Skrevet av Emne: Røde kort?  (Lest 7339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Røde kort?
« på: September 13, 2008, 16:28:25 »
Hva skjer med røde kort om dagen? 2 røde på 2 kamper...

Først Lubomir Michalik, nå Sheehan? Jeg får ikke sett situasjonene ,men en liten lyspære sier pling.
Sentrale spillere må slappe av litt.
Men som sagt, jeg ser ikke situasjonen.
Var forrige røde kort mot Michalik riktig?

 ???
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røde kort?
« Svar #1 på: September 13, 2008, 16:31:54 »
Hva skjer med røde kort om dagen? 2 røde på 2 kamper...

Først Lubomir Michalik, nå Sheehan? Jeg får ikke sett situasjonene ,men en liten lyspære sier pling.
Sentrale spillere må slappe av litt.
Men som sagt, jeg ser ikke situasjonen.
Var forrige røde kort mot Michalik riktig?

 ???

Michalik var jo to gule da. Og det ssite gule var soleklart (holdt i trøya til en kar som var på vei gjennom clean through). Det første var vel også greit nok, slik jeg husker det.

Men vil tro Sheehan bør tenke seg om nå. To røde i samme kalenderår nå...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Røde kort?
« Svar #2 på: September 13, 2008, 16:36:31 »
Nåh... Ja.. 2 gule... blir til 1 rødt. Takk!
Ikke så nøye nå.

Forbanna unødvendig å dra på seg røde kort( to gule ) på sånne situasjoner..
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Tom S

Sv: Røde kort?
« Svar #3 på: September 13, 2008, 16:38:13 »
Røde kort er som regel unødvendige, og de setter laget i ein vanskelig situasjon.
Ein unnskyldning er på sin plass frå Sheehan.
COME ON LEEDS !!

Oggy

Sv: Røde kort?
« Svar #4 på: September 13, 2008, 17:54:14 »
Er jo ikke første gangen Sheehan får rødt heller da  :P
Oggy

B-m

Sv: Røde kort?
« Svar #5 på: September 13, 2008, 18:15:39 »
du tenker for mye therese  ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

janove

Sv: Røde kort?
« Svar #6 på: September 13, 2008, 18:56:47 »
At Sheehan faar sitt andre roede kort i Leedsdrakta, kommer ikke som en overraskelse.
Det blir nok ikke det siste.
Pga manglende hurtighet blir det mange frispark, gule og roede kort i fortsettelsen!
Sheehan har for mange svakheter, til at man kan kalle ham god.
Folk faar imidlertid leve i sin egen BOING verden. >:(


Snow

  • Gjest
Sv: Røde kort?
« Svar #7 på: September 13, 2008, 18:59:21 »
Sheehan må trene på taklinger og holde hode kaldt. Røde kort er problemet.
Holde hodet kaldt i en takling er super viktig noe som Sheehan kan bli bedre på..


Mr. X

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røde kort?
« Svar #8 på: September 13, 2008, 19:04:40 »
Leeds er dem som har mest Røde Kort gjennom tidene, i England :-[

Dette betyr at vi må prøve å være forsiktige, å gi nedover Røde Kort Tabellen ;D

Roy

Sv: Røde kort?
« Svar #9 på: September 13, 2008, 19:53:49 »
Kort er en del av hverdagen, men de har ofte en enkel forklaring. Jeg synes forøvrig Jan Ove sin analyse sier det meste.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Promotion 2010

Sv: Røde kort?
« Svar #10 på: September 13, 2008, 20:04:38 »
At Sheehan faar sitt andre roede kort i Leedsdrakta, kommer ikke som en overraskelse.
Det blir nok ikke det siste.
Pga manglende hurtighet blir det mange frispark, gule og roede kort i fortsettelsen!
Sheehan har for mange svakheter, til at man kan kalle ham god.
Folk faar imidlertid leve i sin egen BOING verden. >:(



Hei. Jan Ove.

Forrige røde var vel en tofoter på midtbanen i en lite presset situasjon. Hvordan var dagens? Det finner vi vel best på Waccoe kanskje, hvis ikke du så den! Han har vel ikke for mange gule heller. Virker kvikk på de få klippene jeg har sett av ham.

Men Eddie Gray hadde en god kommentar idag. "Leeds i sin posisjon i ligasystemet, vil nok ikke trekke til seg de største forsvarstalentene....ennå. Derfor er vi også her avhengig av akademiet."

Der fikk vi den, vi som trodde Lubo, Hunty og Rui var gode!  :)

Promo
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mari

Sv: Røde kort?
« Svar #11 på: September 13, 2008, 20:12:04 »
Har sett de 2 kampene White spilte (Palace og Bradford) og i min Boing verden leverer han 2 meget gode kamper. Håper Macca gir han sjangsen - selv i en tøff bortkamp mot Carlilse.Så langt jeg kan skjønner har vi to av Englands største talenter på venstrebacken i White på 16 og Garbutt på 15.......Langt frem for begge selvfølgelig. Men morsomt. Det spirer og gror

 

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røde kort?
« Svar #12 på: September 13, 2008, 21:29:59 »
i min Boing verden
Er du medlem i Boing???

Snow

  • Gjest
Sv: Røde kort?
« Svar #13 på: September 13, 2008, 21:39:32 »

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røde kort?
« Svar #14 på: September 13, 2008, 21:48:09 »
i min Boing verden
Er du medlem i Boing???
Jeg er :D
Jeg å... Men det var ikke deg jeg spurte heller da Simon....

berlin

Sv: Røde kort?
« Svar #15 på: September 13, 2008, 23:07:42 »
At Sheehan faar sitt andre roede kort i Leedsdrakta, kommer ikke som en overraskelse.
Det blir nok ikke det siste.
Pga manglende hurtighet blir det mange frispark, gule og roede kort i fortsettelsen!
Sheehan har for mange svakheter, til at man kan kalle ham god.
Folk faar imidlertid leve i sin egen BOING verden. >:(



Siden Hughes er en habil erstatter ser jeg ikke problemet. Vi har også Parker? , White og evt. Johnson som cover.

Roy

Sv: Røde kort?
« Svar #16 på: September 13, 2008, 23:25:17 »
At Sheehan faar sitt andre roede kort i Leedsdrakta, kommer ikke som en overraskelse.
Det blir nok ikke det siste.
Pga manglende hurtighet blir det mange frispark, gule og roede kort i fortsettelsen!
Sheehan har for mange svakheter, til at man kan kalle ham god.
Folk faar imidlertid leve i sin egen BOING verden. >:(



Siden Hughes er en habil erstatter ser jeg ikke problemet. Vi har også Parker? , White og evt. Johnson som cover.

Man får ikke bruke cover under kampens gang og derfor kan det bli et problem. Men jeg er enig med deg at vi har cover å dekke opp med i forhold til karantene, men det var dette med å være 11 ute på banen da  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røde kort?
« Svar #17 på: September 14, 2008, 00:45:11 »
I min Boing-verden virker Sheehan å være Maccas førstevalg (på venstreback) for the time being.

Nå får vel 'en-eller-annen' to kamper på å overbevise om at han skal forbli førstevalget. Blir interessant om Macca velger å stole på ungdommen (dvs kvit) eller rutinen (dvs Hughes). Men mellomløsning vil jo være Johnson, ja.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Sv: Røde kort?
« Svar #18 på: September 14, 2008, 00:46:46 »
I min Boing-verden virker Sheehan å være Maccas førstevalg (på venstreback) for the time being.

Nå får vel 'en-eller-annen' to kamper på å overbevise om at han skal forbli førstevalget. Blir interessant om Macca velger å stole på ungdommen (dvs kvit) eller rutinen (dvs Hughes). Men mellomløsning vil jo være Johnson, ja.



Takk! Da er vi flere som tenker i de baner :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Røde kort?
« Svar #19 på: September 14, 2008, 01:36:12 »
Det får en jo til å tenke... Når en spiller ikke klarer å holde hodet kaldt går det ikke kun utover han, men laget! Det setter laget i en situasjon der man må velge det eventuelle andre valget.
Jeg sier ikke at vi sliter om en spiller får rødt, men let's face it.. det er en grunn til at man blir andre valget... førstevalget er bedre! ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

SveinArve

Sv: Røde kort?
« Svar #20 på: September 14, 2008, 09:33:13 »
Må man sone rett etter man får det no? Før var det sånn at man kunne spille 3-4 kamper etter rødt kort før man sona, men no er det annleis?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Snow

  • Gjest
Sv: Røde kort?
« Svar #21 på: September 14, 2008, 10:28:25 »
Må man sone rett etter man får det no? Før var det sånn at man kunne spille 3-4 kamper etter rødt kort før man sona, men no er det annleis?
Når du får 1 Rødt kort ¨å du stå over den neste kampen det samme gjelder 3 gule kort.

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Røde kort?
« Svar #22 på: September 14, 2008, 10:30:53 »
Må man sone rett etter man får det no? Før var det sånn at man kunne spille 3-4 kamper etter rødt kort før man sona, men no er det annleis?
Når du får 1 Rødt kort må du stå over den neste kampen det samme gjelder 3 gule kort.
Ikke alltid, i fjor fikk Sheehan rødt kort. Og måtte stå over 3 kamper... Er det noen regel på de røde korta ???  Noen ganger er det 1 kamp, andre 2, og noen ganger 3.....  Jeg skjønner ikke helt hva som er regelen på røde kort jeg :-\

ragnar

Sv: Røde kort?
« Svar #23 på: September 14, 2008, 10:48:12 »
Hvor mange kamper han får, avhenger av hva dommeren skriver i rapporten sin og hvordan FA tolker alvorlighetsgraden av det han gjorde.
*In El Loco we trust!*

Dennis

Sv: Røde kort?
« Svar #24 på: September 14, 2008, 21:11:43 »
At Sheehan faar sitt andre roede kort i Leedsdrakta, kommer ikke som en overraskelse.
Det blir nok ikke det siste.
Pga manglende hurtighet blir det mange frispark, gule og roede kort i fortsettelsen!
Sheehan har for mange svakheter, til at man kan kalle ham god.
Folk faar imidlertid leve i sin egen BOING verden. >:(

Har vi hauset opp Sheehan så enormt da?  ???

Kan si meg fullstendig enig at han mangler fart, men de to griserøde kortene han har samlet er ikke pga av manglende fart i beina, men i hjelmen.

Uansett virker det som om Aidy White får sjansen til hælja. Kanskje tar han rett og slett plassen fra Sheehan.
« Siste redigering: September 14, 2008, 21:14:05 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Røde kort?
« Svar #25 på: September 14, 2008, 21:39:50 »
  Det hadde vært morsomt om Aidy White hadde gjort venstrebacken til sin plass (fast), men "feilen" med så unge spillere er mangel på stabilitet. White vil sannsynligvis få flere sjanser, men Gary Mac kommer nok til å velge mer safe....antar jeg.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Røde kort?
« Svar #26 på: September 14, 2008, 23:19:43 »
White trenger å matches litt forsiktig,så han kan vi ikkje regne med spiller fast.Håper han får spille no når Sheehan e ute........alternativene e jo hughes eller johnson som e midtbanespillere,ingen god god løsning...Parker e mest sannsynlig ubrukelig siden han stadig blir forbigått 8)

Promotion 2010

Sv: Røde kort?
« Svar #27 på: September 14, 2008, 23:46:01 »
White trenger å matches litt forsiktig,så han kan vi ikkje regne med spiller fast.Håper han får spille no når Sheehan e ute........alternativene e jo hughes eller johnson som e midtbanespillere,ingen god god løsning...Parker e mest sannsynlig ubrukelig siden han stadig blir forbigått 8)

Studerte White idag. Så han i kampen mot Bradford om igjen. Den første halve timen lot alle på laget være å sende ballen til ham. Han tok et par initiativ mot slutten av omgangen og gjorde sine saker bra. Distribusjonen fra backen var ikke all verden, men veldig safe og defensiv. Ble reddet av farten ved et par feilplasseringer, spesielt i andre omgang.
Fikk krampe i andre omgang, og ble byttet ut av den grunn.

Han er nok ikke mer enn et "prospect" akkurat nå. Men han er bevegelig og god som breddeholder. Hvordan vil han reagere i heksegryta mot Carlisle? Kan bli tøft det. Jeg kan ikke huske å ha hørt at Macca lovet ham plassen. Det er det flere som påstår, merkelig nok. Macca sa at han ville gå for den som hadde fortjent plassen (on merit). Det kan jo like godt være Hughes, som ikke gjorde mye feil på lørdag.


Til en annen sak: Delph samler gule kort som en feinschmecker! Han har nesten en bok full allerede. Der kan vi få litt problemer etterhvert, hvis han ikke roer seg ned!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

isak

Sv: Røde kort?
« Svar #28 på: September 14, 2008, 23:53:40 »
Nokon raude kort i løpet av ein sesong, desverre. To fotstaklingar bør ein sleppe å sjå! Men ein treng ikkje i krisemaksimere dette heller, for ein som opplevde Raude-Kaokaou på Sogndal i si tid, er to raude kort på ti kampar for Sheehan ingenting!  ::)

Runar

Sv: Røde kort?
« Svar #29 på: September 15, 2008, 06:02:35 »
Er ganske trygg på at Parker er det beste alternativet dersom han er blitt skadefri. Trygg i posisjonen i motsetning til JOhnson og Hughes. White har jeg sett lite av og vil ikke avskrive han som et bedre alternativ.