Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet

Started by h.b, December 29, 2008, 10:17:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Noe inni meg sier at vi mister Delph. Det har gått rykter om at Manu og Bates allerede har en avtale. Hvor mye som det er i dette vet jeg ikke. Men hva skjer med Leeds hvis Delph,Bechford,Becchio og en eller annen spiller til forsvinner. Vil Grayson da ha mulighet til å føre laget opp til CCC.
Selvsagt så betyr det mye at han får midler til selv å kjøpe inn, men allikevel

Crazyleeds

Synes det er utrolig trist vi ikke er kapable nok til å holde på våre lille juvel altså, da blir jeg mildt sagt forbanna, hvis vi skal selge oss ut av mulighetene for et eventuelt opprykk! Vi trenger midler ja, men å selge delph er ikke løsningen, går vi opp neste år, er prisen på han betydelig mer f.eks...Blir spennende å se hvem vi selger, og hvem som kommer inn porten på Elland Road..tiden vil vise:)

Tom S

Leeds United boss Simon Grayson is confident that Fabian Delph will be part of his squad at the end of the January transfer window after being given assurances the club have no plans to sell the player.
COME ON LEEDS !!

Tom S

...men

"Unless it's an absolutely ridiculous price â€" and I don't know what that is â€" nobody will get him. Every player has his price and if we get stupid money then we might (sell him), but we don't have to do it."
COME ON LEEDS !!

h.b

Quote from: Tom S on December 29, 2008, 11:17:53
...men

"Unless it's an absolutely ridiculous price â€" and I don't know what that is â€" nobody will get him. Every player has his price and if we get stupid money then we might (sell him), but we don't have to do it."

Hvem sa dette. Grayson har lite han skulle sagt hvis Bates bestemmer seg for å selge

stian

Jeg tror faktisk ikke vi kommer til å bli raidet for spillere denne gangen. Dårlige økonomiske tider, storklubber med mye gjeld etc gjør nok sitt til at pengene ikke sitter like løst lenger. Dette kombinert med at Leeds for første gang på mange år har en sunn økonomisk situasjon tror jeg gjør at vi ikke kommer til å selge noen sentrale spillere. Unntaket er kanskje Delph, som er såpass attraktiv at det faktisk kan komme "silly money" på bordet. Men håper og tror at at det skal et bud over 7 millioner pund til for at han får gå.

Leppan

7 mill for Delph, skal ikke se bort ifra at Bates synes det er for gode penger å si nei til siden han vil kjøpe tilbake thorp arch og elland road.
Glory years will come again!

Dennis

Quote from: Leppan on December 29, 2008, 11:51:48
7 mill for Delph, skal ikke se bort ifra at Bates synes det er for gode penger å si nei til siden han vil kjøpe tilbake thorp arch og elland road.

Uten å legge egne meninger i det, leste jeg på et par forskjellige Leeds-forum i går om flere debattanter som gjerne ville bytte Delph med Gow, pluss penger. Dette selvsagt etter å ha sett Gow spille.

Spennende link han, men jeg håper vi også beholder Delph. Det er noe med ambisjonen og klubbfølelsen ved å ha egne spillere i rekkene.
Marching on together!

Tom S

Quote from: h.b on December 29, 2008, 11:31:00
Quote from: Tom S on December 29, 2008, 11:17:53
...men

Hvem sa dette. Grayson har lite han skulle sagt hvis Bates bestemmer seg for å selge

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=4826505&sitecode=leed&sportcode=leed
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

£7M må vere ein god pris for Delph i dagens fotball. Eller? Eg vil ha flest mogleg eigenproduserte talentar på laget, men ser likevel at så mykje pengar kan hjelpe klubben stort. Det dukkar alltids opp eit nytt talent på Thorp Arch...

Erik M

Jeg er faktisk ikke så opptatt av om Delph blir eller ikke.  Fantasktisk talent som jeg gjerne ser utvikle seg med laget og være med opp i PL.  Likevel, blir han solgt nå er det fordi det er god butikk - ikke fordi vi må dekke inn gammal gjeld og tap.  Jeg håper det er der vi er i dag.  Vi må ikke nødvendigvis ha die-hard Leeds supportere til å styre eller spille for klubben.  Profesjonell fotball er butikk og dersom eiere, managere og spillere tror det er god butikk å bli på Elland Rd så har vi jammen kommet et godt stykke.  Tar jeg feil?

ragnar

Tror at ikke vi kommer til å selge Delph om, som Grayson sier, får "silly money".

Ser positiv på vinduet. kanskje kan Leeds få inn noen kvalitets spillere for å hjelpe til med et opprykk. Løpet er ikke kjørt enda med tanke på topp 2 selv om avstanden er 13 poeng.
*In El Loco we trust!*

Leppan

Blir spennende å se om han blir eller ikke, hvis han først blir solgt håper jeg vi får beholde han ut sesongen slik at han kan hjelpe oss med å forhåpentligvis rykke opp.
Glory years will come again!

Budda

Er viktig at vi får beholde Delph ut sesongen. Kan være avgjørende om vi rykker opp eller ikke.
Endre

baste

Et salg gir helt feile signaler. Trudde klubben gikk i pluss nå. Hvis vi ser for oss CCC neste år, så er det jo tragisk å selge nå. Men money talks sies det.

Hvem kommer inn, det er jeg spent på.

h.b

Selg Delph til Arsenal for 7 mill pund med en utleieatale tilbake til oss resten av sesongen. Bruk disse pundene til å kjøpe tilbake Elland Road og Thorp Arch. Innvester samtidig 2 mill pund på forsterkninger i Januar. Dette er medisin for opprykk og fremtid

sportcarl1

grayson får väl göra som don revie gjorde en gång i mitten på 60-talet då leeds ville sälja billy bremner, hotade med att avgå

Per-Stian

Quote from: h.b on December 29, 2008, 18:25:15
Selg Delph til Arsenal for 7 mill pund med en utleieatale tilbake til oss resten av sesongen. Bruk disse pundene til å kjøpe tilbake Elland Road og Thorp Arch. Innvester samtidig 2 mill pund på forsterkninger i Januar. Dette er medisin for opprykk og fremtid

Ingen dum idé, Håkon. Kanskje vi i tillegg kunne fått ein av Gunners sine unggutar på lån også ut sesongen som ein del avtalen? Ramsey? Wilkshire?

Svend Anders

Quote from: Per-Stian on December 29, 2008, 18:43:38

Ingen dum idé, Håkon. Kanskje vi i tillegg kunne fått ein av Gunners sine unggutar på lån også ut sesongen som ein del avtalen? Ramsey? Wilkshire?

Skjønt en mangler fortsatt £13,2 millioner for å kjøpe tilbake anleggene med den beregningen...

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Quote from: Svend Anders on December 29, 2008, 18:57:30
Quote from: Per-Stian on December 29, 2008, 18:43:38

Skjønt en mangler fortsatt £13,2 millioner for å kjøpe tilbake anleggene med den beregningen...

SA

Jo, men Thorp Arch kan vi vel sikre for denne summen?

Sølvreven

Jeg vil heller ha Delph. Om vi klarer å rykke opp i vår, så kan vi heller sikre oss Thorpe Arch til sommeren. Håper heller at vi kan selge unna noe av gråsteinene som befinner seg på reservelaget.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Quote from: Sølvreven on December 29, 2008, 23:24:09
Jeg vil heller ha Delph. Om vi klarer å rykke opp i vår, så kan vi heller sikre oss Thorpe Arch til sommeren. Håper heller at vi kan selge unna noe av gråsteinene som befinner seg på reservelaget.

Så absolutt! Et opprykk til CCC gir mer penger i kassa til neste år, så det rimer dårlig ned å svekke stallen.
Opprykk er uendelig mye viktigere enn eierskapet til TA. Er sikker på at det kan forhandles frem en utvidelse av leie-avtalen.

jackbauer68

herre min Gud.....vi skal no faen ikkje selge Delph no?????
okei,får vi idiotmonopolpenger,då snakka vi om ca 12-13 mill pund,så vil det være bra.
utenom slike summer så vil eg nok engang minne om at vi e LEEDS,en av england`s absolutt største klubber,vi skal bli best igjen 8) 8) 8)

fmtj

Quote from: jackbauer68 on December 30, 2008, 02:27:59
herre min Gud.....vi skal no faen ikkje selge Delph no?????
okei,får vi idiotmonopolpenger,då snakka vi om ca 12-13 mill pund,så vil det være bra.
utenom slike summer så vil eg nok engang minne om at vi e LEEDS,en av england`s absolutt største klubber,vi skal bli best igjen 8) 8) 8)

Jeg håper inderlig at vi får beholde Fabian videre, men tror dessverre at han forsvinner oppover i systemet! Antagelig til en av de store som har råd til kjøpet. Når det gjelder oss selv og at vi er så store- ja, vi er visst det, men skulle gjerne vært liten om vi bare hadde prestert bedre og spilt i PL!!!!
Yeboahs vitne

torivar

Vi har nok mer bruk for delph i ccc enn i league1. Jeg tror at han kan bli solgt dersom det blir lagt tilstrekkelig med penger på bordet. Om klubben sitter igjen med netto 2 mill pund til forsterkninger + tilbakekjøpt TA tror jeg det skal VELDIG mye til for at han ikke forsvinner.

Time will show

h.b

Gow er fortapt. Leeds har ikke en sjanse i havet til å signe denne spillere.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1103044/McCarthy-hoping-steal-march-Leeds-signing-Blackpools-loan-Ranger-Gow.html?ITO=1490

Når Wolves vil ha ham har ikke Leeds mye å si. Wolves rykker mest sannsynelig opp i Premier League og Leeds har et lite håp om å greie kvalik til CCC. Dette betyr at Gow ikke vil finne en tilværelse i Leeds som det beste nfor sin karriere.
Faktisk så skjønner jeg gutten, og hadde gjort det samme selv

marve

Quote from: h.b on December 30, 2008, 13:28:27
Gow er fortapt. Leeds har ikke en sjanse i havet til å signe denne spillere.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1103044/McCarthy-hoping-steal-march-Leeds-signing-Blackpools-loan-Ranger-Gow.html?ITO=1490

Når Wolves vil ha ham har ikke Leeds mye å si. Wolves rykker mest sannsynelig opp i Premier League og Leeds har et lite håp om å greie kvalik til CCC. Dette betyr at Gow ikke vil finne en tilværelse i Leeds som det beste nfor sin karriere.
Faktisk så skjønner jeg gutten, og hadde gjort det samme selv

Hadde du virkelig sakt nei til å spille for selveste leeds u Hb ?????  ;)

h.b

Hjertet ville sagt. Spill for Leeds. Men hvis jeg hadde vært 19-20 år lovende og valget hadde stått mellom Leeds på 3 nivå i og et lite håp om opprykk gjennom play off og Wolverhampton på 2 nivå med meget stor sannsynlighet for opprykk til Premier League. Ja da hadde jeg selvsagt valgt Wolverhampton. Lønna er antagelig dobbelt så stor der også

Tom S

Quote from: h.b on December 30, 2008, 13:50:03
Hjertet ville sagt. Spill for Leeds. Men hvis jeg hadde vært 19-20 år lovende og valget hadde stått mellom Leeds på 3 nivå i og et lite håp om opprykk gjennom play off og Wolverhampton på 2 nivå med meget stor sannsynlighet for opprykk til Premier League. Ja da hadde jeg selvsagt valgt Wolverhampton. Lønna er antagelig dobbelt så stor der også

Hmmmm, om manu hadde tilbydd kontrakt då?
Hadde du valgt dei foran Mighty Leeds United?
COME ON LEEDS !!

h.b

Quote from: Tom S on December 30, 2008, 14:03:04
Quote from: h.b on December 30, 2008, 13:50:03

Hmmmm, om manu hadde tilbydd kontrakt då?
Hadde du valgt dei foran Mighty Leeds United?

Ikke for å pisse i motvind. Men ja det hadde jeg gjort