KAMP: vs. Colchester United 13/12

Started by kjelvi, December 06, 2008, 16:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mari

Noen som kjenner en god psykiater som kan behandle Leeds mani ?

Denne sykdommen vil jeg ikke at skal dominere livet mitt lenger.

Hvorfor ble man fanget av dette ?

Forøvrig. Den mest sympatiske skotten - og de er det mange av -

McAllister må dessverre gå. Dette kan ikke fortsette

Vonsiggy

En mager trøst er hvis Scum taper idag...

Det er hvertfall en ting som er sikkert, en forandring må skje for dette holder ikke!

euphor9

Viss man er fornøyd med å ligge på nivå 3 så la Macca fortsette med å leke manager,i fotball er det kun resultatene som gjelder. Ikke at man engang har spilt for klubben. Gi han 10år kanskje?  Så får han det til kanskje... Keep dreaming..

lojosang

- Leif Olav

ollan

god natt og lykke til.......dette blir hardt å klare.Kansje vi klarer playoff???
Takk for alt Gary,men du er desverre på vei ut nå. ???
Ollan

euphor9

Quote from: lojosang on December 13, 2008, 18:07:49
Quote from: euphor9 on December 13, 2008, 18:04:41
Så du mener at macca skal fortsette å leke manager??

Enkelt. Ja.

Greit nok at vi er uenig,men håper du har rett angående Macca. Blir litt x-files over hele greia. Tror det ikke før jeg ser det..

Sølvreven

Ønskeliste til jul:

1. En eier med mange siffre på bankontoen.
2. Ny forsvarsrekke.
3. En midtbaneduo som kan krige.
4. Alex Ferguson som manager ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

lojosang

- Leif Olav

Pettersen97

Quote from: Sølvreven on December 13, 2008, 18:10:49
Ønskeliste til jul:

1. En eier med mange siffre på bankontoen.
2. Ny forsvarsrekke.
3. En midtbaneduo som kan krige.
4. Alex Ferguson som manager ;D

Ønske ikke: En eier med mange siffre på bankkontoen, vil ikke være medlæm av kjøpe sæ til succse lag!!
gjelda e borte klubben tjene pæng så nu e det bare å gi gass..
The Mighty Whites

Hallgeir *

Må innrømme at jeg begynner å tvile nå. Nedturen ser ikke ut til å stoppe. Men om en evt. ny manager klarer å få dette laget til å prestere godt nok til opprykk, stiller jeg meg svært tvilende til. McAllister oser ikke akkurat av erfaring stor nok til å greie å snu dette nå. Jeg tror dessuten at kvaliteten på dette laget ikke er godt nok. Det er bare noe vi har gått rundt og forestilt oss. Men jeg er VELDIG skeptisk til at det finnes en ledig manager som er VILLIG til å starte på nivå 3, samtidigsom som han er DYKTIG NOK til å føre Leeds til opprykk denne sesongen.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Quote from: hallghel on December 13, 2008, 18:15:09
  Må innrømme at jeg begynner å tvile nå. Nedturen ser ikke ut til å stoppe. Men om en evt. ny manager klarer å få dette laget til å prestere godt nok til opprykk, stiller jeg meg svært tvilende til. McAllister oser ikke akkurat av erfaring stor nok til å greie å snu dette nå. Jeg tror dessuten at kvaliteten på dette laget ikke er godt nok. Det er bare noe vi har gått rundt og forestilt oss. Men jeg er VELDIG skeptisk til at det finnes en ledig manager som er VILLIG til å starte på nivå 3, samtidigsom som han er DYKTIG NOK til å føre Leeds til opprykk denne sesongen.
Tror at du setter fingeren på et viktig punkt her. Må bare innrømme at jeg gjerne skulle sett Martin O`Neill som manager for Leeds, men jeg tviiiiiler litt på at det kommer til å skje.

Pettersen97

Leeds har en stor historie, å har et av Englands bæste treningsfasiliteta, et knallgodt ungdomsakademi å e fortsatt rægna som en av Englands store klubba..Klare lætt å se at Leeds kan hente Curbishley eller Allardyce eller en anna manager som e høyt ranka (såfremst klubben har råd til det)..
Hadde digga å sedd Gordon Strachan i manager stoln men det blir bare ønsketænking...
The Mighty Whites

Hallgeir *

Quote from: Sølvreven on December 13, 2008, 18:19:22
Tror at du setter fingeren på et viktig punkt her. Må bare innrømme at jeg gjerne skulle sett Martin O`Neill som manager for Leeds, men jeg tviiiiiler litt på at det kommer til å skje.

Vi kan jo bare drømme om hva som hadde skjedd dersom Martin O'Neill hadde kommet til klubben etter at D. O'Leary fikk sparken. Han var min favoritt da...som han er nå, men det forblir nok dessverre med drømmen.
Super Leeds since 1968

Manager

Resultatene den siste tiden kan ikke aksepteres, noe MÃ... gjøres...NÃ....

Er det riktig at vi har divisjonens beste spillerstall, kanskje... men ser ikke sånn ut på banen.
Er sammensetningen av spillere riktig, kanskje.... men ser ikke sånn ut på banen.

Har vi en manager som får det beste ut av spillerene, garantert ikke....

NÃ... ER JEG DRITTLEI AV ELENDIGE RESULTATER
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Hallgeir *

Quote from: sap7 on December 13, 2008, 18:24:27

Leeds har en stor historie, å har et av Englands bæste treningsfasiliteta, et knallgodt ungdomsakademi å e fortsatt rægna som en av Englands store klubba..Klare lætt å se at Leeds kan hente Curbishley eller Allardyce eller en anna manager som e høyt ranka (såfremst klubben har råd til det)..
Hadde digga å sedd Gordon Strachan i manager stoln men det blir bare ønsketænking...
Strachan kanskje, men vi bør se oss om etter en "ikke-eks-Leedsspiller". Vi har nok ikke råd til noen STORE navn, dessverre. Når det er sagt, så er jo Macca fremdeles vår manager.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Quote from: hallghel on December 13, 2008, 18:24:42
Quote from: Sølvreven on December 13, 2008, 18:19:22

Vi kan jo bare drømme om hva som hadde skjedd dersom Martin O'Neill hadde kommet til klubben etter at D. O'Leary fikk sparken. Han var min favoritt da...som han er nå, men det forblir nok dessverre med drømmen.
Da hadde vi samme favoritt da som nå  :-\

harvey

:'(  Innom text tv midt i andre omgang! 1-2,sjokk.  Nå begynner det å lyse en vis lampe for direkte opprykk.  Men var det ikke ett lag som en tidligere sesong som låg langt bak som rykket opp?
Så det kan vel gå for vårt LEEDS også!!!!

Det er forandringer da vi sitter ringside i mars på tirsdag (yeovil) og lørdag (swindon).
Tror ikke det er rett å sparke Macca.  Bare en vei oppover!!! ;) ;)

Pettersen97

Quote from: hallghel on December 13, 2008, 18:30:11
Quote from: sap7 on December 13, 2008, 18:24:27

Strachan kanskje, men vi bør se oss om etter en "ikke-eks-Leedsspiller". Vi har nok ikke råd til noen STORE navn, dessverre. Når det er sagt, så er jo Macca fremdeles vår manager.

Æ meine d at Curbishley e et alternativ..Se ka han gjorde med Charlton, trur nåkk det at vi kan få han jahmm.
The Mighty Whites

Hallgeir *

Tror ikke Bates har råd til å betale Curbishley det han krever for å lede Leeds.
Super Leeds since 1968

Pettersen97

Quote from: hallghel on December 13, 2008, 18:35:49
  Tror ikke Bates har råd til å betale Curbishley det han krever for å lede Leeds.

Kan gått være det..Huff..It's hard to be a nissemainn :(
The Mighty Whites

Ferre

Curbishley er et meget bra alternativ.
Bruk heller penger på en god manager, så kjøper vi heller èn mindre spiller i januar.

baste

logget meg av til pause....og jeg holdt på å falle på ræva når jeg så at LEEDS hadde klart å tape hjemme...mot...ett eller annet møkkalag...Her er det store mangler....og Manager må ta ansvar for det dårlige resultatet...

kjiipt, surt, flaut....trist som faen

stefan

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Tom S

Quote from: stefan on December 13, 2008, 18:42:16
Synes Mac burde få mer tid.

Enig, men tålmodet er i ferd med å renne ut....
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Promotion 2010 on December 09, 2008, 22:26:17
Ingen ordentlig kamp denne uka. Ikke et Leeds-tap siden lørda'n....

Fred i heimen!

Plager ingen på jobben!

Tar ikke igjen med unga!  ;)

God følelse!

.........om fire dager frykter jeg et nytt tap, men vil-vil-vil ikke tenke på det!!!!!!!!  ::)

Orket ikke følge med idag! Stakk ut en tur istedet. 

Tapet kom som forventet.  8)  Jeg er dritflink til å gjette!    :(

Det positive var at jeg var så forberedt at det ikke gikk ut over noen her hjemme!  ::)

Nå går det ikke lenge før HAN mister spillernes tillit. Med denne spillerstilen styrer HAN klubben mot tap etter tap, og dette er nå klubbens offisielle fotballfilosofi! HVEM GIDDER Ã... KOMME TIL NOK EN KRISE I KALDE YORKSHIRE? NOBODY!!!  :-[

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raffe

...................... sier ikke mer..........

Tom S

Henning og Jan Ove; vi savner kamprapport.
Kanskje ein kommentar frå dei som er ringside kan hjelpe oss nordboere i desse hårde tider....
COME ON LEEDS !!

auren

Har det blitt slutt på "overseas" på LUTV? Jeg finner ihvertfall ikke den fanen lenger. Fanen også altså!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on December 14, 2008, 12:39:22
Har det blitt slutt på "overseas" på LUTV? Jeg finner ihvertfall ikke den fanen lenger. Fanen også altså!

auren

Joda auren, den er der.
Det er ikkje blikket dagen derpå som spiller deg eit puss....
COME ON LEEDS !!

auren

Den er borte på min konto. Fornyet nettopp medlemsskapet, så det kan hende det har noe å si (betalte også bare 30 pund).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.