EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackbauer68

Quote from: testo on August 03, 2009, 17:19:24
Quote from: jackbauer68 on August 03, 2009, 17:08:15
16.05 Sky Sports sources understand Aston Villa have agreed a fee with Leeds United for Fabian Delph.

>:( >:(

Har du noen link til disse ryktene

jepp,http://www.skysports.com/football

kjelvi

Rod Christopher:  Fact! Subject to medical

jackbauer68

kjelvi

MooCow

Lykke til Fabian, trur Villa er eit bra valg !

Sølvreven

Dårligste nyheten siden Smith dro. Håper at det bare er tull  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Quote from: anders on August 03, 2009, 17:22:32
Godt han drar før sesongstart, nå MÃ... det handles 2-3 nye spillere asap.

Hvor mange kvalitetsspillere får du for prisen av Delph. Alan Smith kanskje.
Tror ikke det blir brukt 50 øre på spillekjøp av disse penga.De går sikkert til å kjøpe tilbake treningfelt og div hotell
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Eriksen55

Villa kan nok være en fornuftig klubb å gå til for Delph...men vil helst se han i Leeds drakt ett år til.

Jon R

Lite gunstig (understatement)  å selge nå, bare 5 dager før ligastart. På den annen side har dette ligget i kortene en stund. Regner derfor med at Grayson allerede har aktuelle erstatteres nävn klar på blokka.

Forferdelig synd dette. Hadde virkelig gledet meg til å følge Delphs utvikling i Leeds trøya denne sesongen. Jeg forbanner situasjonen vi er oppe i og gremmes over at nok et supertalent forsvinner ut døra på ER før vi har fått muligheten til å bli skikkelig kjent med han.  :-[
Jon R.

jackbauer68

Quote from: Jon R on August 03, 2009, 17:57:41
Lite gunstig (understatement)  å selge nå, bare 5 dager før ligastart. På den annen side har dette ligget i kortene en stund. Regner derfor med at Grayson allerede har aktuelle erstatteres nävn klar på blokka.

Forferdelig synd dette. Hadde virkelig gledet meg til å følge Delphs utvikling i Leeds trøya denne sesongen. Jeg forbanner situasjonen vi er oppe i og gremmes over at nok et supertalent forsvinner ut døra på ER før vi har fått muligheten til å bli skikkelig kjent med han.  :-[

der e eg forbanna enig med deg.......skjærer meg langt inn i hjerterota å selge den gutten,men skjønner at vår patetiske posisjon i engelsk fotball gjør det umulig å beholde han >:(

kjelvi

Quote from: kjelvi on August 03, 2009, 17:27:40
Rod Christopher:  Fact! Subject to medical

Rod Christopher:  Subject to medical & personal terms. Not sure how much though. They are not telling just yet!

Asbjørn

Dette har jeg stålsatt meg for. Og det kommer derfor hverken som sjokk eller enorm skuffelse.
Det jeg er spent på, er prisen. Hååper vi får money for ham. Og at Larry har blinket ut erstatterne allerede. De to/tre stk som samlet vil gjøre oss styrket i forhold til fjorårets Delph-utgave.

Synd å miste ham, selvf... Men that's life, det kommer nye starlets...
Og slik vil det pågå inntil vi er blant Englands Top 6 igjen. Så det er bare å live with it..

Det fine er at vi staaadig produserer :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pale

Trasige greier. Hadde i det minste håpet på City, 10mill og utlån denne sesongen. Med Villa skjer ikke dette.

Tipper prisen ligger på 5 mill nå, kan så stige opp til ca. 7 med antall kamper osv.

Og jeg som gledet meg til å se Delph til helga...
Da blir det vel Howson og Kilkenny sentralt, Snoddy og Robbo på sidene. Holder den midtbanen til opprykk da?

morten1966

Godt han ikke gikk til tottenhams venner....

testo

Masse gratis spillere i LYN snart.....Løp og hent.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

enur

Marching on together

Pettersen97

Steike åsså!!
E trasi å miste gluintn rett før serie start..
Han har jo gjort det kanonbra i Pre-Season..
Ser spennt fram til kæm eller om det blir henta inn nån nye spillera for summen Leeds får for Delph..

Lykke til videre Fabian :)
The Mighty Whites

samadhi

Quote from: Jon R on August 03, 2009, 17:57:41

Veldig enig med deg. Tror Delph kunne hatt godt av ett år til i L1 med oss der han ville vært garantert å få spille rundt 50 kamper. Som sentral midtbanespiller kunne han fått en enda bedre sesong i fjor.

Hadde kanskje håpet han ville bli ettersom at vi er kommet til august, men får håpe det kommer inn en erstatter snarest.

Blir uansett spennende å følge Delph i PL, og synes Aston Villa var ett fornuftig valg av ungguten.
marching on together,
derudaf forever...

Trond90

Delph går nok til en bra klubb for og utvikle seg til og bli en klasse pl spiller og får en god manager. Er trist og se att han går men på den andre siden så blir det vel en del penger i kasse :-) så blir vel en 3-4 nye spillere før sesongstart! Noen som har hørt noe om hvor mye vi får?
Jeg leste på ett forum at noen sa alt fra 6-8 m pund, og noen skrev 4 + 2 i adds on. MOT

LYKKE TIL VIDERE FABIAN DELPH!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Budda

Blir spennende å se hvem vi henter som erstatning
Endre

jackbauer68

Quote from: Budda on August 03, 2009, 19:10:41
Blir spennende å se hvem vi henter som erstatning

ville ikkje skrudd opp forventningene.....kan fort bli nobody som blir kjøpt 8)

Svend Anders

Jeg var forberedt på dette, og Villa har vært i bildet siden minst januar. For alt det er verdt er det langt bedre å se Delph gå dit, enn til Man Utd, Spurs eller Man City. Med Milner og Carew, samt O'Neill som manager, blir de klart mitt "sympatilag" i PL inntil vi er tilbake.

Som flere sier - det spennende nå blir jo å se hvem som kommer inn. Jeg regner med at vi kan se en signering på oppmot £1,5 mill, men det spørs vel faktisk mest hvor presset klubben til den Grayson har sett seg ut er økonomisk.

Jeg regner også med at et tilbakekjøp av Thorp Arch med dette kan bekreftes innen en måned eller to. Det vil øke klubbens verdi, og det vil gjøre at vi har et desto "renere" budsjett med mindre årlige utgifter.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Blank_File

Det var vel å vente som så mange har sagt, men akk så tungt å svelge... Håper han klarer å fylle skoa etter Barry!

Rudi G.

Klubbene er enige men håpet mitt nå er at Delph nekter!

Svend Anders

Tar ethvert beløp med en klype salt men at Leeds sitter igjen med mindre enn seks millioner pund netto kan jeg aldri tenke meg.

Bradford skal vel ha 12,5 prosent av brutto sum, og jeg tipper vel det ligger noen klausuler for fremtiden inne også. Men mesteparten skal gå til TA, en erstatter eller to, og litt ekstra til klubben/eierne.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on August 03, 2009, 20:01:41

yeah sure 8)
sikkert ikkje lyst å tjene penger den gutten der ???

SirOlsen

Selv om jeg som mange andre her har vært forberedt å dette i lange tider, så er det eneste jeg føler jeg har lyst å si nå; F***eLEEDS!

Jeg begynte NESTEN å få trua på at vi klarte beholde ham nå som vi var så nær sesongstart :p
-SirOlsen-

Budda

Quote from: jackbauer68 on August 03, 2009, 20:26:35
Quote from: Rudi G. on August 03, 2009, 20:01:41

yeah sure 8)
sikkert ikkje lyst å tjene penger den gutten der ???

Er vel ikke bare penger. Spill i Premier League er vel litt mer spennende enn League One  :)
Endre