Rykker vi direkte opp???

Started by Leif Egil, December 07, 2008, 15:31:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Vi rykker rett opp. Jeg har troen!

Oppdrettslaksen

njaaaa, skeptisk ;) , men æ håpe av heile mitt hjerte! ;D

sportcarl1

tror det blir tufft komma 2.a då de andra lagen går på brasom peterbourough måste gå på minst 3-4 förluster och Leeds kanske ta full pott, tveksamt till det, vi får nog förlita oss till play off igen >:(

jarle

det er enkel matematikk...

Leeds har 38 kamper
Pet..g har 39

vi er 10 poeng bak

Tar vi 6 strake = 18 poeng havner vi på 65 + 18 = 83 poeng max

Pet..g kan da max ta 8 poeng på siste 5 kamper. Det er 2 seire / 2 U og 1 tap.
75 + 8 = 83 poeng...
da tar vi de på målsforskjell.

Så de trenger ikke 3-4 tap....kun 1 tap... men det avhenger av at vi tar full pott!!!
Vinner de 3 av 5 er de sikre 2 plass uansett hva Leeds gjør....

h.b

Litt feil regning her. Det er 46 kamper i sesongen

olsen leeds

Quote from: Allanclarke on December 14, 2008, 13:18:04
Vi rykker aldri opp denne sesongen. Vedder huset på det.
hehehe opptimist  ;) for svarte vi rykker opp ;D ;D ( IDIOT)

BARE TULLER?

J-R

Vi rykker opp, men må gjennom Play-off.. PeterBorough virker for solide til att vi skal greie å ta dem igjen! Men det er min mening da!!

Tom S

Det er mykje som skal klaffe om vi skal klare direkte opprykk.
Hadde det berre vert eit lag vi kjempa mot. Men det skal litt til om Dons, Millwall og Pborough alle skal tryne på oppløpet.

Playoff er eg ganske trygg på.
Ikkje like trygg på at det vert opprykksfest på Wembley.

Men, så lenge den teoretiske muligheten til direkte opprykk (eller via PO) er der gir eg ikkje opp.
Som Rudi G - eg har trua, we still believe!

Dette er vel sånn dei fleste føler det, utenom de som "hoppa av" allerede før jul.
COME ON LEEDS !!

h.b

Får da endelig håpe at jeg ikke får trua på et opprykk. For da går det på tryne

Rudi G.

Quote from: h.b on March 22, 2009, 22:49:23
Får da endelig håpe at jeg ikke får trua på et opprykk. For da går det på tryne

Du h.b må bare fortsette med akkurat det du har holdt på med i det siste så går nok dette bra ;D Jeg har troen!

berlin

Hvis MK Dons vinner sin utsatte kamp mot Crewe i overimorgen, vil de ligge 6 p foran Leeds.
Millwall ligger 5 p foran og pborough ligger minst 10 p foran (kan reduseres til 7 om leeds vinner mot Leyton Orient borte i hengekamp).

Det blir færre og færre kamper kamper å gjøre det på, og selv om Leeds har vunnet sine 3 siste,
så har også pborough gjort det, og dermed er det mindre sjanse for å ta de igjen nå.

Mk Dons har vi knappet innpå med 5 poeng i samme periode, og vinner vi mot de til helgen,
kan det være vi passerer de før sesongen er over.

Millwall har vi knappet innpå med 3 poeng i samme periode, men er 5 poeng bak.

Vi er rett og slett avhengige av at Pborough og Millwall roter bort poeng fremover nå,
og dersom vi f.eks spiller uavgjort eller taper mot Dons, anser jeg at oppgaven vil være å sikre play-off plass.

24.mars MK Dons v Crewe

28.mars
Crewe-Millwall
Leeds-MK Dons
Peterborugh-Leicester

Det kommer til å bli en ultraspennende helg, som kan gi oss fortsatt håp om 2.plass eller at vi må slå oss til ro med å sikre playoff-plass.

Heia Crewe og Leicester!!!

Selv om Leicester er så og si sikret, virker det som de har slappet litt vel mye av i det siste med kun 4 poeng på siste 3 kamper. Vi får håpe at de er motivert for å avgjøre opprykket fortest mulig, og yter maks innsats mot Pborough.

sveifors

Hjertet mitt ønsker det, men logikken min sier at det ikke går. At ett lag over oss tryner, ja det er mulig , men ikke tre.

I playoff tror jeg ikke vi klarer opprykk, for ustabil borte.

Dersom derimot Grayson lykkes i å få noen kvalitetsspillere inn på lån før fristen på torsdag, kan vi ha en mulighet. Om Rui er skadet, står vi kun med mikkelikk som alternativ midtstopper.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

GeirO

Tror vi greier en 3. plass, og i gamle dager hadde vi rykket direkte opp!
Tror Peterborough blir for sterke i år.
MOT

Joe Jordan

Det blir playoff, men tror det blir en smertefull opplevelse, lik den forrige. Det gjorde vondt, vondt, vondt!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

raggen

toget for direkte opprykk er gått så må bli via play off vi går opp og der har vi ikke statistikken på vår side akkurat. så svaret på topicen:NEI!
Forever Leeds United!!!!!!!!

HAD

Det blir playoff, vi banker først MK Dons før vi deretter gruser Millwall i Playoff finalen... Tror gutta vet hva som MÃ... til og de klarer denne biffen.... TENK POSITIVT så ordner det seg....

BERGH

Budda

Det blir nok for vanskelig. Peterborough ligger for langt foran nå. Hvis vi vinner kampen vi har tilgode, så ligger de syv poeng foran med syv kamper å spille. Blir litt for mange poeng å ta igjen.
Endre

Allanclarke

Quote from: Tom S on March 22, 2009, 17:31:02
Quote from: Rudi G. on March 22, 2009, 16:57:59
Quote from: Allanclarke on December 14, 2008, 13:18:04
Vi rykker aldri opp denne sesongen. Vedder huset på det.

Ikke høy i hatten nå Allanclarke ;D

Han hadde nok håpt at denne var glemt.....
Er det Luscos som får huset eller?

Dette ble skrevet på en meget deprimerende tid når Macca var sjef. Har utrolig mye mer tro på det Grayson gjør. Og det er jo en liten mulighet for direkte opprykk. Kommer vi bare til playoff så må vi bryte en barriere for å gå opp. Så satser på at det blir opprykk, selv om jeg må bosette meg i et telt.

Annesj

Jeg tror muligheten er tilstede for å snappe 2 plassen. Husk på at peterborough har leicester nå til helga så playoffjagende oldham og playoffplaserte millwall. De kan avgi poeng i alle disse kampene å kanskje også tape et par av de. Da blir det spennende. De er kun 7 poeng foran hvis vi vinner hengekampen. Men det forutsetter jo at vi vinner så å si det som er igjen. Og at de andre playofflagene ikke gjør det sammen. Men det KAN bli mer spennende enn det kanskje ser ut til pr idag.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Med 10 poeng bak og bare 6-7 kamper igjen å spille så ser det vanskelig ut å kunne klare dette. Likevel er det lov å håpa, og vi kan jo se for oss følgende scenario i de kommene ukene;

28.mars;
Leeds - MK Dons H
Peterborough - Leicester B

Vi er 7 poeng bak

4.april;
Colchester - Leeds B
Oldham - Peterborough H

4 poeng bak

7.april;
Leyton Orient - Leeds B

Dermed er vi 1 poeng bak i det begge lag har 5 kamper igjen å spille.
Det kan jo bli spennende...
marching on together,
derudaf forever...

Rudi G.

Quote from: samadhi on March 23, 2009, 14:00:47
Med 10 poeng bak og bare 6-7 kamper igjen å spille så ser det vanskelig ut å kunne klare dette. Likevel er det lov å håpa, og vi kan jo se for oss følgende scenario i de kommene ukene;

28.mars;
Leeds - MK Dons H
Peterborough - Leicester B

Vi er 7 poeng bak

4.april;
Colchester - Leeds B
Oldham - Peterborough H

4 poeng bak

7.april;
Leyton Orient - Leeds B

Dermed er vi 1 poeng bak i det begge lag har 5 kamper igjen å spille.
Det kan jo bli spennende...

Det er der hodet mitt er. ;D Jeg har troen!

ArneS

Jeg har troen helt til alle teoretiske muligheter er oppbrukt.
Den 17. mann

Brian G.

Håper og tror direkte opprykk! ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

bwirum

Sier som jeg sa i en annen tråd her; I fjor tok Leeds 19 poeng på de 8 siste. Gjør vi det igjen har jeg tro på direkte'n opp i CCC.

Sat 28 - Milton Keynes Dons - H - 3 poeng
Sat 4 - Colchester United - A - 1 poeng
Tue 7 - Leyton Orient - A - 3 poeng
Sat 11 - Stockport County - H - 3 poeng
Mon 13 - Leicester City - A - 0 poeng
Sat 18 - Tranmere Rovers - H - 3 poeng
Sat 25 - Hartlepool United - A - 3 poeng
Sat 2 - Northampton Town - H - 3 poeng

Har tro på dette oppsettet jeg :-)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tom S

COME ON LEEDS !!

nord

Skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke på direkte oprykk!, men jeg tror at vi vinder Play Off Finalen over Millwall eller hvem det nu bliver på Wembley! ;D Det bliver en stor festdag! :-)

Kickthemdown

Quote from: nord on March 23, 2009, 21:21:49
Skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke på direkte oprykk!, men jeg tror at vi vinder Play Off Finalen over Millwall eller hvem det nu bliver på Wembley! ;D Det bliver en stor festdag! :-)

Både håper og ikke håper på Millwall i en eventuell finale. Kan fort bli mye stygg slåssing som sikkert gjør at vi mister finaleseieren fordi vi var slemme med Millwall gutta....  :P

Politiet må ihvertfall stille opp med minst 5000 mann for å forhindre bråk der...

On topic : Vi rykker ikke direkte opp, men vi blir sykt nærme. Et overtidsmål av Peterborough i siste kampen avgjør til deres fordel.

Alta-White

4ever arcticwhite

Tror egentlig ikke at vi rykker direkte opp, men har som de fleste andre her inne et håp om at det kan gå. Peterb..g har jo vært i flytsonen leeenge nå, så det kan godt hende at de får seg noen smeller. Men likevel må vi trolig overgå oss selv og vinne praktisk talt alle kampene som gjenstår da vi også har to andre lag som skal passeres. Må nok hente minst tyve poeng på de siste åtte om det skal være noe håp. Og tar vi tyve så trenger pbg 'bare' elleve på syv kamper for å være foran. Nei, det blir nok playoff på oss i år igjen. Men i år vinner vi!!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leif Egil

Jeg har trua så lenge det er mattematisk mulig! Men det betyr at vi må vinne omtrent det som er igjen av kamper... :o