Skrevet av Emne: Innbetaling medlemsskap  (Lest 3648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Innbetaling medlemsskap
« på: August 21, 2008, 15:27:44 »
Mulig jeg spør dumt her, men so be it.  ::)
Jeg fikk giro for fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS for kommende sesong, og det første som slo meg, var at den ikke inneholdt kontonummer. Ok, så da lette jeg litt på sidene her, uten å finne noe. Neste stopp var siste medlemsbladet, hvor jeg da fant et kontonummer.
Så skal jeg foreta innbetling i nettbanken. Men når jeg da taster inn kontonummer, får jeg spørsmål om kid, i sted for melding, hvor jeg altså kunne skrevet medlemsnummer.
Personlig tar jeg da jobben med å finne ut dette her, ved å først sende en e-post til kundetjeneste@leedsunited.no, uten å få svar. For så å prøve her, hvor jeg regner med at noen kan gi meg litt info.
Men det jeg synes er litt interessant, er at jeg sikkert ikke er den eneste som har dette problemet, eller? Vel, spørsmålet blir da, hvor mange gir f..., og ikke gidder å ta seg bryderiet med å fornye?
Det må da være mulig å kunne gjøre denne prossesen eneklere!?!  :o
Proud to be Leeds!

AllWhiteTøyen

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #1 på: August 21, 2008, 16:04:04 »
Mulig jeg spør dumt her, men so be it.  ::)
Jeg fikk giro for fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS for kommende sesong, og det første som slo meg, var at den ikke inneholdt kontonummer. Ok, så da lette jeg litt på sidene her, uten å finne noe. Neste stopp var siste medlemsbladet, hvor jeg da fant et kontonummer.
Så skal jeg foreta innbetling i nettbanken. Men når jeg da taster inn kontonummer, får jeg spørsmål om kid, i sted for melding, hvor jeg altså kunne skrevet medlemsnummer.
Personlig tar jeg da jobben med å finne ut dette her, ved å først sende en e-post til kundetjeneste@leedsunited.no, uten å få svar. For så å prøve her, hvor jeg regner med at noen kan gi meg litt info.
Men det jeg synes er litt interessant, er at jeg sikkert ikke er den eneste som har dette problemet, eller? Vel, spørsmålet blir da, hvor mange gir f..., og ikke gidder å ta seg bryderiet med å fornye?
Det må da være mulig å kunne gjøre denne prossesen eneklere!?!  :o
Jeg lurte på det samme. Sendte mail til kundetjeneste, og fikk svar at giroene var sendt ut ved en feiltakelse.
Disse skal ikke betales! Ny giro, forhåpentligvis inneholdende tilstrekkelig info, vil bli sendt ut når fornyelse av medlemskapet står for dør.
 

GeirO

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #2 på: August 21, 2008, 16:10:39 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10773.0

Har samme problemet. Noen i styret eller ledelsen må vel greie å få ut noe info om dette.....
MOT

Sleivind

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #3 på: August 21, 2008, 16:36:02 »
Mulig jeg spør dumt her, men so be it.  ::)
Jeg fikk giro for fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS for kommende sesong, og det første som slo meg, var at den ikke inneholdt kontonummer. Ok, så da lette jeg litt på sidene her, uten å finne noe. Neste stopp var siste medlemsbladet, hvor jeg da fant et kontonummer.
Så skal jeg foreta innbetling i nettbanken. Men når jeg da taster inn kontonummer, får jeg spørsmål om kid, i sted for melding, hvor jeg altså kunne skrevet medlemsnummer.
Personlig tar jeg da jobben med å finne ut dette her, ved å først sende en e-post til kundetjeneste@leedsunited.no, uten å få svar. For så å prøve her, hvor jeg regner med at noen kan gi meg litt info.
Men det jeg synes er litt interessant, er at jeg sikkert ikke er den eneste som har dette problemet, eller? Vel, spørsmålet blir da, hvor mange gir f..., og ikke gidder å ta seg bryderiet med å fornye?
Det må da være mulig å kunne gjøre denne prossesen eneklere!?!  :o


http://www.leedsunited.no/feilaktig-utsendelse-av-giro/

GeirO

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #4 på: August 22, 2008, 07:22:24 »
Takk for avklaringen.

Synes vel en liten notis midt på sommeren ikke er tilstrekkelig info i en slik sak, men, men....
MOT

espenm

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #5 på: August 22, 2008, 08:29:07 »
Siden jeg ikke har mottatt ny faktura går jeg ut ifra at disse ikke er sendt ut enda.
Eller har dere andre mottatt ny faktura med KID/Kontonummer?
 

4ever arcticwhite

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #6 på: August 22, 2008, 08:45:33 »
Har ikke mottatt noen ny innbetaling. Tror kanskje planen til styret har vært å vente til "konverteringen" til RMC var klar, slik at det ikke var særlig mye midler som måtte overføres til LUSC i England dersom LUSCOS ble oppløst, og at kontingenten i stedet skulle gå inn i den nye supporterklubben.

Styret vil nok selvfølgelig benekte dette, men jeg tror nå det jeg vil likevel.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Klausen

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #7 på: August 22, 2008, 12:46:49 »
Har ikke mottatt noen ny innbetaling. Tror kanskje planen til styret har vært å vente til "konverteringen" til RMC var klar, slik at det ikke var særlig mye midler som måtte overføres til LUSC i England dersom LUSCOS ble oppløst, og at kontingenten i stedet skulle gå inn i den nye supporterklubben.

Styret vil nok selvfølgelig benekte dette, men jeg tror nå det jeg vil likevel.

Tror ikke du er så langt fra sannheten...

Torgeir

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #8 på: August 22, 2008, 13:10:51 »
Har ikke mottatt noen ny innbetaling. Tror kanskje planen til styret har vært å vente til "konverteringen" til RMC var klar, slik at det ikke var særlig mye midler som måtte overføres til LUSC i England dersom LUSCOS ble oppløst, og at kontingenten i stedet skulle gå inn i den nye supporterklubben.

Styret vil nok selvfølgelig benekte dette, men jeg tror nå det jeg vil likevel.

Tror ikke du er så langt fra sannheten...

Det nekter jeg å tro, men jeg har også fått noen spørsmål i løpet av dagen av de som ikke har fått ny giro om de i hele tatt kan stemme i morgen....noe jeg mener er en selvfølge.Ellers så tror jeg det blir ennå mer "baluba".

Jeg var selv en av dem som fikk blanko giro, men jeg fant kontonr og betalte. Jeg tar med meg kvittering for sikkerhetskyld....

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


berlin

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #9 på: August 22, 2008, 15:21:27 »
Fikk blank giro, brukte NYTT kontonr som stod på side 1 eller 2 i siste TPN.
D.v.s jeg har betalt.

TUNI

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #10 på: August 22, 2008, 15:55:20 »
Samme her, brukte kontonr. i TPN rekner meg som medlem forsatt, eller?
TERRY COOPER

Ove

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #11 på: August 22, 2008, 19:13:45 »
Jeg har stusset på dette lenge, vil jo gjerne være medlem. Burde kanskje reagert, men som mange andre regner jeg med at det kommer en giro i medlemsbladet.
 

vertigo

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #12 på: August 23, 2008, 09:53:10 »
Jeg skulle fornyet i juni, men så vidt jeg husker fikk vi beskjed om ikke å betale de giroene.
Regner derfor med det kommer ny giro etter årsmøtet ???
 

Tom S

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #13 på: August 23, 2008, 10:16:51 »
Eg betalte ikkje siste giro som fulgte TPN, ettersom vi fekk besjed om den var feil og ny ville bli utsendt av dette frimaet som no styrer medlemslistene.

Regner med det dukker opp ein giro ganske snart....
COME ON LEEDS !!

Torgeir

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #14 på: August 24, 2008, 15:12:08 »
Vi hadde det oppe på møtet i går. Ny giro kommer i neste TPN og de som har betalt(på gamlemåten) er registrert.

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Promotion 2010

Sv: Innbetaling medlemsskap
« Svar #15 på: Oktober 16, 2008, 21:30:05 »
Har ikke fått noen ny giro. Sitter fortsatt med gammel giro uten kid-nummer. Skal jeg betale med medlemsnummeret som referanse?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973