Rykker vi direkte opp???

Started by Leif Egil, December 07, 2008, 15:31:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Quote from: bwirum on March 23, 2009, 17:41:05
Sier som jeg sa i en annen tråd her; I fjor tok Leeds 19 poeng på de 8 siste. Gjør vi det igjen har jeg tro på direkte'n opp i CCC.

Sat 28 - Milton Keynes Dons - H - 3 poeng
Sat 4 - Colchester United - A - 1 poeng
Tue 7 - Leyton Orient - A - 3 poeng
Sat 11 - Stockport County - H - 3 poeng
Mon 13 - Leicester City - A - 0 poeng
Sat 18 - Tranmere Rovers - H - 3 poeng
Sat 25 - Hartlepool United - A - 3 poeng
Sat 2 - Northampton Town - H - 3 poeng

Har tro på dette oppsettet jeg :-)

Bortsett fra Leicesterkampen er ikke dette kampprogrammet avskrekkende. Tror andre har det verre, ja. Den skumle kampen er nå lørdag hvor "alle" tror vi slår MK, bare fordi vi "må". Men MK er nok et lag som vil bite fra seg. Og alle vet hvor dårlig Leeds spiller i viktige kamper.....Enten vinner Leeds 3-0 eller så taper vi 0-1.
MOT

bwirum

Quote from: GeirO on March 24, 2009, 07:28:57
Bortsett fra Leicesterkampen er ikke dette kampprogrammet avskrekkende. Tror andre har det verre, ja. Den skumle kampen er nå lørdag hvor "alle" tror vi slår MK, bare fordi vi "må". Men MK er nok et lag som vil bite fra seg. Og alle vet hvor dårlig Leeds spiller i viktige kamper.....Enten vinner Leeds 3-0 eller så taper vi 0-1.
Nei, vi er vel blant de med det greieste programmet igjen føler jeg. Selv med Dons og Leicester. Største kneika som jeg ser det på planen min er som du sier Dons hjemme. Hvis vi ryker der må vi nok minst ta poeng og helst også slå Leicester borte og det tror jeg vi skal slite med.

Ellers mener jeg dette er faktisk relativt realistisk. Bare så synd at i fotball skjer de mest urealistiske ting av og til...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sier som jeg sa i en annen tråd her; I fjor tok Leeds 19 poeng på de 8 siste. Gjør vi det igjen har jeg tro på direkte'n opp i CCC.

Du må skrive MK Dons, ellers så tror alle du snakker om Mandalskameratene ;) Og de burde da vi kunne slå enkelt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Brian G.

Quote from: auren on March 24, 2009, 15:35:32

Du må skrive MK Dons, ellers så tror alle du snakker om Mandalskameratene ;) Og de burde da vi kunne slå enkelt!

auren

Jeg skjønte det var MK Dons. Og jeg er 9 år! ;)
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Pettersen97

Trur ikke vi klare direkte opprykk. Men mulihetan e jo dær.
Spilleran og trener teamet må nåkk kanalisere sæ inn på Play-off å heller ta direkte opprykk som en eventuell bonus.
Håpe jo selvfølgeli på direkte opprykk men sånn som æ ser det så e væll det kun i teorien vi "kan" klare det.
Nu bør spilleran å teamet roinnt å i Leeds ta en kamp av gangen så får vi fansn sitte å kokkelure å regne brøk med han gamel erik om diverse poeng sankinge å poeng tap :)

MOT!!
The Mighty Whites

Le Jardin

Nå må vi være litt realistiske her.
Vi kan ta igjen Peterboro. Vi kan ta igjen Millwall. Og vi kan ta igjen MKDons.

Men vi kan nok ikke ta igjen alle sammen. Det ville være "tidenes" spurt. Og de andre tre(fire-fem) vil jo også vinne da, de er jo ikke med for å hjelpe oss akkurat!
Og det forventes her at vi vinner resten av kampene (unntatt Leicester kanskje), Glem DET. Vi kommer nok ikke til å vinne de resterende hjemmekampene en gang, etter allerede 7 strake. Statistisk sett altså

But: There's hope in a hanging snore, anser Terje, Prove me wrong!!

Og:
((Måtte vi ta frem dette innlegget i mai og le av det etter andreplassen))
"Victory is in our sights"

Rudi G.

Quote from: Le Jardin on March 24, 2009, 19:04:25
Nå må vi være litt realistiske her.
Vi kan ta igjen Peterboro. Vi kan ta igjen Millwall. Og vi kan ta igjen MKDons.

Men vi kan nok ikke ta igjen alle sammen. Det ville være "tidenes" spurt. Og de andre tre(fire-fem) vil jo også vinne da, de er jo ikke med for å hjelpe oss akkurat!
Og det forventes her at vi vinner resten av kampene (unntatt Leicester kanskje), Glem DET. Vi kommer nok ikke til å vinne de resterende hjemmekampene en gang, etter allerede 7 strake. Statistisk sett altså

But: There's hope in a hanging snore, anser Terje, Prove me wrong!!

Og:
((Måtte vi ta frem dette innlegget i mai og le av det etter andreplassen))

Satser på at pipen får en annen lyd lørdag kl.1800 ;) Jeg har troen!

Promotion 2010

Quote from: Brian G. on March 24, 2009, 15:41:36
Quote from: auren on March 24, 2009, 15:35:32

auren

Jeg skjønte det var MK Dons. Og jeg er 9 år! ;)

Jeg visste at dette ungdomsforumet ville få frem noen perler!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Quote from: auren on March 24, 2009, 15:35:32Du må skrive MK Dons, ellers så tror alle du snakker om Mandalskameratene ;) Og de burde da vi kunne slå enkelt!

auren

Hehe, regner med at de fleste tok den :-)

For øvrig så skal du ikke si det, jeg var og så når Leeds spilte pre-season mot Sparta Sarpsborg (eller er det Sarpsborg Sparta? Jeg kommer aldri til å huske det der...), ligger vel i samme div. som M/K? Ble 1-1 så vidt jeg husker. Ikke fryktelig imponerende.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Joe Jordan

At vi skal vinne samtlige er jo HELT borti natta. Alle her vet innerst inne at vi snubler minst 2 ganger til før sesongen er over (minimum!). Derfor er andreplassen fullstendig urealistisk, fordi det er ikke noen som skal tilsi at alle lagene over oss skal begynne et "losing-streak" nå...

Skulle jeg imidlertid ta feil, må dette innlegget gjerne tas frem igjen, settes i gapestokk og hånes helt frem mot seriestart i CCC.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Yorkshire Post har en relistisk "prediction" på kampene til alle topplagene. Da havner vi på en 5 plass, ganske langt unna nummer to.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-YEP39s-League-One.5110645.jp

Om dette er realisme eller å skru forventningene ned, vet ikke jeg.  ::)
Min første Leeds-kamp:

nord

Predicted final League One top six
P W D L Pts
Leicester City 46 27 16 3 97
Peterborough 46 25 11 10 86
MK Dons 46 24 11 11 83
Millwall 46 24 11 11 83
Leeds Utd 46 24 8 14 80
Scunthorpe 46 22 9 15 75

Ud fra dette møder vi ikke Millwal på Wembley, men MK DONS ;-)

Brian G.

Quote from: nord on March 26, 2009, 13:18:16
Predicted final League One top six
P W D L Pts
Leicester City 46 27 16 3 97
Peterborough 46 25 11 10 86
MK Dons 46 24 11 11 83
Millwall 46 24 11 11 83
Leeds Utd 46 24 8 14 80
Scunthorpe 46 22 9 15 75

Ud fra dette møder vi ikke Millwal på Wembley, men MK DONS ;-)

Bra! For jeg stemte På MK Dons ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Cherry

Tranmere kommer sterkt nå etterhvert.......ser ikke ut som Joe Royle har fått satt sitt preg på Oldham /Westlake gitt, så Scunthorpe eller Tranmere med Ian Moore er nok de vi må kjempe mot i semifinale......that`s my tip ;)

R - R

Direkte opprykk kan naturlegvis skje så lenge det er teoretisk mogeleg.

Men, om ein ser på realitetane, så er det kanskje omlag 10% sjanse for at vi rykker opp. Utgangspunktet er at det er tre lag (tek det for gitt at Leicester rykkar opp) foran oss som ligg betre an enn oss per dags dato.

Antakelegvis er alt opp til oss på noverande tidspunkt. Med det meiner eg at vi sannsynlegvis vil rykke opp med full utteljing på dei siste kampane. Sannsynet for at det skjer er liten, men mogeleg - ja.

Eg håpar som alle andre, men stålset meg i staden for nok ein play-off.
- Rune

rd1

Mye kan jo gå vår vei til helgen 3 poeng til oss, og 0 til Peterborough, Milwall og Dons er jo ikke direkte urealistisk!! Da er vi 7 poeng bak 2.plass med en kamp i bakhånd. og DA:)
"Who needs Cantona??"

baste

Quote from: rd1 on March 26, 2009, 14:46:51
Mye kan jo gå vår vei til helgen 3 poeng til oss, og 0 til Peterborough, Milwall og Dons er jo ikke direkte urealistisk!! Da er vi 7 poeng bak 2.plass med en kamp i bakhånd. og DA:)

Lov å håpe da.. MOT

Promotion 2010

Vi er nok avhengige at det klaffer denne helgen. Det kan gi motstanderne nerver og oss et skikkelig støt!
Min første Leeds-kamp:

sportcarl1

jag önskar det men det är inte realistiskt, vinner Peterbourough 4 av sina 7 matcher så måste vi ta full pott

MooCow

Blir nok play off finale på wembley, og i år vinn vi  ;D Flybilletta e bestilt allerede :P

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on March 26, 2009, 15:44:19

Vi er nok avhengige at det klaffer denne helgen. Det kan gi motstanderne nerver og oss et skikkelig støt!
jeg mener jeg har hørt nøyaktig dette en del ganger i sesongen...problemet er at det sjelden slår ut til vår fordel...hvis om atte...hadde bare den gått stang inn...eller vi slapp inn enkle mål...

berlin

Quote from: DenHviteYeboah on March 27, 2009, 08:46:32

jeg mener jeg har hørt nøyaktig dette en del ganger i sesongen...problemet er at det sjelden slår ut til vår fordel...hvis om atte...hadde bare den gått stang inn...eller vi slapp inn enkle mål...

Hæh? Seff går det vår vei denne gangen. Dette er den sjeldne ganngen.  ;D Sann mine ord!  8)

Får jeg ikke rett, så skal jeg spise en bedre middag (ikke hatten til Jon R), det lover jeg.  ::)

Torpe-do

Quote from: berlin on March 27, 2009, 10:00:15
Quote from: DenHviteYeboah on March 27, 2009, 08:46:32

Hæh? Seff går det vår vei denne gangen. Dett er den sjeldne ganngen.  ;D Sann mine ord!  8)

Får jeg ikke rett, så skal jeg spise en bedre middag (ikke hatten til Jon R), det lover jeg.  ::)

OK, da skal jeg spise en bedre middag dersom du har rett:)

baste

Predicted final League One top six ( http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=440005 )

P W D L Pts
1. Leicester City   46 27 16 3 97p
2. Peterborough    46 25 11 10 86p
3. MK Dons          46 24 11 11 83p
4. Millwall            46 24 11 11 83p
5. Leeds Utd        46 24 8 14 80p
6. Scunthorpe      46 22 9 15 75p

Rudi G.

Leeds United: We believe we can catch Posh - Grayson
Simon Grayson has vowed to take the fight to MK Dons tomorrow as Leeds United bid to exploit a possible opening in the battle for automatic promotion.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-We-believe-we.5115594.jp

Jeg har troen!

jarle

Tror vi kan klare dette...

...desverre har Peterb.... litt for mye flyt omdagen.
Hadde de tapt mot Leicester idag ville ting sett annerledes ut.

Tar vi hengekampen er det 7 poeng å ta igjen på 6 kamper... tar vi alle må de ha max 11p på siste 6
3-2-1  er det beste de kan gjøre... det er mulig men da må vi ta full pott... på siste 7!!!

Taper vi 1 match... kan de kun ha 2-2-2 osv...

baste

tror det er viktig å psyke seg (laget) opp til 2x playoff og playoff finale, først som sist.
Skulle resultatene gå Leeds vei så får man ta direkte opprykk som en bonus.

Liker at Grayson sier at de satser på direkte opprykk, men hva skjer den dagen det mattematisk ikke går? Skal man da først begynne å tenke at det er 3 cup kamper igjen?

Leeds er i dytten nå, hele 27600 tilskuere, ett Leeds lag med formkurve som vi alle liker.

Knall bra resultat av Leeds i dag... MOT