Skrevet av Emne: EX-Spiller: Fabian Delph  (Lest 159777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

EX-Spiller: Fabian Delph
« på: August 12, 2008, 23:31:25 »
På tide at denne mannen, eller skal vi si gutten, får seg en egen tråd! Stor kamp i kveld, og for meg virker det som om han kan ta steget forbi Howson.

Er bare redd klubber som Spurs og Arsenal vil kjøpe han, men da håper jeg at Bates, og Delph selv, har vett nok til å takke nei til evt. bud.


« Siste redigering: August 12, 2008, 23:33:54 av Ferre »

Kato

Sv: Fabian Delph
« Svar #1 på: August 12, 2008, 23:35:20 »
Synger med. Dominerende i dag.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #2 på: August 12, 2008, 23:42:10 »
helt enig her oxo....men Delph og Howson blir desverre for ungt på sentral i lag tror eg.Og der Må jo Jesus spille,tror han blir key man på midten i år 8)

Erik_

Sv: Fabian Delph
« Svar #3 på: August 13, 2008, 00:00:56 »
Etter å ha fulgt han i reservelagskampene forrige sesong var det artig å se Fabian endelig spille på A-laget. Pasningene satt ikke alltid like godt som de bruker å gjøre, men det kommer seg garantert. Gutten kan jo slå lissepasninger fra 40-meter med begge føtter.

Blir spennende å følge rapportene om han utover sesongen.

ToreLA

Sv: Fabian Delph
« Svar #4 på: August 13, 2008, 00:04:51 »
Nå er det fortsatt 5 minutter igjen av min versjon av denne kampen, men klarer ikke holde meg borte fra å skrive på denne lengre. Utrolig imponerende spiller. Dominerer stort på midtbanen. Det beste midtbanespillet jeg har sett på Leeds på mange år. Og det som 17 åring. Håper McAllister tør satse på Howson og Delph fremover, selv om jeg jo skjønner at Delph trenger mye pauser.

Vi får satse på at vi er i Premier League om to år, for hvis ikke er Delph gone.


75 SOLLI

Sv: Fabian Delph
« Svar #5 på: August 13, 2008, 00:06:42 »
En mulig 4-3-3 opstilling som vil gi ett ufattelig trykk framover.........

               Ankergren
Fraz - Mikkelikk - Huntington - Sheehan
     Delph - Howons - Prutton
Snodgrass - Beckford - Robinson

Dennis

Sv: Fabian Delph
« Svar #6 på: August 13, 2008, 01:10:18 »
Fabian Delph er et ENORMT fotballtalent!

Hans ro, blikk, pasningskvalitet og teknikk trur jeg kun en håndfull (om noen!) kan matche i divisjonen. I tillegg opptrer han i dag som en skikkelig ballvinner av rang. Var fremme og pirket ballen utav bena på motstander ved mange anledninger. Hans unødvendige gule kort, underbygger liksom litt ekstra på at hans manglende rutine ikke skal legge en demper (les: Han tør trykke til) på sjansene han vil få - for de vil det bli mange av.

Det snakkes mye om manglende fysikk, men det er bare å trene opp. Nok engang, innsatsen, roen og blikket tyder på at det ikke haster i det hele tatt! Med midtbanen vi har per i dag, kan Macca også ha is nok i magen til å matche Delph rolig og til rett tid. Kamper som skal vinnes og som allerede er avgjort, er nok fine for en type som Delph å opptre i. Eller å la han delta i perioder, for så å la han "hvile ut" hos reservene en stund. Men for all del, er han god og stabil nok, så bruk han!

En langt større talent enn Howson - og det skal utelukkende sees på som positivt, for Howson er også PL-materiale.
« Siste redigering: August 13, 2008, 01:13:31 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sheridan

Sv: Fabian Delph
« Svar #7 på: August 13, 2008, 01:28:19 »
Ett talent utenom det vanlige.

Boxman

Sv: Fabian Delph
« Svar #8 på: August 13, 2008, 05:18:35 »
Vi får bare håpe at han ikke er for Members Club, for da mister vi såååå mange medlemmer asså... cry babys!
Proud to be Leeds!

Læshy

Sv: Fabian Delph
« Svar #9 på: August 13, 2008, 06:18:14 »
En mulig 4-3-3 opstilling som vil gi ett ufattelig trykk framover.........

               Ankergren
Fraz - Mikkelikk - Huntington - Sheehan
     Delph - Howons - Prutton
Snodgrass - Beckford - Robinson

Vell, nå er vell Delph mer en ankertype, og Howson en mer offensiv type, så om dette skulle være aktuelt må nok Delph ligge sentralt og balansere, mens Howson må ligge som indreløper med frie offensive tøyler.
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

PetterH

Sv: Fabian Delph
« Svar #10 på: August 13, 2008, 09:01:50 »
Han minner meg om,en ung og uslepen utgave av Patric Vieira.
Ser ut til å være et skikkelig talent :-))
 

Per-Stian

Sv: Fabian Delph
« Svar #11 på: August 13, 2008, 09:10:26 »
Eg vart mektig imponert over unge Delph i går. Meget mobil og pasningssterk. Samstundes fungerte han godt som "ryddegut" defensivt.

Ein ung Vieira er inga feil samanlikning...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fabian Delph
« Svar #12 på: August 13, 2008, 09:37:03 »
Han minner meg om,en ung og uslepen utgave av Patric Vieira.
Ser ut til å være et skikkelig talent :-))



Faktisk en god sammenligning synes jeg. Ble selv svært imponert over hans innsats i går. Ble irritert av at ikke kommentatoren nevnte ham som en av kampens profiler selv om Becks scora tre. En god gjennomføring i går var det. 5-1 til pause preger selvsagt 2. omgang og straffen mener jeg var tullete, men, men- sånn er det. Likevel ikke overvettes imponert over de som kom inn i kampen. Douglas slo flere feilpasninger straks han kom inn, men det var kanskje ikke de perfekte løpene heller da. Likevel- Showunmi burde ha nettet!!!
MEN; DELPH er et supertalent som vi må verne om ellers er han borte!
Yeboahs vitne

BERGH

Sv: Fabian Delph
« Svar #13 på: August 13, 2008, 10:08:06 »
Første omgang var imponerende og lenger kampen gikk jo mer ble jeg imponert av Delp.

Et kjempetalent som vil overgå Howson. Men enig at de er litt forskjellige typer som på sikt kan utfylle hverandre.

Prutton må prestere i hver kamp ellers overtar Delp. Det blir opptil Prutton om Delp overtar i år men fra neste år da er det ingen bønn. Da overtar DELP.
 

KeyserSoze

Sv: Fabian Delph
« Svar #14 på: August 13, 2008, 11:05:39 »
Han minner meg om,en ung og uslepen utgave av Patric Vieira.
Ser ut til å være et skikkelig talent :-))



Ble irritert av at ikke kommentatoren nevnte ham som en av kampens profiler selv om Becks scora tre.

Jeg så kampen på stream med engelske kommentatorer, de sa Delph skulle vært man of the match hvis det ikke var for Backfords hattrick. Så det var i alle fall noen kommentatorer som så det :)

Sentral midtbane virker uhyre godt besatt denne sesongen.
 

Lars E

Sv: Fabian Delph
« Svar #15 på: August 13, 2008, 12:28:22 »
Delph var veldig frisk. Håper vi kan beholde ham så vi kan se ham på et Leedslag i Premier League om noen år!
Forever Leeds

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Fabian Delph
« Svar #16 på: August 13, 2008, 12:54:43 »
Steike god!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fabian Delph
« Svar #17 på: August 13, 2008, 13:29:46 »
Fabian spilte kjempebra i går. Han blir nok den nye super unggutten ;) Gleder meg til å se han en gang til.

B-m

Sv: Fabian Delph
« Svar #18 på: August 13, 2008, 14:34:26 »
Jeg har skrevet mail til Spurs og tipset dem  :) :)  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fabian Delph
« Svar #19 på: August 13, 2008, 14:47:44 »
Jeg har skrevet mail til Spurs og tipset dem 

Neeiiii, gjorde du  :( :( :(

Jeg gjorde det motsatte, skreiv en lang mail til dem der jeg forklarte at han er et kjempetalent og hadde spilt en kjempekamp og at de ikke måtte prøve å signe ham selv om han har en agent som er Tottenhamfan og alltingen... :(
Tror jeg fikk sagt mange gode ting om Fabian, og om hvor forferdelig det ville bli for ham å bo i London :)

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Fabian Delph
« Svar #20 på: August 13, 2008, 22:15:53 »
Vi får bare håpe at han ikke er for Members Club, for da mister vi såååå mange medlemmer asså... cry babys!
Du verden. Det hadde jeg ikke tenkt på  ???

rd1

Sv: Fabian Delph
« Svar #21 på: August 13, 2008, 22:17:26 »
Alltid spennede med nye talenter!! Hadde vært utrolig morsomt om Delph og Howson var med oss opp til Premier Leauge, og etablert seg som kongespillerer for oss!!

Vi vet jo at Leeds alltid hoster opp store talenter, det er bare at vi klarer å holde på dem. For å nå toppen er vi nødt til å bringe frem egne talenter (vi har jo ikke penger).

Merker en veldig optimist om dagen og gleder meg til opprykket!
"Who needs Cantona??"

berlin

Sv: Fabian Delph
« Svar #22 på: August 14, 2008, 00:53:40 »
Fabian Delph kan bli en suksess, allerede denne sesongen.
Håper bare at man ikke forventer samme "klasse" av Delph i alle kamper, slik som mot Chester,
som virkelig var svake og trenger tid før de kan regne med å spille bra i League 2.
« Siste redigering: August 14, 2008, 13:40:56 av berlin »

Ferre

Breaking news: Delph signs new deal
« Svar #23 på: September 05, 2008, 16:31:41 »
Check out LUTV and Yorkshire Radio at 6pm on Friday for an exclusive newsbreak from Thorp Arch.

The club received a big boost on Friday at the training ground, and the full story, plus interviews, will be revealed on LUTV's Daily News, available from 6pm, and on Yorkshire Radio's Countdown To Kick-Off show with Eddie Gray and Thom Kirwin.

Coming up on Friday evening you can also see the most comprehensive match preview available and see which goal Gary McAllister chose as his Goal Of The Month for August.

On Saturday, LUTV brings you the matchday show from Elland Road from 2.30pm with Yorkshire Radio supplying full match commentary with Eddie and Thom.

Match highlights will also be available to overseas subscribers within 30 minutes of the final whistle.

In addition, you can see more Lorimer's Bar on LUTV with Ken Bates and Steve Staunton answering


http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1385579,00.html


Etter å ha vært Leeds-fan hele mitt liv, forventer jeg ikke den helt store nyheten. Men vi har da uansett noe å se fram til på en ellers så kjedelig fredags ettermiddag.  :)
« Siste redigering: September 05, 2008, 19:08:29 av Ferre »

Per-Stian

Sv: Breaking news
« Svar #24 på: September 05, 2008, 16:42:51 »
Breaking news fra Thorpe Arch? Skal det byggast eit nytt boblebad på treningsanlegget eller er det tilsett ein ny banemeister?

lojosang

Sv: Breaking news
« Svar #25 på: September 05, 2008, 16:43:48 »
Er det blitt levert nye gardiner til kontorene på Thorpe Arch kanskje?
Hvis jeg tenker tilbake til min egen fotballkarriære og hva som ville gitt OSS boost på treningsfeltet kunne det kanskje være at Macca hadde med seg XL1 til alle, eller enda bedre! Is!  ;D
- Leif Olav

Trond90

Sv: Breaking news
« Svar #26 på: September 05, 2008, 16:55:22 »
Investorar? :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

isak

Sv: Breaking news
« Svar #27 på: September 05, 2008, 16:56:28 »
Kjøpt tilbake Thorp Arch?  :) :)

Trond90

Sv: Breaking news
« Svar #28 på: September 05, 2008, 17:00:09 »
Mrs Bates gravid?  :D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Breaking news
« Svar #29 på: September 05, 2008, 17:05:21 »
Kjøpt tilbake Thorp Arch?  :) :)

...exactly my thought :)

Satser på den!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan