Der kom den: "The chairmans vote of confidence"

Started by Boxman, November 30, 2008, 15:12:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lufc86

Quote from: Per-Stian on December 02, 2008, 15:44:20
Møtet i Monaco, tirsdag 2. desember 2008

United management looking to the future...

United chairman Ken Bates declared himself delighted after a planning meeting with manager Gary McAllister, technical director Gwyn Williams, and CEO Shaun Harvey in Monaco on Monday.

The club's management team met up to discuss all aspects of the club and to draw up battle plans for the anticipated assault on League One.

"We planned this meeting long before Sunday," the chairman told Yorkshire Radio.

"After the Histon game, Gary, Gwyn and Shaun came out and we had a great day on Monday. We analysed all parts of the club, all parts of the performance, the Academy, and every player on the books was discussed in depth.

"I'm not sure of some players priorities, and the manager is aware of some of the weaknesses and that will be rectified in January.

"There's certainly no panic. It was a very positive meeting. Gary made it quite clear he couldn't convert to quick and rush as some have suggested."

"He sees his job as bringing back the type of football the fans enjoy, and that's what we are aiming for.

"It takes time and that's the way we are aiming to go. We have scored more goals than any other club in all other competitions, and those problems that do we have will be addressed in January.

"Some fans have asked why didn't we bring someone in on loan? The fact is that the only players available at this time of year are either rubbish that other clubs want off their books, short-termists, players who are over the top, or players needing match practice.

"We're not doing that. We are Leeds United and we are sticking to our principles."

Her har nok Macca gitt ein forespørsel om å få tillatelse til å bruke pengar i Januar på 3 nye spelarar. "I`ve need a new goalie, a right fullback and a centre half. I want to add a new pairing at the back four and a goalie who can save some crossings."
@m_sortland på twitter

peacock

Quote from: Leedsfan on December 02, 2008, 16:09:50
Quote from: lojosang on December 02, 2008, 11:52:52
Quote from: Leedsfan on December 02, 2008, 07:27:22
Vi trenger en trener som "eier" garderoben..

Nok et argument for å kjøpe tilbake Elland Road der altså. Nå bare leaser vi tross alt garderoben.

Hvis en spiller må motiveres for å spille Leeds opp fra 3. divisjon har han ingenting i klubben å gjøre.

At Macca kan ta upopulære grep så vi i flere tråder både her og på Waccoe da han utnevnte Frazer til kaptein.  8)

JEG husker lassevis av debatter om Blackwell på dette forum. Hvor er han nå?  Nesten på toppen av Championship.

Ã... bli kvitt Wise var en renselse for sjelen. Det mørkeste kapittel i mitt Leedsliv. Forhåpentligvis også i overskuelig framtid.

Jeg husker en trener som sa at jobben hans var ikke å motivere spillerne, han het Hallvar Thoresen og jobbet ikke lenge som trener på høyt nivå. Han opptrådde også som et "lik" på sidelinjen i dress... Ã... jeg hater sånne managere/trenere, gimme Martin O'Neill!

Mener å ha hørt om en del brukbare managere i dress: Capello, Lippi, Mouriniho etc. Det blir for dumt å bruke klær som kriterium for kvalitet som manager.

stian

Her har nok Macca gitt ein forespørsel om å få tillatelse til å bruke pengar i Januar på 3 nye spelarar. "I`ve need a new goalie, a right fullback and a centre half. I want to add a new pairing at the back four and a goalie who can save some crossings."
[/quote]

Ryktene skal også ha det til at han fortsatte som følger: "And by the way, I will need another defensive midfielder and a separate fitness coach for Andy Robinson. Anyone fancy a pint?"

lufc86

Quote from: stian on December 02, 2008, 16:41:49

Ryktene skal også ha det til at han fortsatte som følger: "And by the way, I will need another defensive midfielder and a separate fitness coach for Andy Robinson. Anyone fancy a pint?"

[/quote]

:D ;D
@m_sortland på twitter

Leedsfan

Quote from: peacock on December 02, 2008, 16:17:04
Quote from: Leedsfan on December 02, 2008, 16:09:50
Quote from: lojosang on December 02, 2008, 11:52:52
Quote from: Leedsfan on December 02, 2008, 07:27:22
Vi trenger en trener som "eier" garderoben..

Nok et argument for å kjøpe tilbake Elland Road der altså. Nå bare leaser vi tross alt garderoben.

Hvis en spiller må motiveres for å spille Leeds opp fra 3. divisjon har han ingenting i klubben å gjøre.

At Macca kan ta upopulære grep så vi i flere tråder både her og på Waccoe da han utnevnte Frazer til kaptein.  8)

JEG husker lassevis av debatter om Blackwell på dette forum. Hvor er han nå?  Nesten på toppen av Championship.

Ã... bli kvitt Wise var en renselse for sjelen. Det mørkeste kapittel i mitt Leedsliv. Forhåpentligvis også i overskuelig framtid.

Jeg husker en trener som sa at jobben hans var ikke å motivere spillerne, han het Hallvar Thoresen og jobbet ikke lenge som trener på høyt nivå. Han opptrådde også som et "lik" på sidelinjen i dress... Ã... jeg hater sånne managere/trenere, gimme Martin O'Neill!

Mener å ha hørt om en del brukbare managere i dress: Capello, Lippi, Mouriniho etc. Det blir for dumt å bruke klær som kriterium for kvalitet som manager.

De trenerne er ikke "lik" i dress:)

"Lik" = handlingslammet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Promotion 2010

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_4579897,00.html

"There's certainly no panic. It was a very positive meeting. Gary made it quite clear he couldn't convert to kick and rush as some have suggested."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/McAllister-receives-Bates-vote-of.4751866.jp

Bates met with McAllister, club chief executive Shaun Harvey and technical director Gwyn Williams in Monaco yesterday to discuss United's campaign so far and the make-up of the squad at Elland Road.

The talks were planned before Leeds' 1-0 defeat to Blue Square Premier club Histon on Sunday, and Bates claimed he was satisfied with the club's progress this term.

::)

Og litt mer:

Bates said: "We planned this meeting long before Sunday.
"After the Histon game, Gary, Gwyn and Shaun came out. We analysed all parts of the club, all parts of the performance, the academy, and every player on the books.

"I'm not sure of some players' priorities and the manager is aware of some of the weaknesses and that will be rectified in January. There's certainly no panic. It was a very positive meeting."

"I'm not sure of some players' priorities and the manager is aware of some of the weaknesses and that will be rectified in January."

:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Marching on together!

Promotion 2010

Quote from: Mr Kaizer on December 02, 2008, 17:47:19
Enda en slik tråd, promo?

Hardt på jobben idag! Hue vakke helt med, men nå har jo du ødelagt muligheten til å slette den da....

;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Asbjørn! Hjelp!

Min har den beste headingen da....det skal jeg ha!  ;)
Min første Leeds-kamp:

Dennis

Quote from: Promotion 2010 on December 02, 2008, 17:49:50
Quote from: Mr Kaizer on December 02, 2008, 17:47:19
Enda en slik tråd, promo?

Hardt på jobben idag! Hue vakke helt med, men nå har jo du ødelagt muligheten til å slette den da....

;D ;D ;D

Beklager  :)
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on December 02, 2008, 17:50:28
Asbjørn! Hjelp!

Min har den beste headingen da....det skal jeg ha!  ;)

Sånn. Vi var nådd dit hen at  dagens møte i Monaco ble 'diskutert' i samtlige tre tråder, så da skar jeg gjennom og slo sammen.
Husk, intet er slettet...

Og, promo, overskiften din var jo litt  bra da - så den vant du :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ragnar

Etter denne artikkelen håper og tror jeg at det kommer noen forsterkninger i januar og at det vil skje noen endringer i spillerstallen.

Tror nok at Macca er ganske klar over at om ikke Leeds rykker opp i år, så får han fyken.
*In El Loco we trust!*

auren

Lenger artikkel fra YEP i dag. Veldig interessant lesing. I like it :)

Leeds United chairman Ken Bates has confirmed that Gary McAllister will receive financial support in the January transfer window after holding talks with his manager in Monaco.
The two men met in Monte Carlo on Monday to discuss Leeds' current position and their plans for the rest of the League One season, and Bates agreed with McAllister's assessment that improvements to key areas of the club's squad would be needed next month.

United chief executive Shaun Harvey and technical director Gwyn Williams were also present at Monday's talks and McAllister travelled home to begin finalising his strategy for the forthcoming transfer window.

Mixed results during October and November, culminating in Sunday's FA Cup defeat to non-league Histon, have exposed certain weaknesses in McAllister's large pool of players.

And Bates admitted the importance of the campaign meant Leeds would look to secure new signings "in the first week of January, not the last."

Monday's discussions were arranged around 10 days before United's second-round loss in Cambridgeshire and Bates left no doubt about his continuing support of McAllister, who faced questions about his position as manager after full-time on Sunday.

Leeds had dropped to seventh in League One on the back of a surprise midweek defeat to Northampton Town.

But United's chairman questioned the "priorities" of certain members of McAllister's squad, accusing unnamed individuals of "coasting" through the League One term.

Bates told the YEP: "We discussed every single member of the playing squad and, yes, he has defined the areas where we need to improve or change things.

"Of course we'll support him and help him to do that.

"I'm not going to be specific about our plans, but we're clear on what we want and the new players we sign have to be coming here in the first week of January, not the last.

"The transfer window's only a month away so we've got work to do in a short space of time, but Gary will be able to strengthen his squad."

United recently announced profits in excess of £4.5m for the 14 months leading up to July 2008 and McAllister's success in securing new signings may be helped by that fact that Leeds are in their strongest financial position since the turn of the century.

It is inevitable that United's boss will seek to strengthen his defence â€" the club failed with an attempt to recruit Hull City centre-back Wayne Brown before the Football League's emergency loan deadline last week â€" and Bates said the small number of clean sheets produced by Leeds was the main disappointment of the season so far.

He also appeared to query the motivation of individual players, admitting he was "not sure of some players' priorities", and, asked to explain the comment, Bates said: "I think there are one or two who are happy to coast along.

"There are one or two players who need to look at themselves. We want players here who are going to die for the club.

"We've analysed every single one of them and decided who would be good enough for the Championship. We've also looked at which players are having a successful season in League One.

"I'm not going to name names but we've talked about everyone.

"Our league position's not as good as it should be. That's pretty obvious. It's a case of must do better, can do better, will do better.

"The meeting was very positive and the positive thing is that we've scored more goals than every other League One club in all competitions.

"The other side to that is not enough clean sheets, and that's an area where we have to improve. But anyone who thinks Gary will change his style of football can think again.

"You always hear fans saying how much they want to see attractive football and our supporters are getting that this season. Kick and rush isn't Gary's way and he's not prepared to listen to people who think that's how we should play.

"Don't forget that he took over a long-ball team and he's changed things gradually. We wanted a manager who sticks to his principles and you get much further by doing that, not by chopping and changing every time someone moans."

Some of the criticism aimed at Leeds during the past two months has been warranted and both their defensive and away records are less convincing than a club competing automatic promotion would hope for.

But Bates refused to indulge the topic of McAllister's future, which was surprisingly raised in the aftermath of Sunday's defeat at Histon.

United's chairman made it clear that McAllister, who is on a one-year rolling contract at Elland Road, retains his full support. And he highlighted recent rumblings in the Premier League as justification for avoiding rash reactions to periods of inconsistent form.

Asked about calls from a minority of supporters to sack McAllister, Bates said: "That's not even worthy of comment â€" just like the rubbish about Fabian Delph going to this club, that club and every club isn't worth commenting on.

"Everyone's an expert. Where are the idiots who said Liverpool should sack Rafael Benitez? They're probably celebrating the fact that Liverpool are top of the league.

"A few weeks ago, it was apparently time for Arsene Wenger to go (from Arsenal). That's a laugh. And how many times do you hear that (Sir Alex) Ferguson has lost it?

"One thought that occurred to me on Sunday was that Swansea City lost to Havant and Waterlooville in the FA Cup last season and went on to win League One. We think we can do the same."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Quote from: Mr Kaizer on December 01, 2008, 13:19:29
Ser at enkelte vil bytte ut Macca med Poyet, hvor er det da blitt av hukommelsen?

Poyet fikk mye av æren for den gode høsten Leeds gjorde i fjor, kanskje er det også rettmessig ros, men hvorfor i all verden får han ikke også da kritikk for å ha bidratt til å rykke klubben ned til tredje divisjon? Så vidt jeg husker var han også delaktig i det, tross at jeg forstår at det er vanvittig enkelt å legge risen på Wise og rosen på en sympatisk sør-amerikaner. I tillegg, er det ikke manglende rutine som sjef som Macca kritiseres for? Og så er plutselig Poyet et fullgodt alternativ?

Nå er det fortsatt tidlig å konkludere med noe som helst og jeg er selvsagt blant de som mener at å sparke manager nå, neppe vil få særlig positiv effekt. Tilliten til Macca vil ikke vare evig og for mange er den allerede borte, men å sparke manageren er en primitiv form for løsning, spesielt i den situasjonen vi er i nå. Om vi ser bort ifra flausen i går, styrer vi de aller fleste kamper - også en stor del av de tapte. Enkle baklengsmål i form av markeringssvikt og personlige feil, bør være mulig å rydde opp i!

Jeg ville ikke ha Poyet inn istedenfor McAllister..men som hj.trener...Var nok veldig uklar der...?

DONREVIE

Jeg hade et innlegg sist sesong hvor jeg pekte på de defensive problemene vi har.Vi slipper inn mål kamp etter kamp på hj ???nespark og crossere.Dette måtte vår manager se sist sesong,og forsterket laget i sommer.At dette ikke er gjort er slett håndverk.Jeg mener fremdeles at laget spiller en for ambisiøe form for fotball,for mye spill på fot,motstanderne får all tid i verden til og organisere seg.Vi står og driller og spiller på tvers,slik at våre skillpadder i forsvaret blir tatt på farta i kontringene gang på gang,når vi mister ballen i vårt forsøk på og spille som de store laga gjør.Jeg vil ikke kappe hodet av vår manager ennå,men hvis trenden fortstter  ut desember  må Bates gjøre det han må,skaff oss en mer kynisk, og rett på mål manager.For ordens skyld har jeg sett tre kamper live på Elleand i år,og resten på LUTV,alle kampene er stort sett like,vi har ballen mest skaper lite sjanser,og motstanderne lager mål på de få mulighetene de får.Fåe ikke vår manager ordnet opp i dette er vi i league one også neste  sesong.

Torgeir

Lite sjanser???? Vi er en av de laga som skaper mest og skårer mest.....og en av de laga som slipper inn de enkleste mål....her må det jobbes...

Var det ikke en av kampene vi hadde over 30 målsjanser og vinner 1 -0... ::) ::) ::) ::)

8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Karl Hot Shot

"Vote of confidence" fra styreformannen er jo vanligvis et lite signal om at manageren sitter utrygt. Det er mulig at Ken Bates har blitt mer tålmodig med årene, men jeg tror ikke laget skal gjøre så veldig mange dårlige resultater til, før noen får svi og må bære konsekvensene. Gary McAllister eller ikke Gary McAllister, ingen er fredet i nærheten av Ken Bates. Han hogger hodet av hvem det skulle være, som den beste bøddelen fra senmiddelalderen. Mannen er jo den reneste inkvisitoren, og dersom Bates merker at supporterne ikke lenger er særlig glade i McAllister, så stuper Gary Mac rett ut av kontorene. Derfor tror jeg muligens at vi skal roe ned den verste kritikken. Bates har fortsatt sine observatører og reportere i Skandinavia.

h.b

Quote from: Karl Hot Shot on December 03, 2008, 20:29:29
"Vote of confidence" fra styreformannen er jo vanligvis et lite signal om at manageren sitter utrygt. Det er mulig at Ken Bates har blitt mer tålmodig med årene, men jeg tror ikke laget skal gjøre så veldig mange dårlige resultater til, før noen får svi og må bære konsekvensene. Gary McAllister eller ikke Gary McAllister, ingen er fredet i nærheten av Ken Bates. Han hogger hodet av hvem det skulle være, som den beste bøddelen fra senmiddelalderen. Mannen er jo den reneste inkvisitoren, og dersom Bates merker at supporterne ikke lenger er særlig glade i McAllister, så stuper Gary Mac rett ut av kontorene. Derfor tror jeg muligens at vi skal roe ned den verste kritikken. Bates har fortsatt sine observatører og reportere i Skandinavia.
Hva vil Bates høre på meg ;D. Ut med deg macca ut med deg ;D

Promotion 2010

Quote from: h.b on December 03, 2008, 20:43:11
Hva vil Bates høre på meg ;D. Ut med deg macca ut med deg ;D

Du er på kroken, h.b   ::)
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: auren on December 03, 2008, 14:08:46

Leeds had dropped to seventh in League One on the back of a surprise midweek defeat to Northampton Town.

But United's chairman questioned the "priorities" of certain members of McAllister's squad, accusing unnamed individuals of "coasting" through the League One term.

Bates told the YEP: "We discussed every single member of the playing squad and, yes, he has defined the areas where we need to improve or change things.

"Of course we'll support him and help him to do that.

"I'm not going to be specific about our plans, but we're clear on what we want and the new players we sign have to be coming here in the first week of January, not the last.

"The transfer window's only a month away so we've got work to do in a short space of time, but Gary will be able to strengthen his squad."

United recently announced profits in excess of £4.5m for the 14 months leading up to July 2008 and McAllister's success in securing new signings may be helped by that fact that Leeds are in their strongest financial position since the turn of the century.

It is inevitable that United's boss will seek to strengthen his defence â€" the club failed with an attempt to recruit Hull City centre-back Wayne Brown before the Football League's emergency loan deadline last week â€" and Bates said the small number of clean sheets produced by Leeds was the main disappointment of the season so far.

He also appeared to query the motivation of individual players, admitting he was "not sure of some players' priorities", and, asked to explain the comment, Bates said: "I think there are one or two who are happy to coast along.

"There are one or two players who need to look at themselves. We want players here who are going to die for the club.

"We've analysed every single one of them and decided who would be good enough for the Championship. We've also looked at which players are having a successful season in League One.

"I'm not going to name names but we've talked about everyone.

"Our league position's not as good as it should be. That's pretty obvious. It's a case of must do better, can do better, will do better.
...........

"The other side to that is not enough clean sheets, and that's an area where we have to improve. But anyone who thinks Gary will change his style of football can think again.

"You always hear fans saying how much they want to see attractive football and our supporters are getting that this season. Kick and rush isn't Gary's way and he's not prepared to listen to people who think that's how we should play.

Jaha. Så det er svakheter i stallen som er grunnen til at vi slipper inn mål etter mål på dødballer eller kontringer i mot. Spillerne må ta skylden, til tross for at svært mange som følger laget tett, mener å ha identifisert et klart mønster i måten baklengensmålene renner inn på. Dette nesten uavhengig av hvilke 11 som løper rundt utpå der! Macca derimot, akter ikke å forandre på sine disposisjoner. Det er utvilsomt nærliggende å tolke signalene fra Bates på den måten. Urovekkende!
Jon R.

Per-Stian

Om våre miserable prestasjonar på dødballar skuldast at alle våre defensive spelarar er heilt bak mål på dette feltet, eller om det er mangelfull trening på slike situasjonar i trening som er skuld i problema våre, er vanskeleg å seie. Sannsynlegvis er det ei blanding med litt overvekt på det siste. Lurer på om situasjonen rundt trenarteamet også var på agendaen i Monaco. Det er inga tvil om at noko er feil på Thorpe Arch når vi er så sårbare bakover på kontringar og spesielt på dødballar (Kårner=mål i 1/3 tilfeller).

Noko positivt frå artikkelen i YEP, sjølv om det vanskelegaste gjenstår; få tak i gode spelarar:
"I'm not going to be specific about our plans, but we're clear on what we want and the new players we sign have to be coming here in the first week of January, not the last. The transfer window's only a month away so we've got work to do in a short space of time, but Gary will be able to strengthen his squad."

Adis

Quote from: Asbjørn on December 01, 2008, 16:51:44
Quote from: Adis Skjetne aka WeAreLeeds on December 01, 2008, 16:37:45

jeg tror Rui Marques, Paul Huntington, Paul Butler og Lubo Michalik er grunnene til at det ikke er hentet inn flereforsvarere.. det burde jaggu holde. Rui var liksom på vei til Sunderland, eller hva det var, Hunty har A-kamper for Newcastle. Lubo var god forrige gang han var her og de fleste jublet vel da han kom én uke etter å ha spilt PL-kamp for Bolton og Butler er rutina selv, så hvorfor gutta sovner gang på gang er pokker ikke godt å si..det er vel en grunn til at klubbene de kom fra solgte dem..

..hvis vi bytter ut Paul Butler med Paul Telfer så understreker du noe mange har påpekt. Disse har navnene oig ryktet i orden. Noe verre er det med praksisen... Kanskje er det så enkelt som at de herrer trenger en 'snakker' (eller 'sjef' ved sin side), eller, Gud forby. så er det de som organiserer dem på treningsfeltet det butter hos...

Hehe.. Paul Butler.. bra jobba av meg. jeg sovna tydeligvis like mye som den bakre fireren da jeg skrev innlegget.. Men Michalik og Telfer oser det ei tempo av uansett, så om sovingen ved glipte markeringer bestandig er søvn, eller om det i stor grad er tempoproblemer i stedet kan man jo spørre seg om..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

sportcarl1

jag tror på bates och vad han säger, räknar med minst ett nyförvärv i januari och att mcallister sitter säkert ut hela säsongen ut, men vi får se

Promotion 2010

QuoteJaha. Så det er svakheter i stallen som er grunnen til at vi slipper inn mål etter mål på dødballer eller kontringer i mot. Spillerne må ta skylden, til tross for at svært mange som følger laget tett, mener å ha identifisert et klart mønster i måten baklengensmålene renner inn på. Dette nesten uavhengig av hvilke 11 som løper rundt utpå der! Macca derimot, akter ikke å forandre på sine disposisjoner. Det er utvilsomt nærliggende å tolke signalene fra Bates på den måten. Urovekkende!

Så var det den kjernefysikeren da. Macca er visst ikke det:

OK: Vi fortsetter å spille pen fotball, som er lett å forsvare seg mot på dette nivået. Spesielt når pen fotball spilles av ikke altfor talentfulle gutter.

OK: Vi fortsetter å spille soneforsvar der vi har delt hele området fra 16-meteren og til dødlinja i fire like store deler. Og så leker vi kappe-land før vi våger oss inn i en annen sone. På den måten forstyrrer vi ikke hverandre når vi jobber.

Mann-mot-mann er gammeldags tenkning for nye Leeds United!  :o

Blir bra dette.........
Min første Leeds-kamp:

Tom S

Gary McAllister has called for Leeds United's supporters to put their trust in him and his players as the club fight to give their League One season a pre-Christmas shot in the arm.

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=4765083&sitecode=leed&sportcode=leed
COME ON LEEDS !!

h.b

Quote from: Tom S on December 05, 2008, 21:28:09
Gary McAllister has called for Leeds United's supporters to put their trust in him and his players as the club fight to give their League One season a pre-Christmas shot in the arm.

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=4765083&sitecode=leed&sportcode=leed
Hvis dette stemmer, så føler virkelig Macca at majoriteten begynner å snu seg mot ham. Dette ser da ikke lyst ut. Gir faktisk Macca 3 kamper på å snu trenden. Vinner vi ikke minst 2 av dem, så må macca gå

Promotion 2010

Gadd ikke høre på kampen idag. Så heller på Blackburn vs Liverpool. Bra kamp!

Tilbake til tragedien Leeds igjen:
Er litt overrasket over måten styreforman Bates formulerer seg etter møtet med Macca: "This is the way the manager wants the football to be played."

Han bruker ikke us eller we lenger.... Signal om noe kanskje. Ken Bates er en kyniker som vil ha suksess for enhver pris. Gjerne med litt ugreie metoder på kanten av reglene. Skal vedde på at Bates ser ganske frusterert på de elendige resultatene og metoden de er oppnådd på i denne sesongen.
Min første Leeds-kamp: