EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

stian

Quote from: sveifors on May 08, 2009, 18:34:19
EXCLUSIVE: Villa, Everton and Wigan on alert as £10m Delph is set to leave Leeds - even if United tame Lions and go up

By Soriebah Kajue
Last updated at 12:34 PM on 08th May 2009

* Comments (2)
    * Add to My Stories

Fabian Delph is set to spark a £10million bidding war for his signature after he revealed to his team-mates that he will leave Leeds this summer - even if they are promoted.
delph

I'm off: Fabian Delph will leaves Leeds this summer to play in the Premier League

The news is set to alert Aston Villa, Everton and Wigan who have all expressed an interest in the 19-year-old midfielder.

Leeds, though, determined to hold on to their prized asset and manager Simon Grayson has repeatedly stressed that the Bradford-born youngster is not for sale.

Grayson had thought that he had managed to convince the England Under 21 international that his future remained at Leeds and that he was central to his plans.

However, the Football League Young Player of the Year told one of his Elland Road colleagues that the chance of playing in the Premier League is just too good to miss.

Delph does, however, hope to leave the Yorkshire club on high by helping them secure promotion to the Championship.

Leeds face Millwall on Saturday at The Den in the first leg of their Coca-Cola League One Play-off semi-final. The return leg is on Thursday

Hvor kommer denne historien fra? Forhåpentligvis en useriøs avis? Kan ikke skjønne at Delph ville ha gått ut til lagkameratene med dette dagen før playoff begynner.

berlin

Delph Goals 08/09:

http://www.youtube.com/watch?v=kyFfb9JhWHM

PS! Dårlig musikkvalg til denne videoen.

fjellhaugen

Quote from: berlin on June 01, 2009, 00:19:24
Delph Goals 08/09:

http://www.youtube.com/watch?v=kyFfb9JhWHM

PS! Dårlig musikkvalg til denne videoen.

mye snop der ja...
håper vi kan klare å holde på han, men samtidig bør jeg vel begynne å tro på påskeharen igjen :-\ :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MooCow

Bra musikk, bra mål :D

lojosang

Quote from: MooCow on June 01, 2009, 16:20:10

Også på lukka avdeling har man nå altså tilgang på OEF!  ;D
Bra musikk du liksom!  ::)
- Leif Olav

Tom S

COME ON LEEDS !!

MooCow

Quote from: lojosang on June 01, 2009, 18:47:06
Quote from: MooCow on June 01, 2009, 16:20:10

Også på lukka avdeling har man nå altså tilgang på OEF!  ;D
Bra musikk du liksom!  ::)

Fin gest at dei ikkje har teke frå deg pc'n ja  ;D

Promotion 2010

EXCLUSIVE: Villa, Everton and Wigan on alert as £10m Delph is set to leave Leeds - even if United tame Lions and go up

£ 10 millioner for Delph og £ 6 millioner for Beckford!

Vi eier jo snart Elland Road og Thorp Arch igjen  ;D

....og så kommer vi til å bli den hippeste klubben i Champions League One

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

16 mill pund skal vel dekke det?`

Mener å ha lest et sted at ER er prissatt til rundt 10 mill, og thorp til 4-5?

Eller er det helt feil?

DenHviteYeboah

Quote from: Torpedo on June 02, 2009, 00:35:09
16 mill pund skal vel dekke det?`

Mener å ha lest et sted at ER er prissatt til rundt 10 mill, og thorp til 4-5?

Eller er det helt feil?
så drømmer vi igjen....tipper vi ender opp med £3mill for begge...vi blir jo uansett skuffet på alle områder.....

The Gentle Giant

Vi må ikkje selge Delph.

Promotion 2010

Quote from: Aidy White on June 02, 2009, 20:00:51
Vi må ikkje selge Delph.

Da selger vi Aidy White istedet!  ;)
Min første Leeds-kamp:

fjellhaugen

Quote from: Promotion 2010 on June 01, 2009, 23:25:48

£ 10 millioner for Delph og £ 6 millioner for Beckford!

Vi eier jo snart Elland Road og Thorp Arch igjen  ;D

....og så kommer vi til å bli den hippeste klubben i Champions League One

her lukter det noe veldig sterkt og ulovlig ;)

16 mill? sett en komma mellom og doble så er jeg med
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

L.RADEBE

En kjenning av meg er kompis med assistenten til Manchester City. I januar forhørte de seg om Delph og svaret fra Leeds var 7 millioner pund. Interessen stilnet..
Kommer det bud på rundt 4-5 millioner kan jeg vanskelig se for meg at Leeds takker nei. En stor favoritt hos de fleste av oss og jeg tror oppriktig at han kunne ha hatt godt av en siste sesong i L1.

steinhar

vi beholder Delph fordi vi rykker opp i år og han har enda mye å lære i klubben

Pettersen97

Katti skal Tottenham klare å produsere egene talenta??
E dritt lei av at dæm hente spillera fra Leeds. Men nu e ikke bude dæmmes på Delph akseptert :)
Spurs e et tegneserie lag, tegneserie lag, TEGNESERIE LAG!! :)
The Mighty Whites

Sheridan

sveifors

Tottenham plan to outbid Villa for Delph

21.07.09 | tribalfootball.com

Tottenham are ready to outbid Aston Villa for Leeds United midfielder Fabian Delph.

The People says Spurs chairman Daniel Levy is on a push to snap up top young players and is willing to outbid Martin O'Neill's Villa for midfield dynamo Delph in the next few days.

Delph has been a target for several clubs in recent weeks, but Elland Road sources reveal Spurs are leading the chase.

Villa could lose out on Delph because they are reluctant to match Leeds' valuation, and Spurs are prepared to bid highe
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

peacock

Ukraina vs England U-21 på TV nå. Er Delph for gammel her? Han er i hvert fall ikke i troppen til dette mesterskapet.

Promotion 2010

Quote from: peacock on July 24, 2009, 19:16:18
Ukraina vs England U-21 på TV nå. Er Delph for gammel her? Han er i hvert fall ikke i troppen til dette mesterskapet.

Han var med i den opprinnelige troppen på 36 spillere, men ble ikke med når de 21-mannstroppen ble tatt ut til EM! Der tapte vel laget 1-4 for Tyskland i finalen. Delph er vel neppe for gammel. Men ser du på en reprise?

PS Det er U-19 landslaget du ser på....  ;)
Min første Leeds-kamp:

peacock

Quote from: Promotion 2010 on July 24, 2009, 19:17:40
Quote from: peacock on July 24, 2009, 19:16:18

Han var med i den opprinnelige troppen på 36 spillere, men ble ikke med når de 21-mannstroppen ble tatt ut til EM! Der tapte vel laget 1-4 for Tyskland i finalen. Delph er vel neppe for gammel. Men ser du på en reprise?

PS Det er U-19 landslaget du ser på....  ;)

Var klar over det du nevner med U-21. Ja, jeg vet at jeg så på U-19, og spørsmålet mitt var angående denne troppen.

Promotion 2010

http://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/leeds-put-pound8m-price-tag-on-delph-1762807.html

Leeds put £8m price tag on Delph

PA

Monday, 27 July 2009

Delph has been linked to Aston Villa and Everton

Leeds boss Simon Grayson has admitted that he would find it difficult to begrudge youngster Fabian Delph a move to the Barclays Premier League.

The impressive 19-year-old has attracted attention from a host of top-flight clubs with Aston Villa and Everton both reportedly having bids turned down.

Now Tottenham have declared their interest in taking the England Under-21 international, who has an £8million price tag on his head, to White Hart Lane and Grayson knows it could be tough to keep hold of him.

"We're not talking about him going to a League One team," Grayson told the Yorkshire Evening Post.

"We're talking about top Premier League clubs coming in for him.

"The hardest thing for us would be to accept a bid in the first place, but also to deny the player the chance to go to that level."
Min første Leeds-kamp:

h.b

Manchester City boss Mark Hughes is ready to snap up Leeds United teenage midfield sensation Fabian Delph in a stunning £10million deal.

City made their move yesterday after watching Delph in preseason games - and they will outbid Tottenham and Aston Villa to land him in the next few days.

League One Leeds would ideally like to keep the 19-year-old on loan for the season and that may even be an option, although the Blues would prefer to get him into their squad straight away.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/31/city-geared-up-for-a-fab-future-115875-21560395/

Hvis dette stemmer så er det bye bye umiddelbart idag hvis budet har kommet

Budda

Trur ikke noe på det. 10 millioner for en spiller i League One? Too good to be true, spør du meg
Endre

4ever arcticwhite

Enig. Hvis noen kommer med et bud på £10 mill så er det bare å selge. Sånn er det med den saken!

Få i tillegg inn en videresalgsklausul, pluss at vi låner han gratis kommende sesong, så skulle det være ekstra greit.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

£10M - ja, takk!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Dette tror jeg ikke en dritt på.£10mill for en spiller på tredje nivå?gossip kjære venner :)

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on July 31, 2009, 09:41:34
Dette tror jeg ikke en dritt på.£10mill for en spiller på tredje nivå?gossip kjære venner :)

Eg trur ikkje på dette eg heller, men om Delph skal selges så bør det ligge på min. £8M.
Ellers er det berre å behalde gutten, tipper han tar eit megasteg denne sesongen.
Delph kan nå langt.
COME ON LEEDS !!

Tony Currie

Tviler på dette ryktet. Hvorfor skulle Man City som nylig har fått hull på byllen (les: fått overtalt virkelig gode stjernespillere til å joine klubben) fortsatt være så desperate at de byr £10? Then again, this is Man City, so who knows?

Uansett må også gutten selv ønske å gå til Man City, men det er klart at Spurs, Villa etc ikke byr 10 mill. no way.

Per-Stian

Når det gjeld klubbar som Real Madrid og Manchester City, så er det berre å forlange ein pris og få tilslag verkar det som. £10M høyres heilt perfekt ut, spør dåkke meg. I kampen mot B'burn viste Delph at han var tilbake på sitt beste, kanskje hadde han endå tatt eit steg vidare. City, her er det berre å kjøpe, guten er kjempegod og passar ypperleg på benken saman med Robinho!