Skrevet av Emne: Negativitet  (Lest 3561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

75 SOLLI

Negativitet
« på: August 31, 2008, 11:17:17 »
Når jeg leser gjennom kamptråden Vs Bristol Rovers, må jeg si jeg blir lettere oppgitt over mange brukere her på nettet.
Makan til negativitet skal man lete lenge etter. Det er tidvis både usaklig og usmakelig lesing. Hvis noen av dere trodde at Leeds skulle kruse gjennom sesongen uten poengtap, så er det dere det er noe galt med, IKKE Leeds United.
Du kunne tatt hvilket som helst CCC lag og plassert i L1, de hadde ikke gått gjennom en hel sesong uten poengtap, slik vil det alltid være. Vi har ennå ikke kommet lengre enn august/september, og hylekoret har allerede nådd nye usmakelige høyder

Skjerp dere!  >:(  >:(  >:(

Erik_

Sv: Negativitet
« Svar #1 på: August 31, 2008, 14:04:32 »
Helt enig. Tviler på at jeg gidder å logge meg inn på OEF under kamp lengre, noe jeg også ga uttrykk for i kamptråden når kampen var over. Dette synes jeg var lavmål.

Liker ikke denne trenden med spredning av eder og galle, selv om ting ikke går på skinner. Moderatorene bør ta affære hvis dette blir vanlig fremover og heller sette på tidsbegrensningen på posting av innlegg for å unngå slikt tull.

Når det gjelder negativitet over prestasjonene må folk for all del få ha så stor panikk de ønsker, men dette var vel nesten å ta av. Burde ikke vi Leeds-fans være mer herdet for en smule motgang?

Forøvrig synes jeg denne kunne blitt postet direkte på OEF. Uten at jeg skal være for negativ. :)

Ferre

Sv: Negativitet
« Svar #2 på: August 31, 2008, 14:54:57 »
Skal vi juble når motstanderen scorer? Skal vi være fornøyde med 1 poeng på hjemmebane mot Bristol Rovers? Ja, det er tidlig i sesongen ennå, og ting kan selvsagt snu seg, men slik forholdene er for øyeblikket bør vi ikke være fornøyde. Vi vet at toppnivået vårt minst holder toppen av League One-nivå, men så langt i sesongen har vi bare visst glimtvis av hva vi kan. Nå er det opp til Macca, støtteapparatet, og ikke minst spillergruppen å snu den lille negative trenden vi er inne i nå.

Alle forventer at vi skal rykke opp denne sesongen, derfor er det kanskje noen av oss supportere som blir litt skeptiske og får litt "panikk" når vi bare ligger på 14. plass etter fem runder. Det er en helt naturlig reaksjon at mange da er skuffet etter to tapte poeng på hjemmebane i går, men det er ingen overdreven negativitet. Spontanreaksjonen "FAAAEN I HELVETTE!!!!!" når motstanderen scorer er ikke noe nytt på dette forumet, ei heller surmuling etter uavgjort eller tap på hjemmebane. Synes ikke "hylekoret har nådd usmakelige høyder", da hadde tråden "Macca ut nå!" vært opprettet, noe den heldigvis ikke er...ennå! :)

berlin

Sv: Negativitet
« Svar #3 på: August 31, 2008, 14:59:42 »
Jeg kan telle et trofe på mine 33 år som gift med Leeds. Om man ikke regner 2.div tittelen i 1989/90 som et trofe. Om man regner med de 2 årene jeg var forlovet med Leeds ( 1973-1975),
kan jeg addere nok et trofe, men jeg var for ung til å feire cup-seiren mot Asnl i 1972.

Det er ingenting som tyder på at vi kommer til å blande oss inn i toppsjiktet i PL, selv når vi atter en gang er der. Cup-titler kan komme, men det vil nok være sparsommelig med trofeer.
Forhåpentligvis kan vi konkurrere med andre like ressurssterke klubber som Everton, Newcastle, Aston Villa og Spurs. Spurs er merkelig, har hatt lassevis med gode spiller, men får aldri utløst potenisalet.

Det morsomste må bli å ta noen skalper, spesielt Scum, i ligaoppgjør. Da er jeg fornøyd.

På slutten av fjorårets sesong, ble jeg rent deprimert med tanke på nok en sesong i L1,
trodde og tror fortsatt sesong nr 2 blir vanskelig etter å ha vært så nær (men likevel fjernt, etter fortjent tap mot Doncaster).

Men det dårlige humøret er allerede borte, og jeg føler meg usedvanlig avslappet ift kampen om opprykk. Tror rett og slett jeg er blitt mer tålmodig.

Men selvfølgelig både håper og tror jeg på opprykk. Jeg mener vi defintivt har både bredde og kvalitet i troppen til å hevde oss i toppen av L1. Jeg er optimist, og tror at gjennom september så får Macca svar på en del spørsmål han prøver å finne ut av nå (spillervalg). Det er mulig at Chester og Crystal Palace var lite motiverte i cup-kampene, men det viser at vi i hvertfall scorer mål. Det er betydelig mer morsomt enn når vi i 1996/97 scoret 28 mål på 38 kamper og ble nr 11 i PL. Mange vil nok forsvare Graham og hans grep for å bygge opp Leeds igjen, og jeg kan ikke være uenig i det. O'Leary fikk en suveren plattform for å starte "sitt system".

I fjor hadde vi 72-38 i målforskjell på 46 kamper.
Jeg kan godt se 50 mål bak Ankergren/Lucas, så lenge vi selv scorer 80-100 mål.
Jeg tipper vi både netter flere enn ifjor , og slipper inn flere.
« Siste redigering: August 31, 2008, 16:23:33 av berlin »

Tom S

Sv: Negativitet
« Svar #4 på: August 31, 2008, 17:42:40 »
Klart det vert negativitet når vi taper eller underpresterer ifht forventinger, det skulle da også berre mangle. Dette skal vere ein opprykksesong!
Vi må jo ha lov til å la frustrasjonen komme ut i kampens hete, men det er jo synd om det vert for mange banneord og usaklige argument.
Det bør vi prøve å unngå, ikkje minst pga at her også er nokre "mindreårige" som følger med og det må tas hensyn til.

Skal prøve å passe på meg sjølv framover og håper ikkje nokon føler seg ille til mote pga mine innlegg.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Negativitet
« Svar #5 på: August 31, 2008, 23:23:23 »
Helt enig. Tviler på at jeg gidder å logge meg inn på OEF under kamp lengre, noe jeg også ga uttrykk for i kamptråden når kampen var over. Dette synes jeg var lavmål.

Liker ikke denne trenden med spredning av eder og galle, selv om ting ikke går på skinner. Moderatorene bør ta affære hvis dette blir vanlig fremover og heller sette på tidsbegrensningen på posting av innlegg for å unngå slikt tull.

Når det gjelder negativitet over prestasjonene må folk for all del få ha så stor panikk de ønsker, men dette var vel nesten å ta av. Burde ikke vi Leeds-fans være mer herdet for en smule motgang?

Forøvrig synes jeg denne kunne blitt postet direkte på OEF. Uten at jeg skal være for negativ. :)

Vil du modere kamptrådene under kamp så lykke til. Personlig ville jeg heller smøre Vetle-Lojo inn med baconfett og svømme naken i en septiktank fylt med utsulta rotter.  ;D

Vel, OK, kanskje ikke, men jeg vil ikke moderere en tråd hvor det genereres tjue innlegg i minuttet heller. Om du melder deg frivillig kan Sten sikkert fikse modereringsrettigheter for kamptråden til deg.  :)
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Negativitet
« Svar #6 på: August 31, 2008, 23:29:09 »
Det skal vere litt høgde under taket under ein kamp. Folk bør sjølvsagt passe språket sitt, men sinne og frustrasjon høyrer med i fotball. Sjølv var eg meget frustrert og forbanna, men forsøkte etter beste evne å unngå banneord (sjølv om det freista).

Samstundes tykkjer eg det skal vere lov å rope på avgangen til trenarar, spelarbyter osv. på eit forum. Verre blir det viss det skjer "live". Då kan det faktisk forverre spelarane sine prestasjonar på bana, slik vi opplevde med Kandol forrige sesong.

Jon R

Sv: Negativitet
« Svar #7 på: September 01, 2008, 23:46:24 »
Helt enig. Tviler på at jeg gidder å logge meg inn på OEF under kamp lengre, noe jeg også ga uttrykk for i kamptråden når kampen var over. Dette synes jeg var lavmål.

Liker ikke denne trenden med spredning av eder og galle, selv om ting ikke går på skinner. Moderatorene bør ta affære hvis dette blir vanlig fremover og heller sette på tidsbegrensningen på posting av innlegg for å unngå slikt tull.

Når det gjelder negativitet over prestasjonene må folk for all del få ha så stor panikk de ønsker, men dette var vel nesten å ta av. Burde ikke vi Leeds-fans være mer herdet for en smule motgang?

Forøvrig synes jeg denne kunne blitt postet direkte på OEF. Uten at jeg skal være for negativ. :)

Here we go again! Hver gang vi moddiser er ute og morer oss litt, og dere andre er alene hjemme på forumet, så blir det bare krangling, tøys og spetakkel.  >:(

Og for et språk !! Gå øyeblikkelig og vask tastaturet med såpe noen av dere!  >:( >:(

Jeg sier det rett ut: HVIS IKKE SKJERPINGS IMORRA, KAN JEG LOVE AT DET ER SISTE GANGEN DERE FÃ…R LOV TIL Ã… HØRE PÃ… KAMP ALENE!  >:( >:( >:(
Jon R.

Lord-Meta

Sv: Negativitet
« Svar #8 på: September 02, 2008, 00:31:12 »
er litt usikker på om tastaturet mitt tåler såpe for med såpe så følger som regel vann og da tror jeg det blir mye tøys å fanteri ;D ;D

berlin

Sv: Negativitet
« Svar #9 på: September 02, 2008, 00:51:45 »
er litt usikker på om tastaturet mitt tåler såpe for med såpe så følger som regel vann og da tror jeg det blir mye tøys å fanteri ;D ;D

Det er meg en gåte at det ikke er oppfunnet et PC-tastatur som er støv- og vanntett.
Her sitter vi med kaffekopper, og minst alkoholholdige drikkesaker og risikerer et dødt tastatur
ved den minste opphisselse, og derpåfølgende ukontrollerte håndbevegelser, som gjør at vi ikke bare søler bort dyrebare dråper, men attåtil ta livet et etterhvert helt nødvendig apparatur i våre Leedske hjem. Død over IT-industrien!

Eller finnes det et slik tastatur?  :o

Klausen

Sv: Negativitet
« Svar #10 på: September 02, 2008, 01:28:17 »

Erik_

Sv: Negativitet
« Svar #11 på: September 02, 2008, 01:28:18 »
Sitat fra: berlin
Eller finnes det et slik tastatur?  :o
Det finnes vel slike bærbare tastatur i plast man kan rulle sammen. Disse fungerer vel til både søling og vasking. Perfekt i så måte. ref. Klausen

Sitat fra: Jon R
Jeg sier det rett ut: HVIS IKKE SKJERPINGS IMORRA, KAN JEG LOVE AT DET ER SISTE GANGEN DERE FÅR LOV TIL Å HØRE PÅ KAMP ALENE!
No worries, Papa-Jon. Har ikke planer om å logge meg inn her under kampene mer. Så da kan liksågodt takhøyden holde seg høyere enn høy uten at jeg skal blande meg og leke forkjemper for en mer konstruktiv og "følelsesløs" kamptråd. :)

Sitat fra: lojosang
Om du melder deg frivillig kan Sten sikkert fikse modereringsrettigheter for kamptråden til deg.
Hehe. Yeah right. ;) Forventer ikke selv at dere udødelige gidder å gjøre det. Skal vel strengt tatt ikke være nødvendig heller.
« Siste redigering: September 02, 2008, 01:30:44 av Enrique »

Lars E

Sv: Negativitet
« Svar #12 på: September 02, 2008, 01:33:18 »
Skal vi juble når motstanderen scorer? Skal vi være fornøyde med 1 poeng på hjemmebane mot Bristol Rovers? Ja, det er tidlig i sesongen ennå, og ting kan selvsagt snu seg, men slik forholdene er for øyeblikket bør vi ikke være fornøyde. Vi vet at toppnivået vårt minst holder toppen av League One-nivå, men så langt i sesongen har vi bare visst glimtvis av hva vi kan. Nå er det opp til Macca, støtteapparatet, og ikke minst spillergruppen å snu den lille negative trenden vi er inne i nå.

Alle forventer at vi skal rykke opp denne sesongen, derfor er det kanskje noen av oss supportere som blir litt skeptiske og får litt "panikk" når vi bare ligger på 14. plass etter fem runder. Det er en helt naturlig reaksjon at mange da er skuffet etter to tapte poeng på hjemmebane i går, men det er ingen overdreven negativitet. Spontanreaksjonen "FAAAEN I HELVETTE!!!!!" når motstanderen scorer er ikke noe nytt på dette forumet, ei heller surmuling etter uavgjort eller tap på hjemmebane. Synes ikke "hylekoret har nådd usmakelige høyder", da hadde tråden "Macca ut nå!" vært opprettet, noe den heldigvis ikke er...ennå! :)

Amen
Forever Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Negativitet
« Svar #13 på: September 02, 2008, 09:37:11 »
Leeds er en fotballklubb hvor jeg som supporter har full rett til å utagere min missnøye med laget og tingenes tillstand i klubben. Leeds er ikke en sekt hvor vi må følge lederen blindt. Selv om Bates egentlig ønsker dette

75 SOLLI

Sv: Negativitet
« Svar #14 på: September 02, 2008, 15:48:57 »
Leeds er en fotballklubb hvor jeg som supporter har full rett til å utagere min missnøye med laget og tingenes tillstand i klubben. Leeds er ikke en sekt hvor vi må følge lederen blindt. Selv om Bates egentlig ønsker dette

Hadde de det gjelder bare klart å utagre sin misnøye på en konstruktiv måte så hadde det vært greit.
Jævla hylekor.......

Lars E

Sv: Negativitet
« Svar #15 på: September 03, 2008, 00:57:47 »
Det mest saklige innleggene kommer jo ikke i kamptrådene da, det kan du vel ikke forvente. Da er det spontanreaksjoner, og de er jo viktige. Tenk hvor kjedelig det hadde blitt viss vi måtte begynne å tenke før vi snakket/brølte/hulket/jublet (skrev) når ting skjer i fotballkamper da.. :D "Jeg synes dette er kjedelig fordi.......". Nei nei..

Ã… ramse opp alle de mest solide glosene vi kan etter hverandre kan vi selvsagt holde oss for gode for, men et uskyldig lite fy-ord når en fotballkamp går til h.. ;) i kamptrådene må vi ha takhøyde for synes jeg. (Men det er jo ikke nødvendig å sitte å trykke "f**n for et drittlag" hver minutt vi ligger under heller - er ikke det jeg sier.) Men reaksjoner i det ting skjer bør være tillatt og godtatt på et fotballforum.

Ikke at jeg henger mye på andre lags fotballforumer, men tipper det er ganske likt over alt. Liker du ikke kamptrådene, så kan du lese de fem første og fem siste sidene isteden, slik jeg ofte gjør når jeg ikke er innom forumet under kamp! :) Lenge leve frihet for spontanreaksjoner! Konstruktive innlegg poster vi jo resten av uka. :D
Forever Leeds