EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Rudi G.

Vi må jo ikke selge Delph! Er det ikke riktig at kontrakten hans går ut sommeren 2012. Delph er viktig i opprykkskampen denne sesongen og jeg vil heller ha opprykk en 8-10 millioner pund. Gutten er 19 år og har neste sommer 2 år igjen av kontrakten. Etter denne sesongen som blir belønnet med opprykk er han verd det dobbelte. I Delph vet vi hva vi har, nemmelig gull. Hva vi eventuelt hadde fått som erstatning er det ingen som vet. Delph må bli!

Bjorn

Enig Rudi. Vi er ikke nødt å selge nå. Tror han har mye bedre av å bli i Leeds enn å bli benkvarmer i en kjøpeklubb full av primadonnaer.
10 mill for en så ung spiller i League one er silly money uansett!
Marching On! 4276

jackbauer68

£10 mill er nok til å betale en stall på 16 spillere en lønn på £6000 i uka i 2 år.
Så drøm videre dere som håper vi ikkje selger.....

Pettersen97

Quote from: Rudi G. on July 31, 2009, 11:02:13
Vi må jo ikke selge Delph! Er det ikke riktig at kontrakten hans går ut sommeren 2012. Delph er viktig i opprykkskampen denne sesongen og jeg vil heller ha opprykk en 8-10 millioner pund. Gutten er 19 år og har neste sommer 2 år igjen av kontrakten. Etter denne sesongen som blir belønnet med opprykk er han verd det dobbelte. I Delph vet vi hva vi har, nemmelig gull. Hva vi eventuelt hadde fått som erstatning er det ingen som vet. Delph må bli!

Æ stæmme i for den!!
Delph må bli den hær sesongen,så kan Leeds eventuelt selge han til neste år..Verdien på Delph blir ikke å synke, den blir væll heller å øke :)
The Mighty Whites

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on July 31, 2009, 11:33:21
£10 mill er nok til å betale en stall på 16 spillere en lønn på £6000 i uka i 2 år.

... og til neste år kan du betale 32 spillere en lønn på £6000 i uken i 2 år (uten at jeg har gått igjennom regnestykket ditt) hvis det er av interesse, men jeg vil heller opp!

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on July 31, 2009, 11:43:35

... og til neste år kan du betale 32 spillere en lønn på £6000 i uken i 2 år hvis det er av interesse, men jeg vil heller opp!

ja,eg og....men ka vi vil og ka ken bates vil/gjør er vel neppe det samme 8)

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on July 31, 2009, 11:45:20
Quote from: Rudi G. on July 31, 2009, 11:43:35

... og til neste år kan du betale 32 spillere en lønn på £6000 i uken i 2 år hvis det er av interesse, men jeg vil heller opp!

ja,eg og....men ka vi vil og ka ken bates vil/gjør er vel neppe det samme 8)

Det er rett. Det har vi dessverre ikke kontroll på!

Tony Currie

Stemmer det. £ 10 mill er fristende, selv om vi ikke får brukt det på spillere, blir vel heller gjemt bort eller brukt til gjenkjøp av TA/ER.

Fra et sportslig synspunkt har Rudi helt rett. Med Delph på laget er opprykkssjansene større,
for vi får ikke fatt på gode nok erstattere.

sveifors

hentet denne fra /www.leedsunitedfanclub.com/   ;D

Editor: We've got space to fill, what have you got for me?
Journo #1: Not much, we've done it all
Editor: I need something
Journo #2: Well, who's been linked with a move?
Journo #1: That Delph kid at Leeds?
Journo #2: Who's got cash to buy?
Journo #1: Man City!
Editor: Delph in £10m City Switch!

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

£ 10 + at Leeds får behplde Delph denne sesongen er vel en meget god deal? Da kan vi ytterlige forsterke og satse på direkte opprykk !

Tom S

Quote from: baste on July 31, 2009, 19:20:35
£ 10 + at Leeds får behplde Delph denne sesongen er vel en meget god deal? Da kan vi ytterlige forsterke og satse på direkte opprykk !

Tidleg start av høstsalget  ::) :o
COME ON LEEDS !!

baste

Quote from: Tom S on July 31, 2009, 20:02:44
Quote from: baste on July 31, 2009, 19:20:35

Tidleg start av høstsalget  ::) :o
mill manglet... men jeg VET at alle tok den da....

fjellhaugen

uten å virke for tøff skal jeg si at dersom delph går i dette vinduet for 10 mill £ skal jeg spise sokkene mine.. LETT
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

tror også silly money fra city er dratt ut fra ingenting. får vi 6 mill pund for han + videresalgsklausul så burde vi være fornøyd
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Fripp

Leste på Teamtalk.com(rykter fra en city-fan), at City kjøper Delph for 10 mill.Pund. Og leier han ut sesongen.

testo

Jeg trodde økonomien var grei nå og ikke var nøtt til å selge noen ting.
Ikke kan jeg forstå det med å selge en spiller som har en prislapp som bare øker med utvikling /kvalitet og høyere ligaspill.Om 5 år har Delph en prislapp på 20-30 mill
Skal vi opp i ligaene og tjene litt mer på egenutvikling av spillere så er det på trynet å selge unna plomma i egget.
Jeg er ikke noen økonom av yrke med er litt opp i åra med grei erfaring når det gjelder å drive et firma.Det jeg prøver å si er at "du kjøper ikke ny bil uten motor fordi du har en brukt men en ok i garasjen".
Er det noen som vet hva planene til mr nissemann er.
Mulighetene kan være mange:
1.Han selger unna gullkorn(ene) først, for så og selge hele klubben til en araber eller noe.
2.Tjene noen slanter på gode spillere for å kjøpe tilbake treningsfelt og div.For så å satse på gratis spillere å håpe på opprykk IGJEN.(min favoritt)
3.Økonomien er ikke som det vi har blitt fårespeilet tidligere.(på rett kjøl)

HVORFOR MÃ... VI SELGE GULLSMYKKET
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

stian

Utrolig nok er det hold i ryktet om at City er interesserte i Delph. Hughes  bekrefter interessen!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5466179,00.html

Kato

Helt perfekt at det er Manchester City som er ute etter Delph. Det trykker prisen ennå mer i taket.

stian

Quote from: Kato on August 01, 2009, 21:40:37
Helt perfekt at det er Manchester City som er ute etter Delph. Det trykker prisen ennå mer i taket.

Jepp, det kan faktisk se ut til at prisen kan komme godt over 6 mill! Det er mye penger for en spiller som aldri har spilt høyere enn league 1, og VELDIG mye penger i regnskapet til en L1-klubb.

nellejr

Quote from: testo on August 01, 2009, 20:09:38
Ikke kan jeg forstå det med å selge en spiller som har en prislapp som bare øker med utvikling /kvalitet og høyere ligaspill.Om 5 år har Delph en prislapp på 20-30 mill
Skal vi opp i ligaene og tjene litt mer på egenutvikling av spillere så er det på trynet å selge unna plomma i egget.
Jeg er ikke noen økonom av yrke med er litt opp i åra med grei erfaring når det gjelder å drive et firma.Det jeg prøver å si er at "du kjøper ikke ny bil uten motor fordi du har en brukt men en ok i garasjen".
1.Han selger unna gullkorn(ene) først, for så og selge hele klubben til en araber eller noe.
2.Tjene noen slanter på gode spillere for å kjøpe tilbake treningsfelt og div.For så å satse på gratis spillere å håpe på opprykk IGJEN.(min favoritt)

Du gjør en god del forutsetninger her som du overhode ikke har belegg for når du snakker om en prislapp på 20-30 mill om 5 år. Hvis vi nekter Delph å gå til en stor klubb, hva er det da som gjør at du tror han underskriver en ny kontrakt? Om to år så er Delph verd 0 (null), for da går hans nåværende kontrakt ut. Husk Delph er en spiller med talent og ambisjoner, og Leeds kan ikke garantere ham Premier League om to år.

Får vi £ 8 mill for ham, så er det en helt utrolig pris for en spiller som kun har spilt på 3. nivå. Vi bør da selge, og sørge for å investere pengene på utvikling av laget. Nå vil sikkert mange hevde at Bates kommer til å putte pengene i egen lomme, men det er det heller ingen som har noe belegg for. Tvert i mot så har Leeds kun vært en kostnadspost for Bates foreløpig.
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

stian

Quote from: nellejr on August 02, 2009, 00:28:39

Du gjør en god del forutsetninger her som du overhode ikke har belegg for når du snakker om en prislapp på 20-30 mill om 5 år. Hvis vi nekter Delph å gå til en stor klubb, hva er det da som gjør at du tror han underskriver en ny kontrakt? Om to år så er Delph verd 0 (null), for da går hans nåværende kontrakt ut. Husk Delph er en spiller med talent og ambisjoner, og Leeds kan ikke garantere ham Premier League om to år.

Får vi £ 8 mill for ham, så er det en helt utrolig pris for en spiller som kun har spilt på 3. nivå. Vi bør da selge, og sørge for å investere pengene på utvikling av laget. Nå vil sikkert mange hevde at Bates kommer til å putte pengene i egen lomme, men det er det heller ingen som har noe belegg for. Tvert i mot så har Leeds kun vært en kostnadspost for Bates foreløpig.

Helt enig i dette. Det er surt å selge egenproduserte stjerner, men alle spillere har en pris. Selv om Delph allerede er en god spiller er vi ikke avhengig av ham for å kunne ha en slagkraftig midtbane i L1 eller CCC. For så mye penger vil det også være dårlig gjort mot spilleren å tvinge ham til å bli værende.

Andersen

Er det hold i disse ryktene , håper jeg også at de leier ut Delph til oss denne sesongen så han kan hjelpe oss opp til opprykk!  ;D LEEDS4EVER 

Boxman

Delph er 1 år inne i sin 4-års kontrakt, så da sier enkel matematikk, at han har 3, og ikke 2 år igjen av sin kontrakt. Bare sånn for å nevne det....
Proud to be Leeds!

testo

Vis du henger deg opp i prislappen på 20-30 så har du ikke skjønt det.Det er ikke noen som kan nekte Delph å gå til en annen klubb som betaler han mere i lønn pr dd enn han selv,og da selfølgelig en pris som Leeds aksepterer.
Når det gjelder kontrakten hans så skrev Delph en 4 års kontrakt med Leeds i 08 og ikke en 2 års.
Leeds kan ikke garantere han spill i PL om 2 år sier du,nei da men de kan love han spilletid ihvertfall,det er ikke sikkert Man C kan med de million proffene der,et innhopp her og der,ja da.Tror nok mr Delph også tenker litt om dagen.
Vi har jo bevist at vi hamler opp med store klubber som Blackburn/Newcastle og nå sist mot Burnley borte,og det uten de største,nei nivået er ikke så fryktelig stort til de middels klubbene i PL,
Hva mener du med å invistere pengene på utvikling i laget ? Det er jo det jeg prøver å fortelle her at du får ikke noe fotballag med millionene på banken,men om du mener at vi skal få mange gode gratis spillere hit fra PL så tror jeg du blir overrasket over resultatet.

Hvor har du det her ifra "Tvert i mot så har Leeds kun vært en kostnadspost for Bates foreløpig."
For noen år siden hadde Leeds en gjeld på over en milliard,i 07 hadde de klart og få det ned til 350-375 millioner. sommeren 2008 så viser det seg at det er et overskudd på 48 millioner etter spillesalg,men det var et overskudd på rund 10 før spillesalg.
Dette alene er helt utrolig så jeg fatter ikke at vi MÃ... selge.Skal han selges så håper jeg prislappen blir så høy at det svir værre hos kjøper enn det gjør hos oss.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jackbauer68

16.05 Sky Sports sources understand Aston Villa have agreed a fee with Leeds United for Fabian Delph.

>:( >:(

Lord-Meta

flott, håper vi får en god sum for han.

testo

Quote from: jackbauer68 on August 03, 2009, 17:08:15
16.05 Sky Sports sources understand Aston Villa have agreed a fee with Leeds United for Fabian Delph.

>:( >:(

Har du noen link til disse ryktene
Terje

auren

Leeds starlet Fabian Delph could be heading to Aston Villa before the end of the week, according to the latest reports.

Villa boss Martin O'Neill is desperate to bolster his Villa side ahead of the new season and has targeted several additions to his squad, having only snapped up Stewart Downing from Middlesbrough at this stage. And the Northern Irishman, who has been continuously linked with a move for Delph this summer, looks like making an improved bid after seeing a £4million offer snubbed by the Elland Road hierarchy.

However it is claimed that Villa could still miss out as Manchester City are also said to be lining up a move for the highly-rated youngster.

Dette står på eatsleepsport.

gå inn på skysports.com og inn på football. Der står de siste ryktene. Blir spennende å følge med. Hvis det er sånn at det er samtaler på gang, håper jeg City kommer med et kjempebud.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

anders

Godt han drar før sesongstart, nå MÃ... det handles 2-3 nye spillere asap.