Mulig jeg spør dumt her, men so be it.
Jeg fikk giro for fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS for kommende sesong, og det første som slo meg, var at den ikke inneholdt kontonummer. Ok, så da lette jeg litt på sidene her, uten å finne noe. Neste stopp var siste medlemsbladet, hvor jeg da fant et kontonummer.
Så skal jeg foreta innbetling i nettbanken. Men når jeg da taster inn kontonummer, får jeg spørsmål om kid, i sted for melding, hvor jeg altså kunne skrevet medlemsnummer.
Personlig tar jeg da jobben med å finne ut dette her, ved å først sende en e-post til kundetjeneste@leedsunited.no, uten å få svar. For så å prøve her, hvor jeg regner med at noen kan gi meg litt info.
Men det jeg synes er litt interessant, er at jeg sikkert ikke er den eneste som har dette problemet, eller? Vel, spørsmålet blir da, hvor mange gir f..., og ikke gidder å ta seg bryderiet med å fornye?
Det må da være mulig å kunne gjøre denne prossesen eneklere!?!