EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McMidjo

Quote from: jackbauer68 on November 17, 2008, 23:51:19
...

Takk for det...dessuten skrives det Wiltshire 8)

Da har du beveget deg et stykke ute på viddene.... :)  Wiltshire er et fylkesområde i den sørvestlige delen av England.....

Apropos Delph - så viser Setanta U21-kampen som Delph er i troppen til i kveld. Regner med at det finnes nok av streamingmuligheter til å se også denne kampen....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Sleivind

Noen som vet om han spiller fra start i kveld?

Budda

Nope, han starter på benken
Endre

mari

spilte tilsammen 9 minutter som innbytter i ungdomslanskampen (tør ikke bruke U 21). Mulig brillene er veldig hvite - men synes han markerte seg med mange fine touch og et par udmerkede langpasninger....Men kampen var  kjørt da han kom innpå. 2-0 seier til England

Ferre

Teen wonderkid snubs Spurs and United

Published Date:  22 November 2008
Fabian Delph claims Manchester United, Tottenham or Arsenal will not lure him away from Leeds.
The Premier League giants have been lining up January bids for the £6million-rated midfielder after some impressive displays in League One this season.

But Delph, who made his England Under-21 debut on Tuesday, insists he is going nowhere.

The Bradford-born ace, 19, said: "I'm happy at this club.

"It's a massive club and we should get promoted this season, so I am happy where I am.

http://www.lep.co.uk/national-football/Teen-wonderkid-snubs-Spurs-and.4721451.jp

samadhi

det er gutten sin det ;D
marching on together,
derudaf forever...

peacock

Quote from: samadhi on November 22, 2008, 10:06:04
det er gutten sin det ;D

Sånne standarfraser betyr null og niks.

Asbjørn

Quote from: peacock on November 22, 2008, 12:14:11
Quote from: samadhi on November 22, 2008, 10:06:04
det er gutten sin det ;D

Sånne standarfraser betyr null og niks.

...hvilket betyr 'du tør ikke tro det før du ser det' (at han stannar) :)

Men, han uttaler det. Han kunne valgt å lukke sin munn...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Per-Stian

Quote from: Ferre on December 02, 2008, 16:18:17
Player of the Month!
Gratulerer unge Delph.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1474185,00.html

Endeleg ein gladsak igjen! Det verkar veldig fortent. Litt kult at nest beste spelar vart Beckford.

h.b

Nå er det såpass mange rykter at Delph fortjener en egen tråd , samt at det er nesten sikkert at han forsvinner.
Nå ser jeg at Hughes har utalt at Delph er en han gjerne vil hente inn. Dette vil garantert sette igang et race for å sikre seg hans underskrift. Men hva bør faktisk Leeds gjøre her.
Personlig så mener jeg at vi bør selge hvis summen er over 10 mill pund og med en salgsklausul på videresalg.
Nå blir det anntydet at Bates vil vente til sommeren før han selger Delph. Dette for å sikre seg opprykk til CCC, samt at prisen antagelig vil gå opp når de som er kvalifisert til Champions League må kjøpe inn Brittisk for å ha nok brittiske spillere på laget.
Men hva bør Leeds gjøre

fmtj

Risikabelt å vente i så fall, dersom prisnivået ligger rundt 10 mill!!! Det er jo enormt mye penger! Vil tro vi kan skaffe mange gode erstattere da...men vil nå aller helst beholde ham. Dessverre er det slik for klubber langt ned i divisjonene at stjernene blir snappet vekk. Vi er en sånn klubb dessverre og det må vi innse!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Skal vi tru ulike britiske medier ryktast både Arsenal, Man Utd og Man City å vere interessert i stortalentet Delph. I og med at City også har meldt si interesse, kan dette resultere i ei bodrunde som pressar prisen veldig opp. Dette fordi vi - Leeds United - ikkje må selje for ein kvar pris. Vi tenar pengar som klubb og skuldar, så vidt meg bekjent, ingen torpedoar eller inkassobyrå pengar. Då er det eigentleg berre opp til ungguten sjølv kva han ønskjer å gjere. Orkar han også vårsesongen for sin kjære barndomsklubb? Eg trur alle partar er best tente med at Delph spelar for oss iallfall ut denne sesongen.

Ved eit eventulet sal bør vi kunne sikre oss minst £5M kontakt med ein gong og ytterlegare £3-5M etter eit visst antal kampar og meritter. I tillegg må vi sikre oss minst 20% av eventuelle vidaresal. Då skal eg seie meg ganske godt nøgd.

Oggy

Aller helst vil jeg som alle dere andre beholde han, men får vi 10 mill. pund,
så selg han til den klubben som lar oss få benytte han ut sesongen.
Men aller helst ikke til Scum  >:(
Oggy

peacock

Quote from: Per-Stian on January 04, 2009, 11:22:54
Skal vi tru ulike britiske medier ryktast både Arsenal, Man Utd og Man City å vere interessert i stortalentet Delph.

Ja, de er jo som kjent svært så troverdige! :)

Per-Stian

Quote from: peacock on January 04, 2009, 12:10:36
Quote from: Per-Stian on January 04, 2009, 11:22:54
Skal vi tru ulike britiske medier ryktast både Arsenal, Man Utd og Man City å vere interessert i stortalentet Delph.

Ja, de er jo som kjent svært så troverdige! :)

Eg stolar mest på The Sun. Dei har mykje bra undersøkande fotballjournalistikk 8)

Dennis

Jeg er faktisk ikke altfor redd for at Fabian skal bli solgt, lenger. Ryktene vil alltid gå rundt unge talenter, men når summen nå ligger på £10mill+, så tror jeg ærlig talt at den medieuttalte prisen setter en stopper for en eventuell overgang. Kun Manchester City har slike midler til rådighet, for en spiller som aldri har prestert over tredje nivå. Få av de fire store er også kjent for å gjøre slike drastiske overganger i januarvinduet.

Og om han skulle bli solgt? Jeg håper selvsagt at han blir, nesten samme hvor mye penger vi får, ettersom vi neppe får erstattet han med en spiller som er av samme kvalitet akkurat nå og som ikke trengs å drilles inn i blant nye lagkamerater og spillestil. Likevel, om det skulle være hold i £10mill, betyr det at Leeds vil motta halve årsomsetningen i overgangssum. Det ville nesten være galskap å takke nei, da dette gir oss en kjempesjanse til å kjøpe tilbake ER og TA, som jo vil øke markedsverdien på klubben og legge grunnlaget for videre økonomisk oppgang (vi slipper leieutgifter, økt trygghet etc)

Alt i alt håper jeg derimot Fabian blir, da et salg av den nye kronjuvelen vil gi fans og kanskje også medspillere et dypt skår i ambisjonene. Men isolert sett Fabian Delph - om han skulle gå - så kommer det alltid noen nye. I fjor januar var jeg redd for salg av Beckford, i sommer for salg av Howson/Beckford og nå for Delph? Det gror godt i Leeds, neste år på samme tid er det en annen vi ikke vil selge.

PS: Uten at det forhåpentligvis har noe å si, er det sant at Delph er Scummer?
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

Nå er også City kommet på banen. Kanskje de byr "silly money". Gudene vet at de har råd til det. I såfall så selger vi og har penger og bruke....
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Erik_

Flott tiltak, Håkon.

Skjønt jeg kunne ønske du av og til kunne legge litt mer sjel i å lage en "penere" trådtittel. :)

Mitt personlige ønske er selvsagt at Leeds minst venter til sommeren med å vurdere inkassering av ungdomssatsingen. Selge arvesølvet er ikke noe som er en nødvendighet lenger. Januar måned er lang, så det gjenstår å se om mitt ønske oppfylles. Det er lov å være naiv i disse dager synes nå jeg.

Spørsmål: Noen som vet om det er lov for kjøpende lag å låne spiller direkte tilbake til selgende lag, når det gjelder nasjonale ligaer?

Forøvrig, offisielt sett. Det eneste jeg finner er artikler fra diverse sladresider og lumske nettaviser, der visse lag angivelig skal være interessert i unge Fabian. Jeg har ennå til gode å se offisielle uttalelser fra andre klubber, eller bud avslått. Sitat fra Hughes som Håkon nevner, finner ikke jeg. For meg er dette fortsatt bare ett hett rykte, som vi Leeds-supportere kanskje legger mer i enn strengt tatt nødvendig?

Interessen for Delph er der nok, for all del, men er det garantert muligens en fjær inni bildet her... ::)

Jula varer jo som kjent helt til påske.

Masinga

Det med Man. City tror jeg ikke så mye på. De vil ha spillere som kan forsterke laget raskt. Man. City røyk ut av FA-cupen i går mot Nottingham Forest. Det har lenge gått rykter om at tonen i troppen er dårlig og mange lever på nåde.

Ingen vet hva Bates gjør. Det eneste vi vet er at penger styrer ham. Hvordan Leeds som lag gjør det er av mindre betydning så lenge han klarer å lure fansen til å tro at han satser.
Masinga, medl.nr. 1250

jalu

Selg ,ingen spillere er verdt så mye penger ,s ;) ;)å hvorfor ikke , og en ting til hvorfor denne misnøye med Bates han er tross alt businessmann og trenger å tjene penger på leeds , så naiv går det ikke an å bli å tro at en chairman i en klubb er like lidenskaplig opptatt av klubben som det vi vanlige fotsoldater er , så moralen for i år er  støtt leeds og støtt bates . takk for oppmerksomheten . leeds4ever jalu ;)

MacMurder

Ser det snakkes mye om erstattere her og alle vi vil kunne skaffe oss ved et evt salg. Hvilke erstatterene vil vi da kunne få ? Jo, spillere som muligens vil kunne spille oss opp dette året eller neste hvis vi er pessimistiske. Deretter må disse erstattes på nytt fordi de ikke er gode nok for å ta neste steg opp. Resultat = status quo. Nei, behold Delph minimum til sommeren så får vi se på ligastatusen, men £10m er etter min mening for lite. Alle som snakker om at Delph bare har prestert på 3 nivå bør ta på seg argusbrillene og ta en titt på hva Delphs forcer er. Et fantastisk rykk, god teknikk, lett steg og evne til å parkere spillere. Sann mine ord, dette er en spiller som vil nå meget langt også på den internasjonale arenaen. Hva er en spiller som f.eks. Lennon verdt i dag? Potensialet Delph innehar er langt høyere.

Jon R

Ettersom emnet "Delph" er såpass lite konkret, velger jeg å slå den sammen med den allerede etablerte tråden "Fabian Delph". Så kan evnt nye lesere få med seg bakgrunnhistorien om arvesølvet som ble forvandlet til kronjuveler i løpet av noen høst og vintermåneder.  ::)
Jon R.

Per-Stian

Takk, Jon. Det er så godt med moderatorar som har ordenssans ;)

raggen

blir det salg så er jeg enig med de som skriver at 10 millioner £ er altfor lite i denne sammenheng for en slik spiller av hans kvaliteter men når leeds ligger på 3 nivå så er det ikke mere enn man kan vente. Er mye penger for en klubb, spesielt leeds og det kan handles inn mange spillere for den summen. MEN håper hvis det blir salg at Leeds har lært litt av tidligere at de klarer og få med noe klausuler om vidersalg,X antall kamper, Landslagplass osv. At slike ting gir ekstra penger i kassa. For er ikke i tvil om at dette er en kommende stjerne. Forhåpentlig hvis i Hvitt og spillende for Leeds United ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Pettersen97

Thorp Arch kan vi kjøpe tilbake etter opprykk til CCC i MAI:)
Elland Road har vi leasing avtale med oppsjon på oppkjøp til 2020 å den tidsfristn klare vi lætt!!
Behold alle onge låvanes spillera å egne "produkta", d e dær framtia til Leeds United Football Club ligg!!
The Mighty Whites

Mads95

Vi får bare krysse fingrene får at han blir i Leeds

Manchlester = Jævla forbanna Kjøpeklubb (Greier ikke utvikle ett talent selv)
=)we are going up=)

Per Arne

Quote from: Mads95 on January 04, 2009, 20:58:20
Vi får bare krysse fingrene får at han blir i Leeds

Manchlester = Jævla forbanna Kjøpeklubb (Greier ikke utvikle ett talent selv)

Tja, noen talenter har de vel kommet opp med gjennom årene? Og alle klubber kjøper vel spillere...? Mener å huske at selv Leeds har kjøpt en og annen spiller.

;D

lojosang

Quote from: Per Arne on January 04, 2009, 21:26:29
Mener å huske at selv Leeds har kjøpt en og annen spiller.
;D

Hæ? Leedsspillere dyrkes fram i en blomsterkasse på balkongen til Bates i Monaco. De er urørt av menneskehender før håndtrykket etter kontraktssignaturen.
- Leif Olav