Skrevet av Emne: EX-Spiller: Fabian Delph  (Lest 162642 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Pettersen97

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #630 på: August 04, 2009, 21:54:58 »
That sucks!!
Hadde håpa han skulle bli den som tok åss opp til CCC sammen med Beckford :(
The Mighty Whites

ToreLA

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #631 på: August 04, 2009, 23:13:09 »
Møkkamann? En spiller av Delphs potensial vil selvsagt til Premier League. Det er lett å sitte med brillene på om man er supporter.
Han er bare 19 år og burde heller ha spilt seg opp i PL med Leeds.

Tja. Han har ingen garanti for at det er det rette å gjøre. Kanskje spiller han seg inn på Aston Villa iår. Det er heller tvilsomt om Leeds er i Premier League før om minimum 3 år. Da er Delph 22 år, og har kanskje gått glipp av gode sesonger i Premier League.

Det er lett å ikke se ting fra Delphs perspektiv. Du kan selvsagt ha et poeng i at han kan ha en god utvikling med å bli i Leeds, men det gjør ham ikke til en møkkamann. Snarere menneskelig.


nord

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #632 på: August 04, 2009, 23:36:17 »
I sidste sommer var Delph ingenting! Flere undrede sig over den store nyhed at Delph har signet en kontrakt!

Leeds får muligheden for at udvikle og bruge andre talenter.Ingen er uerstattelig ! når vi rykker op i PL om 2 år, så køber vi tilbage Milner og Delph - med en masse af PL erfaring! ;-)
 

Svend Anders

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #633 på: August 04, 2009, 23:41:33 »
Jeg har sagt det før og sier det igjen: Leeds må, bør og vil sikkert også prøve å prate ned denne prisen så mye de kan i media.

Simon Grayson skal ut å hente en eller flere spillere utover, og jo mer andre klubber tror vi har å rutte med, jo mer kommer de til å kreve.

Ser forøvrig Hoolahan i Norwich kan være på vei ut.... kunne passet til vår beskrivelse?

SA

ToreLA

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #634 på: August 05, 2009, 00:06:41 »
Hun fra MASH?


Promotion 2010

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #635 på: August 05, 2009, 00:24:34 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JanPSyse

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #636 på: August 05, 2009, 00:50:36 »
Hun fra MASH?


;D

Hot Lips hadde sikkert gjort det storveis ja.  ;D

En Villakompis av meg sa at det var 6 mill + 2 senere om ting gikk bra osv.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Evig Pint

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #637 på: August 05, 2009, 01:22:59 »
Delph med Villadrak :'( kvalmende og trist å se. Akkurat som å se exen med en annen.

Trenger en time out ass....

Evig pint.
Marching on together

Trond90

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #638 på: August 05, 2009, 02:40:41 »
"I've been to look at the ground and it's absolutely unreal. It's mind blowing.

Er vel ikke penere enn ER? og de har vel neppe så fint treningsannlegg?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leedsfan

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #639 på: August 05, 2009, 10:22:39 »
Sitat
City boss Mark Hughes confirmed their interest on Saturday and it was widely expected the cash-rich outfit would bid for the England Under-21 international.

However, it was revealed on Monday that Aston Villa were in pole position for the 19-year-old after City requested a week to mull over the deal, a position Leeds refused to grant.

"We had accepted an offer from Manchester City on Saturday which they had to go back with to the owner in the Gulf," he told Yorkshire Radio.

"Then apparently they needed a week to think about it which surprised us, considering the size of the deal.

"The problem was, that with a week, they might have come back and said 'no' and that wouldn't have been fair to Delph, wouldn't have been fair to Aston Villa, and would have eaten into our season.

"We went back to Villa, and it's a good decision for Leeds and the player.

"Martin O'Neill has a good record of bringing through young players. He believes in youth and hopefully Fab will get his chance sooner rather than later there."

Fra Teamtalk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tony Currie

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #640 på: August 05, 2009, 10:58:24 »
Møkkamann? En spiller av Delphs potensial vil selvsagt til Premier League. Det er lett å sitte med brillene på om man er supporter.
Han er bare 19 år og burde heller ha spilt seg opp i PL med Leeds.

Tja. Han har ingen garanti for at det er det rette å gjøre. Kanskje spiller han seg inn på Aston Villa iår. Det er heller tvilsomt om Leeds er i Premier League før om minimum 3 år. Da er Delph 22 år, og har kanskje gått glipp av gode sesonger i Premier League.

Det er lett å ikke se ting fra Delphs perspektiv. Du kan selvsagt ha et poeng i at han kan ha en god utvikling med å bli i Leeds, men det gjør ham ikke til en møkkamann. Snarere menneskelig.

Good comment!  :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #641 på: August 05, 2009, 11:33:36 »
Trist og hjærteskjærende syn å se Delph holde Villa drakten! Han ser nesten litt halveis deppa ut selv synes jeg! Men, det er jo ikke vanskelig å forstå at gutten vil videre og at PL virker forlokkende. Vi må ikke være så navlebeskuende at vi ikke ser at unge talenter med potensial ønsker dette. De tidligere stjernene våre som forlot oss når vi var på vei til å synke og egentlig på det nærmeste forrådte oss synes jeg er mye værre (les: Kewell!)!
Yeboahs vitne

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #642 på: August 05, 2009, 12:00:44 »
Vondt å se gutten med en annen drakt, men når det nå først gikk den veien, synes jeg det er flott at han gikk til Villa.

I den grad en kan snakke om mønsterklubber i engelsk fotball, synes jeg Aston Villa er den fremste. Om dette er begynnelsen på et tettere samarbeid med Villa og Leeds, er jo det helt strålende. Villa og Leeds er jo to av de klubbene i England som utmerker seg aller mest med godt ungdomsarbeid, så her kan det sikkert være grunnlag for noe samarbeid.

Grayson kjenner vel ellers Martin O’Neill ganske godt fra deres felles tid i Leicester…..
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

willum

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #643 på: August 05, 2009, 12:15:07 »
Jeg gir blanke i hvilken klubb Delph gikk til. Han er ikke i Leeds lengre.

Leeds' ledelse har èn ting å ta hensyn til når en spiller skal selges, og det er å få mest mulig igjen for spilleren. Forhåpentligvis hadde Villa det høyeste budet. Jeg kan nesten ikke tenke meg at man sa nei til et høyere bud fra City, selv om man måtte vente en uke. Det er i så fall en merkelig opptreden av Bates og co.

Mulig Delph heller ville til Villa (noe jeg i så fall skjønner godt), men det er hans og agenten hans sitt ansvar, og ikke Leeds'. Men det kan jo hende de har sagt klart fra at Delph ikke ville gå til City og at Villa var eneste alternativ. Sånt presser prisen på spilleren ned (jmf. Kewell og Liverpool i sin tid, uten sammeligning for øvrig).

Det blir spennende å se hvem som kommer inn nå. Uansett skal Exeter slås på lørdag.

« Siste redigering: August 05, 2009, 12:24:20 av willum »

TK20

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #644 på: August 05, 2009, 15:05:46 »
Synes vi kom ut av dette på en ryddig og fin måte. Prisverdig av Bates å skryte av Villa for en profesjonelt håndtert overgang, som sikkert tjente oss litt sårt tiltrengt goodwill. Goodwill er dyrt (hvertfall 500K) ;)

Budda

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #645 på: August 05, 2009, 17:20:02 »
Trist og hjærteskjærende syn å se Delph holde Villa drakten! Han ser nesten litt halveis deppa ut selv synes jeg! Men, det er jo ikke vanskelig å forstå at gutten vil videre og at PL virker forlokkende. Vi må ikke være så navlebeskuende at vi ikke ser at unge talenter med potensial ønsker dette. De tidligere stjernene våre som forlot oss når vi var på vei til å synke og egentlig på det nærmeste forrådte oss synes jeg er mye værre (les: Kewell!)!

Enig, er tungt å se Delph med den drakten. Blir nesten litt kvalm.
Endre

AS2

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #646 på: August 05, 2009, 17:58:59 »
Ja, ja... Er vi ikke blitt vandt med dette da..? Vi kommer til å forsette med å selge arvesølvet, helt til vi er i Premier Leauge igjen. Kjipt, men slik er og blir det desverre! Lykke til Delph! Håper du ikke får spilletid og deretter blir lånt tilbake til oss! ;)
 

lufc86

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #647 på: August 05, 2009, 19:05:36 »
Så var Delph teken ut på U21 samling, saman med eksspelar Danny Rose;

Under-21 boss Stuart Pearce chose not to call-up the 17-year-old, who impressed in the recent pre-season Emirates Cup and has been tipped as having an outside chance of playing for the seniors in the World Cup at the end of the campaign.

Fabian Delph, who has signed for Aston Villa from Leeds, has been included for the friendly and new Chelsea striker Daniel Sturridge has received his first call-up at under-21 level.

From the squad that reached the final of the European Championships in Sweden this summer, nine players are still eligible for the next campaign. High-profile youngsters include Kieran Gibbs, Michael Mancienne, Micah Richards, Lee Cattermole, Fabrice Muamba and Jack Rodwell.

Chris Smalling, Andy Carroll, Freddie Sears and Junior Stanislas will also be involved for the first time.

"It's very early in the calendar but this is a fantastic double-header for the under-21s and then the seniors," Pearce said.

"We're taking a few players that have had the experience of a summer tournament, that will stand us in good stead, but we have one or two new faces coming into the squad that will have to get their feet under the table very quickly.

"We've not taken an easy game and there is a reasoning behind that. Our last few games will then have included Holland, Germany, Sweden, Spain and France prior to that over the months - so we have played all the blue chip European countries."

Theo Walcott is available for Pearce but is not established in Fabio Capello's seniors.

Pearce expects his youngsters to relish being watched by Capello and his staff.

"We're one step away from a senior international cap and that's there for all to see," he added.

"Over the last period there have been seven or eight players that have been in both squads, which is fantastic. It shows these players that they have every opportunity."

Squad: Frankie Fielding (Blackburn), Scott Loach (Watford); Ryan Bertrand (Reading), Kieran Gibbs (Arsenal), Michael Mancienne (Chelsea), Kyle Naughton (Tottenham), Micah Richards (Man City), James Tomkins (West Ham), Chris Smalling (Fulham); Lee Cattermole (Wigan), Fabien Delph (Aston Villa), Fabrice Muamba (Bolton), Jack Rodwell (Everton), Danny Rose (Tottenham); Andy Carroll (Newcastle), Freddie Sears (Crystal Palace), Junior Stanislas (West Ham), Daniel Sturridge (Chelsea), James Vaughan (Everton).

Kjelde: teamtalk.com
@m_sortland på twitter

testo

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #648 på: August 05, 2009, 19:33:30 »
Så var Delph teken ut på U21 samling, saman med eksspelar Danny Rose;

Under-21 boss Stuart Pearce chose not to call-up the 17-year-old, who impressed in the recent pre-season Emirates Cup and has been tipped as having an outside chance of playing for the seniors in the World Cup at the end of the campaign.

Fabian Delph, who has signed for Aston Villa from Leeds, has been included for the friendly and new Chelsea striker Daniel Sturridge has received his first call-up at under-21 level.

From the squad that reached the final of the European Championships in Sweden this summer, nine players are still eligible for the next campaign. High-profile youngsters include Kieran Gibbs, Michael Mancienne, Micah Richards, Lee Cattermole, Fabrice Muamba and Jack Rodwell.

Chris Smalling, Andy Carroll, Freddie Sears and Junior Stanislas will also be involved for the first time.

"It's very early in the calendar but this is a fantastic double-header for the under-21s and then the seniors," Pearce said.

"We're taking a few players that have had the experience of a summer tournament, that will stand us in good stead, but we have one or two new faces coming into the squad that will have to get their feet under the table very quickly.

"We've not taken an easy game and there is a reasoning behind that. Our last few games will then have included Holland, Germany, Sweden, Spain and France prior to that over the months - so we have played all the blue chip European countries."

Theo Walcott is available for Pearce but is not established in Fabio Capello's seniors.

Pearce expects his youngsters to relish being watched by Capello and his staff.

"We're one step away from a senior international cap and that's there for all to see," he added.

"Over the last period there have been seven or eight players that have been in both squads, which is fantastic. It shows these players that they have every opportunity."

Squad: Frankie Fielding (Blackburn), Scott Loach (Watford); Ryan Bertrand (Reading), Kieran Gibbs (Arsenal), Michael Mancienne (Chelsea), Kyle Naughton (Tottenham), Micah Richards (Man City), James Tomkins (West Ham), Chris Smalling (Fulham); Lee Cattermole (Wigan), Fabien Delph (Aston Villa), Fabrice Muamba (Bolton), Jack Rodwell (Everton), Danny Rose (Tottenham); Andy Carroll (Newcastle), Freddie Sears (Crystal Palace), Junior Stanislas (West Ham), Daniel Sturridge (Chelsea), James Vaughan (Everton).

Kjelde: teamtalk.com



Skulle vel strengt tatt ha vært her dette innlegget  :D
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12605.0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Milou

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #649 på: August 06, 2009, 18:17:51 »
Eg må først bita i meg mine ord i ein anna tråd her på forumet der det blei spekulert i £5 mill for Delph, og eg meinte dette var rein fantasi. £6 mill (eller £8mill?) er ein fantastisk sum for Delph i dagens økonomi. Riktignok har Delph potensialet til å bli fantastisk god, men dette er langt frå sikkert, så økonomisk sett er dette ein opplagt riktig beslutning,

Bates viser også at han er mann for sine ord og ikkje vil selja kronjuvelar for knappar og glansbiltete (og det gjer eit tydeleg signal til evt Beckford-interesserte). Eg håpar desse pengane blir brukt til gjenkjøp av Thorpe Arche meir enn nye spelarkjøp. Dette vil gje eit signal om at Bates også er interessert i å bygga opp klubben på lang sikt, meir enn å kun gå etter kortsiktig vinst.

flynn

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #650 på: August 06, 2009, 18:51:10 »
Eg må først bita i meg mine ord i ein anna tråd her på forumet der det blei spekulert i £5 mill for Delph, og eg meinte dette var rein fantasi. £6 mill (eller £8mill?) er ein fantastisk sum for Delph i dagens økonomi. Riktignok har Delph potensialet til å bli fantastisk god, men dette er langt frå sikkert, så økonomisk sett er dette ein opplagt riktig beslutning,

Bates viser også at han er mann for sine ord og ikkje vil selja kronjuvelar for knappar og glansbiltete (og det gjer eit tydeleg signal til evt Beckford-interesserte). Eg håpar desse pengane blir brukt til gjenkjøp av Thorpe Arche meir enn nye spelarkjøp. Dette vil gje eit signal om at Bates også er interessert i å bygga opp klubben på lang sikt, meir enn å kun gå etter kortsiktig vinst.

Hør hør, enig med deg Milou !

flynn

Dennis

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #651 på: August 06, 2009, 20:15:27 »
Selvsagt trist å se Fabian Delph forlate klubben; jeg blir ekstra knyttet til våre egenproduserte spillere (klar over at han kom fra Bradford i ung alder). Når spilleren også er den beste spilleren i divisjonen og med et potensiale til å bli hur god som helst, så er det ekstra ille.

På den andre siden er denne overgangen et positivt bilde på driften av klubben. I det sporstlige har vi tapt den kanskje beste spilleren, men det spekuleres i en virkelig stor sum for en førsteårssenior i tredjedivisjon!

Det er også et enormt veiskille fra hvordan klubben har blitt drevet frem til for to år siden. Vi husker jo alle hvor... jævlig rett og slett det var å se egne produkter som Milner, Robinson og Lennon m.fl. forsvinne for vekslepenger. I dette tilfellet er det snakk om STORE penger, uansett hvordan man vrir og vender på det.

Som sagt har vi denne uken blitt litt svakere sportslig sett (ikke forveksle dette med i forhold til for ett år siden) men jeg regner med at Bates/Grayson har veid dette oppimot sjansen til å rykke opp med Delph eller ikke. Personlig mener jeg laget er godt nok til opprykk også uten Delph og da vil pengene komme ekstra godt med.
Marching on together!

Robert H.

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #652 på: August 06, 2009, 20:28:24 »
Enig i at overgangssummen for Delph er høy, men hvor havner disse pengene? Jeg tror unge Bates ser sitt snitt til å få litt avkastning på sine investerte pund fremfor nye investeringer i enten spillere eller TA.


Tom S

COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #654 på: August 09, 2009, 11:45:07 »
Delph hyllades igår efter 77 spelade minuter mot italenska storlaget Fiorentina och var en av planens bästa spelare, Jag blev imponerad av sa Fiorentin-tränaren Cesare Prandelli - Jag blev imponerad, han har en fantastisk personlighet förlorar aldrig bollen och har hela tiden ett spelalternativ.
 

Sølvreven

Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #655 på: August 09, 2009, 15:38:51 »
Møkkamann? En spiller av Delphs potensial vil selvsagt til Premier League. Det er lett å sitte med brillene på om man er supporter.
Han er bare 19 år og burde heller ha spilt seg opp i PL med Leeds.

Tja. Han har ingen garanti for at det er det rette å gjøre. Kanskje spiller han seg inn på Aston Villa iår. Det er heller tvilsomt om Leeds er i Premier League før om minimum 3 år. Da er Delph 22 år, og har kanskje gått se glipp av gode sesonger i Premier League.

Det er lett å ikke ting fra Delphs perspektiv. Du kan selvsagt ha et poeng i at han kan ha en god utvikling med å bli i Leeds, men det gjør ham ikke til en møkkamann. Snarere menneskelig.
Gutten er 19 år, og er allerede for stor for "lille" Leeds. Nei sånne "stjerner" som ham må til PL med en gang. De har ikke tid til å hjelpe klubben som fikk de frem i lyset. Dette er min mening.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Aston Villa agree fee for Fabian Delph
« Svar #656 på: August 09, 2009, 16:40:34 »
- Delph klar for Wigan

Martin O'Neill snakket ut om Fabian Delph, etter kampen mot Fiorentina i går.

Villas trener så nemlig en veldig tent Delph spille for Aston Villa. Han hadde flotte taklinger, gode løp og herlige pasninger. Så vi en fremtidig superstjerne?

Etter kampen ble fokuset - i intervju med Martin O'Neill - på nettopp Delph. Og sjefen kunne ikke være gladere:

"Jeg syns han var god, veldig god. Har han et potensiale til å bli en fantastisk spiller? Ingen tvil, mener jeg.  Han har en flott holdning òg. Han slår ikke igjennom om to år eller noe, for gutten banker allerede på døren til førstelagspill."

"Han spilte flere kamper for Leeds i ung alder - og det er en stor klubb. Gutten er en fotballspiller. Gjør han det så bra at han får spille mot Wigan? Hvorfor ikke. Han har kapasitet for å spille, tilskuerne har tatt imot ham og han kan bare bli bedre.

"Han så ikke junior ut mot noen virkelige gode spillere i går. Fiorentina har flere store stjerner enn man tror - men jeg mener de hadde fire store, som da la merke til. Og det var ikke redde for å gi alt i duellene med Fabian, men han klarer jo å passe på seg selv nå.

Kampen endte forøvrig 1-0 til Villa.

Kilde: avfc.co.uk



Papi

Sv: Fabian Delph
« Svar #657 på: August 30, 2009, 19:14:29 »
Med fare for å banne i kirken.

Kor stor innverknad hadde Fabian siste delen av sesongen i fjor?
Kor mykje betydde han for laget??

For all del, ein kanonspiller, men ble vel brukt på feil plass på slutten av sesongen.
Ser ikkje ut som saknet er så volsomt slik vi spiller i dag.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #658 på: August 30, 2009, 19:24:46 »
Med fare for å banne i kirken.

Kor stor innverknad hadde Fabian siste delen av sesongen i fjor?
Kor mykje betydde han for laget??

For all del, ein kanonspiller, men ble vel brukt på feil plass på slutten av sesongen.
Ser ikkje ut som saknet er så volsomt slik vi spiller i dag.

Delph vil aldri være noe annet enn ett parantes i Leeds`stolte historie.En(1) sesong med sterkt variable prestasjoner,og som du påpeker,en svak sesongavslutning.Denne karen er glemt,og går inn i historiebøkene i lag med sine likemenn som Steve Balcombe,Lyndon Simmonds,Peter Mumby og Jamie Forrester 8)

bwirum

Sv: Fabian Delph
« Svar #659 på: August 31, 2009, 15:38:31 »
Fabian who?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)