvis vi skal være helt nøytrale i denne saken, så er heller ikke CCC noe sted å utvikle seg. Ved at han går til en toppklubb, så øker sjansene for at han kan komme på seniorlandslaget. Personlig så håper jeg han velger Arsenal hvis han skal forlate Leeds. En glimrende klubb for unge spillere å gå til

Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.
vad är det som är naivt?
Det at du tror han ikke vil forlate Leeds. Har han ambisjoner, er League One ikke stedet å utvikle seg.
Spill i CCC en sesong eller to vil gi ham tøffhet og styrke. Da han nærmer seg 20, er tiden moden for Premier League, og da er jo kanskje vi der? :)
« Siste redigering: Oktober 14, 2008, 12:20:07 av peacock »

Sheridan

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #113 på: Oktober 14, 2008, 14:15:30 »
Delph er priceless!
En uslipen diamant!
Bank i bordet - men han kommer til å bli en super PL spiller innenfor noen ganske få år. 5-6 mill akkurat nå er for peanuts å regne.

Men LEEDS er selvfølgelig helt avhengig å stige i takt med utviklingen
til spillere som han og White...la oss håpe vi klarer det!

Syntes han minner ekstremt mye om Dacourt.
Blikket, løpesettet...de kjappe vendingene osv... :)

sveifors

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #114 på: Oktober 14, 2008, 14:19:55 »

Delphy trenger å være i Leeds ennå en stund. Han trenger å spille under macca, få spilletid nok. Om vi rykker opp vil dette være perfekt for gutten. Og ta overgang for tidlig vil kunne ødelegge/bremse utviklingen hans.

Før eller siden vil nok vi måtte cashe inn en kjempesum på ham, men da har vi fått nye Torp Arch gutter igjennom.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Kickthemdown

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #115 på: Oktober 14, 2008, 15:43:14 »
Delph er priceless!
En uslipen diamant!
Bank i bordet - men han kommer til å bli en super PL spiller innenfor noen ganske få år. 5-6 mill akkurat nå er for peanuts å regne.

Men LEEDS er selvfølgelig helt avhengig å stige i takt med utviklingen
til spillere som han og White...la oss håpe vi klarer det!

Syntes han minner ekstremt mye om Dacourt.
Blikket, løpesettet...de kjappe vendingene osv... :)
Bortsett fra at han er mye kjappere til bens enn Dacourt, og slår de lekreste krempasningene Dacourt bare kunne drømme om..  ;)

Delph blir i Leeds til han legger opp i en alder av 37 år... 823 obligatoriske kamper får han for Leeds 8)

Alta-White

mari

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #116 på: Oktober 14, 2008, 19:15:41 »
Tror Delph blir i Leeds ihvertfall ut sesongen. Men dersom Arsenal/liverpool eller svina byr + 8 millioner pund blir det vanskelig å si nei

Noen er veldig opptatt av forskjeller/likheter mellom Delph og Howson. Den største forskjellen er etter mitt syn at Delph fremstår som en langt mer atletisk spiller med et flott steg og takstskifte, i tillegg til meget bra teknikk - spesielt har jeg lagt merke til hans flotte langpasninger.

Howson er mer klassisk engelsk i stilen - men synes også han viser god teknikk og forballforståelse på sitt beste. Noen typisk atlet fremstår han ikke som - ikke spesielt temposterk- men glad i å gå på dype løp.

Tror faktisk at de kan utgjøre en bra duo sentralt etterhvert.

Noen var inne på at aldersforskjellen mellom de 2 spillerene var betydelig i deres respektive gjennombruddssesonger. Denne er imidlertid ikke så stor. Howson var 19 år i sin gjennombruddssesong ifjor - Delph blir 19 om en måned.

Ser at Delph har noen meget spesielle kvaliteter og at han nok er den av de 2 som har det største potensialet - men synes det er tragisk når noen nærmest avskriver Howson fordi han har fylt 20....Spillere utvikler seg i faser - tror Howson kommer sterkt tilbake.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #117 på: Oktober 15, 2008, 11:36:23 »
Slik Fabian Delph spiller nå, så er det liten tvil om at de store klubbene i Premier league vil sette inn støt etter vår juvel. Men hva vil han koste. Slik historikken har vært, så selger Leeds alltid,  og det billig ( ferdinand var et unntak )
Walcott kosta Arsenal 12 millioner  ;D
Mick Jones har annydet 2 millioner  >:(
Jeg personlig tror Delph selges for rundt 4-5 millioner pund.  :(
Bates og Macca sier at Leeds ikke trenger å selge. Men selge gjør de så fort prisen er riktig.
Men hva vil prisen ligge på.


...hvorfor i svarteste diskuter5e noe så trist som å selge juvelen vår før det er aktuelt da? >:(! Vi har da hatt nok av slike saker om ikke vi skal snakke om det når det foreløpig ikke er no tema en gang! Fytte rakkærn!
Yeboahs vitne

LEO

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #118 på: Oktober 15, 2008, 15:44:45 »
*Delp not for sale :P
 

sportcarl1

Sv: Hva vil Delph selges for
« Svar #119 på: Oktober 16, 2008, 00:55:30 »
Jag tror inte han vill lämna Leeds, han får en bra utveckling i lugn och ro här, blir lagom steg med CCC nästa år och förhoppningsvis PL året därpå, minst 5 miljoner pund är han värd enligt mitt sätt att se, kanske det dubbla

Veldig naivt syn på saken. Vår eneste mulighet til å beholde ham, er opprykk denne sesongen. Spill i CCC vil ikke hemme utviklingen hans noe særlig, og spilletid er viktig.
vad är det som är naivt?
Det at du tror han ikke vil forlate Leeds. Har han ambisjoner, er League One ikke stedet å utvikle seg.
läs noggrannare vad jag skrev, lagom steg med CCC nästa år förhoppningsvis Pl säsongen därpå, är ju liknande som du själv skrev: oppryck denna säsongen