Skrevet av Emne: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!  (Lest 6169 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« på: Desember 13, 2008, 19:53:00 »
I løpet av denne høsten har jeg dessverre kommet frem til en del sannheter som er vanskelige å svelge angående vår kjære klubb:
-vi har blitt en middels league1 klubb
-stallen vår er i beste fall middels i divisjonen
-vi drar rundt i England og blir pissa på av de fleste lag.
-Leeds har blitt et klassisk eksempel på hvilke valg du IKKE må ta i en fotballklubb
-selv om det ser bedre ut økonomisk,er de fleste sportslige valg feil
-siden 2001 har jeg og mange tenkt at nå snur det.Vel,det ser ut til at alt er mulig med denne klubben...nedrykk til conference er ikke lenger en absurd tanke
- bare å akseptere at det hviler en forbannelse over klubben som ikke ser ut til å slippe taket
-klubben vil ikke reise seg på mange mange år.


På bakgrunn av dette har jeg sluttet å bli deppa.Konstaterer at vi synker videre.Tror også mange i Leeds nå vil resignere en stund.Uansett hva klubben finner på så virker det ikke.Mange her på forumet ser det positive i spillere og forventet sportslig suksess.Vel det kommer ikke.Det er bare å stikke fingern i jorda.Vi ligger med brukket rygg, og blir sparket på mens de fleste rundt oss bare ler og rister på hodet.
Triste tanker dette, men jeg kan ikke se at klubben har vært i verre situasjon de 35 årene jeg har vært Leedsfan.Om Macca går eller blir spiller vel ingen rolle.Det er bare et tidsspørsmål når vi sakker videre akterut. Så vi får glede oss over enkelte seire og slutte å tenke på opprykk og at vi er i PL om 2-3 år...dessverre!

lidsjunaited

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #1 på: Desember 13, 2008, 20:55:40 »
Dette er noe av det mest kvalmende jeg har lest på lenge.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #2 på: Desember 13, 2008, 20:58:44 »
 :'( :'( :'( :'(

pedro

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #3 på: Desember 13, 2008, 21:00:07 »
Herrrregud, me har nok topic's å sutre i, trenger ikkje fler :-[
Leedsomaniac

Promotion 2010

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #4 på: Desember 13, 2008, 21:35:26 »
I løpet av denne høsten har jeg dessverre kommet frem til en del sannheter som er vanskelige å svelge angående vår kjære klubb:
-vi har blitt en middels league1 klubb
-stallen vår er i beste fall middels i divisjonen
-vi drar rundt i England og blir pissa på av de fleste lag.
-Leeds har blitt et klassisk eksempel på hvilke valg du IKKE må ta i en fotballklubb
-selv om det ser bedre ut økonomisk,er de fleste sportslige valg feil
-siden 2001 har jeg og mange tenkt at nå snur det.Vel,det ser ut til at alt er mulig med denne klubben...nedrykk til conference er ikke lenger en absurd tanke
- bare å akseptere at det hviler en forbannelse over klubben som ikke ser ut til å slippe taket
-klubben vil ikke reise seg på mange mange år.


På bakgrunn av dette har jeg sluttet å bli deppa.Konstaterer at vi synker videre.Tror også mange i Leeds nå vil resignere en stund.Uansett hva klubben finner på så virker det ikke.Mange her på forumet ser det positive i spillere og forventet sportslig suksess.Vel det kommer ikke.Det er bare å stikke fingern i jorda.Vi ligger med brukket rygg, og blir sparket på mens de fleste rundt oss bare ler og rister på hodet.
Triste tanker dette, men jeg kan ikke se at klubben har vært i verre situasjon de 35 årene jeg har vært Leedsfan.Om Macca går eller blir spiller vel ingen rolle.Det er bare et tidsspørsmål når vi sakker videre akterut. Så vi får glede oss over enkelte seire og slutte å tenke på opprykk og at vi er i PL om 2-3 år...dessverre!


Vet du hva?

Jeg støtter deg! Jeg holdt så av denne klubben at jeg en gang satt hjemme i Norge med sesongbillett på Elland Road for å støte klubben. Betalt av et usselt studielån!

Nå mister jeg lysten på å se TV-kamper, høre på radio....ønsker ikke engang å se på tekst-TV på de patetiske resultatene som oppnås! OG I TILLEGG HØRE PÃ… ALLE DE PATETISKE UNNSKYLDNINGENE!

Ã… drive en klubb med Leeds sin status i England og i Leeds har alltid vært "second rate". Toppklubben i Leeds heter Leeds Rhinos! Og i den spilles det Rugby!

I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET!
  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #5 på: Desember 13, 2008, 21:38:47 »
I løpet av denne høsten har jeg dessverre kommet frem til en del sannheter som er vanskelige å svelge angående vår kjære klubb:
-vi har blitt en middels league1 klubb
-stallen vår er i beste fall middels i divisjonen
-vi drar rundt i England og blir pissa på av de fleste lag.
-Leeds har blitt et klassisk eksempel på hvilke valg du IKKE må ta i en fotballklubb
-selv om det ser bedre ut økonomisk,er de fleste sportslige valg feil
-siden 2001 har jeg og mange tenkt at nå snur det.Vel,det ser ut til at alt er mulig med denne klubben...nedrykk til conference er ikke lenger en absurd tanke
- bare å akseptere at det hviler en forbannelse over klubben som ikke ser ut til å slippe taket
-klubben vil ikke reise seg på mange mange år.


På bakgrunn av dette har jeg sluttet å bli deppa.Konstaterer at vi synker videre.Tror også mange i Leeds nå vil resignere en stund.Uansett hva klubben finner på så virker det ikke.Mange her på forumet ser det positive i spillere og forventet sportslig suksess.Vel det kommer ikke.Det er bare å stikke fingern i jorda.Vi ligger med brukket rygg, og blir sparket på mens de fleste rundt oss bare ler og rister på hodet.
Triste tanker dette, men jeg kan ikke se at klubben har vært i verre situasjon de 35 årene jeg har vært Leedsfan.Om Macca går eller blir spiller vel ingen rolle.Det er bare et tidsspørsmål når vi sakker videre akterut. Så vi får glede oss over enkelte seire og slutte å tenke på opprykk og at vi er i PL om 2-3 år...dessverre!


Vet du hva?

Jeg støtter deg! Jeg holdt så av denne klubben at jeg en gang satt hjemme i Norge med sesongbillett på Elland Road for å støte klubben. Betalt av et usselt studielån!

Nå mister jeg lysten på å se TV-kamper, høre på radio....ønsker ikke engang å se på tekst-TV på de patetiske resultatene som oppnås! OG I TILLEGG HØRE PÃ… ALLE DE PATETISKE UNNSKYLDNINGENE!

Ã… drive en klubb med Leeds sin status i England og i Leeds har alltid vært "second rate". Toppklubben i Leeds heter Leeds Rhinos! Og i den spilles det Rugby!

I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET!
  >:(


Jeg har alltid regnet deg som en god "temperaturmåler" på tingenes tilstand i klubben vår, promo. Trist dette.  :'(
Jon R.

Torgeir

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #6 på: Desember 13, 2008, 21:46:08 »
I løpet av denne høsten har jeg dessverre kommet frem til en del sannheter som er vanskelige å svelge angående vår kjære klubb:
-vi har blitt en middels league1 klubb
-stallen vår er i beste fall middels i divisjonen
-vi drar rundt i England og blir pissa på av de fleste lag.
-Leeds har blitt et klassisk eksempel på hvilke valg du IKKE må ta i en fotballklubb
-selv om det ser bedre ut økonomisk,er de fleste sportslige valg feil
-siden 2001 har jeg og mange tenkt at nå snur det.Vel,det ser ut til at alt er mulig med denne klubben...nedrykk til conference er ikke lenger en absurd tanke
- bare å akseptere at det hviler en forbannelse over klubben som ikke ser ut til å slippe taket
-klubben vil ikke reise seg på mange mange år.


På bakgrunn av dette har jeg sluttet å bli deppa.Konstaterer at vi synker videre.Tror også mange i Leeds nå vil resignere en stund.Uansett hva klubben finner på så virker det ikke.Mange her på forumet ser det positive i spillere og forventet sportslig suksess.Vel det kommer ikke.Det er bare å stikke fingern i jorda.Vi ligger med brukket rygg, og blir sparket på mens de fleste rundt oss bare ler og rister på hodet.
Triste tanker dette, men jeg kan ikke se at klubben har vært i verre situasjon de 35 årene jeg har vært Leedsfan.Om Macca går eller blir spiller vel ingen rolle.Det er bare et tidsspørsmål når vi sakker videre akterut. Så vi får glede oss over enkelte seire og slutte å tenke på opprykk og at vi er i PL om 2-3 år...dessverre!


Vet du hva?

Jeg støtter deg! Jeg holdt så av denne klubben at jeg en gang satt hjemme i Norge med sesongbillett på Elland Road for å støte klubben. Betalt av et usselt studielån!

Nå mister jeg lysten på å se TV-kamper, høre på radio....ønsker ikke engang å se på tekst-TV på de patetiske resultatene som oppnås! OG I TILLEGG HØRE PÃ… ALLE DE PATETISKE UNNSKYLDNINGENE!

Ã… drive en klubb med Leeds sin status i England og i Leeds har alltid vært "second rate". Toppklubben i Leeds heter Leeds Rhinos! Og i den spilles det Rugby!

I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET!
  >:(


Herregud...håper dette er ironi..

Jeg tar en annen variant...vurderer å dra over til Leeds i romjul og nyttårshelg.

FOR Å STØTTE LAGET

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


DenHviteYeboah

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #7 på: Desember 13, 2008, 21:57:25 »
Jeg forstår nå at det er kvalmende hvis man er litt oppgitt,stopper opp og tenker hva som er skjedd de siste årene.Videre støtter man altså ikke laget hvis man er litt negativ.For en påstand! Jeg kommer ALDRI til å bytte klubb-utenkelig!
Unnskyld at jeg var så kritisk.
Altså:
-alt dette er uflaks
-vi har en fantastisk eier
-vi har en fantastisk stall
-vi har en fantastisk manager
-vi har en fantastisk økonomi
-vi har et fantastisk omdømme
-vi er en fantastisk attraktiv klubb
-alt som er gjort i klubben har vært udiskutabelt riktig

Torgeir

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #8 på: Desember 13, 2008, 22:09:36 »
Jeg forstår nå at det er kvalmende hvis man er litt oppgitt,stopper opp og tenker hva som er skjedd de siste årene.Videre støtter man altså ikke laget hvis man er litt negativ.For en påstand! Jeg kommer ALDRI til å bytte klubb-utenkelig!
Unnskyld at jeg var så kritisk.
Altså:
-alt dette er uflaks
-vi har en fantastisk eier
-vi har en fantastisk stall
-vi har en fantastisk manager
-vi har en fantastisk økonomi
-vi har et fantastisk omdømme
-vi er en fantastisk attraktiv klubb
-alt som er gjort i klubben har vært udiskutabelt riktig


Hvis det er meg du sikter til, så gjør akkurat hva du vill... ;)

Ville bare fortell att jeg tar en annen variant... ;D ;D det er vell også lov ??? ??? ??? ???

 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


DenHviteYeboah

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #9 på: Desember 13, 2008, 22:14:32 »
Torgeir:
Jeg STØTTER laget.Har vært på flere turer, og kommer til å dra iår også. :)


Torgeir

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #10 på: Desember 13, 2008, 22:22:15 »
Torgeir:
Jeg STØTTER laget.Har vært på flere turer, og kommer til å dra iår også. :)



Kort tid igje da...ses vi romjula ??? ??? ???
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Tom S

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #11 på: Desember 13, 2008, 22:33:02 »

We Are Leeds And We Are Proud Of It !
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #12 på: Desember 13, 2008, 22:41:59 »

We Are Leeds And We Are Proud Of It !

Ærlig talt: NEI - Dette surret denne treneren har rotet klubben vår opp i. Det er jeg overhodet ikke stolt av. Jeg skammer meg over hva som presteres! Men "WE ARE LEEDS" det henger fortsatt ved meg!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #13 på: Desember 13, 2008, 23:47:24 »
Jeg forstår fullt ut frustrasjonen til mange nå for tiden, men mange av poengene dine er jo regelrett feil, Yeboah!

Leeds er ikke lenger en klubb hvor det meste som gjøres er feil. Faktisk har Ken Bates neppe tråkket særlig ofte i sumpa, tross at mange tolker det slik. Jeg er 100% sikker på at han om tjue år vil huskes som en som faktisk reddet klubben fra tilintetgjørelsen. Det forventes fra min side at flere vil sette konjakken i halsen av et slikt utsagn, men jeg står for det. Mange handlinger har vekket sinne og harme, men økonomien er mot ALLE odds reddet! Harde tider, krever harde tiltak! Hadde Leeds vært en gjeldsfri klubb om Bates hadde brukt silkehansker? Bullshit!

Middels stall? Den må du lenger utpå landet med. Tipper samtlige av motstandernes managere misunner Maccas utvalg av spillere, noe som også ble sagt tidlig i sesongen - før vi begynte å prestere i starten. At LAGET per nå presterer middels (les: dårlig) er mer korrekt.

Drar rundt og blir pissa på? Nei, vi har i de fleste kampene hatt ballen og sjansene, men med brente sjanser og enkle forsvarsfeil, følger tap. I mine øyne er det ikke å bli pissa på, om man leser litt bak resultatet.

Nedrykk til Conference - eller League Two - er for meg (og mange andre) en MEGET absurd tanke. Vi er kun i en kritisk fase med tanke på direkte opprykk, vi er fortsatt i kampen om play-off og det er LENGE igjen.

Ellers er jeg selvsagt enig i at vi presterer feil og mange, mange, mange sportslige valg er totalt elendig. Men nå står januar for tur og selvom jeg syns det er trist at innkjøp skal være nøkkelen til suksess, så har vi langt større ressurser i den avdelingen, enn våre motstandere.

Flau over å være Leeds-supporter blir jeg aldri.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #14 på: Desember 14, 2008, 00:23:00 »
Jeg forstår fullt ut frustrasjonen til mange nå for tiden, men mange av poengene dine er jo regelrett feil, Yeboah!

...........

Flau over å være Leeds-supporter blir jeg aldri.

Går du rundt og er fornøyd med Leeds-laget..? Eller: Gjør ikke dette deg flau? Da vil jeg påstå et du mangler en egenskap mange av oss kjenner veldig sterkt på for tiden...  ;)

Under her kommer noen innspill fra folk som har fulgt klubben i en årrekke.

Sitat
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."


Snakket med ett par stykker på fotballøya jeg og...ingen er direkte imponert.T.O.M supporterne var under pari dag.


Legger man til kommentarene til Jan Ove som sitter ringside denne sesongen, så tegner det seg et bilde som er langt på vei til å være det værste for denne klubben gjennom historien!


Egentlig veldig bra at selv "Macca-sleikere" (der har jeg vært) nå begynner å oppføre seg objektivt her inne med bekymringer rundt hva Macca og Staunton har formet klubben vår til! Jeg synes det er utrolig med tanke på antall landslagsspillere og dess like vi har:

Sitat
Mener bestemt at vi har gode nok spillere i årets stall til å hevde oss helt i toppen i LEAGE ONE!!!.
FORSVAR: rui marques ,michalik og sheenan er vell alle landslagsspillere i tillegg har vi bla huntington o, unge lovende parker og white + erfarne telfer og frazer.
MIDTBANE: Delph,douglas og killkenny er vell alle landslagsspillere i tillegg så har vi erfarne spillere i prutton ,hughes og robinson + unge lovende howsen ,og i tillegg bradley johnson som gjør det meget bra i en annen leage one klubb .
ANGREP: Bekford mer en god nok for leage one scorer mål av mass ,becciho scorer også jevnt å trutt,snodgrass gjør det samme i tillegg så har vi christie med et voldsomt potensiale og kandol som pøser inn mål for en annen leage one klubb .


Huff!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #15 på: Desember 14, 2008, 00:29:37 »
Bortsett fra økonomiske avgjørelser (Ridsdale), er det først og fremst elendige valg av managere som har trukket oss ned fra PL til League One. Siden O'Leary har vi vel ikke hatt en eneste god manager. Nedrykket til CCC og nå til League One skyldtes ikke dårlige spillerstaller, men rett og slett dårlige managere.

Det Bates og ledelsen i klubben må gjøre nå, er å finne en rutinert og proven manager. Det er det eneste som kan få oss opp fra denne ligaen. Da foreslår jeg heller å bruke noen ekstra pund for å lønne en god manager, enn å kjøpe flere spillere i januar. Mitt soleklare førstevalg er Alan Curbishley, selv om han fort kan bli dyr. Men hvis det er det som må til for rykke opp, så MÃ… det gjøres - NÃ…! Ikke om to eller tre måneder, da kan fort være for sent...

Dennis

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #16 på: Desember 14, 2008, 00:30:27 »
Jeg forstår fullt ut frustrasjonen til mange nå for tiden, men mange av poengene dine er jo regelrett feil, Yeboah!

...........

Flau over å være Leeds-supporter blir jeg aldri.

Går du rundt og er fornøyd med Leeds-laget..? Eller: Gjør ikke dette deg flau? Da vil jeg påstå et du mangler en egenskap mange av oss kjenner veldig sterkt på for tiden...  ;)

Jeg sa vel ikke at jeg var fornøyd med resultatene? Men jeg kommer aldri til å bøye hodet og skamme når noen spør meg hvilket lag jeg holder med. Mulig vi legger litt forskjellige ting i ordet. Klart jeg gremmes over resultatene laget presterer om dagen, men flau over å være Leeds-supporter er jeg ikke. Er den første til å innrømme at ting ser dårlige ut med tanke på opprykk for tiden, når jeg får slike bemerkelser fra kompiser, men jeg blir heller (enda) litt rakere i ryggen i motgang.

Poenget var i det hele tatt at jeg synes tråden - dog det faktum at den inneholder mange vesentlige punkter som er korrekte (og dermed bekymringsverdige) - også er svartmalende, ettersom flere av poengene tydelig er supplert kun for å øke antall punkter, uten at de faktisk kan sies å være sanne.

Litt kjipt at Leeds-supportere alltid skal splittes når det butter imot. Slik var det under Blackwell, Wise og nå Macca. Vi er enter "sleikere" eller anti den aktuelle manager. Hvorfor det?
« Siste redigering: Desember 14, 2008, 00:42:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #17 på: Desember 14, 2008, 01:10:48 »

Litt kjipt at Leeds-supportere alltid skal splittes når det butter imot. Slik var det under Blackwell, Wise og nå Macca. Vi er enter "sleikere" eller anti den aktuelle manager. Hvorfor det?

Kanskje fordi det er "passion" som har gjort oss til supportere, og som har ført til at vi fortsatt er det!


Akkurat nå tror jeg at jeg trekker meg for en måned tid!


Trenger litt positiv input, kjenner jeg!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #18 på: Desember 14, 2008, 09:46:42 »
mr.kaizer:
Vi splittes jo ikke!!!!Hva er det for en latterlig påstand?Alle supportere elsker jo klubben, men alle ser den igjennom forskjellige briller.Derfor kommer det frem forskjellige synspunkter og begrunnelser på aktuelle tema.
Feks:jeg har alltid likt Macca, og håper inderlig at han lykkes, men det må være lov å være kritisk til hva han holder på med når målene renner inn og vi har såkalt den beste troppen i ligaen!En annen ber om tid for Macca og mener det er andre grunner.Splittelse?Overhodet ikke.Vi elsker Leeds men opplever ting forskjellig.
Enkelte her på forumet har tydligvis ikke evnen til å forstå at kjærligheten til klubben er konstant uansett sportslige resultater.Jeg vil ha meg frabedt at jeg og andre som er kritiske til hva klubben holder på med, skal bli beskyldt for å ikke støtte laget.Dette er en sandkassetankegang av verste sort.At det kritiske man skriver oppleves som kvalmende hos enkelte bare forteller at her er det langt mere følelser enn fornuft.
Nei, vi må kunne diskutere dette med frisk ordbruk uten å mistenke folk for å være illojale mot klubben.Det er jo slike paranoide holdninger som skaper splittelse mellom oss!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #19 på: Desember 14, 2008, 12:59:59 »
jeg har trua på Leeds, ikke så bra start på sesongen men jeg har trua det er mange kamper igjen

Per-Stian

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #20 på: Desember 14, 2008, 13:13:32 »
Eg har mange gongar hatt lyst til å sleppe ned skuldrane, erkjenne at vi er eit blivande farmerlag, at europeisk suksess kun tilhøyrer fortida og at vi har funne vår plass i fotballens natur. Men noko i meg nektar meg å tenkje så negativt (eller realistisk?). Eg er framleis overbevist om at vi ein eller annan vakker dag kjem oss ut av uføret vi har hamne i. Før sesongstart trudde eg 2008-09 var året første hinder skulle passerast. Dette er eg mindre sikker på no.

lojosang

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #21 på: Desember 14, 2008, 15:17:38 »

I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET! [/b]  >:(


Jammen i HELVETE da! Er det galt at damelaget gjør det bra også nå?
Det er mye fint å få i trallalapillebransjen folkens. Kan vi holde den evinnelig sytinga i en av de seksten trådene vi har allerede, takk!
Jeg må si det er langt tristere å lese dette forum for tiden enn å være Leedsfan. To ganger de siste fire årene har klubben vært en hårsbredd unna utslettelse. Og så framstiller folk en liten formsvikt som om det skulle være den værste katastrofen som har rammet menneskeheten siden Spanskesyken! SKjerpings, folkens!

Nå ble promo tilfeldig offer for min utblåsing her. Det kunne like godt vært en av dere andre skrotnisser. Takk.

Tilbake til sporten.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #22 på: Desember 14, 2008, 16:18:03 »

I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET! [/b]  >:(


Jammen i HELVETE da! Er det galt at damelaget gjør det bra også nå?
Det er mye fint å få i trallalapillebransjen folkens. Kan vi holde den evinnelig sytinga i en av de seksten trådene vi har allerede, takk!
Jeg må si det er langt tristere å lese dette forum for tiden enn å være Leedsfan. To ganger de siste fire årene har klubben vært en hårsbredd unna utslettelse. Og så framstiller folk en liten formsvikt som om det skulle være den værste katastrofen som har rammet menneskeheten siden Spanskesyken! SKjerpings, folkens!

Nå ble promo tilfeldig offer for min utblåsing her. Det kunne like godt vært en av dere andre skrotnisser. Takk.

Tilbake til sporten.


Støttes!

Heia Lojo! Heia Leeds!
KEEP FIGHTING!!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #23 på: Desember 14, 2008, 16:42:46 »
Prøv å bruke litt større bokstaver neste gang, idiot!



I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET! [/b]  >:(


Jammen i HELVETE da! Er det galt at damelaget gjør det bra også nå?
Det er mye fint å få i trallalapillebransjen folkens. Kan vi holde den evinnelig sytinga i en av de seksten trådene vi har allerede, takk!
Jeg må si det er langt tristere å lese dette forum for tiden enn å være Leedsfan. To ganger de siste fire årene har klubben vært en hårsbredd unna utslettelse. Og så framstiller folk en liten formsvikt som om det skulle være den værste katastrofen som har rammet menneskeheten siden Spanskesyken! SKjerpings, folkens!

Nå ble promo tilfeldig offer for min utblåsing her. Det kunne like godt vært en av dere andre skrotnisser. Takk.

Tilbake til sporten.

lojosang

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #24 på: Desember 14, 2008, 18:22:58 »
Prøv å bruke litt større bokstaver neste gang, idiot!

Det kan jeg godt.
- Leif Olav

Tom S

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #25 på: Desember 14, 2008, 19:15:40 »
Prøv å bruke litt større bokstaver neste gang, idiot!

Det kan jeg godt.

 :o

 :D
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #26 på: Desember 14, 2008, 19:19:12 »
Prøv å bruke litt større bokstaver neste gang, idiot!



I tillegg er det et topplag i fotball i Leeds.....OG DET ER KVINNELAGET! [/b]  >:(


Jammen i HELVETE da! Er det galt at damelaget gjør det bra også nå?
Det er mye fint å få i trallalapillebransjen folkens. Kan vi holde den evinnelig sytinga i en av de seksten trådene vi har allerede, takk!
Jeg må si det er langt tristere å lese dette forum for tiden enn å være Leedsfan. To ganger de siste fire årene har klubben vært en hårsbredd unna utslettelse. Og så framstiller folk en liten formsvikt som om det skulle være den værste katastrofen som har rammet menneskeheten siden Spanskesyken! SKjerpings, folkens!

Nå ble promo tilfeldig offer for min utblåsing her. Det kunne like godt vært en av dere andre skrotnisser. Takk.

Tilbake til sporten.

KRIG krig overalt.....selv her på forumet.... ;D ;D ;D
Ollan

auren

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #27 på: Desember 14, 2008, 19:32:11 »
jeg har trua på Leeds, ikke så bra start på sesongen men jeg har trua det er mange kamper igjen

Skal si du skifter mening fra dag til dag. Dette skrev du i går:

Mecca nå er det tide på at du DRAR !!!!

Bestemme seg!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #28 på: Desember 14, 2008, 20:54:26 »
jeg har trua på Leeds, ikke så bra start på sesongen men jeg har trua det er mange kamper igjen

Skal si du skifter mening fra dag til dag. Dette skrev du i går:

Mecca nå er det tide på at du DRAR !!!!

Bestemme seg!

auren

hehe.. nice one auren :)
skal si du er oppmerksom på tross av gårsdagen ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Wannabe

Sv: Vi kan egentlig bare slutte å sutre!
« Svar #29 på: Desember 14, 2008, 20:55:15 »
Men hvis det er det som må til for rykke opp, så MÃ… det gjøres - NÃ…! Ikke om to eller tre måneder, da kan fort være for sent...
Da ER DET for sent!

MOT