EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

Promotion 2010

Quote from: bwirum on August 31, 2009, 15:38:31
Fabian who?

Det er nok broren han Bradley som virkelig har blomstret opp i hans fravær!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Fabian Delph var et negativt element i academi-kretser, noe som forsterket seg da han kom på A-laget.  Ikke bare økonomiske årsaker til salget.  Academy kilde.

Eriksen55

Samme kilde som sier at Sodje er leeds spiller?  :)

Erik M

Vedr. Sodje var mitt gamle hode som sviktet et øyeblikk.  And the point is...

R - R

Quote from: Papi on August 30, 2009, 19:14:29
Med fare for å banne i kirken.

Kor stor innverknad hadde Fabian siste delen av sesongen i fjor?
Kor mykje betydde han for laget??

For all del, ein kanonspiller, men ble vel brukt på feil plass på slutten av sesongen.
Ser ikkje ut som saknet er så volsomt slik vi spiller i dag.

Sjølv om han utvilsamt har eit stort potensiale, så var ikkje Delph like god om våren som han var på hausten. Dessutan blei han brukt ute av posisjon, og ikkje sentralt som han trivst best. Dette gjorde at eg ikkje trudde salet av Delph kom til å få så stor innverknad på Leeds, noko eg føler eg har fått rett i. Vi har eigentleg ikkje sakna Delph noko til no i sesongen.
- Rune

Promotion 2010

Jeg tror faktisk ikke at vi har savnet denne karen noe videre! Men jeg kunne tenkt meg en lånespiller på midten med pondus og kløkt, som ka styre skuta inn til seier i League One denne våren!  :)

Noen som har noe statistikk på Delph denne høsten....?
Min første Leeds-kamp:

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on December 23, 2009, 23:45:49
Jeg tror faktisk ikke at vi har savnet denne karen noe videre! Men jeg kunne tenkt meg en lånespiller på midten med pondus og kløkt, som ka styre skuta inn til seier i League One denne våren!  :)

Noen som har noe statistikk på Delph denne høsten....?

Statistikk og statistikk. Er vel ikke så mye statistikk å hente fra 2 startede kamper i ligaen (den perioden de var dårlige), 1 kamp fra start i ligacupen og 3 innhopp.

Synes å huske jeg har sett begge kampene han startet i ligaen. Jeg husker hvertfall en av de, og da var han ikke veldig imponerende. Kan selvfølgelig ha noe med at laget spilte dårlig i tillegg.

anders

Han hadde en uheldig start på karrieren i Villa, startet en av de første seriekampene og det fikk ikke bra.

Har sett han har vært på benken noen ganger, men ikke at han har fått slippe til.

Delph på lån hadde løftet midtbanen, på sitt beste en fantastisk spiller.

Tom S

Vi låner han ut sesongen.
COME ON LEEDS !!

LEO

Enig, få gutten hjem til leeds i januar.  Han ble brukt for mye i leeds, derfor ble han dårligere utover i sesongen.  Vi må huske på at gutten er ung og da skal han matches forsiktig.

Grayson ordner dette.

tobn på tur

Kom inn i det 76 min i dag mot Arsenal. Skaffet seg like så greit ett gult kort i tillegg

Asbjørn

Quote from: tobnWhite on December 27, 2009, 19:21:23
Kom inn i det 76 min i dag mot Arsenal. Skaffet seg like så greit ett gult kort i tillegg

...som han pratet på seg.

Det var ikke den letteste kampen å komme inn i. Og han fikk ikke utrettet noe som helst.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Asbjørn

...denne tråden har forresten blitt off topic med tiden. :(
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Quote from: Asbjørn on December 27, 2009, 20:45:40

Ã... berre vent...
Iløpet av januar er den HOT igjen!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on December 27, 2009, 20:48:30
Quote from: Asbjørn on December 27, 2009, 20:45:40

Ã... berre vent...
Iløpet av januar er den HOT igjen!
...januar hvilket år sa du??? :)

(jaja, kjenner til ryktene om at han kanskje kommer tilbake på lån. Men de brukte ham i dag da. Skjønt spillet tydet ikke på videre fornyet tillit i Aston Villa)
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Hvilke rykter er dette? Har ikke fått meg med dette. Delph styrket vel ikke sine sjanser for en plass på laget etter å ha blitt parket av Fabregas på det andre målet
Endre

Asbjørn

Quote from: Budda on December 27, 2009, 22:17:14
Hvilke rykter er dette? Har ikke fått meg med dette. Delph styrket vel ikke sine sjanser for en plass på laget etter å ha blitt parket av Fabregas på det andre målet
http://waccoe.com/index.php?showtopic=168728&st=0

Snakk i Leeds - all den tid han ikke får spilletid i Villa (I dag var et unntak) er dette naturlig (at dette snakkes om) all den tid Leeds stadig låner spillere

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Faktisk litt usikker på om jeg vil ha han tilbake. Han blir uansett ikke værende lenge, og jeg vil heller at våre egne spillere skal få tillit.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

upwego

Enig - det er først og fremst våre egne som må få tillit. Vi har lånt inn mange bra, men det å låne er både/og. Vi må først og fremst bygge på de vi har i stallen...
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Promotion 2010

ASBJØRN!!!!!!!! Når i all verden ble ex-spillere off-topic??

Da foreslår jeg at du flytter hele tråden med alt om ex-spillere og managere til off-topic!!! Det ligger sikkert en og annen Ridsdale-tråd der også.

Hui mann...se å få denne tilbake der den hører hjemme!  :o
Min første Leeds-kamp:

Håkon

vi får vel lage et nytt emne for fabian da det ser ut som dette går i orden idag.
siste nytt sluppet i YP 08:20 idag

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/delph_deal_may_help_appease_unhappy_leeds_fans_1_4162526

vi kan bare håpe han er i form og går rett inn på midtbanen og gjør en sabla jobb:)

Leeds for alltid

Cbas10an

MOT

Joachim

4ever arcticwhite

Quote from: Håkon on January 20, 2012, 09:59:14

vi får vel lage et nytt emne for fabian da det ser ut som dette går i orden idag.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/delph_deal_may_help_appease_unhappy_leeds_fans_1_4162526

vi kan bare håpe han er i form og går rett inn på midtbanen og gjør en sabla jobb:)

Kanskje litt tidlig ute med egen tråd, ikke noe offisielt enda.
The future's so White I've got to wear shades 8)

KingHowson

trenger noe positivt. Bare opprett ny tråd. Så får vi heller grave oss enda lengre ned om dette ikke går i orden

Cherry

...liker virkelig ikke den 24 timers "recall-clause" som følger med.... han er kun på lån-
glem ikke det!!

Håkon

Quote from: 4ever arcticwhite on January 20, 2012, 10:18:11
Quote from: Håkon on January 20, 2012, 09:59:14

Kanskje litt tidlig ute med egen tråd, ikke noe offisielt enda.

ja  ;) litt tidlig, da det strengt tatt er et rykte enda, men vi får håpe Richard Sutcliffe har noe inside. Phil Hay i YEP sier også det samme. Vi trenger noe postitivt no. MOT
Leeds for alltid

samadhi

Om Delph signerer blir det spennende å se om han slår til i Leeds igjen.
Var veldig god da han slo igjennom i L1 og fikk spille som sentral midtbane.
Ble litt borte når han ble plassert på venstrekant.

I Villa har han vel stort sett spilt som defansiv midtbane, og iflg fansen deres har han ikke imponert særlig mye.

Håper at Grayson gir han en plass på midten der han kan fosse mest mulig fremover

...om han signerer da!
marching on together,
derudaf forever...

auren

Ryktes også om kun lån i 1 mnd (Sky Sports). 1 mnd med recall clause er jo nesten ikke nødvendig. Bør være resten av sesongen uten recall clause, og heller spytte inn en større andel av lønna.

Er det rom for både Delph og Clayton på midten, eller kanskje Delph skal spille i Howson-rollen? Der tror jeg han er tilnærmet perfekt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.