Er Macca riktig mann for vårt kjære Leeds United?

Started by Lee Chapman, November 15, 2008, 21:47:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Kloke ord her, Stian.

Og det viser seg vel med de typiske "Innpisker-managerne" at det går over en kort periode å kaste blod i garderoben. Over tid blir det ofte for tynt.

fmtj

Macca gjør så godt han kan med dagens mannskap! Forsvaret er tidvis en tragedie og kan hende trengs det noe mer kunnskap i trenerstaben på defensivt arbeid! Imdilertid er det nesten grusomt å se vårt forsvar i enkelte kamper! Dette henger også litt sammen med en midtbane som ikke greier å komme på rett side tidsnok når motstander har overganger. Er så drittlei av å se våre gutter halse etter motspillere som kjører overgang og så komme for seint til hjelp for forsvarerne våre. Og de er rett og slett ikke av de skarpeste i ligaen!
Yeboahs vitne

lojosang

Rabiate frådeskummere som Joe Kinnear og Dennis Wise gikk ut på dato på midten av sekstitallet. Det er bare enkelte styrer som ikke forstår at det de drikker er klumpete og sur melk.
- Leif Olav

trondt

Nå er vel heller ikke "rabiate frådeskummere" det jeg ønsker i klubben, men det jeg prøvde å få fram var at jeg er skeptisk til om Macca har det i seg som skal til for å få det beste ut av gutta, og ta oss tilbake der vi hører hjemme.

Wexler

Macca må selvsagt evalueres men, konklusjonen får vi ta ut på våren.
Jeg tror fortsatt !

lojosang

Vi har sparka mer managere enn ball i Leeds de siste årene (en var vi såpass heldige at trakk seg for å jobbe i Newcastle, London) uten at jeg ser det har gitt oss særlige framskritt. Tviler på at vi får det ved å sparke Macca heller, særlig ikke når hans eneste "lovbrudd" er å lede et lag som nådde lenger i Ligakøppen enn vi har gjort på mange herrens år og som er med for fullt i kampen om opprykk på tross av svimle midtstoppere.
- Leif Olav

berlin

Det er den enkleste sak i verden å være skeptisk eller negativ, både for egen del, og for tilbakemeldinger fra andre. Går det bedre, er det sjelden noe kommer og "grisebanker deg verbalt" for å ha tatt feil.

Det vrimler med forklaringer på elendigheten her, og jeg sier ikke at det ikke er riktig sett og tenkt, men mon tro om ikke Gary Mac & Co ser det samme og mer til, både kamper og trening.
Er de så blinde at de går "fem på" kamp etter kamp, at det ikke terper åpenbare svakheter på trening.

Teori og praksis er to forskjellige ting. Trening og kamp er også veldig forskjellig.

Det er en drøss med svakheter, vi er på nivå 3, vi er ikke så gode som PL-lagene.

Etter 5 seire til før jul i ligaen er vi omtrent der vi skal være. Personlig velger jeg fortsatt å være optimistisk, så får jeg heller ta skuffelsen senere.

Ble forresten midlertidig grusomt deppa av Hødd-kampen, hadde virkelig trodd vi skulle spasere gjennom den etter "Derby-spillet". Støtter Gar Mac likevel. Men men, det kommer flere kamper, og mange 3-poengere(smask, smask).

Er ellers merkelig likegyldig til kveldens kamp, skulle vel ønskt det var en ligakamp.

Asbjørn

Quote from: berlin on November 17, 2008, 17:19:04
Er ellers merkelig likegyldig til kveldens kamp, skulle vel ønskt det var en ligakamp.

...enig med du. Selv om vi sjelden ser Leeds for tiden, er jeg ennå usikker på om jeg tar turen til 'byen' for å få sett kampen...

Hadde det vært ligakamp derimot...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan