Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445756 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1860 på: Mars 10, 2012, 20:47:40 »
Mistet en ny ledelse i dag. 2-2 hjemme mot sisteplass Rochdale.

2-2
3-3
2-2

Er nesten komisk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1861 på: Mars 10, 2012, 21:54:58 »
Mistet en ny ledelse i dag. 2-2 hjemme mot sisteplass Rochdale.

2-2
3-3
2-2

Er nesten komisk...


Er det?

Huddersfield har scoret flest av alle i League 1, og også sluppet inn plenty.   

Også 2 foregående sesonger ha laget scoret og sluppet inn mye. Det skyldes altså ikke SG's 3 kamper!

At SG skulle snu den trenden, DET ville væt komisk. Nei, det ser heller ut til at han fortsetter der Lee Clark slapp.

oivindh

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1862 på: Mars 10, 2012, 21:58:26 »
Mistet en ny ledelse i dag. 2-2 hjemme mot sisteplass Rochdale.

2-2
3-3
2-2

Er nesten komisk...

I hvert fall morsommere enn

0-0
0-1 og
0-0.  >:(

auren

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1863 på: Mars 10, 2012, 22:13:10 »
Mistet en ny ledelse i dag. 2-2 hjemme mot sisteplass Rochdale.

2-2
3-3
2-2

Er nesten komisk...

I hvert fall morsommere enn

0-0
0-1 og
0-0.  >:(


Skulle akkurat til å skrive det samme. Vi har vel tatt mindre poeng pr. kamp etter at Grayson fikk fyken enn før. Vi har vel 2 seire, 2 uavgjorte og 3 tap. 8 poeng på 7 kamper er langt i fra imponerende.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1864 på: Mars 10, 2012, 23:21:38 »
Noen som har "spillt" melk?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1865 på: Mars 11, 2012, 09:42:59 »
Mistet en ny ledelse i dag. 2-2 hjemme mot sisteplass Rochdale.

2-2
3-3
2-2

Er nesten komisk...

SG har da en 1-0 seier også har han ikke?
"SNIFFER"

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1866 på: Mars 11, 2012, 09:51:07 »
Ser ut som om SG fortsetter der han slapp hos oss , det renner inn hos Huddersfield også.

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1867 på: Mars 11, 2012, 10:01:25 »
Mistet en ny ledelse i dag. 2-2 hjemme mot sisteplass Rochdale.

2-2
3-3
2-2

Er nesten komisk...

SG har da en 1-0 seier også har han ikke?

Stemmer det..:)

2-2
3-3
1-0
2-2

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1868 på: Mars 11, 2012, 10:02:22 »
Hørt denne før?

Sitat
"We don't give ourselves opportunities to win football matches because going forward we are good, but we can't keep clean sheets or sense danger," said Simon.

"That has been our downfall since we came here and probably the team's downfall for the entire season. We started the game well and hit the bar a couple of times before getting the goal just before half time and then, as people say, you are most vulnerable after you concede. We let a ball bounce in the defence and their lad has nipped on to it and scored - we needed to get our foot through it and get in at half-time ahead.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1869 på: Mars 11, 2012, 10:04:26 »
Så altfor mange ganger !

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1870 på: Mars 11, 2012, 10:05:29 »
Så altfor mange ganger !

Sagt etter siste match for Hudders...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1871 på: Mars 11, 2012, 10:08:35 »
SAME OLD SHIT! Har han det sammme trenerteamet med seg til Huddersfield også ?

fjellhaugen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1872 på: Mars 11, 2012, 11:35:12 »
djizzes give it a rest.

larry hadde mindre baklengs i snitt i leeds enn revie hadde.
få litt dritt om hans defansive organisering nå da.  :P

hudds har ikke akkurat vært pottetette før i sesongen heller
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1873 på: Mars 11, 2012, 11:44:34 »
djizzes give it a rest.

larry hadde mindre baklengs i snitt i leeds enn revie hadde.
få litt dritt om hans defansive organisering nå da.  :P

hudds har ikke akkurat vært pottetette før i sesongen heller
+1
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1874 på: Mars 11, 2012, 12:29:39 »
djizzes give it a rest.

larry hadde mindre baklengs i snitt i leeds enn revie hadde.
få litt dritt om hans defansive organisering nå da.  :P

hudds har ikke akkurat vært pottetette før i sesongen heller

Hvorfor ansette en ny trener som "slipper inn mye mål" når man sparker en trener som "slipper inn mye mål"?

2-2, 3-3 og 2-2 er jo litt typiske Grayson resultater og det er jo litt komisk. Håper egentlig at han får skikk på dem, heller Hudders opp enn Sheffield United. Warnock kan godt gi noen Sheffield United spillere kontrakt, Ched Evans?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1875 på: Mars 11, 2012, 12:58:32 »
drit en lang faen i Grayson nå folkens, han er historie,..konsentrer dere om Leeds.
Ups & Ups!!

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1876 på: Mars 11, 2012, 13:49:09 »
drit en lang faen i Grayson nå folkens, han er historie,..konsentrer dere om Leeds.

+1
"SNIFFER"

Tom S

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1877 på: Mars 11, 2012, 19:05:28 »
drit en lang faen i Grayson nå folkens, han er historie,..konsentrer dere om Leeds.


Veldig fornuftig sagt.
Grayson er Leedsgutt!
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1878 på: Mars 22, 2012, 19:37:53 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....

et kvalmende hjemmetap og han hylles somet taktisk geni  ;D

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ooh aah

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1879 på: Mars 22, 2012, 22:18:40 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....

et kvalmende hjemmetap og han hylles somet taktisk geni  ;D


Det er vel noen av oss som føler for å veie opp for all drittslengingen som han har fått i etterkant av sparkingen. Ny clean sheet for SG i helgen :-)
 

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1880 på: Mars 23, 2012, 08:24:10 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....
Det har han da vært hele tiden?? (i min verden da)  ;)
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1881 på: Mars 23, 2012, 15:51:22 »
Jeg støttet ham lenge, men nå er han borte og jeg støtter Warnock i stedet.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1882 på: Mars 23, 2012, 16:18:16 »
Jeg støtter Leeds.

Here we go again

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1883 på: April 03, 2012, 15:19:51 »
Grayson hadde vel gjort det like bra som Warnock har gjort det hittil?  Men vi får vel gi Warnok neste sesong før vi danner oss et bilde av ham.  Men må si jeg er skuffet over mye av det som har skjedd hittil og 7 baklengs på Elland Road er hardt å svelge.

DenHviteYeboah

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1884 på: April 03, 2012, 15:54:47 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....
Det har han da vært hele tiden?? (i min verden da)  ;)
Larry gjorde mye bra og var en sympatisk mann. Men selv du må vel kunne innrømme at dette låneopplegget hans samt i hvert eneste vindu prøve å få inn flere spillere nærmest uansett nivå, etterhvert og særlig på slutten gikk over alle hofteholdere..?

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1885 på: April 03, 2012, 16:31:08 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....
Det har han da vært hele tiden?? (i min verden da)  ;)
Larry gjorde mye bra og var en sympatisk mann. Men selv du må vel kunne innrømme at dette låneopplegget hans samt i hverteneste vindu prøve å få inn flere spillere nærmest uansett nivå, etterhvert og særlig på slutten gikk over alle hofteholdere..?
Vet ikke helt jeg, hadde vel heller beholdt ham, enn alternativet. Nå er jo vinduet stengt.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1886 på: April 03, 2012, 17:45:33 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....
Det har han da vært hele tiden?? (i min verden da)  ;)
Larry gjorde mye bra og var en sympatisk mann. Men selv du må vel kunne innrømme at dette låneopplegget hans samt i hverteneste vindu prøve å få inn flere spillere nærmest uansett nivå, etterhvert og særlig på slutten gikk over alle hofteholdere..?
Vet ikke helt jeg, hadde vel heller beholdt ham, enn alternativet. Nå er jo vinduet stengt.
Hva med å kjøpe på en hylle litt lengre opp for så å spille de sammen...?hmmmm....

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1887 på: April 03, 2012, 21:56:22 »
rart å se hvordan larry brått ble poppis her inne igjen.....
Det har han da vært hele tiden?? (i min verden da)  ;)
Larry gjorde mye bra og var en sympatisk mann. Men selv du må vel kunne innrømme at dette låneopplegget hans samt i hverteneste vindu prøve å få inn flere spillere nærmest uansett nivå, etterhvert og særlig på slutten gikk over alle hofteholdere..?
Vet ikke helt jeg, hadde vel heller beholdt ham, enn alternativet. Nå er jo vinduet stengt.
Hva med å kjøpe på en hylle litt lengre opp for så å spille de sammen...?hmmmm....
Ikke dumt  ;)
Ups & Ups!!

Milou

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1888 på: April 08, 2012, 09:07:37 »
Eg tok ein tur innom wikipedia sida til SG:
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Grayson

Viss ein sjekkar merittene som Leeds manager (under Managerial career - Leeds United), så er det noko dei fleste managerar ville vere stolt av. Eg skal ikkje heilt avskrive tanken om at det var på tide med nytt blod i managerstolen, men eg syns den hetsen SG var utsett for denne sesongen - og behandlinga han fekk av klubben har vore skammeleg.

Eg la også spesielt merke til sitatet:  "We have 18 games to go this season and are still within touching distance of the Play-Offs, but felt with the transfer window now closed we needed to make the change at this time in the belief that a new managerial team will be able to get more out of the existing squad of players and make the difference". Dette er jo mildt sagt interessant i lys av det NW har utretta og hans utalelsar om manglar i spelargruppa. Viss klubben (Bates?) hadde hatt ryggrad til å stå bak denne begrunnelsen burde NW fått fyken etter sesongen.

PS! Dette er ikkje meint som eit anti-NW innlegg. SG sin tid er historie og eg ønskjer NW all lukke i jobben, og eg håpar han bruker neste sesong til å bevise at han kan skape eit vinnarlag av Leeds. Det burde imidlertid vere ganske klart at managerbyttet kom på verst muleg tid dersom målet var opprykk i år.

fjellhaugen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1889 på: April 08, 2012, 20:40:22 »
Eg tok ein tur innom wikipedia sida til SG:
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Grayson

Viss ein sjekkar merittene som Leeds manager (under Managerial career - Leeds United), så er det noko dei fleste managerar ville vere stolt av. Eg skal ikkje heilt avskrive tanken om at det var på tide med nytt blod i managerstolen, men eg syns den hetsen SG var utsett for denne sesongen - og behandlinga han fekk av klubben har vore skammeleg.

Eg la også spesielt merke til sitatet:  "We have 18 games to go this season and are still within touching distance of the Play-Offs, but felt with the transfer window now closed we needed to make the change at this time in the belief that a new managerial team will be able to get more out of the existing squad of players and make the difference". Dette er jo mildt sagt interessant i lys av det NW har utretta og hans utalelsar om manglar i spelargruppa. Viss klubben (Bates?) hadde hatt ryggrad til å stå bak denne begrunnelsen burde NW fått fyken etter sesongen.

PS! Dette er ikkje meint som eit anti-NW innlegg. SG sin tid er historie og eg ønskjer NW all lukke i jobben, og eg håpar han bruker neste sesong til å bevise at han kan skape eit vinnarlag av Leeds. Det burde imidlertid vere ganske klart at managerbyttet kom på verst muleg tid dersom målet var opprykk i år.

du kan jo gå inn på warnock og se hvor mange klubber han har nesten 50% win history med  :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!