Skrevet av Emne: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet  (Lest 16681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #60 på: Desember 31, 2008, 10:38:24 »
Lee Hughes var blant de heteste transferobjektene da han scoret utrolig mye mål for WBA i CCC en periode, og i 98/99 sesongen var han den som scoret mest i hele ligasysytemet med sine 31 mål.

Etter dette gikk han til Coventry også tilbake til WBA, men aldri tilbake til den samme storformen.

I 2004 ble han dømt for å køyrt ned og drept en person, og satt 2-3 år inne for dette.

Siden 2007 har han spilt for Oldham hvor det har blitt 13 mål på 30 kamper.

Med tanke på han at han nå er blitt 32 år regner jeg dette som en midlertidig løsning, og jeg siker ikke kjøp!
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #61 på: Desember 31, 2008, 10:39:59 »
Ser at Fulham er interresert i å hente Delph. Det som virkelig er urovekkende er at det blir hevdet at Leeds verdsetter Delph til 5 mill pund. Har ingen offentlig utalelse på dette fra Leedshold, men hvis dette stemmer, så vil nok Delph gå for langt lavere sum enn vi selv vil ha. 6 mill pund og Delph er på vei ut porten på Elland Road

sportcarl1

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #62 på: Desember 31, 2008, 10:45:48 »
nu är det andra tider, leeds behöver inte slumpa bort spelare heller som förr då vi har bra ekonomi, hoppas han stannar
 

h.b

  • Gjest
Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #63 på: Desember 31, 2008, 11:01:24 »
Jeg håper Bates beviser meg feil. Men et bud på en spiller i størrelsesordene 6 mill pund vil friste den gamle gniene geitebukk

marve

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #64 på: Desember 31, 2008, 11:38:33 »
Hvis leeds blir tilbudt 5-6 mill pund for delph så er jeg rimelig sikker på at han forsvinner .
5-6 MILL PUND er ikke det torp a da ?.
 

MacMurder

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #65 på: Desember 31, 2008, 12:53:32 »
Nå er det de pestbefengte scumchesterelskende avisene som daglig har priset Delph til alt fra £500k til £6m, så det er bare å ta med en gigantisk klype salt. Bates bør prise Delph til minimum £20m + alskens klausuler, dette er den fremtidige midtbanegeneralen til det engelske landslaget.
Man City skal vistnok ha penger på bok...

Geir W

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #66 på: Desember 31, 2008, 16:06:27 »
Enig med Jan Ove i veldig mye.....han ser tross alt kampene og har en nhelt annen mulighet til å uttale seg om hva som er galt/riktig.
Her er noen ting JEG PERSONLIG håper skjer fremover:
-Offload stallen med følgende spillere og få inn noen pund og slank lønningslista
 Showunmi,Sweeney, Kandol, Westlake, Lucas, Kilkenny, Telfer, Assoumani
-Hent tilbake Bradley Johnson.....han fortjener en ny sjanse under nytt regime og nytt system, om han er god nok vil vise seg....
-Gjør Jonathan Douglas til kaptein og spill ham i ankerrollen
-Send Andy Robinson på en skikkelig treningskur....de kampene jeg har sett live og på tv så virker han fullstendig pumpa halveis ut i 2 omg.
-Behold Delph, Becchio og Beckford....disse er avgjørende for opprykk
-Hent inn en ny spiss (bør være 4)...all den tid det desverre ikke ser ut som Tom Elliott tar steget...selv på dette nivået
-En ny midtstopper.....Huntington er skadet og Lubo og Rui trenger konkurranse....
-En ny høyreback....Frazer holder desverre ikke mål etter min mening...
-Venstreback: Bruk White eller Parker fremfor Sheehan.....men dette ser Grayson på treningsfeltet....

Når det gjelder problemet dødballer imot: Etter min oppfatning så er det markering mann for mann som gjelder, begrepet soneforsvar forsvinner etter mitt syn på cornere og frispark imot når vi må forsvare oss inne i egen 16-meter....Grunn: Det blir alt for mange spillere og forholde seg til.

Ett salg av Delph gir dårlige ringvirkninger...såsant det ikke foreligger ett "silly offer" 10 mill pund +....Ett tilbakekjøp av Thorp Arch for 6 mill pund bør være mulig uten salg av nøkkelspillere....og ihverfall nå. Vi harjo ett overskudd på 4.5mill pund "å tære på" også.....
Skulle ett opprykk mislykkes i april/mai (les: direkte/play-off!!!!!!) så vil det bli massesalg uansett og mulighet til å kjøpe tilbake treningsfeltet innen fristen i okt-09 var det vel....

Kun min mening.........
Geir Wang ::)

GODT NYTT Ã…R TIL ALLE



Torgeir

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #67 på: Desember 31, 2008, 16:58:57 »
Enig med Jan Ove i veldig mye.....han ser tross alt kampene og har en nhelt annen mulighet til å uttale seg om hva som er galt/riktig.
Her er noen ting JEG PERSONLIG håper skjer fremover:
-Offload stallen med følgende spillere og få inn noen pund og slank lønningslista
 Showunmi,Sweeney, Kandol, Westlake, Lucas, Kilkenny, Telfer, Assoumani
-Hent tilbake Bradley Johnson.....han fortjener en ny sjanse under nytt regime og nytt system, om han er god nok vil vise seg....
-Gjør Jonathan Douglas til kaptein og spill ham i ankerrollen
-Send Andy Robinson på en skikkelig treningskur....de kampene jeg har sett live og på tv så virker han fullstendig pumpa halveis ut i 2 omg.
-Behold Delph, Becchio og Beckford....disse er avgjørende for opprykk
-Hent inn en ny spiss (bør være 4)...all den tid det desverre ikke ser ut som Tom Elliott tar steget...selv på dette nivået
-En ny midtstopper.....Huntington er skadet og Lubo og Rui trenger konkurranse....
-En ny høyreback....Frazer holder desverre ikke mål etter min mening...
-Venstreback: Bruk White eller Parker fremfor Sheehan.....men dette ser Grayson på treningsfeltet....

Når det gjelder problemet dødballer imot: Etter min oppfatning så er det markering mann for mann som gjelder, begrepet soneforsvar forsvinner etter mitt syn på cornere og frispark imot når vi må forsvare oss inne i egen 16-meter....Grunn: Det blir alt for mange spillere og forholde seg til.

Ett salg av Delph gir dårlige ringvirkninger...såsant det ikke foreligger ett "silly offer" 10 mill pund +....Ett tilbakekjøp av Thorp Arch for 6 mill pund bør være mulig uten salg av nøkkelspillere....og ihverfall nå. Vi harjo ett overskudd på 4.5mill pund "å tære på" også.....
Skulle ett opprykk mislykkes i april/mai (les: direkte/play-off!!!!!!) så vil det bli massesalg uansett og mulighet til å kjøpe tilbake treningsfeltet innen fristen i okt-09 var det vel....

Kun min mening.........
Geir Wang ::)

GODT NYTT Ã…R TIL ALLE




Enig med du Geir...

, men litt uenig med deg i Frazer...kanskje han får en ny "vår"...tror gutten er viktig for spillergruppa og ikke syntes jeg han har vært så dårlig som noen skal ha det til.(av det jeg har sett).

Det er altså min mening... ;) ;)

Happy new year.

Mot

 8) 8) 8) 8) 8)
« Siste redigering: Desember 31, 2008, 17:02:34 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


morty

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #68 på: Desember 31, 2008, 17:37:07 »
Synes Frazer var en av de beste mot Leicester, spilte veldig bra på høyrebacken. Problemet er vel fart i det bakre leddet . Godt Nytt Ã…r !
 

sportcarl1

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #69 på: Desember 31, 2008, 17:39:40 »
tycker vi har en bra stomme i ankergren rui huntington michalik delph snoddgrass delph beckford och bechio plu en del lovande spelare som white, vad vi verkligen behöver är riktiga förstärkningar på defensiva mittfältet och en riktigt bra högerback, mer skall vi egentligen inte behöva, tycker vi har en bra och bred stomme som skall vara topp2 i denna divisionen
 

baste

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #70 på: Desember 31, 2008, 18:13:03 »
lite rykter på spillere inn, regner med de holder kortene tett inntill kroppen.

Om en uke vet vi mere ;-)

MOT

berlin

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #71 på: Desember 31, 2008, 23:14:01 »
Om en time vet vi litt mer!  ;D 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #72 på: Januar 01, 2009, 00:23:33 »
Nå er vinduet åpent. Nervøs. Selvsagt er jeg det

peacock

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #73 på: Januar 01, 2009, 09:11:17 »
" men litt uenig med deg i Frazer...kanskje han får en ny "vår"...tror gutten er viktig for spillergruppa og ikke syntes jeg han har vært så dårlig som noen skal ha det til.(av det jeg har sett)."

Nei, han er faktisk enda dårligere. Tidenes dårligste Leeds-spiller som jeg har sett i aksjon.

baste

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #74 på: Januar 01, 2009, 10:11:20 »

Leeds have already said that they are in advanced negotiations with a number of players about joining the club when the window opens on Thursday, they have also said that star midfielder Fabian Delph will not be leaving with a host of Premiership clubs lining up trying to prize away from Elland Road Leeds main asset.

Trur vi på at Delph blir da? Jeg tror det. I allefall ut sesongen.

mari

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #75 på: Januar 01, 2009, 10:45:47 »
Mangel på hurtige spillere har - etter mitt ringe skjønn - vært en achilleshæl i Leeds laget i en årrekke. (Hva hadde vi ikke  gitt for å få tilbake en 20 år gammel Kewell, pluss tidenes raskeste backpar i england - Dorigo og Kelly ????....)

Av dagens spillere er det vel kun Beckford, White og til dels Delph som har noen hurtige muskelfibre i kroppen. Husker Christie som en hurtig spiss for 6-7 år siden - men har en mistanke om at farten er blitt borte med årene og skadene.

Mine nyttårsønsker for laget i mitt hjerte er en forsvarsspiller med fart, en høyre kant med fart og en ny rask spiss. Da hadde vi fått en helt annen balanse i spillergruppen.




 

TK20

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #76 på: Januar 01, 2009, 10:51:53 »
Når det gjelder problemet dødballer imot: Etter min oppfatning så er det markering mann for mann som gjelder, begrepet soneforsvar forsvinner etter mitt syn på cornere og frispark imot når vi må forsvare oss inne i egen 16-meter....Grunn: Det blir alt for mange spillere og forholde seg til.

At soneforsvaret skal oppheves innenfor egen 16 er kanskje den mest etablerte sannheten i alt slags forsvarsspill verden over, og dette kjenner åpenbart Leeds til. At markeringen som blir gjort er for dårlig, er det imidlertid ingen tvil om. Dette går på innstilling.

peacock

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #77 på: Januar 01, 2009, 12:09:51 »
Enig med Jan Ove i veldig mye.....han ser tross alt kampene og har en nhelt annen mulighet til å uttale seg om hva som er galt/riktig.




Regner med at dette er en spøk?

Tom S

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #78 på: Januar 01, 2009, 12:28:26 »
Enig med Jan Ove i veldig mye.....han ser tross alt kampene og har en nhelt annen mulighet til å uttale seg om hva som er galt/riktig.




Regner med at dette er en spøk?

Dette er vel ingen spøk!

Er du ikkje enig i at det er ein fordel å ha SETT mange kamper med laget og at det gir ein mykje betre mulighet til å uttale seg?

COME ON LEEDS !!

peacock

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #79 på: Januar 01, 2009, 12:35:22 »
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Hallgeir *

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #80 på: Januar 01, 2009, 12:44:18 »
 Vil bare gjøre oppmerksom på at dette "januarvinduet" faktisk varer til 2. februar. 31. januar er en lørdag, og det faller ikke helt heldig ut for overganger. Derfor den lille utvidelsen.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #81 på: Januar 01, 2009, 12:59:13 »
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Tullbukk

sorry
« Siste redigering: Januar 01, 2009, 13:04:09 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #82 på: Januar 01, 2009, 13:43:31 »
tycker vi har en bra stomme i ankergren rui huntington michalik delph snoddgrass delph beckford och bechio plu en del lovande spelare som white, vad vi verkligen behöver är riktiga förstärkningar på defensiva mittfältet och en riktigt bra högerback, mer skall vi egentligen inte behöva, tycker vi har en bra och bred stomme som skall vara topp2 i denna divisionen

Nå har vel ikke akkurat Brad Delph fått sin debut for Leeds enda, men at han kommer til å utgjøre en viktig stamme i Leedslaget om en sesong eller to er jeg helt enig i.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Inge

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #83 på: Januar 01, 2009, 14:38:14 »
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Da må du komme med eksempler på hva du mener med manglende kunnskap. Jeg syns Jan Ove sine vurderinger stemmer veldig bra overens med mine egne på de kampene jeg har sett i 2008. Men det er jo ikke mer en 10 stk live pluss noen tv kamper. Men hvis du også ser de fleste leeds kamper så ser jeg frem til en kampraport og spiller vurdering fra en med litt høyere kunnskap om fotball enn oss andre på de neste kampene.

M

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #84 på: Januar 01, 2009, 15:39:28 »
få Bradley Johnson tilbake
LEEDS LEEDS LEEDS

Per Arne

  • Gjest
Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #85 på: Januar 01, 2009, 16:38:58 »
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Sånn rent objektivt: har du noe personlig imot Jan Ove? Har lest endel innlegg fra deg bakover i tid. Uansett hva JO skriver, virker du totalt uenig, og kommer alltid med uttalelser om at han ikke har greie på fotball. Ser du har nevnt noe om en evnt agende. Er det heller kanskje du som har det??

Torgeir

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #86 på: Januar 01, 2009, 16:42:59 »
" men litt uenig med deg i Frazer...kanskje han får en ny "vår"...tror gutten er viktig for spillergruppa og ikke syntes jeg han har vært så dårlig som noen skal ha det til.(av det jeg har sett)."

Nei, han er faktisk enda dårligere. Tidenes dårligste Leeds-spiller som jeg har sett i aksjon.

Ok
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


peacock

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #87 på: Januar 01, 2009, 17:28:05 »
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Sånn rent objektivt: har du noe personlig imot Jan Ove? Har lest endel innlegg fra deg bakover i tid. Uansett hva JO skriver, virker du totalt uenig, og kommer alltid med uttalelser om at han ikke har greie på fotball. Ser du har nevnt noe om en evnt agende. Er det heller kanskje du som har det??

OK, jeg gikk litt hardt ut, noe som jeg har en tendens til å gjøre :) Det er sjelden vondt ment! "Agendaen" jeg tidligere har referert til, gjelder ulikt syn på spillere, og da spesielt Beckford. JO kan aldri skrive noe positivt om ham, uansett prestasjoner på banen. Debattanten har også andre spillere som enten er "ute" eller "inne." Eksempler er Kilkenney, Johnson og Sheehan. Men, det er jo nyttig for et debattforum at vi har ulike synspunkter!

janove

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #88 på: Januar 02, 2009, 12:37:41 »
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Sånn rent objektivt: har du noe personlig imot Jan Ove? Har lest endel innlegg fra deg bakover i tid. Uansett hva JO skriver, virker du totalt uenig, og kommer alltid med uttalelser om at han ikke har greie på fotball. Ser du har nevnt noe om en evnt agende. Er det heller kanskje du som har det??

OK, jeg gikk litt hardt ut, noe som jeg har en tendens til å gjøre :) Det er sjelden vondt ment! "Agendaen" jeg tidligere har referert til, gjelder ulikt syn på spillere, og da spesielt Beckford. JO kan aldri skrive noe positivt om ham, uansett prestasjoner på banen. Debattanten har også andre spillere som enten er "ute" eller "inne." Eksempler er Kilkenney, Johnson og Sheehan. Men, det er jo nyttig for et debattforum at vi har ulike synspunkter!

Naa gidder ikke jeg aa diskutere med en snoerrunge i kortebukser, som er blitt fratatt godteriet sitt.
Naar det gjelder fotballkunnskap, saa skal iallefall ikke du komme aa laere meg noe!
Min agenda er at Leeds United skal bli best mulig og da maa jeg, selv om de spiller paa tredje nivaa, vaere kritisk. Naar jeg vurderer spillere, saa er det ut i fra prestasjoner der og da, samt potensiale.

Jeg har aldri lagt skjul paa at Beckford har potensiale, men for meg scorer han for sjelden. Foer han ble skadet, var han maalloes i 10 av 18 seriekamper og det er ikke godt nok for meg. Skal Leeds United kjempe om direkte opprykk, maa vaar spiss nr. 1, bedre scoringsprosenten sin. Etter 18 kamper var denne paa 6,4.

Det er noen som vil ha Sheehan og Johnson paa venstresiden. Det blir muligens den tregeste venstresiden i Lg 1. Leeds United er et lag som skriker etter hurtighet og da er ikke disse to loesningen.

Kilkenny har jeg skrevet nok om tidligere.

Marques og Michalik er heller ikke gode nok for meg. Det er heller ikke Ankergren og Lucas.

Jeg har ment at Richardson er for daarlig. Det mener jeg fortsatt, men de siste kampene har han ikke gjort seg bort. Ikke noe aa satse videre paa.

Douglas har heller ingen fremtid i laget. Som et defensivt anker fungerer han ok paa dette nivaaet. Min observasjon og statistikk sier det samme.

Jeg er ogsaa usikker paa Becchio, men han vil jeg se sammen med bedre spillere, foer jeg uttaler meg bastant.

Du kan vaere forbanna sikker paa, at om Beckford begynner aa score oftere, saa er det ingenting som vil glede meg mer.

Til slutt vil jeg si at du kan kalle meg akkurat det du vil. Det som kommer fra en novise som deg, er uinteressant! Naa gidder jeg ikke aa kaste bort mer tid paa saanne som deg!









DenHviteYeboah

Sv: Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet
« Svar #89 på: Januar 02, 2009, 13:00:25 »
janove: hva er dette for slags oppførsel og hersketeknikk?Synes dette innlegget var svært uhøflig.En annen ting: hva slags kompetanse kan du skilte med for å rakke ned slik på andre?
-er du trenerutdannet?og evt hvor?Idrettshøyskolen?
-på hvilke nivå har du vært fotballtrener?
-hvilke meritter har du å vise til?
Eller er det slik at du er egentlig på vårt nivå?Det vil si ingen kompetanse i fotball bortsett fra en glødende interesse og at vi har sett tusenvis av kamper.Jeg også mener en del ting om spillere på Leeds, men jeg forteller ihvertfall ingen andre på forumet at de er drittunger fordi de er av en annen oppfatning enn meg....
Mange her inne er uenige, men jeg synes vi skal holde oss for gode til å nedsable andre med å påstå at man personlig har så mye mer kunnskap enn alle andre.
Det er godt med en frisk debatt, men å kalle andre drittunger er hersketeknikk av verste sort!