Der kom den: "The chairmans vote of confidence"

Started by Boxman, November 30, 2008, 15:12:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Quote from: baste on December 01, 2008, 21:35:55
Quote from: bites yer legs on December 01, 2008, 18:00:46
Quote from: SirOlsen on December 01, 2008, 13:34:23
Sånn, da har det gått et døgn siden jeg selv bevitnet det absolutt værste av prestasjoner jeg har sett gjennom min historie som Leeds supporter. Til og med ikke tapene med mange mål i CCC under Blackwell kunne toppe det jeg så igår på elendighetsskalaen..

Jeg vet ikke helt om jeg skal hyle Macca opp og ned, for jeg har fortsatt tro på mannen.. av en eller annen grunn..
Men jeg må si jeg ble fryktelig skuffet de gangene kameraene sveipet over ham.. (noe som skjedde en del ganger). Hva jeg så, var en Macca, som bare satt der.. med en mine som var vanskelig å analysere hit eller dit, men jeg fikk følelsen at han egentlig bare ville få dette unna og dra hjem og var lite interessert i å styre noe som helst i noen som helst retning.

Riktignok, Macca var ikke på banen.. men han som lagets leder må da kunne komme med noen direktsjoner/instrukser som skal lede laget i rett vei.. for det som skjedde på banen var ALT ANNET enn rett vei.. Jeg vil legge fulle og hele skylden på spillerne som var på banen. Ok, det var elendige baneforhold, men er det unnskyldning nok til å tape 1-0 mot storlaget Histon?
(jeg skal innrømme at jeg faktisk aldri hadde hørt om Histon engang før denne kampen).

Nei, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si... men Macca-lederen skuffet meg igår.. jeg håper virkelig vi kan få se andre takter fremover. Sånn sett hadde jeg faktisk mere sans for Wise, som aktivt gjennom kampen kom med instruksjoner, retningslinjer fra sidelinjen.. han satt vel litt FOR sjeldent på stolen igjen.. hehe, så en balansegang hadde vel sikkert gått an.
Men en leder som bare sitter der og ser på at et lag som Histon har balletak på oss fra begynnelse til slutt... er det god lederskap for en manager til et lag som Leeds?

Dette var særdeles svak argumentasjon. Han brølte ikke når kamerane fokuserte på han? Nei, slaktejakten på Macca når stadig nye høyder..

Husker en Norsk manager med navnet Nils Arne Eggen, som på 7-0 til Rosenborg i kampen mot Brann i 96 stod å freste mot spillerne, det var jo for F**' 14 min igjen...framover..fart...kontre...Kampen endte 10-0. Hvis en manager bare sitter ut tiden uten å gjøre noen grep..så sier han jo inndirekte at han er fornøyd? Eller???

Ã... gjøre grep i sittende stilling er jo klin umulig!! >:( Dette er på grensen til det absurde. Det første innlegget legger managerryktet til Macca nær i grus fordi han ikke roper og skriker hver gang kameraet fokuserer på ham. Jeg er forsåvidt ikke enig i det, Macca sto også og ropte instrukser til spillerne på min skjerm. Nok om det. Hva med alle gangene kameralinsen ikke peker på Macca, for alt vi vet stuper han kråke eller ligger i fosterstilling.. Poenget mitt er vel at det er meningsløst å dømme Macca den ene veien eller den andre bare "fordi han sitter på itv".
Jeg husker forresten at den samme karen satt en del på skysports under Carlisle-Leeds tidligere i år, men jeg tror et par stk her inne var fornøyd med ham etter den kampen.

Eggen-eksempelet blir vel og ta ting ut av sammenheng, men fair-enough, jeg ser hvor du vil hen. Når Macca igår ropte til spillerene, hva tror du han ropte da? "Hei gutter, puff ballen til nærmeste vannpytt så ofte som mulig!"?
Jeg trenger vel ikke poengtere at han neppe ropte det, men instrukser som han mente var konstruktive der og da. Instrukser som skulle hjelpe Leeds United til og oppnå best mulig resultat, akkurat som Eggen gjorde det i gamledager..
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Dette var særdeles svak argumentasjon. Han brølte ikke når kamerane fokuserte på han? Nei, slaktejakten på Macca når stadig nye høyder..
Det handler ikke om noe slaktejakt.. men hadde du tatt deg tid til å lese innlegget mitt, så etterlyste jeg en aktiv leder. Ikke snakk om å kjefte å smelle ukonstruktivt, men å komme med instruksjoner og korrigeringer fra sidelinjen.. for husk, det er jævlig enkelt å sitte å se på hva som skal korrigeres.. jeg har i allefall jævlig mye meninger om hva som skal korrigeres når jeg sitter og ser på feks fotballkamper.

Det jeg mener er at Macca måtte før eller siden i kampen se at den spillestilen han hadde gitt guttene på forhånd ikke fungerte... det så i allefall jeg klart og tydelig. Og hva hadde det kostet Macca og deltatt litt aktivt fra sidelinjen og prøvd og fått ting på rett kjøl?..
Men dette var totalt fraværende fra hva jeg kunne se.. og ja, jeg så hele kampen.

-SirOlsen-

SirOlsen

Quote from: bites yer legs on December 02, 2008, 01:31:47
Sånn, da har det gått et døgn siden jeg selv bevitnet det absolutt værste av prestasjoner jeg har sett gjennom min historie som Leeds supporter. Til og med ikke tapene med mange mål i CCC under Blackwell kunne toppe det jeg så igår på elendighetsskalaen..

Jeg vet ikke helt om jeg skal hyle Macca opp og ned, for jeg har fortsatt tro på mannen.. av en eller annen grunn..
Men jeg må si jeg ble fryktelig skuffet de gangene kameraene sveipet over ham.. (noe som skjedde en del ganger). Hva jeg så, var en Macca, som bare satt der.. med en mine som var vanskelig å analysere hit eller dit, men jeg fikk følelsen at han egentlig bare ville få dette unna og dra hjem og var lite interessert i å styre noe som helst i noen som helst retning.

Riktignok, Macca var ikke på banen.. men han som lagets leder må da kunne komme med noen direktsjoner/instrukser som skal lede laget i rett vei.. for det som skjedde på banen var ALT ANNET enn rett vei.. Jeg vil legge fulle og hele skylden på spillerne som var på banen. Ok, det var elendige baneforhold, men er det unnskyldning nok til å tape 1-0 mot storlaget Histon?
(jeg skal innrømme at jeg faktisk aldri hadde hørt om Histon engang før denne kampen).

Nei, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si... men Macca-lederen skuffet meg igår.. jeg håper virkelig vi kan få se andre takter fremover. Sånn sett hadde jeg faktisk mere sans for Wise, som aktivt gjennom kampen kom med instruksjoner, retningslinjer fra sidelinjen.. han satt vel litt FOR sjeldent på stolen igjen.. hehe, så en balansegang hadde vel sikkert gått an.
Men en leder som bare sitter der og ser på at et lag som Histon har balletak på oss fra begynnelse til slutt... er det god lederskap for en manager til et lag som Leeds?

Husker en Norsk manager med navnet Nils Arne Eggen, som på 7-0 til Rosenborg i kampen mot Brann i 96 stod å freste mot spillerne, det var jo for F**' 14 min igjen...framover..fart...kontre...Kampen endte 10-0. Hvis en manager bare sitter ut tiden uten å gjøre noen grep..så sier han jo inndirekte at han er fornøyd? Eller???

Ã... gjøre grep i sittende stilling er jo klin umulig!! >:( Dette er på grensen til det absurde. Det første innlegget legger managerryktet til Macca nær i grus fordi han ikke roper og skriker hver gang kameraet fokuserer på ham. Jeg er forsåvidt ikke enig i det, Macca sto også og ropte instrukser til spillerne på min skjerm. Nok om det. Hva med alle gangene kameralinsen ikke peker på Macca, for alt vi vet stuper han kråke eller ligger i fosterstilling.. Poenget mitt er vel at det er meningsløst å dømme Macca den ene veien eller den andre bare "fordi han sitter på itv".
Jeg husker forresten at den samme karen satt en del på skysports under Carlisle-Leeds tidligere i år, men jeg tror et par stk her inne var fornøyd med ham etter den kampen.

Eggen-eksempelet blir vel og ta ting ut av sammenheng, men fair-enough, jeg ser hvor du vil hen. Når Macca igår ropte til spillerene, hva tror du han ropte da? "Hei gutter, puff ballen til nærmeste vannpytt så ofte som mulig!"?
Jeg trenger vel ikke poengtere at han neppe ropte det, men instrukser som han mente var konstruktive der og da. Instrukser som skulle hjelpe Leeds United til og oppnå best mulig resultat, akkurat som Eggen gjorde det i gamledager..
La meg stille deg et spørsmål, siden du også tydelligvis så kampen.

Kan du poengtere for meg eksakt HVA du så ble gjort ute på den banen mot Histon som det luktet god fotball-lederskap av?... Isåfall vil jeg gjerne du skal påpeke eksakt hva, for jeg fant ingenting... og den bitre sannhet er at postmannen på Histon, et lag jeg aldri hadde hørt om før igår, senket oss.. The mighty Leeds United.. for meg sier det litt.. og ja, hver gang kameralinsene sveipet over Macca, bare satt han der og så ..ja, tankefull/glup/dum (fyll in hva som måtte passe) ut..

Så jeg venter i spenning... gi meg noe så jeg kan endre min oppfatning, for jeg er kjempeskuffet over hva jeg så. Men merk deg, jeg har IKKE hylt etter en managerendring. Jeg stiller sier og stiller noen kritiske spørsmål og tanker rundt det jeg bevitnet igår.. For det var det mest tragiske jeg har sett i hele min over 20årige "karriære" som Leeds supporter... det er INGENTING jeg kan se tilbake på som jeg kan mene kunne slå dette i form av "tragisk"
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

Sir, du så kanskje hele kampen, men du så ikke på Macca hele kampen! Det var poenget mitt! Jeg leste innlegget ditt! Jeg har aldri pålagt deg en mening om at du ønsket en kjeftesmelle, om det har blitt oppfattet sånn beklager jeg det. Og si at Macca ikke deltar på sidelinjen og ikke ønsker å få tingene på "rett kjøl" er for meg ufattelig, jeg tror ikke det er en profesjonell manager som ikke gjør det! Om så, har vi funnet oss et unikum!!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Quote from: SirOlsen on December 02, 2008, 01:47:37
Quote from: bites yer legs on December 02, 2008, 01:31:47

La meg stille deg et spørsmål, siden du også tydelligvis så kampen.

Kan du poengtere for meg eksakt HVA du så ble gjort ute på den banen mot Histon som det luktet god fotball-lederskap av?... Isåfall vil jeg gjerne du skal påpeke eksakt hva, for jeg fant ingenting... og den bitre sannhet er at postmannen på Histon, et lag jeg aldri hadde hørt om før igår, senket oss.. The mighty Leeds United.. for meg sier det litt.. og ja, hver gang kameralinsene sveipet over Macca, bare satt han der og så ..ja, tankefull/glup/dum (fyll in hva som måtte passe) ut..

Så jeg venter i spenning... gi meg noe så jeg kan endre min oppfatning, for jeg er kjempeskuffet over hva jeg så. Men merk deg, jeg har IKKE hylt etter en managerendring. Jeg stiller sier og stiller noen kritiske spørsmål og tanker rundt det jeg bevitnet igår.. For det var det mest tragiske jeg har sett i hele min over 20årige "karriære" som Leeds supporter... det er INGENTING jeg kan se tilbake på som jeg kan mene kunne slå dette i form av "tragisk"
Hehe, tviler du på at jeg så kampen??  :P

Jeg kan nok ikke frelse deg. Vi tapte 1-0 for et amatørlag, jeg har ikke brukt positive ord om den forestillingen. Men du påstår at Macca ikke prøver. Jeg mener den påstanden både er grunnløs og feil. 

Du burde kanskje lese mine inlegg også?
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Som du ser, sier jeg følgende:
QuoteLa meg stille deg et spørsmål, siden du også tydelligvis så kampen.
Det betyr:
At jeg har oppfattet at du også så kampen.

Du mener (sier i allefall) at min oppfatning er bunnløs og feil, og at min argumentasjon er tynn. Jeg kommer i allefall med noen argumenter som baserer seg på hva jeg så med egne øyne. Det påstår du altså her jeg tar feil i. Så vidt jeg ikke så syner igår i allefall, så var det et faktum. Godt mulig han kanskje åpnet munnen i noen øyeblikk kameraet ikke var på ham, men jeg lurer fortsatt på hva du så av taktiske endringer som ble gjort på banen?.. Jeg så i allefall ingen. Jeg så at vi fikk direkte julling. Og jeg er av den oppfatning av at Macca som manager har en oppgave å løse ting, som har mulighet til å se ting i et annet perspektiv fra sidelinjen enn det spillerne ute på banen kanskje ser.
Ja, jeg ser du sier ordet "prøver", men jeg så ingen tegn igår at Macca prøvde. Isåfall burde den mannen i en slik posisjon, enten han heter Macca eller oldefar Truls å kunne se at den taktikken som ble startet med ikke fungerte.. alt vi produserte var toppen 2 skudd på mål, hvor Mikkelikk var veldig uheldig og traff sitt skudd i stolpen... men ærlig talt.. vi er Leeds United, og vi vet begge to meget godt hvilken stall vi har og hva vi burde kunne få ut av den... men vi greide INGENTING.... og mener du helt seriøst at ikke Macca bør ta sin del av ansvaret for det?
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

Quote from: SirOlsen on December 02, 2008, 02:12:11
Som du ser, sier jeg følgende:
QuoteLa meg stille deg et spørsmål, siden du også tydelligvis så kampen.
Det betyr:
At jeg har oppfattet at du også så kampen.

Du mener (sier i allefall) at min oppfatning er bunnløs og feil, og at min argumentasjon er tynn. Jeg kommer i allefall med noen argumenter som baserer seg på hva jeg så med egne øyne. Det påstår du altså her jeg tar feil i. Så vidt jeg ikke så syner igår i allefall, så var det et faktum. Godt mulig han kanskje åpnet munnen i noen øyeblikk kameraet ikke var på ham, men jeg lurer fortsatt på hva du så av taktiske endringer som ble gjort på banen?.. Jeg så i allefall ingen. Jeg så at vi fikk direkte julling. Og jeg er av den oppfatning av at Macca som manager har en oppgave å løse ting, som har mulighet til å se ting i et annet perspektiv fra sidelinjen enn det spillerne ute på banen kanskje ser.
Ja, jeg ser du sier ordet "prøver", men jeg så ingen tegn igår at Macca prøvde. Isåfall burde den mannen i en slik posisjon, enten han heter Macca eller oldefar Truls å kunne se at den taktikken som ble startet med ikke fungerte.. alt vi produserte var toppen 2 skudd på mål, hvor Mikkelikk var veldig uheldig og traff sitt skudd i stolpen... men ærlig talt.. vi er Leeds United, og vi vet begge to meget godt hvilken stall vi har og hva vi burde kunne få ut av den... men vi greide INGENTING.... og mener du helt seriøst at ikke Macca bør ta sin del av ansvaret for det?

Igjen misforstår du det jeg skriver. Prøve og feile er det noe som heter, i går feilet Macca. Jeg tror forsatt Macca prøver sitt ytterste, det har vel vegentlig vært poenget mitt hele tiden, men du forvrenger det. Du sier at din argumentasjon er fakta fordi du så det, hva om jeg har en annen infallsvinkel på det vi begge så? Er det feil?
Jeg så heller ikke noe brilijanse fra Macca i praktisk form på banen i går, det var en forbannet dårlig kamp, men jeg tror da likevel Macca gjorde sitt ytterste for å endre på det. Utover i 2.omg feks begynte de med mer direkte spill, Howson var frisk og Snodgrass kom til mye fra sin kant. Det er da noe?

Vi kan vel være enig i at det finnes både gode og dårlige forsøk, det som skjedde i går var et dårlig forsøk fra Maccas side, men forsatt et forsøk!! Og jeg, med min tro på Macca og hans evner, tror at når vi summerer opp Maccas managerperiode en gang i lang fremtid(forhåpentligvis) kommer det til å være med en majoritet av gode forsøk og gode resultater han har levert.
KEEP FIGHTING!!

Inge

Kanskje Janove kan hjelpe dere med å finne ut hvor aktiv macca er på sidelinja når ikke kamera er der. Han har jo sesongbilett like bak innbytter benkene    8)

Leedsfan

Vi trenger en trener som "eier" garderoben.. En som motiverer og tør å ta upopulære grep. Jeg tror ikke Macca er denne treneren...

Det er et vanskelig spørsmål om hvilken trener som ville vært best for Leeds United, men Macca er nok ikke den som får oss opp i premiership igjen...

Husker en trenerdebatt på dette forumet for en stund tilbake og da var folk her t.o.m negativ til Ranieri, hvor er han nå?? Nesten på toppen av den italienske ligaen.

Jeg savner nesten Wise...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

Jeg håper rett og slett dere tar feil i denne saken! Vil beholde Macca å få inn noen skikkelige spillere istedet! Et forsvar som ikke lekker som ei sil!
Yeboahs vitne

Sydhagen

tipper at Macca får frem til nyttår på å snu dette...og viss ikke det skjer så kommer Boothroyd inn døra.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

Vi skal ikkje kimse av medarbeidersamtalar. Det kan vere godt å få snakka ut om hindringar, utfordringar, gleder osv. i samband med jobben. Dette treng ikkje naudsynt vere så alvorleg, men ein peptalk treng Macca heilt klart. Det skal brenne litt under føtene når ein er Leeds-trenar!

kjelvi

Leeds boss Gary McAllister will be sacked at the end of the season if he fails to win promotion. (Daily Star)

Sydhagen

Quote from: kjelvi on December 02, 2008, 10:00:36
Leeds boss Gary McAllister will be sacked at the end of the season if he fails to win promotion. (Daily Star)

viss Leeds ligger 10 poeng eller mer bak direkte opprykk ved nyttår, så bør Macca skiftes ut pronto!
da henter vi inn Boothroyd og får litt guts i laget!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

janove

Quote from: Sydhagen on December 02, 2008, 10:10:24

viss Leeds ligger 10 poeng eller mer bak direkte opprykk ved nyttår, så bør Macca skiftes ut pronto!

Da regner jeg med at du er klar over at Boothroyd representerer samme spillestil som Wise.
Det er iallefall en garanti for at Delph forsvinner!  :o

Sydhagen

Quote from: janove on December 02, 2008, 10:16:52

Da regner jeg med at du er klar over at Boothroyd representerer samme spillestil som Wise.

så det du mener er at så lenge vi beholder Delph, så er det greit at vi ligger 10 poeng bak opprykk..?

jeg har ikke noe ønske om at Delph skal forlate Leeds, og forstår heller ikke hvorfor du mener at han kommer til å forsvinne viss vi får en litt røffere og direkte stil enn det som er nå...vi trenger jo dyktige spillere selv om vi spiller røffere.

sportcarl1

Quote from: janove on December 02, 2008, 10:16:52

vad är det för garantier du lämnar Jan-ove? berätta, har delph gett ett utlåtande eller bara spekulerar du och vänder det till en garanti?

lojosang

Quote from: Leedsfan on December 02, 2008, 07:27:22
Vi trenger en trener som "eier" garderoben..

Nok et argument for å kjøpe tilbake Elland Road der altså. Nå bare leaser vi tross alt garderoben.

Hvis en spiller må motiveres for å spille Leeds opp fra 3. divisjon har han ingenting i klubben å gjøre.

At Macca kan ta upopulære grep så vi i flere tråder både her og på Waccoe da han utnevnte Frazer til kaptein.  8)

JEG husker lassevis av debatter om Blackwell på dette forum. Hvor er han nå?  Nesten på toppen av Championship.

Ã... bli kvitt Wise var en renselse for sjelen. Det mørkeste kapittel i mitt Leedsliv. Forhåpentligvis også i overskuelig framtid.
- Leif Olav

auren

Macca, Bates, Williams og Harvey hadde et svært positivt møte i Monaco :

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1473928,00.html

Oppløftende lesing. Håper skuta snur kjølen i kulden :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Quote from: auren on December 02, 2008, 12:28:22
Macca, Bates, Williams og Harvey hadde et svært positivt møte i Monaco :

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1473928,00.html

Oppløftende lesing. Håper skuta snur kjølen i kulden :)

auren

Meget, jeg gleder meg til fremtiden!

auren

Her har vi svaret på hvorfor Macca virket resignert:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1474022,00.html

Han var altså syk, og burde egentlig ikke vært der.

Ellers så oppsummerer Bates bra. Selvsagt skuffende med tap, men det siste som står gir grunn til optimisme:

Swansea ble slått ut av Havant and Waterlooville i fjor i Fa cupen. Etter det begynte deres gode periode. Vi får håpe det er et godt omen ;)

auren, oppløftet på nytt

pedro

Er rimelig sikker på at dette svært flaue tapet gjør at vi snur trenden en gang for alle. Det skjer ofte radikale endringer i positiv retning etter slike opplevelser.
Leedsomaniac

Sydhagen

Quote from: auren on December 02, 2008, 13:35:49

Ellers så oppsummerer Bates bra. Selvsagt skuffende med tap, men det siste som står gir grunn til optimisme:

Swansea ble slått ut av Havant and Waterlooville i fjor i Fa cupen. Etter det begynte deres gode periode. Vi får håpe det er et godt omen ;)

auren, oppløftet på nytt

ingenting hadde gledet meg mer!

men jeg har mine tvil...

fmtj

Quote from: pedro on December 02, 2008, 13:39:12
Er rimelig sikker på at dette svært flaue tapet gjør at vi snur trenden en gang for alle. Det skjer ofte radikale endringer i positiv retning etter slike opplevelser.

Jepp! La oss håpe det!
Yeboahs vitne

Fygle

Quote from: auren on December 02, 2008, 13:35:49

Her har vi svaret på hvorfor Macca virket resignert:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1474022,00.html

Han var altså syk, og burde egentlig ikke vært der.

auren, oppløftet på nytt

Yeeha!! La oss håpe at vi blir rundspilt av et enda dårligere lag, så kanskje vi rykker direkte opp til PL...  ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

auren

Det var jo en like stor bombe i fjor at Swansea røyk mot Havant, som når vi nå røyk ut mot Histon. Men det blir jo fremstilt som sensasjonelt ettersom vi har navnet Leeds og var et tidligere storlag. Så det er absolutt ikke bare spillerne som har et for stort ego. Vi bør nok kikke oss selv i speilet ::)

auren

nord

Ja var meget skuffet over resultatet, men havde på fornemmelsen at vi ville tape!. Desværre gik dette i opfyldelse  :-[ Skuffet men ikke overrasket. Nej vi skal skifte træneren. Det er i modgang han får vist sin styrke og kvaliteter. Nu er jeg sikker på at vi rykker op! - Han har noget bevise!!  :o

Per-Stian

Møtet i Monaco, tirsdag 2. desember 2008

United management looking to the future...

United chairman Ken Bates declared himself delighted after a planning meeting with manager Gary McAllister, technical director Gwyn Williams, and CEO Shaun Harvey in Monaco on Monday.

The club's management team met up to discuss all aspects of the club and to draw up battle plans for the anticipated assault on League One.

"We planned this meeting long before Sunday," the chairman told Yorkshire Radio.

"After the Histon game, Gary, Gwyn and Shaun came out and we had a great day on Monday. We analysed all parts of the club, all parts of the performance, the Academy, and every player on the books was discussed in depth.

"I'm not sure of some players priorities, and the manager is aware of some of the weaknesses and that will be rectified in January.

"There's certainly no panic. It was a very positive meeting. Gary made it quite clear he couldn't convert to quick and rush as some have suggested."

"He sees his job as bringing back the type of football the fans enjoy, and that's what we are aiming for.

"It takes time and that's the way we are aiming to go. We have scored more goals than any other club in all other competitions, and those problems that do we have will be addressed in January.

"Some fans have asked why didn't we bring someone in on loan? The fact is that the only players available at this time of year are either rubbish that other clubs want off their books, short-termists, players who are over the top, or players needing match practice.

"We're not doing that. We are Leeds United and we are sticking to our principles."

Per-Stian

Møtet i Monaco, tirsdag 2. desember 2008

United management looking to the future...

United chairman Ken Bates declared himself delighted after a planning meeting with manager Gary McAllister, technical director Gwyn Williams, and CEO Shaun Harvey in Monaco on Monday.

The club's management team met up to discuss all aspects of the club and to draw up battle plans for the anticipated assault on League One.

"We planned this meeting long before Sunday," the chairman told Yorkshire Radio.

"After the Histon game, Gary, Gwyn and Shaun came out and we had a great day on Monday. We analysed all parts of the club, all parts of the performance, the Academy, and every player on the books was discussed in depth.

"I'm not sure of some players priorities, and the manager is aware of some of the weaknesses and that will be rectified in January.

"There's certainly no panic. It was a very positive meeting. Gary made it quite clear he couldn't convert to quick and rush as some have suggested."

"He sees his job as bringing back the type of football the fans enjoy, and that's what we are aiming for.

"It takes time and that's the way we are aiming to go. We have scored more goals than any other club in all other competitions, and those problems that do we have will be addressed in January.

"Some fans have asked why didn't we bring someone in on loan? The fact is that the only players available at this time of year are either rubbish that other clubs want off their books, short-termists, players who are over the top, or players needing match practice.

"We're not doing that. We are Leeds United and we are sticking to our principles."

Leedsfan

Quote from: lojosang on December 02, 2008, 11:52:52
Quote from: Leedsfan on December 02, 2008, 07:27:22
Vi trenger en trener som "eier" garderoben..

Nok et argument for å kjøpe tilbake Elland Road der altså. Nå bare leaser vi tross alt garderoben.

Hvis en spiller må motiveres for å spille Leeds opp fra 3. divisjon har han ingenting i klubben å gjøre.

At Macca kan ta upopulære grep så vi i flere tråder både her og på Waccoe da han utnevnte Frazer til kaptein.  8)

JEG husker lassevis av debatter om Blackwell på dette forum. Hvor er han nå?  Nesten på toppen av Championship.

Ã... bli kvitt Wise var en renselse for sjelen. Det mørkeste kapittel i mitt Leedsliv. Forhåpentligvis også i overskuelig framtid.

Jeg husker en trener som sa at jobben hans var ikke å motivere spillerne, han het Hallvar Thoresen og jobbet ikke lenge som trener på høyt nivå. Han opptrådde også som et "lik" på sidelinjen i dress... Ã... jeg hater sånne managere/trenere, gimme Martin O'Neill!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.