Skrevet av Emne: KAMP: vs. Carlisle United 10/1  (Lest 75159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #450 på: Januar 11, 2009, 15:40:57 »
Det første målet er regelrett elementært. Kom ned til dødlinja og legg ballen tilbake i feltet 180 grader. Kom så etter med folk. Hvis motstanderne ikke kan denne enkle regelen, så blir det mål. Jeg skammer meg over slik fotballforståelse fra Leeds spillerne

Dennis

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #451 på: Januar 11, 2009, 15:58:09 »
Det første målet er regelrett elementært. Kom ned til dødlinja og legg ballen tilbake i feltet 180 grader. Kom så etter med folk. Hvis motstanderne ikke kan denne enkle regelen, så blir det mål. Jeg skammer meg over slik fotballforståelse fra Leeds spillerne

Hvis man kommer seg til dødlinja og slår ballen 180 grader tilbake, så kommer den neppe inn i feltet!
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #452 på: Januar 11, 2009, 16:03:21 »
Det første målet er regelrett elementært. Kom ned til dødlinja og legg ballen tilbake i feltet 180 grader. Kom så etter med folk. Hvis motstanderne ikke kan denne enkle regelen, så blir det mål. Jeg skammer meg over slik fotballforståelse fra Leeds spillerne

Hvis man kommer seg til dødlinja og slår ballen 180 grader tilbake, så kommer den neppe inn i feltet!
  Han liker vel å ta i litt, tenker jeg. Det er vel 45 grader det er snakk om her.  ;)
Super Leeds since 1968

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #453 på: Januar 11, 2009, 18:44:57 »
Leeds 0-2 Carlisle: http://www.dailymotion.com/relevance/search/leeds%2Bcarlisle/video/x7zsqa_leeds-0-v-2-carlisle_sport

Videoen har tags: "Need two new central defenders", noe som jeg ser meg enig i...  ::)

Horribelt å se på videoen...  :-\

Tom S

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #454 på: Januar 11, 2009, 19:27:43 »
The best you can say is that this was better than the abject surrender of the Colchester game before Christmas, as we did at least show plenty of spirit and desire to get back into the game, even though it didn’t come off. But it’s so disappointing to see the same defensive failings still letting us down, so we can but hope that once Grayson has had the chance to get to know the players, things will start to improve. But he’ll have to get it right sooner rather than later, or he might find that even the play-offs will be out of reach.

COME ON LEEDS !!

baste

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #455 på: Januar 11, 2009, 23:03:31 »
Leeds 0-2 Carlisle: http://www.dailymotion.com/relevance/search/leeds%2Bcarlisle/video/x7zsqa_leeds-0-v-2-carlisle_sport

Videoen har tags: "Need two new central defenders", noe som jeg ser meg enig i...  ::)

Horribelt å se på videoen...  :-\

Er det Robinson som bommer på åpent mål, return etter Becchio? Den skulle jeg satt i mål...helt upresset. Ligger vel mye i "hodet" på Leeds spillerne. Max skjerpings nå...

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #456 på: Januar 11, 2009, 23:26:22 »
Er det Robinson som bommer på åpent mål, return etter Becchio?


Ja, det er Robbo som bommar på "ope mål". Flaut!


Leedsfan

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #457 på: Januar 12, 2009, 00:55:02 »
Det første målet er regelrett elementært. Kom ned til dødlinja og legg ballen tilbake i feltet 180 grader. Kom så etter med folk. Hvis motstanderne ikke kan denne enkle regelen, så blir det mål. Jeg skammer meg over slik fotballforståelse fra Leeds spillerne

Hvis man kommer seg til dødlinja og slår ballen 180 grader tilbake, så kommer den neppe inn i feltet!

Tenk hvis den hadde tatt en "360-grader", da skulle man ha hatt god spillerforståelse for å skjønne hva som skjer...... *humrer*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stian

Sv: KAMP: vs. Carlisle United 10/1
« Svar #458 på: Januar 12, 2009, 08:47:58 »
Det første målet er regelrett elementært. Kom ned til dødlinja og legg ballen tilbake i feltet 180 grader. Kom så etter med folk. Hvis motstanderne ikke kan denne enkle regelen, så blir det mål. Jeg skammer meg over slik fotballforståelse fra Leeds spillerne

Enig, det er elendig forsvarsarbeid på den scoringen. Leeds har hele fireren i noenlunde balanse. Problemet er bare at alle fire fokuserer på ballen, ikke løpene. Den eneste som følger med løpene er vel Marques som blir med den ene spissen inn. Michalik er i alle fall totalt feilplassert, han løper rett inn i ingenmannsland og fokuserer på ballen. VELDIG svakt. De løpene som kommer blir heller ikke fulgt av midtbanen, det er sikkert 20 meter mellom forsvarsfireren og midtbanen når innlegget kommer.

Når ting fungerer så dårlig defensivt som det har gjort denne sesongen burde en kanskje forsøkt med en mer defensiv/dypere midtbane?