EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Synd han forsvinner. Enda mer synd at ikke noen av disse pengene blir øremerket nye kjøp  >:(. Lån blir nok en gjengsnger med Bates ved roret  >:( >:( >:( >:( >:( :(. Hvis ryktene stemmer, så får Leeds låne 1 eller 2 spillere fra Villa ut sesonge som kommer  ;)

Per-Stian

Trist å skilje lag med Delph allereie no, men eg kan forstå at Bates og Delph sjølv er interessert i denne avtalen. £6M + evt. ytterlegare £2M er ein meget god pakke for ein unggut frå engelsk tredjedivisjon. Det er nøydd til å vere ny rekord! Eg er glad, på Delphs vegne, at det vart Villa og ikkje til dømes City eller Spurs. O'Neill kan få fram det ypparste i alle fotballspelarar. Lukke til vidare, Fabian Delph.

Men timinga er - som mange har påpeikt - særdeles ugunstig for oss. Vi har ikkje mange dagane fram til seriestart, og vi klarar aldri i livet å erstatte Delph på så kort tid. Kilkenny er vel småskadd, så då har vi Prutton og Johnson att som alternativer.

h.b

Hvis tankene mine er riktige nå, så er jeg faktisk meget overasket over at Bates solgte til Villa. Han har hele tiden sagt at Leeds ikke trenger å selge og at Delph er fornøyd med å spille for Leeds.
Det har blitt hevdet at man C var på vei med et bud på 10 milloner pund, men trengte 1 uke på seg for å snakke med disse sjeikene før det kom et offisielt bud på 10 millioner pund.

For meg så tyder dette på dobbeltmoral fra Bates. Leeds og Bates må få inn penger fort. Og hvis det stemmer så skulle det ikke forundre meg om dette bakselskapet er blitt lovet penger den 01 august.
Jeg sier som Jarle. Bates taler med 2 tunger. En tunge som sier det han tror supporterne vil høre og en tunge som farer med løgn

Asbjørn

Quote from: h.b on August 04, 2009, 12:21:07
Hvis tankene mine er riktige nå, så er jeg faktisk meget overasket over at Bates solgte til Villa. Han har hele tiden sagt at Leeds ikke trenger å selge og at Delph er fornøyd med å spille for Leeds.
Det har blitt hevdet at man C var på vei med et bud på 10 milloner pund, men trengte 1 uke på seg for å snakke med disse sjeikene før det kom et offisielt bud på 10 millioner pund.

For meg så tyder dette på dobbeltmoral fra Bates. Leeds og Bates må få inn penger fort. Og hvis det stemmer så skulle det ikke forundre meg om dette bakselskapet er blitt lovet penger den 01 august.
Jeg sier som Jarle. Bates taler med 2 tunger. En tunge som sier det han tror supporterne vil høre og en tunge som farer med løgn

Det er din tolkning, Håkon...

Jeg tolker det som at Leeds har fått noe som lokket mer enn noen ekstra pund i dealen med Aston Villa. Lån av spillere er jo en tanke som slår en med en gang...

Og jeg føler meg trygg på at Larry er konsultert med dette, og at han likte tanken. Aldri verden, i alle fall, at Bates plutselig skulle være så 'aktverdig' at han går for en deal med Villa fordi de var så godt inne i forhandlingene da andre klubber kom på banen. Nej, her var det andre ting som lokket for Leeds :)

Husk også at Bradford vel skal ha ca £600.000 av dealen (utdanningskomp.). Men det blir da bra igjan anyway.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Bates på YR (WACCOE):

- Delph wanted to leave.
- Good deal for all - bradford get a chunk, we get more depending on how well villa do (not delph)
- Money for new players if grayson needs them - one lined up already
- Beckford new offer on table - speaking tomorrow

auren

Quote from: Ferre on August 04, 2009, 12:32:31
Bates på YR (WACCOE):

- Delph wanted to leave.
- Good deal for all - bradford get a chunk, we get more depending on how well villa do (not delph)

- Man må selvsagt selge når Delph selv vil bort.
- Liker ikke helt de siste 2 millionene. Virker som om det er avhengig av om Villa kommer i CL eller noe sånn i løpet av de neste årene. Noe som virker helt usannsynlig. Redd vi kan se langt etter de siste 2 :(
- Spent på hvilken spiller vi nå signer. Blir det en erstatter for Delph, eller får vi en stabilisator på midten vi sårt har trengt de siste sesongene? Hva med Gustavinho som erstatter :P
- Fantastisk om Beckford nå signer en ny kontrakt. Det ville vært sus i serken!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Bates på YR (WACCOE):

- Delph wanted to leave.

Wow, kanskje dette salget frigjør nok midler til å gi Beckford en betydelig bedret kontrakt!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Teenage midfielder Fabian Delph can tick all the boxes at Aston Villa

Those who have worked with Fabian Delph are convinced Aston Villa have bagged a bargain

A transfer fee rising to £8m is a significant amount of money for any teenager, let alone one who has never played in the Premier League and has just one Championship appearance on his CV. Yet speak to those who have worked with Fabian Delph and there is no sense that Aston Villa have paid over the odds. Indeed Steve Staunton, the former Villa defender, who knows Delph from his time as assistant manager at Elland Road, dared to describe the fee as a "bargain".

Whether that proves to be the case remains to be seen but there is little doubt that the Under-21 international is among English football's most prodigious talents. Delph first came on to the radar when he made his debut in the final game of the 2006-07 season as a 17-year-old substitute at Pride Park, but it is the past 12 months when his performances in central midfield have really caught the eye. Athletic, aggressive in the challenge and confident on the ball, he ticks all the boxes.

"Villa are getting a good, young, hungry kid who has got all the attributes to be a top midfielder," said Staunton. "He can score goals and he can tackle. He's what I would call an old-style midfielder that seemed to be going out of the game, whereby he can do a bit of everything. He can do boxâ€'toâ€'box runs but he can also pass the ball over short and long distances. He drives people forward with his enthusiasm and his ability on the ball. Potentially he can be as good as anybody."

Many of the Premier League managers seemed to be in agreement, with Manchester City's Mark Hughes the latest to declare his interest in Delph at the weekend. Tottenham Hotspur and Everton were also keen but Martin O'Neill was determined not to miss out and, with the support of Randy Lerner, the Villa chairman, yesterday sanctioned an increased bid for Delph that will see Leeds receive £6m up front and close to another £2m dependent on the youngster's development.

O'Neill will hope to see a return on his investment sooner rather than later, although the Villa manager will also appreciate that Delph, who was born in Bradford, requires time to mature on and off the field. His tackling can be overzealous at times, as highlighted by the 13 yellow cards he picked up during last season, while his conviction for a drinkâ€'driving offence in December means that he will spend his first term at Villa Park being ferried to and from the club's training ground.

Staunton, however, expects Delph to impress on the pitch. "I don't think that the step up is going to be too much for him," he said. "He's a confident lad and he'll take it in his stride. Of course he's going to be nervous joining a big club like Villa but you have to remember that he's come from a big club in Leeds United, even if they're in League One. He's used to playing in front of a big crowd so that's not going to faze him. In fact, I think the challenge will bring even more out of him."

His efforts were certainly appreciated at Leeds. Delph left the club's end-of-season dinner with three trophies under his arm, including the players' player of the year award. Now he must prove that he can handle the expectations that go hand in hand with a multimillion-pound price tag. "The transfer fee won't bother him at all," added Staunton. "He'll just regard that as something that Villa have had to pay to get his services. And I think if he fulfils his potential £6m is going to look like a bargain."
Min første Leeds-kamp:

jackbauer68

Leeds chairman Ken Bates has confirmed Manchester City agreed a fee for Fabian Delph only to miss out on the deal after requesting a week's delay.

City boss Mark Hughes confirmed their interest on Saturday, moving them into pole position for the England Under-21 international's signature.........fra SKY

hmmmm,tipper vi kunne fått £ 2-3 mill meir fra de mest sympatiske fra manchester....

ragnar

Salget har ligget i kortene hele sommer og er egentlig en god avtale med tanke på summen og at gutten aldri har spilt høyere enn 1 CCC kamp.

Selvsagt ville Delph flytte på seg når det kom inn tilbud på han. Leeds vil spille i L1 neste år mens Villa kjemper i toppen av CL. Men jeg håper og tror at han visste at det ikke ville løse seg om ikke Leeds fikk et tilbud de ikke kunne si nei til.

Spennende med Becks og denne evt nye spilleren. Håper det er en som vil tilføre litt muskler på den sentrale midtbanen. Killkenny blir viktig i år, om han blir frisk da.   ::)
*In El Loco we trust!*

Bites Yer Legs

Til sammenligning fikk Swindon bare 2mill for Simon Cox, selv om han vel egenhendig reddet dem fra nedrykk i fjor og kun er to år eldre enn Delph..
KEEP FIGHTING!!

Papi

Quote from: h.b on August 04, 2009, 12:21:07

Utrulig at du klarer og snu og vri på alt du skriver, for å kunne legge skyld på Bates  og dette bakselskapet.

Meget trist at Delph nå forlater klubben, men det er ikkje enkelt og holde på ein spiller som drømmer om PL spill, og atpåtil er meir enn kvalifisert det det.
Tror dette er ein god deal for begge parter!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

B-m

Tror det ville vært vanskelig å beholde Delph så mye lengre.... men prisen på delph vil øke med årene. Håper virkelig at vi fikk en feit sell on clause, så lenge vi har det er jeg fornøyd! ....Og at han ikke går til S****ns spurs-f**kers. Håper på 25 % sell on.. Blir sikkert å havne i scum eller lpool om noen få år.
7 millioner er en ok sum, men Delph er nok verdt 12-14 millioner neste år om han gjør det ok i PL. og 20-30 mill om noen år. 

Lykke til Delph.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

Quote from: B-m on August 04, 2009, 16:01:11
Tror det ville vært vanskelig å beholde Delph så mye lengre.... men prisen på delph vil øke med årene. Håper virkelig at vi fikk en feit sell on clause, så lenge vi har det er jeg fornøyd! ....Og at han ikke går til S****ns spurs-f**kers. Håper på 25 % sell on.. Blir sikkert å havne i scum eller lpool om noen få år.
7 millioner er en ok sum, men Delph er nok verdt 12-14 millioner neste år om han gjør det ok i PL. og 20-30 mill om noen år. 

Lykke til Delph.

Neinei, Leeds kjøper ham tilbake for £20 mill. om to år siden Leeds er i Premier League og Villa rykket ned. Av disse £20 mill. går £5 mill. til Leeds i sell on-clause, samt nye £ 3 mill i utdanningskomp. (men der skal Bradford ha £1 mill. av disse)...  :)

Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Ser at Delph ville bort, og da er det helt greit at han reiser. Jeg håper at han ikke slipper til på banen for Villa i det hele tatt.  >:( Møkkamann.
Og personlig tror jeg at den neste spilleren som kommer til Leeds er en ukjent sliter, som ville kommet uansett salg av Delph eller ikke. Dere som drømmer om at disse pengene skal gå til innkjøp av 3-4 nye gode spillere, ja dere drømmer... Vi må nok klare oss med de vi har  :(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ToreLA

Møkkamann? En spiller av Delphs potensial vil selvsagt til Premier League. Det er lett å sitte med brillene på om man er supporter.

marve

Bates på YR (WACCOE):

- Delph wanted to leave.
Tipper utfalet av samtalene med beckford blir at han nekter ny kontrakt å blir solgt .
Håper jeg tar feil .

Promotion 2010

Quote from: marve on August 04, 2009, 18:45:09
Bates på YR (WACCOE):

- Delph wanted to leave.
Tipper utfalet av samtalene med beckford blir at han nekter ny kontrakt å blir solgt .
Håper jeg tar feil .

MER FRA WACCOE - finn ut selv hva som er rett!

Quotedelph wanted to go

city wanted a week to decide on their offer

bates went back to villa - deal done

delph wanted to leave.

good deal for all - bradford get a chunk, we get more depending on how well villa do (not delph)

money for new players if grayson needs them - one lined up already

beckford new offer on table - speaking tomorrow

delph wanted to leave.

bates flying to UK tomorrow and hopes to join mile high club

Suzanna says he'll need a splint

delph wanted to leave.

QuoteGrayson has Delphs replacement lined up and his on his way in to the club..

Delph sale is not linked to the Thorp Arch buy back plan... There are two seperate deals currently on the table regarding the buy back of Thorp Arch.. will announce any deal on the OS when its done..

Sold 23k tickets for saturday as it stands...

When asked about the clubs by in the JPT Bates just replied... hadn`t given it any thought apparently, just said "thank god"

Not much else Im afraid.. just the usual Birdseye ramble..

QuoteBates said it doesnt change the Beckford situation all that much, club is going to sit down with player and his agent tommorow and see where they all stand..

Didnt sound like much or if any new offer will be forthcoming, thats the impression I got from listening to it anyway..

Quotehe said there talking with beckford and his agent tomorrow but the club won't be held to ransom or summet like that. It sounds like there gunna offer him abit more, hopefully he will sign!

QuoteUsual ramblings, changes his tune to suit his own agenda makes it up as he goes along.
Blames Delph for leaving says he wanted to go, despite Bates boot mark on his arse as he left.
New talks tomorow with Beckford but then says no player is bigger than club and wont be held to ransom.
Did admit two deals on offer for Thorp Arch not dependant on Delph money.
Deal lined up for Delph replacement
More or less im Bates so f*** off

QuoteExtending Beckfords contract now would be as good a bit of business as we could do.

Say he gets another 20 goals by christmas, other clubs would surely have been in contact and he'd likely already have his decision made to sign a pre-contract for 1 of them in Jan.

Beckford is (even more so now) invaluable to us - his goals will be the difference between playoffs and romping this league.
Min første Leeds-kamp:

marve

Hvis ikke pengene fra delph salget går til å kjøpe tilbake torp a og heller ikke blir brukt i særlig grad til å hente erstattere.Hvor blir pengene brukt da ?????.Blir vell putta i banken kansje  :D :D  ::) ::)
Og er det slik at bates skal låne pengene vi trenger til å kjøpe tilbake torp a ,da har vi altså skaffa oss gjeld igjen da  eller tar jeg feil ????????

Sølvreven

Quote from: ToreLA on August 04, 2009, 17:55:28
Møkkamann? En spiller av Delphs potensial vil selvsagt til Premier League. Det er lett å sitte med brillene på om man er supporter.
Han er bare 19 år og burde heller ha spilt seg opp i PL med Leeds.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Rudi G.

Quote from: Sølvreven on August 04, 2009, 19:43:17
Quote from: ToreLA on August 04, 2009, 17:55:28
Han er bare 19 år og burde heller ha spilt seg opp i PL med Leeds.

Enig? ja, møkkamann? nei!

Promotion 2010

He-he... Nå blir det rabalder: A fee believed to be £ 5 million

DELPH SECURES SWITCH TO VILLA PARK

Aston Villa have completed the signing of midfielder Fabian Delph from Leeds United for an undisclosed fee believed to be around £5million.

The England Under-21 international has produced some sparkling performances for the Whites in recent years and is regarded as an exciting prospect for the future.

A number of Premier League clubs were interested in securing his services but Villa have now won the chase for the 18-year-old.

Delph underwent a medical a medical earlier on Tuesday before agreeing personal terms at Villa Park.

Details of the deal have not been revealed but it is believed the fee could be worth up to £5million with add-ons.

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/08/04/manual_190854.html
Min første Leeds-kamp:

Leedsulf

jarle

Verdt opp til 5 millioner?

Hmmm - skulle vært bra å vite summen... fra 8 til 5 mill.... det er nesten 50% mindre det!!!

Tony Currie

Quote from: jarle on August 04, 2009, 20:48:45

Hmmm - skulle vært bra å vite summen... fra 8 til 5 mill.... det er nesten 50% mindre det!!!

Sant nok!  Vi må smøre seg med litt tålmodighet her tror jeg. Om summen ikke blir skrevet/sagt av AV eller LU offisielt, får vi nok greie på det etterhvert......kanskje  ???

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: jarle on August 04, 2009, 20:48:45

Neida, det er enten £5 mill. eller £6 mill. De £2 ekstra er jo utenom...
Tell me  Tell me

Dylan